sisotalo kirjoitti:No nyt keskustellaan. Jukan vaikeneminen on virallisesti ajoitettu 02.32. Tappava lyönti kuuluu heti sen jälkeen. Sitten murhaaja poistui kiireellä, siis noin 02.40. Axxx:n kirkaisu on kohdassa 03.14, jonka täytyy olla riittävästi murhaajan lähdön jälkeen. Anneli sanoo ensimmäiset sanansa puhelimeen 02.42, jollin Axxxx on irti puhelimesta. Murha.infossa on hieno kuva juuri tällä sekunnilla. Kuka on sen tehnyt, kunnia sille, jolle kunnia kuuluu. Siinä äiti ja tytär seisovat ja tytär näkee juuri ovelle, josta murhaaja poistuu.
Keskustelen mieluiten omalla blogillani kun siellä ei ole uhattuna poissulkemisella. Ketään kommentoijaa en ole sulkenut omalta blogiltani. Nyt on media auennut ja painopisteeni on paperilehdissä ja sähköisessä mediassa. On jo korkea aika, että media sallii artikkelit otsikolla.
Auer on syytön.
Arvoisa dosentti,
Kuva johon viittaat, ja jonka olet liittänyt blogiisi, ei esitä Annelia ja tyttöä tuolla sekunnilla, josta puhut.
Se kuva jota olet käyttänyt havainnollistaaksesi näkemystäsi, liittyy alunperin aivan toiseen asiayhteyteen. Se on keväältä 2011. Turumurre teki silloin hienoja 3D-kuvia osoittaakseen mm, missä kohtaa puhelimen äärellä Anneli seisoi sillä hetkellä kun tyttö kirkaisi nähtyään hupun poistuvan. Kuvan tarkoitus oli osoittaa, että Anneli ei voinut nähdä terassin ovelle, koska suoraa näköyhteyttä ei tm:n mielestä ollut.
Olin jossain vaiheessa saanut tm:ltä luvan tehdä joitain merkintöjä hänen kuviinsa, jos katsoin sillä tavalla voivani osoittaa, että hänen laatimansa asetelma ei pitänyt paikkaansa. Käytiin aikamoista kädenvääntöä silloin. Sitten tm kielsi minua enää tekemästä merkintöjä hänen laatimiinsa kuviin haasteen uhalla, syyteuhka tekijänoikeuksien rikkomisesta. Jopa ylläpito heristeli minulle sormeaan. Minä en tm:n kieltoa valitettavasti heti nähnyt, koska kyllästyttyäni pitkäksi venyneeseen jankuttamiseen olin lattanut hänet joksikin aikaa 'vihamiehiin'.
Minun mielestä Anneli olisi voinut nähdä hupun poistumisen, jos hän olisi ottanut puolitoista askelta ja kääntänyt päätään.
Tein sitten lisäyksen hänen laatimaansa 'ei näkölinjaa keittiöstä': Piirsin samaan 3D-kuvaan Annelin 'toiseen kertaan', latoin hänet seisomaan puhelin kädessään työtason päätyyn aulan rajalle. Tästä syystä käyttämässäsi kuvassa näyttää seisovan kaksi henkilöä. Kunnia kuvasta kuuluu alunperin turumurrelle, mutta alkuperäisessä muodossaan sillä ei ole mitään tekemistä sen hetken kanssa, josta sinä puhut. Siinä kuvassa on vain yksi henkilö, Anneli seisomassa puhelimen edessä kasvot kaappiin päin, vain ylävartalo näkyy, katveessa, olohuoneen ja aulan seinäkulman takana.
Tm on poistanut melkein kaikki tuon aikaiset kuvansa minfosta. Löysin ko kuvan, sen kuvaversion jossa on minun lisäyksiä, ketjusta Omat väittämät - omat 'faktat'
Tältä se tm:n kuva kuitenkin näytti alunperin:
Tässä sama kuva johon piirsin käsivaralla Annelin seisomaa toiseen kohtaan. Olet antanut kuvalle aivan uuden merkityksen, se on kokonaan sinun keksintöä, sillä ei ole mitään tekemistä sen kuvan kanssa jonka olet laittanut blogiisi:
Minä en noita 3D-juttuja hallitse. Minusta minun lisäys ei tee oikeutta tm:n vaivannäölle, päin vastoin. Tehty mikä tehty.Turumurrelle kukkaset, minulle risuja. Olkoot, että olin silloin eri mieltä kuin hän. Sitä en tiedä mitä mieltä hän nykyisin on...Terveisiä vaan sinulle, turre, oravametsästä, ei muisteta pahalla! Välillä oli ihan mielenkiintoista ja hauskaakin
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=165
Turumurren alkuperäistä kuvaa hänen omassa postissaan joskus 2011 keväällä, ei enää ole olemassa??