Anneli Auer medioissa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Valhalla
Watson itse

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

turumurre kirjoitti:
Mutta hyvä taavetti, tulkitsen kommenttisi niin että aikanaan kun mahdollinen Hovin vapauttava päätös tulee, tyydyt siihen. Ja eikö samalla kaavalla ajateltuna sinun pitäisi tyytyä myös siihen Hovin päätökseen kun se vapautti Auerin murhasyytteestä.
varmaan samaan tapaan kuin aikoinaan naureskelit turre mahdollisuudesta, että KKO ottaisi asian käsittelyyn. Eli mitään en myönnä, ainahan olen sanonut ja ei nyt puhuta tästä...

Eiköhän hovin yksi kompurointi riitä mitä Anneliin tulee. Nyt on ainoa silminnäkijälausuntokin ihan toisessa valossa murhayön suhteen ja uusien syytteiden osalta luulen, että kakku vain pitenee.
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Tietenkin tärkeintä on pitää Annelin pojan keksimiä juttuja satuina, joilla hän selitti itselleen miksi äitiä pidettiin vankilassa ja isä oli murhattu. Häntä kuultiin kun Anneli vielä oli vapaana syyskuussa 2009. Hän ei isänsä murhasta tiennyt juuri mitään. oli kuullut oven rikkomisen ja vertasi sitä lautasten rikkomisesta tulevaan ääneen. Turumurre nostaa esiin kaksi mahdotonta asiaa. Sen lisäksi tuli esiin motiivi - Anneli saatanan palvojana, johon eivät edes käräjäoikeuden naistuomarit uskoneet. Syyttäjä ei suostu suoraan sanomaan kuka tämän keksi, mutta kyllä se on satutarinan osa.

Kiitän turumurretta erinomaisesta erittelystä, joka osoitti, että Anneli hyvinkin oli voinut koskettaa Jukka ovenraosta. Muistaakseni se oli myös hän joka keksi ne kysymykset, jotka poliisin olisi pitänyt esittää tarkistaakseen oli Annelin tunnustuksessa mitään perää.

Ratkaiseva päätös KKO:sta on tulossa jo syyskuussa. Hovi päätti jättää Annelin vankilaan puolustautumaan satujuttuja vastaan. KKO päättää tästä asiasta nyt. Ne sadut tulevat saduiksi heti kun Annelin poika näkee äitinsä ja toteaa, että ei Anneli ei ole mitenkään vaarallinen. Ulvilan murhaa päästään tukimaan kun Auerin perhe yhdistyy ja rauha laskeutuu maahan. Ymmärtääkseni oikeuslaitos on tähän jo valmis, mutta tällä palstalla riehuvat edelleen Annelin vihaajat. Mikä teitä oikein vaivaa?
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

No kuules ei mua ainakaan mikään vaivaa, mutta oon täysin eri mieltä kanssasi.
Esim. nythän Anneli taas möläytti uudessa Alibissa niitä niinsanottuja ennakkoväläytyksiä, jotka yleensä on myöhemmin osoittautuneet todeksi.
Tarkoitan sillä möläytystä: "Lapset ovat kertoneet todella kummallisia juttuja. On väitetty, että henkirikoksen suunnittelu olisi aloitettu jo kesällä 2006 ja että tämä niin sanottu avustaja olisi aloittanut teon."
Miksi hän nyt tuollaisia jo etukäteen haluaa puhua? Annelihan uskoo itse täysillä, että KKO:n tuomio tulee olemaan vapauttava, hänhän on omasta mielestä syytön!
Osaatko sä stokiksen poika vastata tuohon? Vai osaako joku muu?
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

sisotalolta:
Hän ei isänsä murhasta tiennyt juuri mitään. oli kuullut oven rikkomisen ja vertasi sitä lautasten rikkomisesta tulevaan ääneen.
Vähän samaa asiaa kuin naakan viestiin puutuin, niin kuka on todennut oven rikkomisen äänen ollut yhtä lapsen kuullun kanssa.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Isotalo puhuu mitä sylki suuhun tuo. Mitään näyttöä ei ole vaan sistalon omia hallusinaatioita. Kun sistalo tuossa aiemmin antoi omin sanoin ymmärtää, että on merkannut minut niin ( vihamies-rasti ) ettei näe kommenttejani. Mikä sinänsä on hienoa - sopii minulle oikein hyvin. Niin kuitenkin samalla voin todeta, että olen päässyt todella kunniakkaaseen seuraan. Sistalo on nimittäin ihan ensimäisten asioiden joukossa poistanut näköpiiristään faktat, totuuden ja johtopäätökset näistä sekä myötätunnon mitä lasten kärsimyksiin tulee.

