Kanadan rannikolta löytyi jälleen uusi irtojalka
- devil_doll
- Axel Foley
Re: Kanadan rannikolta löytyi jälleen uusi irtojalka
Mielestäni se, että merivirrat voivat kuljettaa roinaa satoja kilometrejä pikemminkin vähentää todennäköisyyttä, että suunnilleen samasta paikasta löytyisi aina pelkästään jalkoja... 
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/ihmi ... 63936.html
Ihmisjalka huuhtoutui jälleen rannalle Kanadassa - tapauksia jo tusina
Julkaistu: 31.08.2011 11:02
Vancouverin poliisi kertoo löytäneensä rannalle huuhtoutuneena jälleen yhden ihmisen jalan.
Lenkkari ja sen sisällä oleva jalka ovat tuorein tapaus tusinan löytöjalan sarjassa. Raajoja on löytynyt Vancouverin läheisiltä rannoilta vuodesta 2007 lähtien.
Poliisi ei toistaiseksi ole teoriaa kyseisestä jalasta eikä kaikkia aiempiakaan ole tunnistettu. Kaksi niistä tosin yhdistettiin kadonneiksi ilmoitettuihin miehiin.
Aiempien tapausten yhteydessä poliisi on päätellyt, että jalat ovat irronneet luonnollisesti vedessä olleista ruumiista eikä rikoksia epäilty.
IS-AP
Ihmisjalka huuhtoutui jälleen rannalle Kanadassa - tapauksia jo tusina
Julkaistu: 31.08.2011 11:02
Vancouverin poliisi kertoo löytäneensä rannalle huuhtoutuneena jälleen yhden ihmisen jalan.
Lenkkari ja sen sisällä oleva jalka ovat tuorein tapaus tusinan löytöjalan sarjassa. Raajoja on löytynyt Vancouverin läheisiltä rannoilta vuodesta 2007 lähtien.
Poliisi ei toistaiseksi ole teoriaa kyseisestä jalasta eikä kaikkia aiempiakaan ole tunnistettu. Kaksi niistä tosin yhdistettiin kadonneiksi ilmoitettuihin miehiin.
Aiempien tapausten yhteydessä poliisi on päätellyt, että jalat ovat irronneet luonnollisesti vedessä olleista ruumiista eikä rikoksia epäilty.
IS-AP
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Olikohan tämäkin oikea???
On kyllä ihmeellinen juttu,kattelin tuossa kuuklemäpsiä ja pähkäilin,että onhan tuossa tyynessävaltameressä tuota lääniä,ja rantoja mistä voisivat olla peräisin...Ja en mahdottomana pidä,etteikö voisi tsunamin jäänteitäkin olla...
Kengissähän(varsinkin lenkkareissa) nuo jalat kelluu varmaan ihan mukavasti,muu kroppa painuu sitten merenelävien syötäväksi ja kengät seilailee pitkin ulapoita
Jos se joku cänädän lähialueen vene tai lentokone onnettomuus olis,niin luulis,että olis jo selvinny...???
Edit:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tyynenmere ... y%C3%B6rre
Tuosta kun tuota pohjoista pyörrettä katsoo,niin ihan hyvin voisi olla aasiasta lähtöisin olevia kinttuja???
On kyllä ihmeellinen juttu,kattelin tuossa kuuklemäpsiä ja pähkäilin,että onhan tuossa tyynessävaltameressä tuota lääniä,ja rantoja mistä voisivat olla peräisin...Ja en mahdottomana pidä,etteikö voisi tsunamin jäänteitäkin olla...
Kengissähän(varsinkin lenkkareissa) nuo jalat kelluu varmaan ihan mukavasti,muu kroppa painuu sitten merenelävien syötäväksi ja kengät seilailee pitkin ulapoita
Jos se joku cänädän lähialueen vene tai lentokone onnettomuus olis,niin luulis,että olis jo selvinny...???
Edit:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tyynenmere ... y%C3%B6rre
Tuosta kun tuota pohjoista pyörrettä katsoo,niin ihan hyvin voisi olla aasiasta lähtöisin olevia kinttuja???
Tsunamista peräisin olevat jalat kyllä pistää epäilemään. Sehän iski kuitenkin maihin joissa on lämmin/kuuma ja ihmiset pääsääntöisesti kulkkee flip flopit jalassa kuin lenkkareissa tai vaelluskengissä.
Lisäys: Oliko kaikki kengät lapsen kenkää ja naisen kenkää lukuunottamatta isoja miesten kenkiä? Aasiassa on aika pienijalkaista porukkaa.
Ja onko noi pyörteet eri vuodenaikoina heikompia tai vahvempia, onko kengät+jalat löytyneet etupäässä tiettyihin vuodenaikohin, jolloin pyörteen voimakkuudella olisi tekemistä jalkojen alkuperän kanssa?
