Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Liituraita
Alibin satunnaislukija

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Liituraita »

https://www.facebook.com/photo.php?v=257976840879112

Ainakin Huligaanilla on tanssiliikkeet hallussa. :D
LakuPekka
Susikoski

Viesti Kirjoittaja LakuPekka »

homma toimii mongolleilla jontteon poissa kuvioista ja ei tuu takas enää ei ole asiaa tänne.1.hommaa jatketaan kulisseissa eikä puhuta paljon uusi presedentti on hakussa.2.uusia tiloja on haussa ja sitten tiedotetaan enemmän.3.hommia jatketaan samaan malliin kuin ennenkin sillä jontte voi kohta löytyä.sen lupaan minä.4.meininki on kuin talvisodassa veteraaneilla paskat housussa ja pyssy kädessä.sota tullaan käymään meidän ehdoilla. eikä antauduta.5.pyörät tullaan hommaamaan kohta.siitä ei voi puhua enempää.6. sitten kun pamahtaa niin kaikilaa 81 ja bandiiteilla on paskat housussa. pamahtaa toisen kerran kuset on.7. jontte on kala mikä ongitaan pois kuleksimasta ja aletaan perkaus hommiin.8. helsingissä ollaan ja pysytään.
vandaali
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja vandaali »

Ihan oikeesti..moneskos nicci tällä Markuksella nyt on? Ja nyt se on löytänyt värilliset kirjaimetkin. Suurella huvituksella ja myötähäpeällä olen tätä topiccia seurannut ja pakko kysä Hra Laaksonen: Miten sä "aikuinen" mies kehtaat edes tommosta shittiä tänne kirjoittaa? Ja vielä kun sulta ei tunnu toi oikeinkirjoitus oikein sujuvan. Tuossa muutaman Hatun kanssa iltaa istuttiin ja aiheesta poristiin niin voin kertoa että Mongols MC "Finland" ja Hra Laaksonen on jo hyvin ISO vitsin aihe tuolla Kyläsaaressa. Ei tällasta Facebook-jengiä mitä yksi mies ja yksi "huligaani" penska pyörittää niin kukaan ota tosissaan. Mene vaikka Gospel MC:hen Laaksonen ja etsi sitäkautta rauha elämääsi, sulla ei taida kaikki olla ihan ok jos näin kauniisti sanotaan.
juorukello
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja juorukello »

jatketaan hommia samaan malliin? eli tosihuonolta näyttää. jos valtaatte muutaman paikan romanikerjäläisiltä ja laitatte huligaanin tanssiin. tuon kolikkoa hattuun. kuka teistä osaa ajaa pyörällä? kuuleman mukaan huligaani justiin tippui skootterin kyydistä ja on nyt asfalttiruvella?
Koimies
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Koimies »

Sirkus Finlandia.

Mistä sen tietää kuinka monta tässä ketjussa on meitä vedättämässä muka Markuksina?

Ja arvuutellaan mennen tullen kirjoittajia, vaikka juuri se pitäisi olla foorumilla kielletty. Kova on uteliaisuus tai mustaamishalu, kun meno vain jatkuu tällaisissakin merkeissä.

Ihmisille nauraminen on useimpien mielestä lopulta aika typerää.

Varmaan moni ei kuolinvuoteellaan kadu, että olisipa pilkannut vielä enemmän tai tiedä sitten. Varman päälle on hyvä pelata.
Miehen allekirjoitus: Kasvoista kasvoihin.
PERKELE-FTW
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Ainakin porukka on oikea. Mut jos kaikkien membereitten pitää olla oikeasti mongoloideja, niin Markuksella voi olla hankaluuksia jäsenten metsästyksessä. Ja tuo google kääntäjän versio on lähempänä totuutta kun tuossa ei ole mitään järkeä koko viestissä.Alkaa mietityttämään mikä on kirjoittajan äidinkieli? Ei ainakaan Suomi-Ruotsi-Saksa. Opetetaanko apukoulussa edes kieliä?
HUAH...
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
RealPitti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Lonkeroisessa on ihan selvästi ainesta :mrgreen:

