16-vuotias Sigrid Schjetne katosi Oslossa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Caracalla
Remington Steele

Re: 16-vuotias Sigrid Schjetne katosi Oslossa

Viesti Kirjoittaja Caracalla »

Muutaman muun kirjoittajan tapaan myös minä pidän tuota nopeaa huolestumista, isän etsintäretkeä ja pikaista katoamisilmoitus omituisena. Luulisi, että vanhemmat eivät heti epäilisi pahinta, jos tyttö on puoli tuntia myöhässä kotiintuloajasta, joka kuulostaan tuonikäiselle muutenkin sen verran myöhäiseltä, ettei kuvittelisi sen perusteella vanhempien olevan turhan tarkkoja.

Mutta voihan olla, että poliisi tietää enemmän kuin julkisuuteen on kerrottu. Ehkä isällä oli todellakin hyvä syy huolestua. Mitä jos perhettä on vaikka uhkailtu ennen katoamista? Tai Sigrid kertonut vanhemmilleen pelkäävänsä jotain?

En millään kuitenkaan usko vanhempien syyllisyyteen. Tuossa ajassa ei olisi ehtinyt tehdä mitään tai ainakaan peitellä kyllin hyvin jälkiään. Elleivät tumpelot poliisit sitten ole jättäneet perheen kodin kokonaan tutkimatta.
kettulainen
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja kettulainen »

Missä olette törmänneet kuvaan vanhemmista? Itse huomasin eräässä nettijulkaisussa vanhempien kuvan, ja sen perusteella isä ei mitenkään erityisen vanhalta näyttänyt (nopeasti veikaten olisin sanonut 45). Mietin vain, oliko sittenkään kyseessä vanhemmat.

Mielestäni matka kaverilta Sigridin kotiin on melko lyhyt (tosin, olen itse nuorempana asunut maalla, jossa kaverit asuivat useamman kilometrin päässä ja matkat taitettiin pyörällä/kävellen, joten joku pari kolme kilometriä on mielestäni vähän, toki toisille jo paljon) joten itse en näe kovin erikoisena isän tapaa lähteä kävellen tytärtään etsimään. Varsinkin jos tuolla reitillä on kävelyteitä, joita pitkin ei pääse autoilla (?). Lisäksi jos isä on ollut hätääntynyt, ei siinä paljon järki juokse, joten ihan hyvin olisi voinut lähteä kotoa vaikka sukkasillaan paniikissa... Että tuollaisen hetken valintoja tuskin kannattaa kovin syynätä, voivat olla hyvinkin järjen vastaisia.
Caracalla kirjoitti:Muutaman muun kirjoittajan tapaan myös minä pidän tuota nopeaa huolestumista, isän etsintäretkeä ja pikaista katoamisilmoitus omituisena. Luulisi, että vanhemmat eivät heti epäilisi pahinta, jos tyttö on puoli tuntia myöhässä kotiintuloajasta, joka kuulostaan tuonikäiselle muutenkin sen verran myöhäiseltä, ettei kuvittelisi sen perusteella vanhempien olevan turhan tarkkoja.

Mutta voihan olla, että poliisi tietää enemmän kuin julkisuuteen on kerrottu. Ehkä isällä oli todellakin hyvä syy huolestua. Mitä jos perhettä on vaikka uhkailtu ennen katoamista? Tai Sigrid kertonut vanhemmilleen pelkäävänsä jotain?
Ja edelleen itse uskoisin, että Sigrid on niitä nuoria, jotka ilmoittavat aina jos sattuvat vähänkin myöhästymään / vastaavat puhelimeen, joten luultavasti paniikki on vallannut vanhemmat jos tytär ei ala ilmaantua kotiin eikä vastaa puhelimeen. (Oliko Sigridin vanhemmat soittaneet Sigridin kaverille/perheelle, jonka luona tämä oli illan ollut?)

Ihan nyt omaa nuoruutta esimerkkinä käyttäen, niin kyllä minullakin oli kavereita, joiden vanhemmat tuntuivat olevan aina ja kaikesta huolissaan jopa silloin kun nämä alkoivat lähestyä täysi-ikäisyyttä. Toisten vanhemmat aina kuskasivat lapsiaan bileisiin ja hakivat jopa hyvissä ajoin kotiin, toisten vanhemmat saattoivat soittaa viikonlopun aikana kerran ja kysellä, missä päin mennään. Että kyllä edelleen on näitä vanhempia, jotka ajattelevat pahinta heti, kun se oma lapsi ei vastaa ekalla hälytyksellä puhelimeen. (Ja omalla tavallaan hyvä niin, useat kun sitten taas eivät tunnu piittaavan pätkääkää.)
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä kuulun noihin ''pikahuolestujiin'', mutta toisaalta en kyllä olisi ehkä ihan heti rynnännyt ulos etsimään, vaan olisin soitellut, soitellut ja soitellut. Myös kavereille, vaikka olikin myöhä.

