Auer ei muuten sano milloin hän on kenties heittänyt Jukkaa suutuksissaan jollain esineellä. Miksei esim kirjaston kirjoilla aiemmin samalla viikolla?ulkosuomalainen kirjoitti:Juuri nain. Tai kuten TiiaStiina miettii -- kuinka paljon meteli vahentyisi, jos ikkuna rikkoontuisi alunperin sisalta ainakin saroille ja vasta viimeinen kerros/viimeiset iskut tulisivat ulkoa? Tai jos ikkuna rikkoutuisi useassa osassa niin, etteivat naapurit ehtisi herata kuulolle/tajuta mista aani tuli.Naapurien "havahtumattomuus" on siis sama riippumatta siitä, rikkoiko ikkunan huppumies vai talon isäntäväki.
On tietysti mahdollista ajatella, että huppumiehen suorittama rikkominen olisi ollut raivoisampaa ja äänekkäämpää, ja siinä mielessä voi tietysti kysyä, miksei siihen havahduttu.
Hupun olisi muiden kamppeiden lisaksi pitanyt raahata aanta vaimentavaa peittoa mukanaan ja muistaa korjata se poislahtiessaan matkaansa -- pimealta kuistilta, kiireessa.
Noissa mun lainauksissa ylla murtovarkaat tunnustautuivat harvinaisen meluaroiksi & olivat siis vastausta kuolemalle re lampoikkunan murtosuojavaikutus.
Ikkuna on voinut olla valmiiksi rikki, sisimmässä lasissa on voinut olla reikä tai säröjä vaikka viikon. Lasinsirpaleista vai oliko se verhosta löydettiin jotain teippiä, mustaako se oli..
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 80#p501980A:n tunnustuksesta
…..Kysyttäessä makuuhuoneen ovenlasin rikkomisesta vastaan, että siitä minulla ei ole tarkkoja mieli- tai muistikuvia. Ikkuna on saattanut alunperin rikkoutua sen vuoksi, että esim.minä olen yrittänyt heittää Jukkaa suutuksissani jollakin esineellä. Tätä en suoranaisesti muista, mutta minulla on ollut tapana heitellä esineitä, kun olen todella suuttunut.