Poistamistoiminto katoaa jos joku (tässä tapauksessa minä) kerkeää laittaa viestin viestisi perään. Tällä katsos ehkäistään sitä, ettei viestit jää "ilmaan roikkumaan."konsta kirjoitti:Ylläpito voisi poistaa kuvan. Itse en pysty, koska muokkaa-toiminto katosi palstan leviämisen yhteydessä. Laitan sitten vaikka urlin tilalle.
BODOM: Poikien moottoripyörät
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Hyvä konsta.
Nyt en ymmärrä miten sinä tuota uhrikuvaa luet, eli mistä polku oikein tullee.
Se tulee vasemmanpuoleisen poliisin jalan vasemmalta puolelta, oikealta vasemmalle.
Sinua hämää, samoin kuin iteseänikin ensin se, että polku tulisi suoraan ja prätkä on vinossa, mutta kyllä prätkä on suorassa polkuun nähden, joten ei siitä ohi olisi pyyhkäissyt osumatta Gussen mopetiin.
Edellenkin ihmetyttää se naru ja muistikuva Sepin moottoripyöristä.
Voisinko tosiaan muodostaa itselleni noin tarkan kuvan aivoissani, vaikka jonkinsortin kirjailija olenkin?
Kypärä, hanskat ja naru, jolla pyyhe ja uima-asu, sekä pari hentoa pihlajaa, no joo, kenties unta vaan.
Jos Loka voisit laittaa kuvan bodom 14, niin se on lintupoikien tarkkailupaikalta otettu, jossa näkyy myöskin koivu, jota vasten Sepin ajokki nojasi, sekä näiden välimatkat?
Se tulee vasemmanpuoleisen poliisin jalan vasemmalta puolelta, oikealta vasemmalle.
Sinua hämää, samoin kuin iteseänikin ensin se, että polku tulisi suoraan ja prätkä on vinossa, mutta kyllä prätkä on suorassa polkuun nähden, joten ei siitä ohi olisi pyyhkäissyt osumatta Gussen mopetiin.
Edellenkin ihmetyttää se naru ja muistikuva Sepin moottoripyöristä.
Voisinko tosiaan muodostaa itselleni noin tarkan kuvan aivoissani, vaikka jonkinsortin kirjailija olenkin?
Kypärä, hanskat ja naru, jolla pyyhe ja uima-asu, sekä pari hentoa pihlajaa, no joo, kenties unta vaan.
Jos Loka voisit laittaa kuvan bodom 14, niin se on lintupoikien tarkkailupaikalta otettu, jossa näkyy myöskin koivu, jota vasten Sepin ajokki nojasi, sekä näiden välimatkat?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Tarvitsisin linkit kuviin jotta voin ne palstalle liittää. Voit pistää ne minulle vaikka yyveellä niin pistetään ne ihmeteltäviksi.Hessu52 kirjoitti: Jos Loka voisit laittaa kuvan bodom 14, niin se on lintupoikien tarkkailupaikalta otettu, jossa näkyy myöskin koivu, jota vasten Sepin ajokki nojasi, sekä näiden välimatkat?
Jees. Näin tehdään.Hessu52 kirjoitti: Jos haluat Loka hieman tietoa kuvien paikkojen taustasta, niin paa sivustolle, niin pohditaan sitten kimpassa niitä ja saadaan uutta purtavaa.
Mikäli tarkoitat tätä niin siinä todellakin on teltta ihan väärinpäin. Teltan "todellinen" asentokin on sikäli kumma, että ainakin minä olisin pystyttänyt sen tuossa paikassa oviaukko länteen päin. Jotenkin tuntuu luonnottomalta toisinpäin, mutta sehän onkin varmaan ihan makuasia, miten kukanenkin haluaa.faku63 kirjoitti:mihin perustuu teltan asento Bodom comissa olevissa lavastuskuvissa. Käsittääkseni se on ollut toiseen suuntaan oviaukko
Telttahan oli edessä olevan koivun takana ja poikittain polkuun nähden.
Itseänikin ihmetyttää, kun puhutaan itäisestäniemestä, läntisestäniemestä ja pohjoisniemestä, eli mikä on läntisen niemen itäranta?
Uimarannalle päinkö?