Lisäys: Oliko kaikki kengät lapsen kenkää ja naisen kenkää lukuunottamatta isoja miesten kenkiä? Aasiassa on aika pienijalkaista porukkaa.
Ja onko noi pyörteet eri vuodenaikoina heikompia tai vahvempia, onko kengät+jalat löytyneet etupäässä tiettyihin vuodenaikohin, jolloin pyörteen voimakkuudella olisi tekemistä jalkojen alkuperän kanssa?
Vancouverissa on laitettu jalalla koreasti.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Kohdasta 33:45 alkaa juttua näistä jaloista. Ohjelman tekovaiheessa jalkoja on löytynyt vasta muutama, mutta mielestäni ihan ansiokkaasti pohdittiin noin lyhyessä ajassa mahdollisuuksia ja haastateltiin eri alojen asiantuntijoita. Sarjamurhaajasta, ainakaan jalkoja katkoneesta, tuskin siis on kyse.
Edit: Lisäyksenä, K18, ei herkille, jne.
Edit: Lisäyksenä, K18, ei herkille, jne.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
Vahvin olettamukseni on negrofiili kannibaali haudanryöstäjä. Tosin muistan lukeneeni joskus aikaa takaperin siitäkin, että jossain maanmylläysoperaatiossa oltaisiin sössitty jollain hautausmaalla, mutta sen teorian kaataa se, että vain jalkoja on löydetty. Myös sairaalassa tapahtuneen sähläyksen teorian kaataa se mitä on löydetty. Esittämäni negrofiili kannibaali haudanryöstäjä on kaiken lisäksi myös jalka ja varvas fetissi joka haluaa viestittää jotain sillä, etä vain oikeita jalkoja löytyy. Jos tekijä vaikka haluaa viestittää että mä olen olemassa, tällainen mä oon, ja haluun antautua, mutta vankilan pelko tms estää mua antautumasta vapaaehtoisesti, miksi ette saa mua kiinni.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Eli tämä neKrofiili kannibaali haudanryöstäjä omistaa myös tarkan vainun sen suhteen, että löytää vain hautoja, joissa olevat on haudattu lenkkarit jalassa?jarmo.janis kirjoitti:Vahvin olettamukseni on negrofiili kannibaali haudanryöstäjä. Tosin muistan lukeneeni joskus aikaa takaperin siitäkin, että jossain maanmylläysoperaatiossa oltaisiin sössitty jollain hautausmaalla, mutta sen teorian kaataa se, että vain jalkoja on löydetty. Myös sairaalassa tapahtuneen sähläyksen teorian kaataa se mitä on löydetty. Esittämäni negrofiili kannibaali haudanryöstäjä on kaiken lisäksi myös jalka ja varvas fetissi joka haluaa viestittää jotain sillä, etä vain oikeita jalkoja löytyy. Jos tekijä vaikka haluaa viestittää että mä olen olemassa, tällainen mä oon, ja haluun antautua, mutta vankilan pelko tms estää mua antautumasta vapaaehtoisesti, miksi ette saa mua kiinni.
Samaan aikaan neKrofiili kannibaali haudanryöstäjä myös saa jollain mystisellä voimalla jalan irti jalkaterästä niin, ettei se jätä jälkiä mekaanisesta irroittamisesta? Sama kaveri myös kyllästyi heittelemään pelkästään toista jalkaa löydettäväksi, sillä jossain vaiheessa alkoi löytymään ihan molempia jalkoja?
Kuulostaa mahdolliselta. Eiku, ei sittenkään.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
No jos se kerran on jalka ja varvas fetiss, joka saasäpinät jalkateristä ja varpaista niin tuntuisiko ajatus siitä että hän jonkun oman ja ihmeellisen psyykkisesti terveelle käsittämättömän motivaation seurauksena haluamansa saatuaan pistää jalan kenkään jonkun oman ja terveelle ihmiselle käsittämättömän motiivin tähden.VoDKa kirjoitti:Eli tämä neKrofiili kannibaali haudanryöstäjä omistaa myös tarkan vainun sen suhteen, että löytää vain hautoja, joissa olevat on haudattu lenkkarit jalassa?jarmo.janis kirjoitti:Vahvin olettamukseni on negrofiili kannibaali haudanryöstäjä. Tosin muistan lukeneeni joskus aikaa takaperin siitäkin, että jossain maanmylläysoperaatiossa oltaisiin sössitty jollain hautausmaalla, mutta sen teorian kaataa se, että vain jalkoja on löydetty. Myös sairaalassa tapahtuneen sähläyksen teorian kaataa se mitä on löydetty. Esittämäni negrofiili kannibaali haudanryöstäjä on kaiken lisäksi myös jalka ja varvas fetissi joka haluaa viestittää jotain sillä, etä vain oikeita jalkoja löytyy. Jos tekijä vaikka haluaa viestittää että mä olen olemassa, tällainen mä oon, ja haluun antautua, mutta vankilan pelko tms estää mua antautumasta vapaaehtoisesti, miksi ette saa mua kiinni.
