Bad Machine 81 Finland
Re: Bad Machine 81 Finland
Volvomies voisi nyt tulla kommentoimaan tapahtumien etenemistä.Paska masiinan miehet on kuitenki vangittu ja asia menee varmasti oikeuteen.Markollahan oli eräs juttu hovissa odottamassa hovin päätöstä.Eli linnassa menee loppu kesä.Onkos tällä toisella vangitulla sama sukunimi kuin edesmenneellä spedellä?
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Spedejä on maailma täynnä...Poeka kirjoitti:Volvomies voisi nyt tulla kommentoimaan tapahtumien etenemistä.Paska masiinan miehet on kuitenki vangittu ja asia menee varmasti oikeuteen.Markollahan oli eräs juttu hovissa odottamassa hovin päätöstä.Eli linnassa menee loppu kesä.Onkos tällä toisella vangitulla sama sukunimi kuin edesmenneellä spedellä?
Tarkennusta...
Tää spede ollut myös uuno turhapuro leffoissa, sama sukunimi toisella vangitulla lieneeSavolax kirjoitti:Spedejä on maailma täynnä...Poeka kirjoitti:Volvomies voisi nyt tulla kommentoimaan tapahtumien etenemistä.Paska masiinan miehet on kuitenki vangittu ja asia menee varmasti oikeuteen.Markollahan oli eräs juttu hovissa odottamassa hovin päätöstä.Eli linnassa menee loppu kesä.Onkos tällä toisella vangitulla sama sukunimi kuin edesmenneellä spedellä?
Tarkennusta...
Ei viitsi vielä tarkemmin huudella kun ei ole asiaan varmistus tullut mutta tuollaista kylillä huudellaan
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
Marko PasanenRealPitti kirjoitti:Tää spede ollut myös uuno turhapuro leffoissa, sama sukunimi toisella vangitulla lieneeSavolax kirjoitti:Spedejä on maailma täynnä...Poeka kirjoitti:Volvomies voisi nyt tulla kommentoimaan tapahtumien etenemistä.Paska masiinan miehet on kuitenki vangittu ja asia menee varmasti oikeuteen.Markollahan oli eräs juttu hovissa odottamassa hovin päätöstä.Eli linnassa menee loppu kesä.Onkos tällä toisella vangitulla sama sukunimi kuin edesmenneellä spedellä?
Tarkennusta...![]()
Ei viitsi vielä tarkemmin huudella kun ei ole asiaan varmistus tullut mutta tuollaista kylillä huudellaan
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
-
Pimpelipompeli
- Susikoski
Kyllähän se on ihan JOUNI PASANEN 
Pimpelipompeli kirjoitti:Kyllähän se on ihan JOUNI PASANEN
Jep, Pasasen Jounihan oli tuossa Hakunilan ammuskelussa se joka heitti liivit pois
Eikös Jouni ollut silloin BM81 hangaround ja toinen (joka sai luodin mahaan) HA:n prospect.Itse tilannehan meni niin että nämä herrat mukiloivat romanimiestä joka sitten haki aseen kotiosoitteestaan.Myöhemmin herrat kohtasivat taas toisensa ja prospect oli käymässä romanimiehen kurkkuun kiinni sillä seurauksella että sai 9mm luodin vatsan seudulle.BM81 hangaround juoksi karkuun kun alkoi ammuskelu.Laukauksia ammuttiin 1.Tapahtumapaikka ravintola viva marian edusta.RealPitti kirjoitti:Jep, Pasasen Jounihan oli tuossa Hakunilan ammuskelussa se joka heitti liivit poisPimpelipompeli kirjoitti:Kyllähän se on ihan JOUNI PASANEN
Jäikö liivit ostoskeskukseen vai minne? mitä tarkoitat liivien pois heittämisellä?
Mä en tiedä mikä oli Jounin status, tietääkseni Jouni oli vähintääkin Prosarina silloin. Voi olla että oli jo Memberikin tuolloin. Koko ammuskelu oli Jounin pullistelusta johtuvaa, mä oon tuntenut Keijon (joka siis ampuja) yli 15 vuotta. Tilanne eteni suurin piirtein noin miten "poeka" sen kertoi paitsi että Keijo ei hakenut kotoaan asetta vaan se oli Keijolla koko ajan mukana. Asetta hän käytti vasta kun Jounin piti näyttää mahtavia voimiaan HA memberille ja kävi lässyttää Keijolle. Loppu tulos onkin kaikkien tiedossa. Jouni ei siis saanut luodista vaan HA memberPoeka kirjoitti: Eikös Jouni ollut silloin BM81 hangaround ja toinen (joka sai luodin mahaan) HA:n prospect.Itse tilannehan meni niin että nämä herrat mukiloivat romanimiestä joka sitten haki aseen kotiosoitteestaan.Myöhemmin herrat kohtasivat taas toisensa ja prospect oli käymässä romanimiehen kurkkuun kiinni sillä seurauksella että sai 9mm luodin vatsan seudulle.BM81 hangaround juoksi karkuun kun alkoi ammuskelu.Laukauksia ammuttiin 1.Tapahtumapaikka ravintola viva marian edusta.
