Naapurit helvetistä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
MissHolmes
Ben Matlock

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Kaiken takana on se, että periaatteessa on kolmenlaisia ihmisiä / naapureita:

1) joka paikkaan ja asiaan nokkansa työntäviä kyyliä
2) kaikelle paskan haistattavia öykkäreitä
3) sekavan kirjava joukko ''hajuttomia ja mauttomia taviksia''

Koita nyt sitten saada kaikki asettumaan sulassa sovussa lähelle toisiaan :)

Odotan innolla perjantain kokousta! ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Meillä on alkanut tuo samainen yläkerran naapuri, jonka muuttamista tässä innolla odotan, öisin tekemään remonttia... jesh.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
RealPitti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

MissHolmes kirjoitti:Kaiken takana on se, että periaatteessa on kolmenlaisia ihmisiä / naapureita:

1) joka paikkaan ja asiaan nokkansa työntäviä kyyliä
2) kaikelle paskan haistattavia öykkäreitä
3) sekavan kirjava joukko ''hajuttomia ja mauttomia taviksia''

Koita nyt sitten saada kaikki asettumaan sulassa sovussa lähelle toisiaan :)

Odotan innolla perjantain kokousta! ;)
Mä odotan myös, sillä meidät molemmat on kutsuttu/käsketty paikalle joten kyllähän mä sinne menen, se että tuleeko hän paikalle niin onkin sitten aivan eriasia :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

Emailini: [email protected]
Smirre
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Må olen kait se naapuri sielt helvetistä-kö!?Meikä se vaan kuvaa naapureita-kuulemma.Hauska ja vit...mainen väite.Mutku joku pimahtaa ja pimahdus jää päälle,ei se todellakaan usko,että niin ei ole tapahtunut.Ens luulin että psykoosi päällä,mutta aikaa kuluu ja kuluu-kylähän me tiedetään että sen päässä jotain on tapahtunut,mutta ei tiedetä mitä.Toisaalta yks veen hailee,ku ei oo mun vaivani.Ehkä sen kannattais olla juomatta alkkohoolia ettei tuu niitä skitsoja
RealPitti
Sofia Karppi

Olipas mielenkiintoinen kokous, tulipa samalla selville että tuolla alakerran naapurilla ei ole kaikki ihan kotona.

Ennen kokouksen alkua kovaan ääneen kailotti sitä kuinka häntä on kohdeltu väärin tässä asiassa, vaikkei ketään edes syytetty mistään vielä. Kun hän sai esittää näkemyksiään mikä mussa ärsyttää niin niitä oli pitkä lista.

-Mun tatuoinnit
-Mun prätkä + cadillac jotka ei ole mun nimissä, kuulema jotain hämärää siinä kun ei ole omissa nimissä
-Mun sikarin polttelu joka mukamas haisee hänelle asti, muttei muille naapureille
-Mun öiset suihkussa käymiset
-Mun 2 parkkiruutua, toinen ostettu paikka ja toinen vuokra paikka.
-Mun nais vieraat kuulema pitää outoja ääniä :mrgreen:
-Mun parveke kokkailut
-Mun käyttäytyminen häntä kohtaan on kuulema ala-arvoista

Vastailin jokaiseen syytökseen asiallisesti
-Tatuoinnit on osa mua, ja niitä otan lisää sitä mukaan kun ehdin. Mikäli ne jotakuta ahdistaa niin se on kyllä sitten ihan sen oma ongelma. Mä en siitä stressaa sen enempää.

-Väliäkö sillä kenen nimissä ne on, enemmän mun huolestuttaa se että miksi se on ottanut ne tiedot selville? Mitä se niillä tiedoilla tekee?

-Mulla aika hyvät ilmastointi laitteet kotona juurikin tätä sikari harrastusta varten, käytiin tarkistamassa asunto isännöitsijän, tal.yht:n pj:n, seinänaapureiden sekä tämän valittajan kanssa ja kukaan muu ei keksinyt valitettavaa kuin valittaja itse.

-Käyn yöllä max 10min suihkussa, sen ei pitäisi häiritä ketään. Se myös tarkistettiin, suihkun ääni ei kuulu valittajan makuuhuoneeseen vaan se kuuluu vain kylpyhuoneessa ja silloinkin tosi heikosti.

-Asunnon omistaja oli ostanut autopaikan, toisen olen vuokran huoltoyhtiöltä. Mitä hän edes tekee kahdella paikalla kun on vain yksi auto?

-Nais vieraita ollut jokunen ja "outoja" ääniä ei ole kuulunut :mrgreen:

-Parveke kokkailuja oli vain kerran, siihenkin oli lähes kaikkien lupa.

-Lupasin parantaa tapani, sanoin suuttuneeni hänelle niistä lukuisista valituksista joten alan tästä eteenpäin yli-ystävälliseksi hänelle :mrgreen:

Isännöitsijältä tuli naiselle nyt ensimmäinen varoitus, seuraava tulee helpommin kuulema.
Harvoin päästän asuntooni ketään "tuntemattomia" mutta nyt meni niin yli äyräiden että oli pakko käydä heille asunto näyttämässä.

Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

^ Yöllistä suihkussakäyntiä on puitu julkisemminkin aikoinaan ja yleisesti todettu että sen tulee olla sallittua. Siihen kohdistuvat valitukset eivät tule menemään läpi missään. Ainakaan ei pitäisi. Täytyyhän esimerkiksi vuorotyöläisten voida käydä suihkussa kun tarve vaatii.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
RealPitti
Sofia Karppi

Luupää kirjoitti:^ Yöllistä suihkussakäyntiä on puitu julkisemminkin aikoinaan ja yleisesti todettu että sen tulee olla sallittua. Siihen kohdistuvat valitukset eivät tule menemään läpi missään. Ainakaan ei pitäisi. Täytyyhän esimerkiksi vuorotyöläisten voida käydä suihkussa kun tarve vaatii.
Näin mä muistelinkin mutten viitsinyt alkaa kinaamaan asiasta josta ei ihan 100% tietoa ollut mutta se isännöitsijä sanoi kyllä ettei se ole peruste varoitukselle. Mun toiminnasta ei löydetty moitittavaa, katsotaan josko tilanne rauhoittuisi.

poikkeus
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

^^^villi veikkaus: ei vähene vaan eiköhän mamma vaan kiihdytä toimintaansa. valitettavasti.
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
RealPitti
Sofia Karppi

poikkeus kirjoitti:^^^villi veikkaus: ei vähene vaan eiköhän mamma vaan kiihdytä toimintaansa. valitettavasti.
Epäilen samaa :roll:

kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Vastaava ämmä asui kerran mun alapuolella. Oikein vanhanajan vinkuja.
Lopulta se akka lensi kuin leppäkeihäs omistamastaan asunnosta. On muuten lennelly useamman kerran joten lentotaitoa sillä oli jo lähes lentolupakirjan verran.
Vaikka Pitin ystävällinen naapurintäti varmaankin omistaa asuntonsa niin kyllähän se tarpeen tullen lentää. Häätö voidaan suorittaa myös omistusasunnosta.
Kieltämättä eihän se kivaa ollut kun ämmä kyttäsi suurinpiirtein paskalla käynnitkin.
Just selvittelin mitä tälle ämmälle kuuluu, niin taas on lento aluillaan.
On häiriköinnyt jotain lapsiperhettä oikein urakalla. He ovat tainneet tehdä peräti rikosilmoituksen kyseisestä lentoämmästä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
RealPitti
Sofia Karppi

Onneksi tuo asuu vuokralla, siitä tulee häätö aika helposti.

Omistus asunnosta häätäminen onkin hieman hankalampaa, mutta onnistuisi tarvittaessa :roll:

irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

No ny se tempun teki, tuo aidan takana asuva naapuri. Viritti ruohonleikkuriinsa niin paljon kierroksia että tupakoiva ihminen tällä puolella aitaa kaipaa kuulosuojaimia. :shock: :lol: Piruuksissani kokeilin desibelimittarilla missä lukemissa heitellään, päälle 90 db mittarissa koko ajan ja välimatkaa leikkuriin on kuitenkin useita metrejä :lol:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Hopalong Cassidy »

Meteliin vastataan metelillä. Kannattaa opetella kitaransoittoa ja mielummin sähkökitaralla ja kunnon vahvistin. Ei mikään 5 wattista inisijää vaan kunnon 100 wattinen ja täysillä vaan treeniä ja mielellään ihan epävireistä roskaa ;-)
Tosin en suosittele tosissani, mutta joskus tuntuisi hyvältä ratkaisulta.
Hangman
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Hangman »

Hopalong Cassidy kirjoitti:Meteliin vastataan metelillä. Kannattaa opetella kitaransoittoa ja mielummin sähkökitaralla ja kunnon vahvistin. Ei mikään 5 wattista inisijää vaan kunnon 100 wattinen ja täysillä vaan treeniä ja mielellään ihan epävireistä roskaa ;-)
Mä suosittelen ennemmin viulunsoiton opettelua sillä se jos joku on aivan helvetillistä kuunneltavaa. :lol:
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Hangman kirjoitti:
Hopalong Cassidy kirjoitti:Meteliin vastataan metelillä. Kannattaa opetella kitaransoittoa ja mielummin sähkökitaralla ja kunnon vahvistin. Ei mikään 5 wattista inisijää vaan kunnon 100 wattinen ja täysillä vaan treeniä ja mielellään ihan epävireistä roskaa ;-)
Mä suosittelen ennemmin viulunsoiton opettelua sillä se jos joku on aivan helvetillistä kuunneltavaa. :lol:
Unohda Irma nää, ala pitää koliikkivauvojen yöpäiväkotia.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vastaa Viestiin