sisotalo kirjoitti:- - -
Pitäisikö minun alkaa täällä puolustautua, että pystyn kumoamaan, ottamaan huomioon, että en toitota, en keksi uutta, en pura turhautumisiani, en keksi sirkushuveja, en vaivaannuta jne. Jätä puheenvuoroni lukematta, sillä asiasta selvitään.
Minulle on Murhainfon lukemisesta ollut hyötyä kun näen miten oman kuvansa omaksuneet kirjoittajat reagoivat. Ison aiheen kanssa paineessa eristäytyy helposti. Minulta ei ole jäänyt yksikään näistä lavastuksista lukematta.
Ei sinun tarvitse puolustautua, mutta pyydän myös sinua ottamaan kantaa
näihin 15.8.2012 klo 12:04 pm postaamiini 27 kohtaan ja osoittamaan, miltä osin ne ovat mielestäsi - hmm -
lavastusta? Ymmärtääkseni olet ne jo lukenut.
Olet itse malliesimerkki ihmisestä, joka on omaksunut oman kuvansa ja oppiarvonsa syvemmin kuin Narkissos konsanaan. Minä. Minä. Minä. Minä. Minä. Minä. Minä. Minä - ja minä. Toitotat toitottamasta päästyäsikin, etkä tunnu ymmärtävän, että jokainen huomionosoitus, jokainen julkaistu teksti tai puheenparsi eikä jokainen merkittävä kontakti, jonka luot,
EI kerro sosiaalisesta arvostuksesta tai ammattitaidosta. Kun on aktiivinen - kuten sinä - , saa joskus pallon verkon yli. Aktiivisuutesi ja omalla nimellä esiintymisesi on toisaalta ihailtavaa, mutta viittaa (joissakin yhteyksissä) masokismitaipumukseen tai turhautumiseen arkielämässä. Julkituloa helpottaa hakeutuminen toimituksellisiin tehtäviin, joissa voi valita itsensä julkaistavaksi tai kuultavaksi. Valitettavasti määrä ei korvaa laatua eikä osallistuminen korreloi pätevyyden kanssa.
Vanhasjupakka ja Auergate ovat silkkaa sirkushuvia. Rikostapauksen todistajien salassapidettävien henkilötietojen julkaiseminen on enemmän kuin vaivaannuttavaa ja täyttää mahdollisesti rikoksen tunnusmerkit. Kyllähän se on tullut nähtyä, että tuppaat tarttumaan kontroversiaalisiin ja paljon julkista kohua aiheuttaviin aiheisiin; sellaisiinkin, joissa mukanaolosi ei ole rakentavaa ja joihin sinulla ei ole ammatillista kompetenssia. Esimerkkeinä MISA-sotku ja vaalitarkkailu eräässä itäblokin valtiossa. Ensimmäisessä tapauksessa (MISA) käänsit takkia myötävaikutettuasi ensin yhden (potentiaalisen) rikollisen turvapaikan saamiseen. Toinen ei johtanut ainakaan ihmisoikeustilanteen paranemiseen tai hallinnollisen läpinäkyvyyden lisääntymiseen ko. valtiossa. ´Sosiaalipolitiikan´ on etenkin kansainvälisissä yhteyksissä sangen harhaanjohtava määrite dosentin arvon edessä; ammatillisesti kuvaavampi määrite olisi ´kiinteistötalouden´, ´yhdyskuntasuunnittelun´ ja/tai ´maankäytön´ dosentti, vai kuinka? Ihmettelen myös haluasi kertoa julkisesti hurahtamisestasi tantraseksiin ja kyseisen harrastuksen suosittelemisesta... no, tiedät keille.
Miten olet ottanut täällä minfossa muut kirjoittajat huomioon? Viittauksilla alpon slapstick-animaatioon, (joka on sellaista camphuumoria, ettei sitä voi itkemättä katsoa) ja parilla Aueria puolustavan nimimerkin kehulla ja Aueria syyllistävän nimimerkin haukulla. Alpon animaatiosta puuttuu muistaakseni lapsen keskustelu isänsä kanssa "huppumiehen" pitäessä tuumaustaukoa terassilla.
Panoksesi Ulvilan-tapaukseen ei ole ollut mainittava. En väitä, että olisi omanikaan

. Farssia on kylläkin viihdyttävää seurata. Aion lukea postejasi jatkossakin. Jätä omani lukematta, jos hyökkäävä tyylini ei miellytä. Hyökännyt olet sinäkin - ja useasti.