Tuntuu järkyttävältä, että noin pienellä matkalla, rauhallisella pientalo alueella, voi lapsi kadota jälkiä jättämättä.
Nuotio & Äreät Tiput
Lundia
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Lundia »

Sigridin vanhemmat ovat molemmat 46 vuotiaita ja pikkusisar meni seitsemännelle luokalle kouluun.
Uusimpien uutisten (Aftenposten) mukaan poliisi tietää reitin, mitä Sigrid on kävellyt, mutta "tarkka" kaappauspaikka on vielä selvittämättä. Poliisi ei kuitenkaan kerro, mitä reittiä Sigrid on kulkenut, mutta kuitenkin hän on kävellyt, eikä esim. käyttänyt metroa. Jotenkin tulee tunne, että lähempänä kotia sittenkin kuin kaverin kotia kaappaus on tehty. Poliisi siis on varma, että hänet on joko tapettu tai kidnapattu. Minulle tulee tunne, että kaappaaja on kyllä jollain tapaa tuntenut alueen, eikä ole ihan mikä tahansa ohiajelija. Ehkä tosiaan joku naapuruston stalkkeri, joka on ehkä seurannut Sigridiä salaa.
Ja joillekuille kysyjille tiedoksi vanhemmat olivat soitelleet useamman kerran kännykkään, ennenkuin tekivät katoamisilmoituksen. Ja tietääkseni tämä chillausviesti lähti 00.15 (jota epäillään jo jonkun muun lähettämäksi) ja kuvaviesti jollekin tuntemattomalle jollain nettisovelluksella joskus aiemmin. Olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä tuo kuvaviesti.....
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Lundia kirjoitti: Ja joillekuille kysyjille tiedoksi vanhemmat olivat soitelleet useamman kerran kännykkään, ennenkuin tekivät katoamisilmoituksen. Ja tietääkseni tämä chillausviesti lähti 00.15 (jota epäillään jo jonkun muun lähettämäksi) ja kuvaviesti jollekin tuntemattomalle jollain nettisovelluksella joskus aiemmin. Olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä tuo kuvaviesti.....
Eli huolestuminen ja nopea ilmoitus perustuukin kenties enemmän siihen ettei vastannut kuin siihen että oli vaikka 15 min myöhässä. Kuten ajattelinkin.

Kuten aiemmin kirjoitin niin en jaksa uskoa molempien vanhempien osallisuuteen ja isä tuskin on kovin kauaa ollut poissa. Varsinkin jos on ollut kävellen niin miten ihmeessä se on tytön piilottanut ja minne? Ja palannut sitten kotiin siistissä kunnossa tarpeeksi nopeasti ettei vaimo ihmettele? Ei mahdotonta mutta en nyt tiedä kuinka uskottavaakaan.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

pikasso kirjoitti:Erikoinen tuo kotiintulon kellonaika 00.30. Jos vanhemmat lähtevät etsimään nuorta heti hänen myöhästyttyä kertoo jotain vanhemmistakin, ei vaan nuoresta. Jos nuoren käyttäytymisen taustalla ei ole mitään ongelmaa ja siitä syystä ehdottomia kotiintuloaikoja niin katse kääntyy vanhempiin.

Miksi kelloaika oli niin eksakti ja huolestuneisuus heti. Nuoret ovat nuoria ja kamppailevat takuulla ainakin joskus vanhempien kellokalleisuutta vastaan. Tämä kadonnut ei sitä tehnyt koskaan?
En nyt löydä sitä kohtaa, missä oli puhetta noista huudoista. Ruotsalaisen sivuston mukaan ainakin 5. elokuuta jotkut nuoret ilmoittivat poliisille, että ehkä heidän huutonsa on rekisteröity virheellisesti Sigridin huudoksi.

