Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
perus3000
Armas Tammelin

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Tältäkin oltaisi Markus vältytty kun hoitaisit itse koirasi.

Jos nyt Make selvitään tältä koira episodilta, niin olisko aika pohtia uutta suuntaa elämällesi.

Ei nää jengi jutut näyttänyt oikein ottaneen alleen.

Muutat takaisin kotimaahasi (ruotsi) ja aloitat uuden elämän rakkaittesi (Dana,Tico ja Hector) kanssa.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

volvomies kirjoitti:lusifer huutelee isoon ääneen enkeli kannattajalle että rikkoo puukolla seuraavan kerran paidan jos hänen edessään on 81 support kertoo paljon hän on sekaisin hullu kuka tervejärkinen haastaa riitaa 81 kanssa kyllä tuollaisten asioiden kanssa pitää olla hiljaa.
Ei oppi ojaan kaada. Uskokaa miestä, joka itse haistatteli keväällä vitut kasiykköselle. Ei sitä rispektiä haistattelemalla saada. Aiemmin joku esitteli lennokkaita skenaarioita HA-Mongols välille. Okei, onhan siinä pointtia. Mitä jos Mongot laajentuukin oikeasti jossain päin Suomea, mutta kaikki huomio kiinnittyykin näihin stadin pelleihin, jotka lentää vittuun, kun uskottava jalansija on saatu muualla?
kananlento
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja kananlento »

Tämä menee yhä koomisemmaksi.... miekkahihat kuuntelevat puhelimia aiheeseen liittyen :D
Sain kokea tunti sitten neljän slurkin hellän kosketuksen.
syy? naureskeltiin kaverin kanssa puhelimessa liivien löytöpalkkiolle:D
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara

Eiks niillä muuta tekemistä ole...minunkin autoa kuvattiin yks päivä aika avoimesti :D
Olisivat vaan tulleet ihan rohkeasti kysymään tiedänkö jotain enemmän kuin kirjoitan.
kananlento
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja kananlento »

Minut tutkittiin kantapaikassani neljän poliisin voimin. Ainoa kättäpidempi oli baarimikon lainaama akkupiuha. Ja ei en omista "historiaa"
Taitaa sinisillä olla hermot ekana lopussa.

Taisi yksi olla Pitin suosikki; aika makoisa tasku-blondi?
nomad1
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja nomad1 »

Norjassa 1-vuotis bileet mukana vissiin BBQ-jengi porista Kuva
ZiltoidTheOmniscient
Alokas

Viesti Kirjoittaja ZiltoidTheOmniscient »

Savolax kirjoitti:
ZiltoidTheOmniscient kirjoitti:Itä-Suomessa huhuillaan kummia, Mongolsseilla olis kerhotilojen haku käynnissä Joensuussa.. pitänee laittaa koirat piiloon.
Et ole tosissasi! Joensuussa Bats (ex-skini) porukka taitaa pitää johtajan paikkaa, jopa Cannoball-porukan edellä...
Cannonballien entistä surullisen kuuluisaa kerhotilaa ei Joensuussa enää ole, eikä ilmeisesti uuttakaan, vielä. Batsit on täällä näkymättömissä, vaikuttamisesta tai johtamisesta hankala sanoa. Eli saattaisi ehkä jonkilainen sauma Itä-Suomessa olla Mongolsseilla, tosin ei näillä "näytöillä".
TohtoriOuto
Alokas

Viesti Kirjoittaja TohtoriOuto »

