Eli kaikki suomalaiset tiesivät serkkusi vanhemmat nimeltä ja tunnistivat kasvot kuvista? Ja lähes koko Suomi piti heitä syyllisenä serkkusi katoamiseen? Eikä heille tullut kuitenkaan tarvetta saada nimeään puhdistetuksi?X-tine kirjoitti: Tiedän hiukan, miltä tuntuu, kun lapsi katoaa. Ei tosin ollut oma, vaan serkku. Vanhempien ja koko lähipiirin piti kokea kuulustelut, tuntea nahassaan epäilyt.
Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
Re: Kunpa ruumis löytyisi!
uutiset asian tiimoilta ovat todella vähissä. sen verran löytyi että poliisi on kiireisesti pyytänyt tapasryhmää vielä täsmentämään lausuntojaan.
debbie on kyllä oikeassa, totta puhuvalla ihmisellä on rauha siitä että ainakin itse tietää olevansa syytön...miksi mccannien täytyy puhdistaa maineensa? He ovat kyllä itse pääasiassa syyllisiä omaan julkiseen kuvaansa. Se, että julkisuus ei sitten pompikkaan heidän tahtonsa mukaan...heidän olisi pitänyt miettiä sitä etukäteen.
kengän jälki ei ole ollut lähellä ikkunaa vaan lähellä vanhempien makuuhuoneen ovea, talon sisällä. Kengänjälki voi olla kenen vaan, jonkun etsijän tai vanhempien. mutta jos se veri matsaa maddyyn niin onhan se jo jotain. todiste siitä että maddysta on vuotanut verta ja jos kerran koko kengänjälki on ollut näin näkyvissä niin se meinaa että verta on ollut jossain runsaammin kuin pikku tippa.miten yksittäinen kengänjälki on jäänyt näkyviin siihen selityksenä voisi olla se, että on jälkiä siivonneelta jäänyt huomaamatta.
maddy ei varmaankaan ole ollut koko makuuhuoneessa (siinä missä kaksoset ovat nukkuneet) Muistelisin että suurin osa näytteistä on löydetty olohuoneen sohvasta ja sen takaa, näitä ruumiinnesteitä ja hiuksia. muistelisin että poliisi epäili että tytölle olisi annettu niitä rauhoittavia siinä sohvalla. Tästä en oo nyt ihan 100%varma.
debbie on kyllä oikeassa, totta puhuvalla ihmisellä on rauha siitä että ainakin itse tietää olevansa syytön...miksi mccannien täytyy puhdistaa maineensa? He ovat kyllä itse pääasiassa syyllisiä omaan julkiseen kuvaansa. Se, että julkisuus ei sitten pompikkaan heidän tahtonsa mukaan...heidän olisi pitänyt miettiä sitä etukäteen.
kengän jälki ei ole ollut lähellä ikkunaa vaan lähellä vanhempien makuuhuoneen ovea, talon sisällä. Kengänjälki voi olla kenen vaan, jonkun etsijän tai vanhempien. mutta jos se veri matsaa maddyyn niin onhan se jo jotain. todiste siitä että maddysta on vuotanut verta ja jos kerran koko kengänjälki on ollut näin näkyvissä niin se meinaa että verta on ollut jossain runsaammin kuin pikku tippa.miten yksittäinen kengänjälki on jäänyt näkyviin siihen selityksenä voisi olla se, että on jälkiä siivonneelta jäänyt huomaamatta.
maddy ei varmaankaan ole ollut koko makuuhuoneessa (siinä missä kaksoset ovat nukkuneet) Muistelisin että suurin osa näytteistä on löydetty olohuoneen sohvasta ja sen takaa, näitä ruumiinnesteitä ja hiuksia. muistelisin että poliisi epäili että tytölle olisi annettu niitä rauhoittavia siinä sohvalla. Tästä en oo nyt ihan 100%varma.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
En tiedä näistä piikitysasioista mitään, mutta voisiko teoriassa olla mahdollista, että Maddy ei olisi suostunut ottamaan "lääkettä" suun kautta ja kiukkuinen äiti (?) olisi yrittänyt pistää piikkiä, mutta Maddy tapellut vastaan ja ehkä piikki osunut niin, että neula katkennut ja alkanut vuotaa verta?cicero kirjoitti:maddy ei varmaankaan ole ollut koko makuuhuoneessa (siinä missä kaksoset ovat nukkuneet) Muistelisin että suurin osa näytteistä on löydetty olohuoneen sohvasta ja sen takaa, näitä ruumiinnesteitä ja hiuksia. muistelisin että poliisi epäili että tytölle olisi annettu niitä rauhoittavia siinä sohvalla. Tästä en oo nyt ihan 100%varma.