012-08-05, 19:28 #6
vannflaske
Medlem
Reg: Mar 2011

Citat:
Ursprungligen postat av AsaK
https://mobile.twitter.com/Sigridyo

Angående skrikene:

Citat:
To andre ungdommer har tatt kontakt med VG Nett og sagt at de var i området på tidspunktet, og at de mener det er dem naboene kan ha hørt. De skal også ha gitt disse opplysningene til politiet.
Muista lähdekritiikki!
Hauki
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Hauki »

Eli huutokin voi siis selittyä tuolla, että nuoret on muuten pitäneet mekkalaa. Teinitytöt osaavat kyllä kirkua korvia vihlovasti pienimmästäkin asiasta :lol: Itse he eivät kuitenkaan ilmeisesti alueella oleskellessaan ole kuulleet mitään erikoista. Kulkijoita on siis ollut, kuten arvata saattaa viikonloppuyönä puolen yön korvilla, joka ei kovin myöhäinen ajankohta itseasiassa ole.

No tuo ruotsalaissaitin isäepäily on oikeastaan aika hmmm " normaali", eikös Kesti-casessa epäilty myös isää, samoin Raisan tapauksessa, siis ainakin nettifoorumeilla. Jos huolestuminen perustuu siihen, ettei vastannut puhelimeen useista yrityksistä huolimatta, kuulostaa jo paljon loogisemmalta kuin, että muutaman minuutin ylityksestä hälytetään poliisit. Ja valitettavastihan huoli oli sitten todella aiheellinen. Hyvin nopeasti ovat saaneet kyllä myös poliist liikekannalle, useinhan teinien katoamiset ensi alkuun kuitataan viihteelle jäänniksi. Mutta poliisi tietysti tietää meitä enemmän.

Parin kilometrin kävely kotiin ei sinäänsä todella ole mitenkään erikoista, asuinaluekin näyttää rauhalliselta ja turvalliselta, on sitä itsekin todellakin nuoruudessaan kävellyt pitemmänkin matkan kaupungilta kotiin, olisikohan ollut 3 km tai hiukan enemmänkin. Mutta ehkä- jos olisi uhkailtu tai olisi pelännyt jotain, ei olisi lähtenyt jalan tai ainakaan vanhemmat eivät olisi antaneet lähteä jalan? Nopeastihan sitä autollakin hakee tyttärensä, jos perheessä on auto ollut.

Tuo metrolinjan tinkaaminen, en tarkoitakaan sitä, että Sigrid olisi tullut metrolla, vaan, että voisiko siellä metrosysteemissä olla onkaloita, käytäviä tms, jonne olisi ruumiin voinut kätevästi pudottaa. Vai olenko katsonut liikaa amerikkalaisia elokuvia ja sarjoja, joissa on näitä vanhoja metro-onkaloita yms. :oops: ehkä pohjoismaiden metrojärjestelmät ovat erilaisia ja uudempaa perua.

Jos vanhemmat ovat 46-vuotiaita, he ovat saaneet Sigridin 3-kymppisinä, joka on varsin tavallinen perheen perustamisikä. Molempien vanhempien syyllisyyteen en todellakaan usko, jollei perheessä sitten haudota todella synkkiä salaisuuksia, jotka nyt luultavastikin pikkusisarta kuullessa olisivat jo saattaneet paljastua. Sen sijaan emmehän me tiedä, jos faktoissa pysytään, kuinka nopeasti ja kuinka siistissä kunnossa isä on etsintäreissultaan palannut.

Mielenkiintoista odottaa, milloin poliisi paljastaa Sigridin kulkeman reitin ja mihin asti ja millä keinoin he ovat sen saaneet kartoitettua. Veikkaan kuitenkin, että reitti kulkee asutetun alueen läpi, joten äkkiä ja arvaamatta kaiken on pitänyt tapahtua, kun kukaan ei ole mitään nähnyt, vai perustuuko reitti nyt kuitenkin havaintoihin. Aiemminhan uutisoitiin, että häntä ei kotimatkalla ollut nähnyt kukaan. Tosiasiahan lienee, että mitä vähemmän havaintoja, sen aikaisemmassa vaiheessa matka on katkennut.
kettulainen
Hetty Wainthropp