volvomies kirjoitti:
volvomies kirjoitti:
no names kirjoitti:Ei morjestapäivää mitä toimintaa, nää sankarit on ihan omaa luokkaansa. Tässä on naurettu mongolssien typeryydelle niin, että kohta perse repee...... Ei muuta kun lisää sitä jauhelihaa suoneen, ei vittu :shock:
LUULIN JANI LONDEENIA MIEHEKSI OLEN PAHASTI EREHTYNNYT ASIASTA.kaikille eläin ystäville tiedoksi jani londen on käskennyt nappaamaan koirani KV hoiti koiriani espoossa annoin koirille 120e ruoka rahaa sekä eläin-lääkäriin tarkistuttamaan koirani hampaat 45e meni lääkäriin kuulema sekä loput annoin koirien ruokaan. asiat etenivät näin.annoin koirani hoitoon tico 7v dana 6v kääpiöpinserit jari huligaani haapaselle hän vei koirani espooseen kristiina virsuselle.kävimme viime perjantaina ystävien kanssa katsomassa koiriani mukana olivat ystäviäni.he näkivät että annoin koiriani varten 120e rahaa hän nainen sanoin että ei luovuta ikinä koiriani pois,koska tuo lupaus on rikottu näin sain puhelun lusiferin mieheltä tapamme koirasi jos et lopeta kirjoitteluasi täällä.sen jälkeen olen yrittännyt soittaa jani londeenille elä tapa koiria tapa minut koirat ovat syyttömiä kaikkeen.koko eilisen ja tämän pv olen yrittännyt saada yhteyttä heihin onnistumatta.juuri sain lusiferiltä txt jossa nauraa hae koirasi kaksimielenen hullu.tästä oli pakko tehdä julkinen asia koska hän ei koiriani palauta.tuosta kristiinasta hän ei ole nainen vaan täysi läpimätä nainen mies linnassa ja huligaanin kanssa heilaa kun toinen on linnassa.totuuden voi kaivaa tuolta pelkurilta pois,on se ikävää näin netin välityksellä linnaan terveisiä laittaa että ystävä hoitelee naistasi siviilissä.se että lusifer huutelee isoon ääneen enkeli kannattajalle että rikkoo puukolla seuraavan kerran paidan jos hänen edessään on 81 support kertoo paljon hän on sekaisin hullu kuka tervejärkinen haastaa riitaa 81 kanssa kyllä tuollaisten asioiden kanssa pitää olla hiljaa. toivon että tämä kirjoitukseni pelastaa koirieni hengen mitä helvettiä ne ovat tehneet vitun kusipää lusifer elä uhkaile viattomilla eläimillä jotka ovat minun silmä teriä rakkaitani tule pihamaalle 1 vastaan 1 heti senkin mulkku lupaan koko suomen edessä hakkaavani sinusta paskat ulos.puhelin numeroni 0417559051 ostin liittymän vain sinua varten.jätä koirani rauhaan palauta koirat sinulla on siihen valta vain sinulla on käsky valta pikku paskiaisiisi.eläkä leiki tietämätöntä se ei auta olit pöytäkirjoja eilen näytellyt puhunnut minua vasikaksi kun ase oltiin teiltä viety mieti asioita piripää mieti helvetin paskianen älä tapa koiriani t.markus
juan tällä hetkellä helvetisti mikään ei korvaa koiriani ei mikään kuinka alas voi mies vajota helvetti uhkaa viedä minulta uskolliset koirani.ole mies tapa tule helvetti odotan sinua senkin suomen mongolssin kusipäinen presidentti.nyt en kirjoita enää tänne toivon tämän tuovan piripäiden päähän järkeä te SUOMEN MONGOLS MC JÄSENET OLETTE ALHASINTA SAKKIA TEISTÄ EI OLE MIHINKÄÄN KATU JENGI HOLIGAANIT.

Eiköhän kannattaisi pistää netissä suuta suppuun, tuossa kaivaa itsellekkin kuoppaa.
Näiden sankareiden tie on kääntymässä pahasti pystyyn. :roll:
1vs1! pistät lommoposkiset mongoloidit ruotuun.?
Hyvää viihdettä on kuitenkin luotu, kiitos siitä. :lol:
perus3000
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Mitä jos Mongot laajentuukin oikeasti jossain päin Suomea, mutta kaikki huomio kiinnittyykin näihin stadin pelleihin, jotka lentää vittuun, kun uskottava jalansija on saatu muualla?

Lonkeroinen on jäljillä. Olette varmaan nähneet elokuvan "epäillyt" . Noh mitäs sanotte jos nämä rivimiehet on syötetty ns. Keyser Sözena ja itse mastermind olisi joku aivan muu....
En nyt sano suoraan mutta Cobrasit liittyy asiaan.

Vihje:

Musta hevonen (Abdullah) syö valkoisen tornin (Londenin, Lucifer)
Kuningatar(Markus) syöttinä....
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
Kilta
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kilta »

mcgaiver kirjoitti:
Kilta kirjoitti: Kyllä mä olen ainakin sitä mieltä että joku koirien tappamisen uhkaaminen on teini-ikäisten touhuja, jos jätkällä olis oikeesti munaa niin menis 1 vs 1 kokeileen.

Ei provoa mut kerro joku mckerho jonka jäsenet suostus ottaa 1 vs 1?Yleensä aina pitää olla joku pros/suppo turvaamassa tausta. :D
Itse olen ottanut matsia 1 vs 3 :lol: en tosin tainnut silloin kuulua mihinkään kerhoon,
muutakuin support mielessä, kuten en nykyäänkään.