Muista lähdekritiikki!
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... rtComments
tässä vanhemmat "myöntävät" että maddy mitä luultavammin on kuollut. Musta on ihan luonnollista kysyä tässä vaiheessa että miksi he ovat vielä nyt tuhlanneet 80 000 uusiin julisteisiin jaettavaksi portugalissa ja espanjassa syrjäkyliin?
Vanhempien on nyt alettava myöntämään asioita joista he ovat olleet tietoisia jo pitkän aikaa koska poliisi tulee varmasti julkistamaan tiedon mikäli nämä uusimmat tulokset osoittavat että jäänteet autossa ovat maddysta...
tässä vaiheessako heidän rakentamansa kupla alkaa puhkeamaan. Ihmiset tulevat olemaan tosi vihaisia jos käy ilmi että pariskunta on jo hyvän aikaa tiennyt että maddy on kuollut mutta silti esiintyneet julkisuudessa niin että he "uskovat maddyn olevan hengissä"
ihmiset alkavat kyselemään lahjoitettujen rahojen perään ja tulevat vihaisiksi kun huomaavat että heillä ei ole mitään sanottavaa rahojen käyttöön. ikävä kyllä ihmiset usein uskovat toisten ihmisten jalouteen niin että vaikka mustalla painettuna olis vaikka mitä niin uskotaan että todellisuus on eri...toivon että loput rahat löytävät onnelllisesti perille oikeisiin kohteisiin mutta jotenkin on sellainen olo että ei se mene niin yksinkertaisesti...
tässä vanhemmat "myöntävät" että maddy mitä luultavammin on kuollut. Musta on ihan luonnollista kysyä tässä vaiheessa että miksi he ovat vielä nyt tuhlanneet 80 000 uusiin julisteisiin jaettavaksi portugalissa ja espanjassa syrjäkyliin?
Vanhempien on nyt alettava myöntämään asioita joista he ovat olleet tietoisia jo pitkän aikaa koska poliisi tulee varmasti julkistamaan tiedon mikäli nämä uusimmat tulokset osoittavat että jäänteet autossa ovat maddysta...
tässä vaiheessako heidän rakentamansa kupla alkaa puhkeamaan. Ihmiset tulevat olemaan tosi vihaisia jos käy ilmi että pariskunta on jo hyvän aikaa tiennyt että maddy on kuollut mutta silti esiintyneet julkisuudessa niin että he "uskovat maddyn olevan hengissä"
ihmiset alkavat kyselemään lahjoitettujen rahojen perään ja tulevat vihaisiksi kun huomaavat että heillä ei ole mitään sanottavaa rahojen käyttöön. ikävä kyllä ihmiset usein uskovat toisten ihmisten jalouteen niin että vaikka mustalla painettuna olis vaikka mitä niin uskotaan että todellisuus on eri...toivon että loput rahat löytävät onnelllisesti perille oikeisiin kohteisiin mutta jotenkin on sellainen olo että ei se mene niin yksinkertaisesti...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
lueskelin eilen wikipediasta tapauksen kulkua
http://en.wikipedia.org/wiki/Disappeara ... ine_McCann
moniakin asioita jäi taas mietityttämään, mm. sellainen yksityiskohta, että miksi sekä makuuhuoneen ikkunan että oven sanottiin vanhempien toimesta olleen auki?
tuliko joku sisään ikkunasta ja poistui ovesta? - miksi jos ovi oli lukitsematta - tai jos tämä ei ollut tiedossa? ojennettiinko ikkunasta jotakin ulos - lapsi tai lapsen ruumis - miksikö? oliko ikkuna paremmin suojassa ulkoa katsottuna kuin ovi? tutkittiinko ikkunan alunen, mahdolliset jalanjäljet tms.?
kun tuossa edellä sanottiin mm. siitä että kate oli pessyt unilelun muutama päivä tapahtuneen jälkeen, niin haloo, kenes moka se on? miksi poliisi ei eristänyt huoneistoa ja ottanut mm. pehmolelua heti tutkintaan ja dna-testeihin..