Lasten "satuja" on syynätty 30h haastattelutallenteiden verran, toistakymmentä oikeuspsykiatrian asiantuntijateamin jäsenen, yli 30 oikeusistuntopäivän, 4-syyttäjän, useiden tuomareiden ja juristien voimin. Ja tuomiot tuli.
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Dokumnettien filmaaja Pekka Lehto keskusteli pahuudesta Ylen ohjelmassa Kultakuume: http://areena.yle.fi/radio/1614609
Miksi on niin paljon pahuutta Ulvilan surmassa? Sitä oli Pekka kysynyt Amandalta, joka totesi, että perhe oli onnellinen kunnes isä murhattiin. Sen jälkeen on kohdattu vain pahuutta, jota Pekka filmaa päivä-päivältä. Pahuus on täälläkin johtava teema
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

No voi hyvä pyhä sylyvi ja kymmenen muuta naista. Kyllä ne lapset ovat pahuutta kohdanneetkin. Omassa kotona, mikä pitäisi olla turvasatama. Äiti pistää iskän kylmäksi, hakkaa ja uhkailee sekä völjää huusholliin- ei mitään ruusua, mutta kukkaa kumminki, joka antaa lasten tuta kuinka ohdakkeist on astua orpolasten tie.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Tapaileeko tuo Pekka ystäväänsä Aueria päivittäin??

" päivä päivältä"?

Mitäs muut lapset ovat kertoneet Pekka-sedälle?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
mi.xi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja mi.xi »

Muutaman vanhemman mieshenkilön on näköjään vaikea uskoa että neljän lapsen äiti on murhaaja ja lapsenraiskaaja/pahoinpitelijä. Usko perustunee pitkälti epäillyn ulkonäköön joka varmaan vetoaa iäkkäämmän puoleisiin miehiin. Ja miksei kymmenen vuoden takainen mediassa levinnyt kuva pitkätukkaisesta blondista vähän nuorempiinkin. Epäilenpä olisiko tämä kourallinen äkäisiä ukkoja tälläkään palstalla puolustamassa jos kyseessä olisi iso satakiloinen miesmäinen neljän lapsen äiti. Erikseen on vielä muutama julkisuudenkipeä kotiäitiryhmä joka haluaa julkisuutta netin kautta. (ja olivatko jossain mediassakin?)
Tämä huvittaa ja tympii samalla kertaa. Auerin mediassa antama kuva itsestään on TIETENKIN herttainen ja rauhallinen. Mutta kaikissa meissä asuu pieni (tai iso) piru jota ei julkisesti esitellä. Neljän seinän sisällä tapahtuu uskomattomia asioita joista ei kenelläkään ulkopuolisella ole aavistustakaan.
Kun nainen raivostuu kunnolla, teot eivät aina jää lautasten heittelyn tasolle. Joskus vaan kaikki kiehuu yli ja jälki on kammottavaa. Näin uskon myös Ulvilassa käyneen.
Myös lsh-syytteisiin ja tuomioon uskon täysin. Netissä on helppo käyttää pientä lasta seksuaalisesti hyväksi (esim. näyttelemällä ja koskettelemalla alastonta lasta web- kamerassa) ja joku kiiluvasilmäinen perverssi saa siitä kiksejä kun katselee. Tämä on ällöttävää mutta kenenkään ei pidä nykyaikana ummistaa silmiään todellisuudelta. Tällaisia naisia on olemassa ja uskon että Auer on yksi heistä. Viilentynyt tai kuollut seksielämä saa kiimaisen naisen tekemään hyvinkin pervoja tekoja,tässä tapauksessa erittäin oksettavia tekoja lasten kustannuksella.
On pakko sanoa että onneksi lapset pääsivät pois tuon naisen luota.

Usein mietin puolustusasianajajien työtä. Kun tietää että asiakas on syyllinen mutta pitää vaan puolustaa...
Onko heillä lainkaan omaatuntoa vai onko raha tärkeintä?
Vastauksen tiedän.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