Sen mitä biker hommissa -90 luvun puolesta välistä asti olen enemmän ja vähemmän pyörinyt,
olen muutamaan eri kertaan mm. Espanjassa ollut todistamassa tilannetta missä HA kerhon jäsen ottaa matsia 1 vs monta vihulaista, siellä tosin on vähän kovemmaksi keitettyjä tapauksia kuin nää aknenraiskaamat kynäniskateinimongot, joille ei voi muutakuin nauraa.

Olen toki nähnyt mm.tilanteen missä erään kotimaisen 1% kerhon kolme kaveria uhosivat kävelykepin kanssa liikkuvaa sotaveteraania turpaan lyönnillä, kun toinen siinä muutaman metrin päässä katseli heidän pyöriään ja oli varmasti todella uhka, ja tippu muuten respectit sitä kerhoa kohtaan aika paljon, kun Kiitos veteraaneille paitoja kuitenkin olen kyseisten herrojen nähnyt käyttävän.
"Missään suut eivät sulkeudu yhtä tiukasti, missään ihmiset eivät häviä niin jäljettömiin kuin sillä alueella, joka Paavalin kirkon tornista näkyy..."
berro
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja berro »

ZiltoidTheOmniscient kirjoitti:Itä-Suomessa huhuillaan kummia, Mongolsseilla olis kerhotilojen haku käynnissä Joensuussa.. pitänee laittaa koirat piiloon.
Kerro tarkemmin, asun itekin JNS, ja miullakin on koiria :wink:
RealPitti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

kananlento kirjoitti:Tämä menee yhä koomisemmaksi.... miekkahihat kuuntelevat puhelimia aiheeseen liittyen :D
Tuskinpa telekuuntelu liittyy tähän asiaan, telekuuntelu vaatii aika rankat rikos epäilyt ja se että nettiin kirjoittelet jotain niin ei täytä sitä.
lonkeroinen kirjoitti:Eiks niillä muuta tekemistä ole...minunkin autoa kuvattiin yks päivä aika avoimesti :D
Olisivat vaan tulleet ihan rohkeasti kysymään tiedänkö jotain enemmän kuin kirjoitan.
Munkin autoa kuvataan säännöllisen väliajoin, tuskin sentään liittyy tähän :wink:

Mutta eilen oli tullut postin mukana kirje jonka mukaan mun pitäis mennä Pasilan Poliisitalolla käymään 22.08 kello 11.30. Ikävä kyllä en pääse menemään sillä tietääkseni sinne ei ole pakko mennä mikäli ei syytetä rikoksesta ja eikä ole todistajana missään. Molemmat kohdat olivat tyhjänä rasteista joten mun puolesta ne voi pitää tunkkinsa ellei maksa mulle palkkaa siitä että meen lätisemään sinne.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

Emailini: [email protected]
epoksi
Susikoski

Viesti Kirjoittaja epoksi »

No ei hyvääpäivää mitä täällä taas on sattunut.
Toivottavasti Volvo saat koirasi takaisin ehjänä, todella alhaista sakkia näköjään nämä "tapulin" kovatjätkät ei saatana alemmaksi voiko vajotakaan.

Kyllä se mulkku sua vastaan kävelee vielä Markus älä sitä mieti sitten voit antaa takaisin.
epoksi
Susikoski

Viesti Kirjoittaja epoksi »

Kyl tää ketju on puolet huumoria ja puolet täyttä paskaa ja hyvää huumoria.
Suoli24:lla ei tuota ekaa osaa ole siellä on vain sitä itseään.

Nuo koirannappaukset kyllä ovat suoli24 tasoa, tuskin kukaan muu edes moiseen alentuisi.
Säälittävää! :evil:
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara

RealPitti kirjoitti:
kananlento kirjoitti:Tämä menee yhä koomisemmaksi.... miekkahihat kuuntelevat puhelimia aiheeseen liittyen :D
Tuskinpa telekuuntelu liittyy tähän asiaan, telekuuntelu vaatii aika rankat rikos epäilyt ja se että nettiin kirjoittelet jotain niin ei täytä sitä.
Amen. Harvan täällä tarvii kantaa huolta mitä tulee kirjoitettua. Pittin signaturesta käy ilmi ihmisen laillinen oikeus mielipiteeseen. Jos poliisi kuuntelisi ja seuraisi jokaista tämän ketjun lukijaa niin eihän ne ehtis muuta tekemäänkään. Puhelinten kuunteluunkin pitäisi palkata thai-marjanpoimijoita, kun oma väki ei riitä.
Vastaa Viestiin