Samaan aikaan neKrofiili kannibaali haudanryöstäjä myös saa jollain mystisellä voimalla jalan irti jalkaterästä niin, ettei se jätä jälkiä mekaanisesta irroittamisesta? Sama kaveri myös kyllästyi heittelemään pelkästään toista jalkaa löydettäväksi, sillä jossain vaiheessa alkoi löytymään ihan molempia jalkoja?
Kuulostaa mahdolliselta. Eiku, ei sittenkään.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Veikkaisin kyllä, että olen aikalailla perillä tämän planeetan kauheuksista, koska tuo on vielä lievää tuo esineiden valmistaminen tappamiensa ihmisten ihosta niiden juttujen rinnalla, mitä minä tiedän tapahtuneen, joista olen suomentanut tälle foorumille juttuja ja joista olen lueskellut.jarmo.janis kirjoitti:Jos tietäisit mitä jotkut on tehneet siis oikeasti eikä vaan kauhuelokuvissa, et ihmettelisi yhtään. Totuus on joskus niin julmaa ettei parhainkaan kauhuelokuvien kirjoittaja sitä osaisi omasta päästään keksiä. Yksikin hemmo valmisti esineitä tappamiensa ihmisten ihoista ja muuta vieläkin perverssimpää.
Ja edelleen, jalat ovat irronneet luonnollisesti, eivät mekaanisesti, joten tämä nekrokannibaalisarjamurhaajahaudanryöstäjä-mikäliesi on malttanut mädätyttää ruumista veden pohjassa tarpeeksi kauan, että palaset ovat ruvenneet irtoilemaan, ennen kuin on lähtenyt syöpöttelemään.
Ihan oikeasti, teoriasi ontuu ja pahasti. Tuon videon perusteella minkä linkkasin, kyseessä ovat itsemurhaajien yms. muiden koivet, jotka virtaavat sitten paikalle itsemurhapaikoilta, silloilta jne. Tämän puolesta puhuu monta asiaa, varvasfetissisi puolesta ei oikein yksikään.
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
Lennolla 574 (1.1.2007) tuhoutunutta Adam Air yhtiön Boeing 737-400 konettahan ei koskaan nostettu ylös.
Koneessa tiedetään varmuudella olleen myös pieniä lapsiakin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Air_Flight_574
Arvoisat kanssakeskustelijani, olisiko tuossa mitään tolkkua ?
Jos saatte linkin auki niin ne kartat ja karttakuvat lähinnä. Kaiki muut koneet mereen tyynellä merellä tapaukset on ajallisesti liian kaukana kuuluakseen tähän. Sitä paitsi by the way. Ei ne jalat voi kuulua siinä tiedetyssä Vancouverin alueen pienkoneonettomuudessa menehtyneille, perustelu.
Ne oltaisiin jo DNA tunnistettu sen jälkeen, kun hylystä kaivettujen tunnistetietojen perusteella selvitetään kelle kone kuului ja sen lennon valmistelu ja lentäjän suunnitelmat mukaanotettavista.
Koneessa tiedetään varmuudella olleen myös pieniä lapsiakin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Air_Flight_574
Arvoisat kanssakeskustelijani, olisiko tuossa mitään tolkkua ?
Jos saatte linkin auki niin ne kartat ja karttakuvat lähinnä. Kaiki muut koneet mereen tyynellä merellä tapaukset on ajallisesti liian kaukana kuuluakseen tähän. Sitä paitsi by the way. Ei ne jalat voi kuulua siinä tiedetyssä Vancouverin alueen pienkoneonettomuudessa menehtyneille, perustelu.
Ne oltaisiin jo DNA tunnistettu sen jälkeen, kun hylystä kaivettujen tunnistetietojen perusteella selvitetään kelle kone kuului ja sen lennon valmistelu ja lentäjän suunnitelmat mukaanotettavista.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
^Videossa todettiin virtausten testaamisten jälkeen, että koivet ovat mitä todennäköisemmin paikallisten jokien tuotoksia, eivätkä ole tulleet merestä. Tarkemmin osattiin sanoa vielä sekin, että todennäköisimmin itsemurhaajien suosimilta paikoilta. Lisäksi mainittiin myös se, etteivät löytyneet jalat ole kuuluneet lentokoneturmissa menehtyneille.
'
Ketjussa on jo aiemmin tullut esiin että merivirrat saattavat kuljetella lenkkareissa kelluvia jalkateriä pitkiäkin matkoja. Ne eivät kaikki ole jokien suistostaan sylkemiä, sanottiin videossa joistakin löydöksistä mitä sanottiin.
