Väärin. Matti ei ollut anonut armahdusta vaan joku muu Matin puolesta. Tämäkin lukee tuossa uutisessa.Aizerbaidzan kirjoitti:Matti Nykänen oli anonut armahdusta väistyvältä presidentiltämme, mutta ei sitä saanut. En viitsi uutista kopsata, koska se käsittelee pääasiassa aivan muita asioita, mutta tossa linkki:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022 ... 2_uu.shtml
Matti Nykänen
Re: Matti Nykäsen seikkailut.
-
annaanna
Iltalehden mukaan Matti Nykänen on ottanut yhteyttä lehteen:
Iltalehti uutisoi:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022 ... 0_uu.shtml
Nykänen raivostui:
Kuka anoi armoa?
Lauantai 25.2.2012 klo 07.00
Outo armahdussotku: Joku haki Nykäselle armahdusta. Sitä ei herunut. Nykänen itse on raivoissaan.
Halonen hylkäsi Matti Nykäsen armonanomuksen
Mäkilegenda, törkeästä pahoinpitelystä tuomittu Matti Nykänen ei saanut armahdusta presidentti Tarja Haloselta.
Halonen käsitteli virkakautensa viimeisessä virallisessa presidentin esittelyssä muutamia armonanomuksia, joiden joukossa oli myös anomus Matti Ensio Nykäsen puolesta.
Entinen mäkihyppääjä ei ollut itse jättänyt armonanomusta. Hän otti Iltalehden toimitukseen yhteyttä tuohtuneena.
- Minä en ole hakenut mitään vapautusta, Matti Nykänen sanoi painokkaasti.
Lue lisää viikonvaihteen (25.-26.2.2012) Iltalehdestä.
___________________________________________________________________________________
- eiköhän kaikki oleellinen jo ollut tuossa (tai sitten lehti paljastaa itse hakeneensa armahdusta myynninedistämiseksi, heh heh
.)
Iltalehti uutisoi:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022 ... 0_uu.shtml
Nykänen raivostui:
Kuka anoi armoa?
Lauantai 25.2.2012 klo 07.00
Outo armahdussotku: Joku haki Nykäselle armahdusta. Sitä ei herunut. Nykänen itse on raivoissaan.
Halonen hylkäsi Matti Nykäsen armonanomuksen
Mäkilegenda, törkeästä pahoinpitelystä tuomittu Matti Nykänen ei saanut armahdusta presidentti Tarja Haloselta.
Halonen käsitteli virkakautensa viimeisessä virallisessa presidentin esittelyssä muutamia armonanomuksia, joiden joukossa oli myös anomus Matti Ensio Nykäsen puolesta.
Entinen mäkihyppääjä ei ollut itse jättänyt armonanomusta. Hän otti Iltalehden toimitukseen yhteyttä tuohtuneena.
- Minä en ole hakenut mitään vapautusta, Matti Nykänen sanoi painokkaasti.
Lue lisää viikonvaihteen (25.-26.2.2012) Iltalehdestä.
___________________________________________________________________________________
- eiköhän kaikki oleellinen jo ollut tuossa (tai sitten lehti paljastaa itse hakeneensa armahdusta myynninedistämiseksi, heh heh
Masa vapautui vankilasta, olipa pitkä reissu..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/seisk ... 01535.html
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/seisk ... 01535.html
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Muuten toivon Matille kaikkea hyvää uuteen elämään, mutta saisi mielestäni jo tunnustaa että kyllä hän ihan omalla toiminnallaan tiilenpäitä joutui lukemaan:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/matti- ... 63737.htmlMatti Nykänen avoimena: ”Vankila oli elämäni pahin helvetti”
Julkaistu: 05.04.2012 18:00
Matti Nykänen tunnustaa selvinneensä vankilasta avopuolisonsa Susanna Ruotsalaisen ansiosta: - Susanna on ollut pelastukseni.
Tuomion Nykänen oli saanut ex-vaimonsa Mervi Tapolan törkeästä pahoinpitelystä.
Nykänen selvisi vankila-ajasta vain avovaimonsa tuen avulla.
- Vankila-aika oli elämäni pahin helvetti! Sinäkin aikana Susanna oli tärkein tukijani.
Matin helmikuun lopussa päättynyt vankila-aika ei ollut helppoa avovaimo Susanna Ruotsalaiselle.
- Totta kai siinä suhde joutui koetukselle, kun toista ei päässyt näkemään kuin harvakseltaan. Se oli henkisesti erittäin raskasta aikaa molemmille, Ruotsalainen tunnustaa.
- Onneksi saimme olla päivittäin puhelimitse yhteydessä, se auttoi jaksamaan.
Nykänen sanoo ammentaneensa muualtakin voimaa itselleen.
- Selvisin myös siksi, että olen syytön siihen, mistä minua syytettiin.
Vankilasta vapauduttuaan Nykänen on pitkästä aikaa tavannut säännöllisesti vanhoja jyväskyläläiskavereitaan, ja aiempaa tiiviimmin myös vanhempiaan.
- Olen iloinen vanhempieni puolesta. Hekin nauttivat siitä, että kaikki se vanha on kohdallani taaksejäänyttä elämää ja nyt katseemme ovat vain eteenpäin.
