Sama täällä,helvetin tutun näköinen,siksi nimeäkin kyselin.Nimi ei kyllä sitten sanonut mitään.Kaizer Sose kirjoitti:Jätkä ku näyttää jostain niin helvetin tutulta.
5-vuotiaan lapsen julma kidutus Helsingissä 2011-2012
Re: Mies sai 11 vuotta vankeutta - rikos erityisen raaka ja jul
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
-
mikkopoika
- Hercule Poirotin viikset
Ja kaveritkin kaikkoavat. Ensimmäisen kerran kun näin miehen FB-profiilin, frendejä oli 78. Eilen 72 ja nyt 68.
Naisen nettielämä taas on ollut todella aktiivista. Ote Causes-profiilista herättää tapahtuneen tietäen puistatuksia:
Naisen nettielämä taas on ollut todella aktiivista. Ote Causes-profiilista herättää tapahtuneen tietäen puistatuksia:
Lasten rituaalinen ympärileikkaus kiellettävä Suomessa!
Lasten rituaalinen ympärileikkaus ei ole hyväksyttävää edes uskonnollisista syistä. Lapsella on oltava oikeus fyysiseen koskemattomuuteen, sukupuolesta riippumatta. Näin ei olisi pitänyt käydä: ...
Lasten ja nuorten psykiatrinen hoito ja palvelut
Lasten ja nuorten mielenterveyspalveluihin saatava resursseja Ryhmä perustettiin Jokelan tapahtumien jälkeen, mutta perusasia on edelleen ajankohtainen: Ennen koulujen henkilökuntaan kuului oma.
On jo kuulemma saanutkin ja huostaanotettu samantien. On kuulemma äitipuolella muutakin kontollaan, joten ei ihan ensikertalainen ole.Destiny kirjoitti:Fertiili-iässähän nämä vielä ovat,vapauduttuaankin.
Mahtavatko liittoaan jatkaa ja tehdä joku yhteinen mukula vielä.Suomen lainsäädännöllä kerkiävät hyvin.
Tuo nimen muuttaminen saattaa hyvinkin olla totta.
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~
Ohhoh... mulle tuli ihan täysin yllätyksenä, että kyseinen ihminen on tällaiseen sotkeentunut enkä ole kuullut, että aikaisemmin mitään olisi ollut. Näköjään ei ihmisistä koskaan tiedä.Sippura kirjoitti:On jo kuulemma saanutkin ja huostaanotettu samantien. On kuulemma äitipuolella muutakin kontollaan, joten ei ihan ensikertalainen ole.Destiny kirjoitti:Fertiili-iässähän nämä vielä ovat,vapauduttuaankin.
Mahtavatko liittoaan jatkaa ja tehdä joku yhteinen mukula vielä.Suomen lainsäädännöllä kerkiävät hyvin.
Tuo nimen muuttaminen saattaa hyvinkin olla totta.
En tunne kyseisiä henkilöitä. Satuin vain lukemaan toiselta foorumilta lapsen äidin tilitystä niin siinä yhteydessä joku kyseli raskaudesta ym. niin hän vahvisti.neitix kirjoitti:
Ohhoh... mulle tuli ihan täysin yllätyksenä, että kyseinen ihminen on tällaiseen sotkeentunut enkä ole kuullut, että aikaisemmin mitään olisi ollut. Näköjään ei ihmisistä koskaan tiedä.Jos nämä nimet näistä ihmisistä todella pitävät paikkansa, niin tuo äitipuoli on kyllä sukunimensä vaihtanut.
Enhän uskalla mennä takuuseen, että kyseessä todella on tuon tapauksen uhrin äiti, mutta sen verran vakuuttavasti hän on asioita kertonut, että ihan uskottavalta hänen puheensa kuulostavat.
Joku tiesi myös kertoa, että tuo julma isä olisi jehovan todistaja, tai ainakin kuulunut lahkoon aikoinaan.
Pienellä salapoliisityöllä kaivelin nettiä etsien tämän hurmaavan äitipuolen nettinickeillä, ja vastaan tuli Youtube-tunnus, jossa on myös yksi video käyttäjältä, missä kerrotaan lyhyesti elämästä.
