En viitannutkaan sinuun ylipainoisilla naisilla: tyyppi, jota kuvailin, viettää usein vapaaehtoisesti aikaa ulkomaalaisten miesten kanssa ja ovat hyvin imarreltuja saamastaan huomiosta, vaikka miehet saattavatkin heille selän takana naureskella.Nooruska kirjoitti:^ Voisi luulla, että tuossa rivien välissä tilittää nainen, joka on ei-niin-kaunis ja kateellinen kun toiset saavat huomiota.
Mutta ihan tiedoksi tohon sun teoriaan, en todellakaan ole ylipainoinen ja olen mielestäni nätti. Ja sen huutelun lisäksi olen saanut suoria seksiehdotuksia, puhelinnumeron pyytämisiä ja perseelle käymistä, että se siitä "viattomasta leikkimielisestä huutelusta".
En itse ole nähnyt vaivaa edes kohtaamistani itsensäpaljastelijoista, joten minun on vaikea samaistua ihmisiin, joille miesten huomio/imartelu/huutelut ovat suuri ongelma.
Mutta ehkä kannattaa mennä vaikka lenkille Paavonpolulle Järvenpäähän ja vältellä ostoskeskuksia, niin saa sellaista erityistä huomiota suomalaiselta mieheltä ja välttyy ulkomaalaisten kohtaamiselta.
Kuten:
Lenkkipolulle