A.W kirjoitti:No kuules ei mua ainakaan mikään vaivaa, mutta oon täysin eri mieltä kanssasi.
Esim. nythän Anneli taas möläytti uudessa Alibissa niitä niinsanottuja ennakkoväläytyksiä, jotka yleensä on myöhemmin osoittautuneet todeksi.
Tarkoitan sillä möläytystä: "Lapset ovat kertoneet todella kummallisia juttuja. On väitetty, että henkirikoksen suunnittelu olisi aloitettu jo kesällä 2006 ja että tämä niin sanottu avustaja olisi aloittanut teon."
Miksi hän nyt tuollaisia jo etukäteen haluaa puhua? Annelihan uskoo itse täysillä, että KKO:n tuomio tulee olemaan vapauttava, hänhän on omasta mielestä syytön!
Osaatko sä stokiksen poika vastata tuohon? Vai osaako joku muu?
No minähän osaan vastata, vaikken olekaan stokiksen poika (onneksi). Mistä lyödään vetoa, että kun todisteet Huppiksen puuttumisesta lätkäistään aukottomasti pöytään, AA kertoo, jos saa tilaisuuden, syyllisen olleen tyttö, joka jo kesällä oli vähällä jo toteuttaa homman. Sitten joulukuussa sai raivarin, kävi JL:n kimppuun, ja urhea uhrautuva äiti riensi sitten apuun. Huppis oli pakko keksiä tytön suojelemiseksi.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

Lähtöruutu juuri noin minäkin olen asian pohdiskellut. Kyllä noilla Auerin väläytyksillä on jokin merkitys. Kun ei ole enää muuta tehtävissä, niin Auer näpsäkästi vierittää syyn tyttären harteille. Siinäpä se. Luultavasti tyttö vielä itsekkin uskoo tehneensä jotain, kun Annu on hyvin aivopessyt hänet. Siksi hän pitää suunsa kiinni. Tyttörassu, mutta uskon, että näin homma tulee menemään. :?
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

6.9. oli Kultakuumeessa yhtenä Pahuudesta puhujana Pekka Lehto.

Pekka Lehdon osuus sisältuu ensimmäiseen 20 minuutin jaksoon:
http://areena.yle.fi/radio/1614609

Hänen esimerkkinsä koskee mm 'virkamiehen' pahuutta me hyvät/nuo pahat mustavalkoajattelussa, jossa jonkun leimaaminen pahaksi näyttää yhdistävän niitä jotka osoittavat pahaa sormella. Auerin jahtaamisen hän rinnastaa noitavainoon. Ei tuo Pekka Lehto minun mielestä antanut sellaista ymmärtää, että hän olisi tavannut esikoisen - sizotlon mukaan olisi. Minusta Lehto viittaa yhteen tiettyyn lapsen kuulemiseen, jossa esik on sanonut, että meillä oli ihan kiva perhe ennen kuin isä murhattiin. Lehto vain kertoo sen osittain omin sanoin ja yksinkertaistaa. Hän esitti, että virkamies olisi sanonut, että kyllä kaikissa perheissä jotain pahaa on, että mitäs pahaa teidän perheessä oli. Ei se nyt ihan noin ollut.

PS: Oikeastaan mielenkiintoista, että Lehto sivuuttaa täysin sen tuomion jonka Auer on jo saanut sekä sen mistä se on annettu. Nooh, tietenkin hän tekee dokumenttia vain Annelista Ulvilan surmaan liittyen
vrt: Lasta sata kertaa hyväksikäyttäneelle isäpuolelle kolme vuotta vankeutta
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/390162 ... +vankeutta
Viimeksi muokannut Tara, Pe Syys 14, 2012 9:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

Ihan kiva perhe juu. Tyttö sanoo juuri niin mitä hänen on käsketty sanoa. Kaikki tytön puheet tulee suoraan Annelin päästä.
Uuden alibin kuvissa, jossa Anneli poseerasi, oli hyvinkin helppo havaita, että silmien ilme ei lupaa mitään hyvää. Hyvin on samallainen ilme Annelin silmissä, jota näkee paatuneiden rikollistenkin silmissä. Tyhjä katse.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Tara kirjoitti:Minusta Lehto viittaa yhteen tiettyyn lapsen kuulemiseen, jossa esik on sanonut, että meillä oli ihan kiva perhe ennen kuin isä murhattiin.
Niinpä! Sitten kuviin tuli käskytys, uhkailu ja loput voi lukea käräjäoikeuden tuomiosta..
..saapa nähä..
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

^
Mä uskon, että on tullut kunnon aivopesu. Ei uhkailua ollenkaan, vaan täydellinen aivopesu, jonka syyttäjä tulee nyt toteen näyttämään. En usko ollenkaan, että syyttäjä on ihan hepposin perustein alkanut epäilemään sitä ns. lähipiirin apuria.
Mun mielestä kaikki merkit viittaa siihen, että se ns.apuri on ollut osallisena, joka ei kumminkaan ole millään tavalla vastuussa tekosista, vaikka niin itse kyllä luulee. Ikävä kyllä.
Vastaa Viestiin