Kuka oli hylännyt sellaisen söpön
naakkapuvun tonne polun varteen?
Ai jaa, se oli toi... no mutta,
sehän on, sehän on... Naakka!
Älä nyt Jumalan tähden heittäydy ihan mielipuoliseksi.
Sun juttus tuolla kyökissä alkaa ylittää sisotalonkin tempaukset. "Yks tyyppi X tilas pubist tyyppi Y:n (neljällä- vai viidelläkympillä?) tappamaan tyyppi Z:n, koska se ei saanu silt Z:lta kaljarahaa vuonna 1999(?). Vähä aikaa sitte se X oli saanu nyhdettyy silt Z:lt vähä hilloo, mut ihan liian vähä, joten X ajatteli, et jos se tilais sen Z:n tapon (ite ei voinu tappaa, kun Z:n perhe tunnistais) sillee ovelasti, et Z:n vaimo tuomittais siit murhasta, niin se X sais... öö... ehkä parin vuoden sisäl Z:n murhaoikeudenkäynnist pari donaa korvauksii, kunhan Y olis ensi hoideltu päiväjärjestyksest - ettei se vaan laulais poliisille tai rupeis kiristään. Sit X pääsis pitkäks aikaa kaljalle ja ehkä pari kertaa Tallinnaanki hakeen viinaa"...(?)
<- Huom! Pohjautuu Kuolemannaakan vihjauksiin, muttei ole hänen tekstiään.
Aika paksuja vihjauksia tunnistettavista, elävistä ihmisistä - ja vailla mitään järkeä tai todellisuuspohjaa. Siitä sitten vaan, Naakka, pubiin dna-näytteenottelaitteiston kanssa, niin saat ehkä verta kielen päälle. Toivottavasti poliisit seuraavat ´vihjeitäsi´. Ne ovat varmasti suureksi avuksi.
US, jätän osallistumatta siihen ryhmähaliin. Naakalta pääsi sen sortin sammakoita. Siitä olen samaa mieltä, että ryhmäpainetta on vaikea yksinään vastustaa. Missä ovat Turre, Tupla, sisotalo, Niilo23 etc.?
Ja kyllä, olen nimimerkki Valhallan bändäri. So?
Toivon jopa, ettei herra koostu kolmesta 140-senttisestä hermafrodiitista... No, whatever.
Olen ihastunut nikin kuivakkaan, mutta aina luotettavaan kirjoitustyyliin ja komeaan avatarkuvaan - lähinnä tämän elokuvan takia. Case closed.