kate itse on nyt lähipäivinä todennut, että jos hän olisi 10 kiloa paksumpi, pyöreän ja äidillisen näköinen, ihmiset eivät pitäisi häntä syyllisenä. veikkaanpa että joidenkin mielissä näinkin on, niin paljon kommentteja nimenomaan vanhempien ulkonäköön ja olemukseen perustuen on tullut. pullanpyöreää äitiä ei pidettäisi yhtä helposti murhaajana, kuin hoikkaa (ja nyt riutunutta), kaunista ja koulutettua lääkäri-bitchiä??
http://en.wikipedia.org/wiki/Disappeara ... ine_McCann
moniakin asioita jäi taas mietityttämään, mm. sellainen yksityiskohta, että miksi sekä makuuhuoneen ikkunan että oven sanottiin vanhempien toimesta olleen auki?
tuliko joku sisään ikkunasta ja poistui ovesta? - miksi jos ovi oli lukitsematta - tai jos tämä ei ollut tiedossa? ojennettiinko ikkunasta jotakin ulos - lapsi tai lapsen ruumis - miksikö? oliko ikkuna paremmin suojassa ulkoa katsottuna kuin ovi? tutkittiinko ikkunan alunen, mahdolliset jalanjäljet tms.?
kun tuossa edellä sanottiin mm. siitä että kate oli pessyt unilelun muutama päivä tapahtuneen jälkeen, niin haloo, kenes moka se on? miksi poliisi ei eristänyt huoneistoa ja ottanut mm. pehmolelua heti tutkintaan ja dna-testeihin..
kate itse on nyt lähipäivinä todennut, että jos hän olisi 10 kiloa paksumpi, pyöreän ja äidillisen näköinen, ihmiset eivät pitäisi häntä syyllisenä. veikkaanpa että joidenkin mielissä näinkin on, niin paljon kommentteja nimenomaan vanhempien ulkonäköön ja olemukseen perustuen on tullut. pullanpyöreää äitiä ei pidettäisi yhtä helposti murhaajana, kuin hoikkaa (ja nyt riutunutta), kaunista ja koulutettua lääkäri-bitchiä??
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 78,00.html
Että silleen!
Läskit saa sympatiaa enemmän vai?
Sorry, Ei ainakaan multa.
Ajattelinsin päin vastoin, että jos ei osaa huolehtia itsestään, ei osaa huolehtia lapsistaan. Jos ei rakasta itseään, ei rakasta lähimmäistänsäkkään.
Miten ihminen voi tuollaisen keskellä vetää tuonkin ITSEENSÄ?
Että, kun MINÄ olen tämän näköinen, minun luullaan tappaneen lapseni.
Oh My God! Eiköhän noissa syytöksissä kuitenkin ole pohjana jotain muuta kuin ulkonäkö?
Vai olenko missannut jotain?
Että silleen!
Läskit saa sympatiaa enemmän vai?
Sorry, Ei ainakaan multa.
Ajattelinsin päin vastoin, että jos ei osaa huolehtia itsestään, ei osaa huolehtia lapsistaan. Jos ei rakasta itseään, ei rakasta lähimmäistänsäkkään.
Miten ihminen voi tuollaisen keskellä vetää tuonkin ITSEENSÄ?
Että, kun MINÄ olen tämän näköinen, minun luullaan tappaneen lapseni.
Oh My God! Eiköhän noissa syytöksissä kuitenkin ole pohjana jotain muuta kuin ulkonäkö?
Vai olenko missannut jotain?
noel, siis makuuhuoneessa ei ollut mitään ulko-ovea ja etuovi oli takalukossa joten varmuudella siitä ei ole kukaan kulkenut. ikkunan avonaisuus on on hämärän peitossa sillä kate sanoo että ikkuna oli auki hänen tullessaan huoneeseen ja päätteli näin että sieppaaja on murtautunut ikkunasta sisään ja mennyt sitä kautta ulos. Poliisi oli tarkistanut asian heti paikapäällä ja huomattavaa oli että ikkunassa ei ollut murtojälkiä ja sitä olisi ollut MAHDOTON avata ulkopuolelta.
poliisi eristi huoneiston heti paikalle tultaessa. Tuota wikipedian juttua ei ole näköjään kukaan laittanut ajantasalle.