Nykyään Nykäsen arki on hyvin urheilupainotteista. Hän sanoo tähtäävänsä tosissaan mäkihypyn veteraanien MM-kisoihin 2013 ja 2014.
- Minulla on ollut jalassani lieviä vammoja, mutta uskon pystyväni treenaamaan pian taas täysillä. Vedän säännöllisesti sekä lenkki-, sali- että loikkatreenejä. Saan mäkihypystä jälleen henkistä voimaa.
Lue Matti Nykäsen avoin haastattelu kokonaan kiirastorstain Ilta-Sanomista.
Marko Lempinen
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Hienoa nähä nykyään et Matilla pyyhkii hyvin. Mies on kovapalkkainen artisti ja ihan verrattavissa eturivin artisteihimme.
Ja jos joku väittää et Nykäsen keikat on sirkusmeininkiä ni väitän et niil kyl on paljon aitoja Nykäsen faneja jotka todella fanittavat miestä!
Ja jos joku väittää et Nykäsen keikat on sirkusmeininkiä ni väitän et niil kyl on paljon aitoja Nykäsen faneja jotka todella fanittavat miestä!
Turha tässä kai enää juhlia Matin elämänmuutosta!
Uusimman Seiskan mukaan Nykänen on avannu korkin&Susanna on lähteny kauas pois.
Jutun teki Nykäsen oma skandaali-toimittaja mut kyllähä tässä tuntuu et Masalle maistuu taas ja Susannan on parempi pysyä kaukanaku olla Tapolan roolissa!
Uusimman Seiskan mukaan Nykänen on avannu korkin&Susanna on lähteny kauas pois.
Jutun teki Nykäsen oma skandaali-toimittaja mut kyllähä tässä tuntuu et Masalle maistuu taas ja Susannan on parempi pysyä kaukanaku olla Tapolan roolissa!
En muista mistä sitä uutista luin, mutta jotenkin näin Matti tilannetta kuvaili: "On parin päivän aikana tullut otettua 10-vuoden edestä ja vähän purin ärtymystäni Susannaan". En yhtään muista miltä sivustolta tälläistä tsekkasin, mutta jostakin.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a45 ... nna+jatti/Nooruska kirjoitti:En muista mistä sitä uutista luin, mutta jotenkin näin Matti tilannetta kuvaili: "On parin päivän aikana tullut otettua 10-vuoden edestä ja vähän purin ärtymystäni Susannaan". En yhtään muista miltä sivustolta tälläistä tsekkasin, mutta jostakin.
oiskohan ollu tää laatu julkaisu taas asialla
Ei just tuo kyseinen ainakaan. Seiska se saattoikin olla, mutta en varmaks muista. Luin asiasta ainakin Seiskasta, Iltasanomista ja -lehdestä.Ruu kirjoitti:http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a45 ... nna+jatti/Nooruska kirjoitti:En muista mistä sitä uutista luin, mutta jotenkin näin Matti tilannetta kuvaili: "On parin päivän aikana tullut otettua 10-vuoden edestä ja vähän purin ärtymystäni Susannaan". En yhtään muista miltä sivustolta tälläistä tsekkasin, mutta jostakin.
oiskohan ollu tää laatu julkaisu taas asialla
Vanha Matti on siis palannut taas kuvioihin. Ihmeen kauanhan tuota kestikin. Mutta eiköhän se mene niin, että kerran alkoholisti on aina alkoholisti. Tuosta jutusta tulee kovasti mieleen, että on tainnut nyrkitkin taas heilua.
Keikka meni kuitenkin eilen hyvin helsingissä.
Dulce et decorum est pro patria mori.
Ei ole epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä.
Ei ole epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä.
-
Michelangela
- Neuvoja-Jack
- Viesti:
Voi voi! Ehkä tuossa keikkailussa piilee liikaa niitä vaarallisia houkutuksia, vaikka Matti siitä muuten niin paljon taitaa nauttiakin. Taitaa riittää niitä juoman tarjoajia, vanhoja tuttuja ja faneja kutsumassa juoman äärelle. Mene ja tiedä. Harmi homma kuitenkin, vaikka tokihan oli vähän arvattavissakin.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Toisaalta keittomiehiä ne on kuulemma Puikkonen,Ahonen ja Nieminenkin.
Taitavat vaan hoitaa muut hommat hyvin. Ja kiinnostaako ketään Jari Puikkosen juominen?
Muu mäkijoukkue vitsaili taannoin "eihän se Puikkonen pääse Salpausselän baaria pidemmälle enää"
Taitavat vaan hoitaa muut hommat hyvin. Ja kiinnostaako ketään Jari Puikkosen juominen?
Muu mäkijoukkue vitsaili taannoin "eihän se Puikkonen pääse Salpausselän baaria pidemmälle enää"
Kuulin huhua, että Matti ja Susanna ois taas back together, mut en mistään löydä uutista vahvistaan tätä. 
Tapolan mukaan Nykänen soitti ja halus "alottaa puhtaalta pöydältä".
Lentääkö Ruotsalainen nyt mäkeen ja alkaa taas se Matti&Mervi-sirkus?
Vitun perseestä suoraansanoen.
Lentääkö Ruotsalainen nyt mäkeen ja alkaa taas se Matti&Mervi-sirkus?
Vitun perseestä suoraansanoen.