Hauki kirjoitti:Eli huutokin voi siis selittyä tuolla, että nuoret on muuten pitäneet mekkalaa. Teinitytöt osaavat kyllä kirkua korvia vihlovasti pienimmästäkin asiasta :lol: Itse he eivät kuitenkaan ilmeisesti alueella oleskellessaan ole kuulleet mitään erikoista. Kulkijoita on siis ollut, kuten arvata saattaa viikonloppuyönä puolen yön korvilla, joka ei kovin myöhäinen ajankohta itseasiassa ole.
Tämä ei kuitenkaan poissulje sitä, etteikö huuto voisi olla ollut myös Sigridin. Missä nämä huutelijat ovat olleet huudellessaan?
Hauki kirjoitti: No tuo ruotsalaissaitin isäepäily on oikeastaan aika hmmm " normaali", eikös Kesti-casessa epäilty myös isää, samoin Raisan tapauksessa, siis ainakin nettifoorumeilla. Jos huolestuminen perustuu siihen, ettei vastannut puhelimeen useista yrityksistä huolimatta, kuulostaa jo paljon loogisemmalta kuin, että muutaman minuutin ylityksestä hälytetään poliisit. Ja valitettavastihan huoli oli sitten todella aiheellinen. Hyvin nopeasti ovat saaneet kyllä myös poliist liikekannalle, useinhan teinien katoamiset ensi alkuun kuitataan viihteelle jäänniksi. Mutta poliisi tietysti tietää meitä enemmän.
Perheen epäily ei sinänsä ole poikkeavaa, mutta onko tässä siis muitakin syitä epäillä isää kuin se, että niin nyt on tapana tehdä? Syy on ilmeisesti se, että isä on tytärtään lähtenyt etsimään vai? Minä pitäisin kummallisempana, jos ei olisi lähtenyt.

Ja edelleenkin siis ilmeisesti myös kaverille, josta Sigrid oli lähtenyt, soitettiin? Näin ollen siis vanhemmat tiesivät Sigridin lähteneen kaverin luota. Tai "tiesivät".
Hauki kirjoitti: Parin kilometrin kävely kotiin ei sinäänsä todella ole mitenkään erikoista, asuinaluekin näyttää rauhalliselta ja turvalliselta, on sitä itsekin todellakin nuoruudessaan kävellyt pitemmänkin matkan kaupungilta kotiin, olisikohan ollut 3 km tai hiukan enemmänkin. Mutta ehkä- jos olisi uhkailtu tai olisi pelännyt jotain, ei olisi lähtenyt jalan tai ainakaan vanhemmat eivät olisi antaneet lähteä jalan? Nopeastihan sitä autollakin hakee tyttärensä, jos perheessä on auto ollut.
Näin siis voisi olettaa, että perhettä ei ole uhkailtu eikä olla oltu tietoisia/ajateltu muiden vaarojen mahdollisuutta, kun tyttö kerran on yksikseen kotiin saanut tulla. Tästä uhkailusta varmasti myös poliisi olisi/on tietoinen.
Hauki kirjoitti: Tuo metrolinjan tinkaaminen, en tarkoitakaan sitä, että Sigrid olisi tullut metrolla, vaan, että voisiko siellä metrosysteemissä olla onkaloita, käytäviä tms, jonne olisi ruumiin voinut kätevästi pudottaa. Vai olenko katsonut liikaa amerikkalaisia elokuvia ja sarjoja, joissa on näitä vanhoja metro-onkaloita yms. :oops: ehkä pohjoismaiden metrojärjestelmät ovat erilaisia ja uudempaa perua.
Sen vähän mitä minä tiedän metroista (ja sekään ei koske norjalaisten metroja heh), niin en usko, että kyseessä olisi ainakaan mikään varma piilo. Jo ihan siitä syystä, että eiköhän se ruumiin haju olisi paljastunut kun tuolla on kuitenkin laajalti maastoetsintöjä tehty. Tai en minä tiedä, mutta kuvittelisin.
Hauki kirjoitti: Mielenkiintoista odottaa, milloin poliisi paljastaa Sigridin kulkeman reitin ja mihin asti ja millä keinoin he ovat sen saaneet kartoitettua. Veikkaan kuitenkin, että reitti kulkee asutetun alueen läpi, joten äkkiä ja arvaamatta kaiken on pitänyt tapahtua, kun kukaan ei ole mitään nähnyt, vai perustuuko reitti nyt kuitenkin havaintoihin. Aiemminhan uutisoitiin, että häntä ei kotimatkalla ollut nähnyt kukaan. Tosiasiahan lienee, että mitä vähemmän havaintoja, sen aikaisemmassa vaiheessa matka on katkennut.
Itseänikin kyllä mietityttää, että milläs ihmeellä ne on tuon reitin onnistunut kartoittamaan. Puhelimen avulla? Havaintojahan oli vähän / ei juuri lainkaan.
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