Jouni piiloitti liivit jonnekkin, en tiedä miksi mutta liivejä ei hylätä missään tilanteessa ilman sanktioitaPoeka kirjoitti:Jäikö liivit ostoskeskukseen vai minne? mitä tarkoitat liivien pois heittämisellä?
Mä en tiedä onko totta mutta huhu kertoo että Jounilla ja mustalaisilla olisi jotain kärhämää ollut aikaisemmin jostain raha asiasta kun Jouni ei ole suostunut maksamaan velkojaan, tiedä sitten miten asia oikeesti on.
Onko sama Keijo joka asusteli joskus Koivukylässä?RealPitti kirjoitti:mä oon tuntenut Keijon (joka siis ampuja) yli 15 vuotta.
Helvetti! Kaikki mikä näkyy, on matkaa..
Ei se mun mielestä koiviksessa ole asunut vaan haviksessa joskus aikoja sitten.rAWr kirjoitti:Onko sama Keijo joka asusteli joskus Koivukylässä?RealPitti kirjoitti:mä oon tuntenut Keijon (joka siis ampuja) yli 15 vuotta.
Pistin sulle privaa kumminkin asiasta
RealPitti kirjoitti:Mä en tiedä mikä oli Jounin status, tietääkseni Jouni oli vähintääkin Prosarina silloin. Voi olla että oli jo Memberikin tuolloin. Koko ammuskelu oli Jounin pullistelusta johtuvaa, mä oon tuntenut Keijon (joka siis ampuja) yli 15 vuotta. Tilanne eteni suurin piirtein noin miten "poeka" sen kertoi paitsi että Keijo ei hakenut kotoaan asetta vaan se oli Keijolla koko ajan mukana. Asetta hän käytti vasta kun Jounin piti näyttää mahtavia voimiaan HA memberille ja kävi lässyttää Keijolle. Loppu tulos onkin kaikkien tiedossa. Jouni ei siis saanut luodista vaan HA memberPoeka kirjoitti: Eikös Jouni ollut silloin BM81 hangaround ja toinen (joka sai luodin mahaan) HA:n prospect.Itse tilannehan meni niin että nämä herrat mukiloivat romanimiestä joka sitten haki aseen kotiosoitteestaan.Myöhemmin herrat kohtasivat taas toisensa ja prospect oli käymässä romanimiehen kurkkuun kiinni sillä seurauksella että sai 9mm luodin vatsan seudulle.BM81 hangaround juoksi karkuun kun alkoi ammuskelu.Laukauksia ammuttiin 1.Tapahtumapaikka ravintola viva marian edusta.![]()
Jouni piiloitti liivit jonnekkin, en tiedä miksi mutta liivejä ei hylätä missään tilanteessa ilman sanktioitaPoeka kirjoitti:Jäikö liivit ostoskeskukseen vai minne? mitä tarkoitat liivien pois heittämisellä?
Mä en tiedä onko totta mutta huhu kertoo että Jounilla ja mustalaisilla olisi jotain kärhämää ollut aikaisemmin jostain raha asiasta kun Jouni ei ole suostunut maksamaan velkojaan, tiedä sitten miten asia oikeesti on.
Jos koko tilanne oli Jounin hurmoksesta johtuvaa niin miksi tämä HA:n kaveri sitten sai luodista? Toi liivien piilottaminen on kyllä hupaisaa.Koko ostoskeskus on täynnä kameroita ja eka on ilmestytty alueelle liivit päällä.Sitten liivit piilotetaan.Ilmeisesti siitä syystä että päästään hetkellisesti karkuun ja jatkamaan ryyppäämistä.Mutta any way sinne tapahtumapaikalle jäi HA:n mies makaamaan ja paskan masiinan mies lähti karkuun.Tilanteesta voittajana poistui keijo.Tilanne 81-Keijo 0-1.
En ollut paikalla niin en tiedä miten siinä sitten niin kävi että tuo HA:n Memberi sai luodista, se jääköön asianomaisten omaan tietoonPoeka kirjoitti:Jos koko tilanne oli Jounin hurmoksesta johtuvaa niin miksi tämä HA:n kaveri sitten sai luodista? Toi liivien piilottaminen on kyllä hupaisaa.Koko ostoskeskus on täynnä kameroita ja eka on ilmestytty alueelle liivit päällä.Sitten liivit piilotetaan.Ilmeisesti siitä syystä että päästään hetkellisesti karkuun ja jatkamaan ryyppäämistä.Mutta any way sinne tapahtumapaikalle jäi HA:n mies makaamaan ja paskan masiinan mies lähti karkuun.Tilanteesta voittajana poistui keijo.Tilanne 81-Keijo 0-1.![]()
![]()
![]()
-
kainalosauva
- Alibin satunnaislukija
Näytti oleva viinikkalassa isot bileet. Ei meinannut tielle mahtua.
Maisemat oli koristeltu punavalkoisilla lipuilla ja poliisi vartioi.
On se hyvä jotta vartioivat, menee vero-eurot taas hyötykäyttöönkainalosauva kirjoitti:Näytti oleva viinikkalassa isot bileet. Ei meinannut tielle mahtua.