heh, olen itse aikalailla samannäköinen ja kokoinen kuin kate (mun jalankoko on kyllä vaan 36)lisämiinuksena liian trendikäs pukeutuminen, myönnän että moni epäilee äidintaitojani ihan sitä varten, totuus paljastuu kuitenkin käytännössä. (kaikki eivät lihoa eikä kaikilla ole halua hautautua verkkareihin vaikka lapsia olisikin)
kate onnistuneesti unohtaa tosiasian että hän jätti kolme lastaan yksin hotellihuoneistoon ja vieläpä vieraassa maassa eikä edes tajua miksi lapsia ei saa jättää yksin. Hänen haastattelunsa myöskin osoittavat että hänellä ei oikein ole hajuakaan siitä mitä tuon ikäiset lapset tekee ja miten heidän kanssaan toimitaan. kyllä ihmisillä on muitakin syitä kuin ulkonäkö...
poliisi eristi huoneiston heti paikalle tultaessa. Tuota wikipedian juttua ei ole näköjään kukaan laittanut ajantasalle.
heh, olen itse aikalailla samannäköinen ja kokoinen kuin kate (mun jalankoko on kyllä vaan 36)lisämiinuksena liian trendikäs pukeutuminen, myönnän että moni epäilee äidintaitojani ihan sitä varten, totuus paljastuu kuitenkin käytännössä. (kaikki eivät lihoa eikä kaikilla ole halua hautautua verkkareihin vaikka lapsia olisikin)
kate onnistuneesti unohtaa tosiasian että hän jätti kolme lastaan yksin hotellihuoneistoon ja vieläpä vieraassa maassa eikä edes tajua miksi lapsia ei saa jättää yksin. Hänen haastattelunsa myöskin osoittavat että hänellä ei oikein ole hajuakaan siitä mitä tuon ikäiset lapset tekee ja miten heidän kanssaan toimitaan. kyllä ihmisillä on muitakin syitä kuin ulkonäkö...
Ehkä. Ulkoisella olemuksella ja ulkonäöllä on kyllä melkoinen merkitys, haluttiinpa sitä tai ei. Senhän näkee näistä teidän kuva-analyyseistannekin, kaikki mahdolliset pesrsoonallisuushäiriöt on jo käyty läpi, tunteettomuus ja psykopatia paistaa, laihuus, jos ei ole riutumista, niin ainakin merkki syyllisyydestä jne. Itsehän te tavallaan todistatte Katen väitteen ihan oikeaksi.MissHolmes kirjoitti: Vai olenko missannut jotain?
olisitko konsta itse lukenut hieman yksipuolisesti...ulkonäkö ja käyttäytyminen on vain yksi osa-alue...jota jossain aiheessa analysoitiin enemmänkin, varmaan oot sitten missannut sellaiset perusseikat kuten lasten heitteillejättö...jopa katen äiti moittii heitä siitä..
tuostakin aiheesta on kirjoitettu monta viestiä samoin siitä että kate ei ole suostunut ymmärtämään miksi muka lapsia ei olisi voinut jättää yksin...
tuostakin aiheesta on kirjoitettu monta viestiä samoin siitä että kate ei ole suostunut ymmärtämään miksi muka lapsia ei olisi voinut jättää yksin...
Jepulis! Olen samaa mieltä.konsta kirjoitti:Ehkä. Ulkoisella olemuksella ja ulkonäöllä on kyllä melkoinen merkitys, haluttiinpa sitä tai ei. Senhän näkee näistä teidän kuva-analyyseistannekin, kaikki mahdolliset pesrsoonallisuushäiriöt on jo käyty läpi, tunteettomuus ja psykopatia paistaa, laihuus, jos ei ole riutumista, niin ainakin merkki syyllisyydestä jne. Itsehän te tavallaan todistatte Katen väitteen ihan oikeaksi.MissHolmes kirjoitti: Vai olenko missannut jotain?
Ja ihan kuin joku olisi täällä kommentoinut tuota Katen laihuuttakin aiemmin hieman negatiiviseen sävyyn.
MissHolmes kirjoitti:
Minä henkilökohtaiesti tarkoitin esim. Gerryn naureskelua kysyttäessä lasten lääkitsemisestä, tunteiden latistumista, jotta voi viedä läpi tuollaista rumbaa kaiken surun keskellä, surun, minkä surun??? Gerryn katse/ilme on kuvasta kuvaan jäätävän samanlainen. Tunteeton, kylmä, laskelmoiva, tarkkaileva. Äly säilyy, mutta tunnnepuoli latistuu, you know.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Spekulointia: minulle on tullut sellainen kuva, että McCannit eivät malta olla kommentoimasta itselleen arkoja asioita joko suoraan tai ystäviensä välityksellä. Eli minun mielenkiintoni herää aina kun McCannit kommentoivat / selittelevät jonkun asian todenperäisyyttä.