Mä oon kuulema mongolsin p*ska listalla, saan turpaani heti kun ne löytää mut, se tuskin kovin vaikeeta on kun kerroin paikankin minne voivat tulla antamaan mulle sakin hivutusta mutta epäilenpä ettei Markus ja kumppanit sinne tule.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

Emailini: [email protected]
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Ja vielä vähän paremmin kerhon keski-ikä huomioiden paremmin nuoremmille lapsukaisille sopiva kansansävelmä:
---

Pikku-poikien kerholta on respect kadonnut.
Pikku-poikien kerholta on respect kadonnut.
Pikku-poikien kerholta on respect kadonnut,
nettiuholla me paikkaamme sen!
RealPitti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Vajaa 30min niin Markus & kumppanit pitäis olla framilla, saapi nähdä kuinka monta mongoloidia sieltä ilmestyy mua pieksemään :|
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

Emailini: [email protected]
jii69
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja jii69 »

Pitänee olla varuuillaan ulkomailla liikkuessa ettei purskahda räkäisiin nauruihin mongolsseihin törmätessä, tulee kuitenkin tää foorumi ensimmäisenä mieleen. Respzek
Silmä silmästä ja hampaasta koko leukaluu.
sedusamuli
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

jii69 kirjoitti:Pitänee olla varuuillaan ulkomailla liikkuessa ettei purskahda räkäisiin nauruihin mongolsseihin törmätessä, tulee kuitenkin tää foorumi ensimmäisenä mieleen. Respzek
Mä olen kanssa funtsinut,miten voi olla naama peruslukemilla kohdatessa.
Kai sitä vaan repeis.
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).
jii69
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja jii69 »

sedusamuli kirjoitti:
jii69 kirjoitti:Pitänee olla varuuillaan ulkomailla liikkuessa ettei purskahda räkäisiin nauruihin mongolsseihin törmätessä, tulee kuitenkin tää foorumi ensimmäisenä mieleen. Respzek
Mä olen kanssa funtsinut,miten voi olla naama peruslukemilla kohdatessa.
Kai sitä vaan repeis.
Tosin jos niille mainitsisi että on suomesta niin voihan olla että naurettas kimpassa mahat kippurassa..
Silmä silmästä ja hampaasta koko leukaluu.
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

RealPitti kirjoitti:Vajaa 30min niin Markus & kumppanit pitäis olla framilla, saapi nähdä kuinka monta mongoloidia sieltä ilmestyy mua pieksemään :|
Tsemppiä "veli"! Me ollaan koko perheen kans sun tukena!

Varo ettet saa mustanaamiosormuksesta logoa otsaan!

PS. Jos se vittuilu ei lopu niin se saa jatkua :mrgreen:
mokoma
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mokoma »

RealPitti kirjoitti:Vajaa 30min niin Markus & kumppanit pitäis olla framilla, saapi nähdä kuinka monta mongoloidia sieltä ilmestyy mua pieksemään :|
Toivotaan nyt sentään, ettei yhtään. Nenähommat on hyväksyttäviä silloin, kun jurrissa joku ehkä joi mun kaljan tai ainakin katso pahasti saatanaminäenoomikäänrunkkari nyt sä saat ai oho nyt mä sain ite koteloon, mutta tää nyt olisi jo aika turhaa.

Onneksi sentään tämän otsikon tapahtumat on jo eiliseltä illalta: 13-vuotias tinttasi miehen nenän verille pihalla... :wink:
3kanta
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja 3kanta »

jumalaauta minäkin haluan nähdä ne! tässä ihan pitää niitä taruolentoina muuten
Roadkill, Roadkill
Jeffrey Used To Bring Home
Roadkill, Roadkill
Young Jeffrey Loved To Play With
Roadkill, Roadkill, Roadkill
Jeffrey Bleached The Bones Of
Roadkill, Roadkill
Vastaa Viestiin