Luulen että näitä tulee löytymään vastaisuudessakin eri puolilta palloa. Yleisesti hyväksytty selitys on, että merien tai jokien uhrien jalat irtoavat luonnollisesti ajan saatossa lahoamisprosessin ja raadonsyöjien toiminnan seurauksena ja veden liikkeiden vuoksi.
Jos viimeiseksi jalkineeksi on valikoitunut lenkkitossu niin sen solukumipohja on tehokas ja vettymätön kelluke jonka varassa jalkaterä tai sen jäänteet saattavat seilata kauas irtoamispaikastaan.
Ketjussa on jo aiemmin tullut esiin että merivirrat saattavat kuljetella lenkkareissa kelluvia jalkateriä pitkiäkin matkoja. Ne eivät kaikki ole jokien suistostaan sylkemiä, sanottiin videossa joistakin löydöksistä mitä sanottiin.
Luulen että näitä tulee löytymään vastaisuudessakin eri puolilta palloa. Yleisesti hyväksytty selitys on, että merien tai jokien uhrien jalat irtoavat luonnollisesti ajan saatossa lahoamisprosessin ja raadonsyöjien toiminnan seurauksena ja veden liikkeiden vuoksi.
Jos viimeiseksi jalkineeksi on valikoitunut lenkkitossu niin sen solukumipohja on tehokas ja vettymätön kelluke jonka varassa jalkaterä tai sen jäänteet saattavat seilata kauas irtoamispaikastaan.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
^jokiteoriaa tuki se, että tätä asiaa oli erikseen laitettu tutkija tutkimaan. Hän oli pudotellut eri puolilla lähialueita lenkkitossuja, joihin oli tunkenut sopivan määrän painoa mukaan ja seurannut sitten niiden liikkeitä. Näitä pudotuspaikkoja oli useita ja tutkimustulokset olivat ilmeisen tarkkoja. Virtausten ja muiden perusteella hän oli tullut tulokseen, että kengät ovat joesta, eivät merestä.
Henkilökohtaisesti en ole muodostanut mielipidettä siitä, mistä kengät ovat tulleet, eivätkä ne minua ihmeemmin edes kiinnosta. Kunhan sattumalta törmäsin tuohon videoon ja ajattelin, että aihe saattaisi kiinnostaa tässä ketjussa. Sarjamurhaajaan, saatika varvasfetissiseen nekrofiiliin en kuitenkaan usko.
Henkilökohtaisesti en ole muodostanut mielipidettä siitä, mistä kengät ovat tulleet, eivätkä ne minua ihmeemmin edes kiinnosta. Kunhan sattumalta törmäsin tuohon videoon ja ajattelin, että aihe saattaisi kiinnostaa tässä ketjussa. Sarjamurhaajaan, saatika varvasfetissiseen nekrofiiliin en kuitenkaan usko.
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
Jos oikeuslääketieteen porukat pystyisivät määrittämään jonkun ajan, minkä jalat on olleet vedessä, ja kun tunetaan alueen jokaisen löytöpaikkaan virtausta tuovan joen virtausnopeus, luulisi olevan sen osaaville maailman helpoin asia määritellä millä aikavälillä ja mistä uhrit on veteen voinut joutua. Mutta käytännössä esittämäni kuitenkin tarkoittaa sitä, että jalkojen täytyy jo siloin olla irronneita. Tutkijahan ei ollut tehnyt kokeita kokonaisilla ihmisillä, joka muuttaa laskentakaavan numeroita aivan oleellisesti. Tässä on kuitenkin sellainenkin pointti, että kestää aika kauan ennen kun jalka luonnollisesti lahoaa irti, ja sinä aikana uhrin koko kroppa liikkuu ellei se joki ole samanlainen pohjaan upottava juttu kuin likolammin tampereella sanotaan olevan. No niin tai näin, uhrien on täytynyt olla vedessä joka tapauksessa vähintään viikkoja ellei kuukausia. Toisinaan, kuulkaas, mä epäilen että ihmiset on niin oman koulutuksensa tuomien oppien sokaisemia että ihan alkeellisetkin jutut unohtuu tai hylätään tutkimatta.VoDKa kirjoitti:^jokiteoriaa tuki se, että tätä asiaa oli erikseen laitettu tutkija tutkimaan. Hän oli pudotellut eri puolilla lähialueita lenkkitossuja, joihin oli tunkenut sopivan määrän painoa mukaan ja seurannut sitten niiden liikkeitä. Näitä pudotuspaikkoja oli useita ja tutkimustulokset olivat ilmeisen tarkkoja. Virtausten ja muiden perusteella hän oli tullut tulokseen, että kengät ovat joesta, eivät merestä.