kettulainen kirjoitti: Itseänikin kyllä mietityttää, että milläs ihmeellä ne on tuon reitin onnistunut kartoittamaan. Puhelimen avulla? Havaintojahan oli vähän / ei juuri lainkaan.
Minä käsitin noista norjankielisistä uutisista, että vihjeitä Sigridin liikkeistä on tullut yli 2500 kpl tähän mennessä, mutta ei ainuttakaan havaintoa siltä reitiltä jota hänen on oletettu käyttäneen kotimatkallaan.
Joten eiköhän näitten vihjeiden perusteella ole pystytty kartoittamaan liikkuminen jonnekin muualle.
Totuus
kettulainen
Hetty Wainthropp

Kyllikki S kirjoitti:
kettulainen kirjoitti: Itseänikin kyllä mietityttää, että milläs ihmeellä ne on tuon reitin onnistunut kartoittamaan. Puhelimen avulla? Havaintojahan oli vähän / ei juuri lainkaan.
Minä käsitin noista norjankielisistä uutisista, että vihjeitä Sigridin liikkeistä on tullut yli 2500 kpl tähän mennessä, mutta ei ainuttakaan havaintoa siltä reitiltä jota hänen on oletettu käyttäneen kotimatkallaan.
Joten eiköhän näitten vihjeiden perusteella ole pystytty kartoittamaan liikkuminen jonnekin muualle.
Aivan. Ilmeisesti ei kuitenkaan ole vielä tullut julkisuuteen, missä päin havaintoja on tehty? Että voiko niiden perusteella päätellä mitään? Oliko menossa muualle kuin kotiin vai kierikö esimerkiksi vain valoisampaa reittiä? (Itse tein niin joskus nuorena, menin valoisampaa ja liikennöidympää tietä mieluummin kuin synkempiä teitä talojen väleissä... se tuntui turvallisemmalta, varsinkin jos pelkäsi pimeää.)
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Kyllikki S kirjoitti:
Minä taas olen ymmärtänyt viimeisimmistä uutisista, että poliisi ei tiedäkään mitään tytön kulkemasta reitistä.
Tässä muuten linkki, jossa voi nähdä Sigridin vanhemmat.

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8286161
Muista lähdekritiikki!
brann
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja brann »

Tuossa aiemmassa linkissä Sigridin vanhemmat kertovat, että Sigrid nimenomaan pelkäsi vähän pimeää ja valitsi yleensä valoisamman reitin kulkea.
Alue on rauhallista, tien vierellä on taloja ja puutarhoja molemmin puolin. Metro Osloon lähti paikalliselta asemalta 00:13, joten ihmisiä olis pitäny olla liikkeellä, ihmetystä herättää miksei kukaan ole nähnyt mitään. Vanhempien mukaan on todennäköisintä, että katoamispaikka on päiväkodin luona, mistä kengät, sukka ja puhelin löytyivät. Kyseinen kohta on hieman ympäristöä pimeämpi ja suojaisempi.
Poliisi on etsintäkuuluttanut 3 ajoneuvoa ja niistä 2 on ilmoittautunut. Pimennossa on siis tämä tummanpunaisen auton omistaja.

Alkaa tuntua siltä, että tämän auton kyydissä olleella/olleilla ei ole puhtaat jauhot pussissa...

Lisään tähän muutaman kohdan VG:n jutusta: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10068110

Poliisi on kulkenut Sigridin oletetun reitin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä (eli tasan 3 vko katoamisesta) tytön kännykän kanssa, jotta he saisivat lisätietoa yön tapahtumista. Reitti EI siis ole poliisin tiedossa, toisin kuin monet lehdet uutisoivat.

Puhelimesta on lähetetty kaksi viestiä kotimatkan aikana.
Klo 00:13 Sigrid kirjoitti olevansa "Godlian luona" (voinee tarkoittaa metro- tai juna-asemaa tms.) Viestissä hän kuvailee tuttavan taloa, joten hänen oletetaan olevan juurikin siinä lähistöllä.
Klo 00:15 Sigrid (?) lähetti tämän "chiller'n hjemme" viestin, josta on kerrottu, ettei Sigrid käytä tälläistä sanontaa, mutta VG on onkinut tietoonsa Sigridin käyttäneen kyseistä lausahdusta ainakin kerran aiemmin sosiaalisessa mediassa.
-GreenCharlotte-
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja -GreenCharlotte- »