Videon mukaan joku oli yrittänyt tappaa tämän äitipuolen Helsingissä, vuotta ei mainita. Seurauksina post-traumaattinen stressireaktio sekä masennus. "Hoitajat yrittivät auttaa toista hoitajaa", eli viittaisi itse hoitoalan koulutukseen
Epäilyksiä onnen löytämisestä ja selviytymisestä...
Yt-käyttäjäkuva mätsää noihin jo linkitettyihin MySpace-tunnuksiin. Edelleen en voi varmana sanoa, että kyseessä olisi oikea henkilö, mutta kuvat ainakin ovat samat.
Huhuh.
Äidille ja tyttärelle hurjasti jaksamista!
Videon mukaan joku oli yrittänyt tappaa tämän äitipuolen Helsingissä, vuotta ei mainita. Seurauksina post-traumaattinen stressireaktio sekä masennus. "Hoitajat yrittivät auttaa toista hoitajaa", eli viittaisi itse hoitoalan koulutukseen
Yt-käyttäjäkuva mätsää noihin jo linkitettyihin MySpace-tunnuksiin. Edelleen en voi varmana sanoa, että kyseessä olisi oikea henkilö, mutta kuvat ainakin ovat samat.
Huhuh.
Äidille ja tyttärelle hurjasti jaksamista!
Mä tiedän itse sen verran, että tämä kyseinen nainen kertoi viime vuoden lopussa mulle olevansa raskaana ja oli kovin onnellisen oloinen asiasta ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Tää ihminen on siis mun kaveri. Ei tosin olla pitkiin aikoihin nähty tai oltu mitenkään tiiviisti tekemisissä. Mutta täytyy sanoa, että olen ihan helvetin yllättynyt ja on tullut tätä kovasti mietittyä viime päivinä.Sippura kirjoitti:En tunne kyseisiä henkilöitä. Satuin vain lukemaan toiselta foorumilta lapsen äidin tilitystä niin siinä yhteydessä joku kyseli raskaudesta ym. niin hän vahvisti.neitix kirjoitti:
Ohhoh... mulle tuli ihan täysin yllätyksenä, että kyseinen ihminen on tällaiseen sotkeentunut enkä ole kuullut, että aikaisemmin mitään olisi ollut. Näköjään ei ihmisistä koskaan tiedä.Jos nämä nimet näistä ihmisistä todella pitävät paikkansa, niin tuo äitipuoli on kyllä sukunimensä vaihtanut.
Enhän uskalla mennä takuuseen, että kyseessä todella on tuon tapauksen uhrin äiti, mutta sen verran vakuuttavasti hän on asioita kertonut, että ihan uskottavalta hänen puheensa kuulostavat.
Joku tiesi myös kertoa, että tuo julma isä olisi jehovan todistaja, tai ainakin kuulunut lahkoon aikoinaan.
No kyllä hän varmaan sitten on sen lapsenkin saanut jos useammalta taholta se vahvistetaan. Lapsihan varmaan on otettu huostaan viimeistään siinä vaiheessa kun pidätettiin. Ei kai ne putkaan lasta anna.neitix kirjoitti:
Mä tiedän itse sen verran, että tämä kyseinen nainen kertoi viime vuoden lopussa mulle olevansa raskaana ja oli kovin onnellisen oloinen asiasta ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Tää ihminen on siis mun kaveri. Ei tosin olla pitkiin aikoihin nähty tai oltu mitenkään tiiviisti tekemisissä. Mutta täytyy sanoa, että olen ihan helvetin yllättynyt ja on tullut tätä kovasti mietittyä viime päivinä.
Ikävä, että kavereista paljastuu tällaisia juttuja. Niinhän se on, että ketään ei läpikotaisin tunne. Ei koskaan kannata mennä vannomaan toisen puolesta. Eipähän sitä voi vannoa omastakaan, kun ei etukäteen tiedä mitä elämä vastaan tuo.
Nuo MySpace kuvat kyllä vahvasti viittaa jonkinlaiseen narsistiseen persoonaan. Kahta kissankuvaa lukuunottamatta hän on kuvannut itseään erilaisissa meikeissä ja "leikeissä". Ei yhtään kuvaa perheestä vaikka vasta mennyt naimisiin. Luulisi, että ainakin avioliiton alussa olisi kiva esitellä puolisoaan ja lastaan (lapsiaan), mutta ei.