Siksi tämä ilmoitus, että se Maddy on todennäköisesti kuollut saattaisi viitata siihen, että lapsen kuolemasta on todellakin olemassa suht vedenpitävät todisteet. Ja että lähiaikoina tämä asia tulee julkisuuteen. Saas nähdä....
Siksi tämä ilmoitus, että se Maddy on todennäköisesti kuollut saattaisi viitata siihen, että lapsen kuolemasta on todellakin olemassa suht vedenpitävät todisteet. Ja että lähiaikoina tämä asia tulee julkisuuteen. Saas nähdä....
teleksi, juuri niin he ovat toimineet kautta linjan!
Jutussa on aina heidän virallinen viestinsä "emme voi kommentoida" ja epävirallinen viesti "ystävien kertomana"
missholmes on tehnyt huomioita muustakin kuin pelkästä ulkonäöstä..niinkuin muutkin.
Jutussa on aina heidän virallinen viestinsä "emme voi kommentoida" ja epävirallinen viesti "ystävien kertomana"
missholmes on tehnyt huomioita muustakin kuin pelkästä ulkonäöstä..niinkuin muutkin.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Konsta, palaa maan pinnalle.
Me ollaan puhuttu laihtumisesta, riutumisesta, jota selkeästi on näiden 5 kk:n aikana tapahtunut. Se on luonnollista mahdollisesta monesta syystä: mm. surusta tai syyllisyydestä tai vaikka molemmista.
Kukaan ei ole missään sanonut, että Kate on syyllinen, koska on niin kaunis.
Ollaan puhuttu siitä, näkyykö suru, itkeminen, epätoivo hänen kasvoiltaan. Niitä ei voi peittää kauneudella, joskin jonkin verran meikillä.
Ollaan puhutu katseesta/ilmeestä, ei silmien muodosta tai väristä tai kasvojen piirteistä.
Ollaan puhuttu iloisista ilmeistä surun keskellä, toisinaan katsojan kannalta ehkä hieman ''hassuissa'' paikoissa/yhteyksissä.
Me ollaan puhuttu laihtumisesta, riutumisesta, jota selkeästi on näiden 5 kk:n aikana tapahtunut. Se on luonnollista mahdollisesta monesta syystä: mm. surusta tai syyllisyydestä tai vaikka molemmista.
Kukaan ei ole missään sanonut, että Kate on syyllinen, koska on niin kaunis.
Ollaan puhuttu siitä, näkyykö suru, itkeminen, epätoivo hänen kasvoiltaan. Niitä ei voi peittää kauneudella, joskin jonkin verran meikillä.
Ollaan puhutu katseesta/ilmeestä, ei silmien muodosta tai väristä tai kasvojen piirteistä.
Ollaan puhuttu iloisista ilmeistä surun keskellä, toisinaan katsojan kannalta ehkä hieman ''hassuissa'' paikoissa/yhteyksissä.
No ainahan on se pikkuruinen mahdollisuus esim siitä että pistoksesta olisi mennyt ilmakupla verenkiertoon, ja aiheuttanut sydänpysähdyksen sillä tavoin. Mutta en siis väitä että noin olisi käynyt.skoone kirjoitti:En tiedä näistä piikitysasioista mitään, mutta voisiko teoriassa olla mahdollista, että Maddy ei olisi suostunut ottamaan "lääkettä" suun kautta ja kiukkuinen äiti (?) olisi yrittänyt pistää piikkiä, mutta Maddy tapellut vastaan ja ehkä piikki osunut niin, että neula katkennut ja alkanut vuotaa verta?cicero kirjoitti:maddy ei varmaankaan ole ollut koko makuuhuoneessa (siinä missä kaksoset ovat nukkuneet) Muistelisin että suurin osa näytteistä on löydetty olohuoneen sohvasta ja sen takaa, näitä ruumiinnesteitä ja hiuksia. muistelisin että poliisi epäili että tytölle olisi annettu niitä rauhoittavia siinä sohvalla. Tästä en oo nyt ihan 100%varma.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.