kuolleen näkeminen

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
rekkamies
Alokas

kuolleen näkeminen

Viesti Kirjoittaja rekkamies »

terve. näin tossa pari yötä sitten vanhan ns.juopon minun unessa nousin sängyn päätyyn kättelemään häntä kun heräsin niin hän oli kadonnut. mutta mulla oli käsi kättely asennossa. en saanut enää sinä yönä unya mitä tämä merkitse??
Spekultantti
Theo Kojak

Re: kuolleen näkeminen

Viesti Kirjoittaja Spekultantti »

Epävakaisia ilmoja, mahdollisesti myrskyjä. Tuulta ja sadetta ainakin.

Vanhat sanoivat, että kun talvella näkee kuolleita unessa, se tietää lumituiskuja.
Smirre
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Oletko miettinyt omaa elämääsi/tilannettasi?Olisiko aika jättää hyvästit jollekin eämäntavalle,huonolle ystävälle,tai jotain.Kehottiko tämä tapaus siihen,että huomaisit?Kukin saa ajatella,onko se alitajunta,yliaisti vai jonkun johdatusta,lopputulos on että asioista on eri näkemyksiä.Onneksi se saa ihmisen ajattelemaan....ehkä-ehkä muuttamaankin jotain.
vempele
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja vempele »

Kai sitä tälläkin foorumilla voi kysäistä mutta luulen että paranormaali blogista saisi paremmat vastaukset tähän kysymykseen, siellä on näihin erikoisiin asioihin perehtyneitä ihmisiä.

url > http://paranormaaliblogi.net/
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

No paranormaali-blogi saattais olla oikea paikka jos haluaa asiaan uskovien tulkinnan. Freudilainen tulkinta tosta olis jotain ihan liian irstasta, luulen. Täältä sen sijaan voi saada skeptikkojen tulkinnan joka lienee totuudenmukaisempi.
rekkamies kirjoitti:terve. näin tossa pari yötä sitten vanhan ns.juopon minun unessa nousin sängyn päätyyn kättelemään häntä kun heräsin niin hän oli kadonnut. mutta mulla oli käsi kättely asennossa. en saanut enää sinä yönä unya mitä tämä merkitse??
Kyseessä siis henkilö jonka tiedät kuolleen? Et siitä maininnut mutta otsikko antaa ymmärtää niin. Oliko kyseessä joku läheinen tai sellainen johon liität jonkin mielikuvan? Jos, olitko samana päivänä jotenkin ollut tilanteessa jossa olet saanut moisen mielleyhtymän johonkin yhteyteen?
Heräsitkö seisaaltasi? Olitko selvä? Onko omassa elämässä stressiä? Jos heräsit seisaaltasi, onko sulla taipumusta unissakävelyyn?
bibo ergo sum
Vastaa Viestiin