Itsensäpaljastaja Kuopiossa!

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Savolax
Nikke Knatterton

Itsensäpaljastaja Kuopiossa!

Viesti Kirjoittaja Savolax »

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/koti ... sa/1232788
Kotiäiti jahtasi ystävänsä ja saksanpaimenkoiriensa kanssa itsensäpaljastajaa Kuopion Jynkässä sunnuntai-iltana, kertoo Iltalehti verkkosivuillaan.

Naiset ja koirat olivat lenkkeilemässä puoli kuuden aikaan, kun heidän takaansa kuului vislausta. Kun he kääntyivät katsomaan, näkivät he 20 metrin päässä tien toisella puolella metsänreunassa miehen tyydyttämässä itseään.

Kotiäidin mukaan paljastelu tapahtui päiväkodin lähellä. Hän sanoo, että tapaus nosti raivon pintaan.

Naiset eivät säikähtäneet itsensäpaljastajaa, vaan lähtivät tämän perään koirat turvanaan. Mies oli paennut läheiseen metsikköön, jossa naiset kadottivat miehen näkyvistään. Heitä vastaan tullut nainen kertoi miehen paenneen paikalta pyörällä.

Naiset tekivät itsensäpaljastajasta ilmoituksen hätäkeskukseen, joka lähetti paikalle poliisipartion. Poliisi yritti saada miestä kiinni, ei tavoittanut häntä.

– Jos yksikin lapsi välttyy meidän ansiostamme näkemästä miestä, olen iloinen. Ei hän varmaan ihan heti esittele uudestaan kalleuksiaan, nainen sanoo Iltalehden nettisivuilla.

Ja miksi ei koirat irti ja katsoneet olisiko myös eläimiin sekaantuja kyseessä?
Kivireki
Sofia Karppi

Re: Itsensäpaljastaja Kuopiossa!

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Savolax kirjoitti:Naiset eivät säikähtäneet itsensäpaljastajaa, vaan lähtivät tämän perään koirat turvanaan.
No noin juuri. Mä olen kerran törmännyt Varissuon pururadan (ei korvasta korvaan menevä vaan ihan oikea pururata) liepeillä tavannut vilauttajan, olin sen verran *köhköh* iloisesti pilvessä et repesin nauramaan ja ku sain itseni kerättyä, se sälli oli kadonnut. Harmi, olisin kysynyt et mikä on vika ku mulle esittelee niin pientä. Olisin voinut omani iskeä tiskiin ni olis saanut mietittävää hetkeks... Esittelen mieluusti jos pikkuisenkin annetaan lupa tai jopa yllytetään :D
bibo ergo sum
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Re: Itsensäpaljastaja Kuopiossa!

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Minä olen elämäni aikana törmännyt itsensäpaljastajaan useammankin kerran, mutta ei tällaisia ennen vanhaan minnekään ilmoiteltu. Viimeinen tapaus sattui tuossa naapurikaupungissa, jossa siihen aikaan asuin. Olin illalla kaupungilla kävelyllä ja erään talon nurkalla oli mies runkaamassa itseään. Katsoin sitä ja sanoin, että on noita nyt nähty munia ennenkin. Se kun kuvitteli jollain lailla säikäyttävänsä.. Mutta on se tietenkin tuomittavaa, että jossain päiväkodin lähellä, missä on pieniä lapsia.
Gods made heavy metal.
Vastaa Viestiin