Oliko murhateltta läntisen niemen läntisellä puolella ja tultiinko sinne polkua pitkin etelästä ja oliko päät itään ja miten......?
Itseänikin ihmetyttää, kun puhutaan itäisestäniemestä, läntisestäniemestä ja pohjoisniemestä, eli mikä on läntisen niemen itäranta?
Uimarannalle päinkö?
Oliko murhateltta läntisen niemen läntisellä puolella ja tultiinko sinne polkua pitkin etelästä ja oliko päät itään ja miten......?
No minä en rupea tästä vänkäämään. Koivun vasemalla puolella on kolme metriä tasaista kovaa maata, eikä koivua tarvitse edes kiertää, koska teltta on suoraan ajolinjalla. Joten asia on minun kohdaltani loppuunkäsitelty, saat jauhaa siitä itseksesi.Hessu52 kirjoitti:Hyvä konsta.
Niin siinä KRPn lavastuskuvassa, Salosen vinkkelissä, teltta näyttää olevan keskellä polkua. Viettääkö maa rantaan päin koivun takana, kuvista sitä ei oikein selvyyttä saa. Itse en kyllä olisi näin telttaa pystyttänyt, ellei se sitten ollut ainoa tasainen paikkakonsta kirjoitti:No minä en rupea tästä vänkäämään. Koivun vasemalla puolella on kolme metriä tasaista kovaa maata, eikä koivua tarvitse edes kiertää, koska teltta on suoraan ajolinjalla. Joten asia on minun kohdaltani loppuunkäsitelty, saat jauhaa siitä itseksesi.Hessu52 kirjoitti:Hyvä konsta.
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,
Kyllä se vähän viettääkin, mutta olisko tärkeämpi syy kuitenkin siinä, että saatiin oviaukon ja jyrkän törmän väliin kunnolla tilaa, ettei heti ovesta pudonnut alas rantapolun kivikkoon.faku63 kirjoitti: Viettääkö maa rantaan päin koivun takana, kuvista sitä ei oikein selvyyttä saa. Itse en kyllä olisi näin telttaa pystyttänyt, ellei se sitten ollut ainoa tasainen paikka
Jaa ettei ollut päinvastoin suunta, suuaukko uimarantaan päinkonsta kirjoitti:Kyllä se vähän viettääkin, mutta olisko tärkeämpi syy kuitenkin siinä, että saatiin oviaukon ja jyrkän törmän väliin kunnolla tilaa, ettei heti ovesta pudonnut alas rantapolun kivikkoon.faku63 kirjoitti: Viettääkö maa rantaan päin koivun takana, kuvista sitä ei oikein selvyyttä saa. Itse en kyllä olisi näin telttaa pystyttänyt, ellei se sitten ollut ainoa tasainen paikka
Koivun takana on 1.5 metrin jyrkänne, joka oli metrin päässä retkeilijöiden teltan suuaukosta.
Siinä on voinut pikku "buugissa" hyvinkin teltasta ulostautuessaan, loikata alas ja kaatuessaan lyödä päänsä vaikkapa kiveen, jolloin leuat on murtunut.
Jos polkua on jatkanut niemen kärkeä kohti, niin siinä on samanlainen jyrkänne, jossa on juurakoita ja muunkinlaista puutavaraa, johon on myös kaatuessan voinut itseään teloa.
Siinä on voinut pikku "buugissa" hyvinkin teltasta ulostautuessaan, loikata alas ja kaatuessaan lyödä päänsä vaikkapa kiveen, jolloin leuat on murtunut.
Jos polkua on jatkanut niemen kärkeä kohti, niin siinä on samanlainen jyrkänne, jossa on juurakoita ja muunkinlaista puutavaraa, johon on myös kaatuessan voinut itseään teloa.
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
Eix siiinä ollu pusikkoakin takana, muutenkin aika älytön suunta , harjanarun kiinnitys, ja sisääntulo vaikeaa, toisaalta, jos se olis ollut toisinpäin ja maa viettää rantaan, pää alaspäin nukkuminen ei prkl. Mutta jos onkin nukuttu "väärinpäin", jos on nukuttu ensinkäänHessu52 kirjoitti:Koivun takana on 1.5 metrin jyrkänne, joka oli metrin päässä retkeilijöiden teltan suuaukosta.