No eikä viittaa. Tarvitse olla kun meikkiblogi tai vastaava niin tulee otettua satoja kuvia omasta lärvistä erilaisissa meikeissä ja "leikeissä". Eikä niihin puolisot tai lapset kuulu, moni on jo hokannut ettei netissä yleensäkään kannata raportoida ja valokuvata ihan jokaista liikettään.Sippura kirjoitti:No kyllä hän varmaan sitten on sen lapsenkin saanut jos useammalta taholta se vahvistetaan. Lapsihan varmaan on otettu huostaan viimeistään siinä vaiheessa kun pidätettiin. Ei kai ne putkaan lasta anna.neitix kirjoitti:
Mä tiedän itse sen verran, että tämä kyseinen nainen kertoi viime vuoden lopussa mulle olevansa raskaana ja oli kovin onnellisen oloinen asiasta ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Tää ihminen on siis mun kaveri. Ei tosin olla pitkiin aikoihin nähty tai oltu mitenkään tiiviisti tekemisissä. Mutta täytyy sanoa, että olen ihan helvetin yllättynyt ja on tullut tätä kovasti mietittyä viime päivinä.
Ikävä, että kavereista paljastuu tällaisia juttuja. Niinhän se on, että ketään ei läpikotaisin tunne. Ei koskaan kannata mennä vannomaan toisen puolesta. Eipähän sitä voi vannoa omastakaan, kun ei etukäteen tiedä mitä elämä vastaan tuo.
Nuo MySpace kuvat kyllä vahvasti viittaa jonkinlaiseen narsistiseen persoonaan. Kahta kissankuvaa lukuunottamatta hän on kuvannut itseään erilaisissa meikeissä ja "leikeissä". Ei yhtään kuvaa perheestä vaikka vasta mennyt naimisiin. Luulisi, että ainakin avioliiton alussa olisi kiva esitellä puolisoaan ja lastaan (lapsiaan), mutta ei.
Narsisti siis voi ko. ihminen kyllä olla muttei noilla perusteluilla...
No, minusta se kyllä viittaa, mutta jokaisellahan on oikeus mielipiteeseen.Sanska kirjoitti:
No eikä viittaa. Tarvitse olla kun meikkiblogi tai vastaava niin tulee otettua satoja kuvia omasta lärvistä erilaisissa meikeissä ja "leikeissä". Eikä niihin puolisot tai lapset kuulu, moni on jo hokannut ettei netissä yleensäkään kannata raportoida ja valokuvata ihan jokaista liikettään.
Narsisti siis voi ko. ihminen kyllä olla muttei noilla perusteluilla...
-
Joku toinen
- Sabrina Duncan
Kyllä. Ja itsekin tulee tyttären kanssa puhuttua puhelimessa jos vaimo ja tytär (3-v) reissussa eikä olla nähty esim. viikkoon.vandt kirjoitti:Ajattelisitko samoin jos roolit olisivat toisinpäin, eikä etä-isä olisi tavannut lasta hetkeen noissa olosuhteissa?Joku toinen kirjoitti:Biologinen äiti ei tavannut 4-vuotiasta lastaan kahteen kuukauteen, syynä oma 2-vuotias lapsi, kiire ja ehtiminen. Eipä vain tainnut kiinnostaa riittävästi? Siis omakertomiisi faktoihin perustuen? Oma uusioperhe ykkössijalla?
Se on sitä joka kertoo oikeasti sen kiinnostuksen tai sen puutteen.
Tiedän eräänkin tapauksen jossa pariskunnan muksu on hoidossa äidin vanhemmilla n.200km päässä kotoa jatkuvasti ja ikää lapsella 1,5 vuotta. Äidin kiinnostuksen tasoa voi vain veikkailla. Lähellä nollaa mennään.
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
sellaisia sikoja että nimet ja kuvat liikkeelle.
Ilta-Sanomien mukaan Helsingin poliisissa selvitettiin samaan aikaan 8-vuotiaan tytön kuoleman kanssa samantyyppistä juttua. Ilta-Sanomien mukaan toinen tapaus käsiteltiin Helsingin käräjäoikeudessa kesällä. Kyseisen perheen isä tuomittiin 11 vuodeksi vankilaan törkeästä pahoinpitelystä ja törkeästä vapaudenriistosta. Äiti määrättiin mielentilatutkimukseen.