En itse ehkä lähtisi ainakaan vielä syyttämään vanhempia, varsinkin kun muistelen erästäkin tapausta muutaman vuoden takaa kun olin itse muistaakseni 15 vuotias. Olin kaupungilla kavereiden kanssa, ja vaikka en ollut menossa kotiin vaan mummolaan jossa ei kuitenkaan ollu ketään silloin kotona, vanhemmat käskivät mennä paikalle viimeistään 24.00 ja sitten soittaa kotiin että olen selvinnyt sinne asti. Kännykästähän loppui akku, ja kelasin että voin ihan hyvin olla kavereiden kanssa vähän pidempään, sanon sitten vaan myöhemmin että akku loppui enkä voinut soittaa..

Noh koko tämä tapaus sitten päättyi siihen että myöhemmin olin vihaisten vanhempien autossa menossa kotiin :D Vanhemmat olivat hätääntyneet kun minuun ei saanut yhteyttä, olivat odotelleet puoli yhteen asti, ja sitten lähteneet autolla etsimään. Olivat kuulemma olleet jo valmiina etsimään siltojen alta ja metsistä kun luulivat heti että mut oli jonnekkin kolkattu :lol: Ja kuulemma olisivat soittaneet seuraavaksi poliisille, jos en olisi sitten sieltä mummolan tienoilta löytynyt.

Pointti siis siinä että kyllä ne vanhemmat voi huolestua hyvinkin nopeesti vaikka eivät muuten ylihuolehtivia olisikaan. Ainakin näin oman kokemuksen mukaan. Ja jotkut näköjään heti pelkäävät pahinta.
"I've sent my right hand to dispose of you."
"Your right hand comes off?"
Okisto
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Okisto »

Vanhempien nopeaa reagointia voi tarkastella myös vanhemmista lähtien. Halusivat varmaan jo nukkumaan tuohon aikaan. Ehkä ajattelivat, että Sigrid on jäänyt ulos vaan juttelemaan jonkun kanssa ja isä ajatteli mennä vilkaisemaan, jotta tytön kotiintulo on varmistunut ja hän pääsee sänkyyn. Sittenpä ei Sigridiä näykään, isä kiertää vähän kauempaa, vielä kauempaa. Eikä puhelimeenkaan vastaa. Sitten onkin jo huolestumisen paikka.

Toinen asia:
Klo 00:13 Sigrid kirjoitti olevansa "Godlian luona" (voinee tarkoittaa metro- tai juna-asemaa tms.) Viestissä hän kuvailee tuttavan taloa, joten hänen oletetaan olevan juurikin siinä lähistöllä.
Tosiaan VG:n jutussa noin sanotaan. Jostain syystä tämä ei ollut alunperin tiedossa, vaan puhuttiin vain tuosta 00:15 lähteneestä viestistä? Mitenkäs kaukana tuo Godlian asema sitten on Sigridin kotoa?

00:15 viestistä minulle on jäänyt vielä epäselväksi, oliko se spontaani viesti jollekin kaverille vai vastaus. Jos vastaus, niin oliko kysymys "mitä teet nyt" vai "mitä aiot tehdä tänään"? Pahoittelen jos tästä on ollut jo keskustelua, en itse ole huomannut, tosin luin ketjua pätkissä.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Okisto kirjoitti: Toinen asia:
Tosiaan VG:n jutussa noin sanotaan. Jostain syystä tämä ei ollut alunperin tiedossa, vaan puhuttiin vain tuosta 00:15 lähteneestä viestistä? Mitenkäs kaukana tuo Godlian asema sitten on Sigridin kotoa?

00:15 viestistä minulle on jäänyt vielä epäselväksi, oliko se spontaani viesti jollekin kaverille vai vastaus. Jos vastaus, niin oliko kysymys "mitä teet nyt" vai "mitä aiot tehdä tänään"? Pahoittelen jos tästä on ollut jo keskustelua, en itse ole huomannut, tosin luin ketjua pätkissä.
Tuota samaan olen miettinyt ja pyöritellyt tuo chillaus-viestin kanssa, mikä on ollut se tarkka kysymys. Sen muistan lukeneeni että oli vastaus nimenomaan kaverin kysymykseen.

Onpas ristiriitaista että on 00:13 tekstannut olevansa godlian luona ja kaksi minuuttia myöhemmin ilmoittaa chillaavansa kotona. Onko tuo aiempi viesti lähetetty vanhemmille vai kenelle?
Vastaa Viestiin