Lehden tietojen mukaan tapauksessa oli kyseessä alle kouluikäinen lapsi. Lasta oli hakattu muun muassa sähköjohdolla ja laudalla. Lapselta oli revitty irti kaksi hammasta. Lehden mukaan vanhemmat olivat videoineet pahoinpitelyitä.
tekijät ovat Antti Berglund sekä Mimosa J E Merilumi-Berglund
Mimosan oikea sukunimi on Manninen
https://www.facebook.com/MimosaJasminElessa?ref=ffl
https://www.facebook.com/antti.berglund?sk=photos
http://irc-galleria.net/user/MimosaJasminEle
Ilta-Sanomien mukaan Helsingin poliisissa selvitettiin samaan aikaan 8-vuotiaan tytön kuoleman kanssa samantyyppistä juttua. Ilta-Sanomien mukaan toinen tapaus käsiteltiin Helsingin käräjäoikeudessa kesällä. Kyseisen perheen isä tuomittiin 11 vuodeksi vankilaan törkeästä pahoinpitelystä ja törkeästä vapaudenriistosta. Äiti määrättiin mielentilatutkimukseen.
Lehden tietojen mukaan tapauksessa oli kyseessä alle kouluikäinen lapsi. Lasta oli hakattu muun muassa sähköjohdolla ja laudalla. Lapselta oli revitty irti kaksi hammasta. Lehden mukaan vanhemmat olivat videoineet pahoinpitelyitä.
tekijät ovat Antti Berglund sekä Mimosa J E Merilumi-Berglund
Mimosan oikea sukunimi on Manninen
https://www.facebook.com/MimosaJasminElessa?ref=ffl
https://www.facebook.com/antti.berglund?sk=photos
http://irc-galleria.net/user/MimosaJasminEle
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Toivottavasti Dollari olet varma noista tekijöistä kun ilmoitat ne täällä.
Olen saanut samat nimet, mutta minusta ei ole asiallista julkaista niitä jos ei ole 100% varma.
Jos tuo äitipuolen nimi pitää paikkansa, niin kovinpa kaksinaismoraalinen on. Kun katsoo hänen "causes" profiiliaan niin siinä hän kannattaa mm. All Animals have Rights, Lasten ja Nuorten Psykiatrinen hoito ja palvelu, Lasten rituaalinen ympärileikkaus kiellettävä Suomessa, Stop Animal Abuse etc.
Ei vaan tainnut omassa elämässä ihanteet toteutua. Tai siihen ei kuulunut lapsen kiduttaminen.
Olen saanut samat nimet, mutta minusta ei ole asiallista julkaista niitä jos ei ole 100% varma.
Jos tuo äitipuolen nimi pitää paikkansa, niin kovinpa kaksinaismoraalinen on. Kun katsoo hänen "causes" profiiliaan niin siinä hän kannattaa mm. All Animals have Rights, Lasten ja Nuorten Psykiatrinen hoito ja palvelu, Lasten rituaalinen ympärileikkaus kiellettävä Suomessa, Stop Animal Abuse etc.
Ei vaan tainnut omassa elämässä ihanteet toteutua. Tai siihen ei kuulunut lapsen kiduttaminen.
Muistetaan sitten, että edelleenkään kyseessä ei ole ollut lapsen oma äiti vaan äitipuoli. Viitaten äidin mielentilatutkimukseen tuossa ylläolevassa lainauksessa.
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
kyllä olen,mulle facebookin tykkäämiset ei kerro ihmisestä mitään.saatika että niiden perusteella tekisin yhtään mitää johtopäätöksiäSippura kirjoitti:Toivottavasti Dollari olet varma noista tekijöistä kun ilmoitat ne täällä.
laajasalon lastentappaja Henrik Arra tykkäs mm. fb lastensuojelusta,lapsia ei saa kurittaa ym. vastaavaa, niin vain "sankarimme" tappoi kaksi lasta ja vaimonsa...facebook oli ihan jotain muuta.
ihmetyttää kun jotkut lukee fb nykyään kuin lakikirjaa tai raamattua..
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen