Kirjekaveriksi vangille?
Re: Kirjekaveriksi vangille?
no sekin vielä... jeba se varmisti. ei pilata kaverin tsäänssejä
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Itse ihan mielenkiinnosta noita eilen googlettelin ja täytyy sanoa, että jenkeissä ei tuo syytteen nimi aina ihan avaa sitä mitä siellä on oikeasti tapahtunut. Noista neljästä tuo huumeiden hallussapidosta tuomittu taisi olla ainut josta ei googlella löytynyt mitään, eli ei ole ylittänyt uutiskynnystä jenkeissä. Muutenkaan tuolla sivustolla ilmoitettu tuomion pituus ei pidä paikkansa, vaikka tuo aikaisemman päivämäärän pitäisi kertoa milloin voi hakea ehdonalaiseen mutta ei sekään pidä paikkaansa, kuten ei myöskään tuomion maksimi kesto.Nooruska kirjoitti:No noilla naisilla oli ainakin huumetuomiota, lapsen pahoinpitelyä ja jotakin vaarallisen aseen kanssa heilumista. Ne näkee sieltä ilmoutuksen alhaalta kohdasta: "see crime", ainakin tuolla writeaprisonerissa näkee.
Esim. tuo "lapsen pahoinpitelijä" Tessa Zelek yritti miehensä kanssa tietoisesti näännyttää hengiltä omat kaksosensa. Lapsilla oli löydettäessä ikää 13 kuukautta ja painoa alle viisi kiloa. Tuomioksi tuli 70 vuotta joista pitää kärsiä 75% (52,5 vuotta) ennen kuin voi hakea ehdonalaiseen. Lapset selvisivät hengissä mutta saivat tuosta aivovamman joka on hidastanut kehitystä. Syytteen saivat myös isä ja isoäiti joka ei puuttunut tilanteeseen.
http://www.ajc.com/news/clayton/starved ... 66398.html
Sivustolta löytyy myös tyttö joka myrkytti häntä huonosti kohdelleen mummonsa joka oli hänen huoltajansa. Tyttö oli tuolloin 13 vuotias mutta tuomari halusi jostain syystä tuomita hänet aikuisena ja tuomioksi tuli myös 70 vuotta, ilmeisesti ilman mahdollisuutta hakea ehdonalaiseen. Mummo oli ilmeisesti pahoinpidellyt tyttöä ja tytön omaiset vetosivat tuomariin inhimillisyyteen mutta tämä halusi tehdä tytöstä varoittavan esimerkin.
Meidän kaikkien iloksi Valkoinen enkeli & Häkkiiikeri-blogi on taas avoinna!
http://cagetiger.blogspot.fi/
Saa nähdä, miten pariskunnan ensimmäinen tapaaminen menee. Ilmeisesti n. 2 viikkoa on tähän tapahtumaan vain aikaa. Kipinöiköhän pariskunnan välillä (sen verran mikä pleksin läpi nyt on mahdollista) ja vastaako todellisuus mielikuvia? Mielenkiinnolla jään odottamaan!
Saa nähdä, miten pariskunnan ensimmäinen tapaaminen menee. Ilmeisesti n. 2 viikkoa on tähän tapahtumaan vain aikaa. Kipinöiköhän pariskunnan välillä (sen verran mikä pleksin läpi nyt on mahdollista) ja vastaako todellisuus mielikuvia? Mielenkiinnolla jään odottamaan!
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
Härregud!TheBride kirjoitti:Meidän kaikkien iloksi Valkoinen enkeli & Häkkiiikeri-blogi on taas avoinna!![]()
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nonniin, nyt lueskelin itseni ajan tasalle tuossa blogissa. Kauheaa sanoa, mutta jotenkin mua ei yllätä yhtään, että tää nainen on lihava.
Mitä noita vankikirjekaveri-palstoja katsellu niin en todellakaan usko heidän olevan ns. uskollisia yhden naisen kirjekavereita. Toivottavasti tämän blogin pitäjä naisen matka ei mene täysin pilalle kuin joku toinen hänenlaisensa kävelee vankilan käytävällä vastaan Antonion selliltä.
Mitä noita vankikirjekaveri-palstoja katsellu niin en todellakaan usko heidän olevan ns. uskollisia yhden naisen kirjekavereita. Toivottavasti tämän blogin pitäjä naisen matka ei mene täysin pilalle kuin joku toinen hänenlaisensa kävelee vankilan käytävällä vastaan Antonion selliltä.
^ Saitko sä muuten vastausta niiltä vangeilta?
Tuo Antoniohan oli ilmeisesti laittanut kirjeenhaku-ilmoitukseensa, ettei hän ole ikinä saanut yhtäkään kirjettä, tai jotain muuta vastaavaa. Jotenkin vaikea uskoa, että tää Valkoinen Enkeli olisi ainoa, joka hänelle oli sen myötä kirjoittanut. Siis kun tosiaan muka ovat "uskollisia" toisillensa.
En tiedä.
Mä en jotenkin voi käsittää, että miten kukaan voi odottaa (sekä pahimmassa tapauksessa, ja muutenkin - haaskata) jopa kymmeniä vuosia elämästään odottamalla ihmistä, jonka kanssa ei voi edes fyysisesti olla, ja jonka kanssa ei voi kommunikoidakaan kirjeitä lukuunottamatta.
Tietenkin toivon, että tällä pariskunnalla olisi Happy End, mutta vähän epäilen.
Tuo Antonio on kuitenkin ollut käsittääkseni yli 12 vuotta eristyksissä, ja jahka vapautuu, tulee varmasti olemaan kaikenlaisia ongelmia ihan vain pelkästään arkeen sopeutumisen suhteen.
Kirjeisiin on helppo maalailla pilvilinnoja ja lupailla kaikenlaista. Se totuus ja niiden käytäntöön laittaminen voi olla sitten hieman eri juttu.
Kuten itsekin olen aiemmin tähän ketjuun kirjoittanut - minullakin on jenkkiläinen kirjekaveri ollut jo vuosia, mutta en mä mitenkään voisi kuvitella, että pystyisin rakastumaan häneen. Kyllä siihen rakastumiseen tarvitaan (ainakin mulle henk.koht) hieman enemmän, kuin pelkkä kirjeiden kirjoittelu.
Ja apropoo - mitäköhän sillä Sinners & Saint-kirjoittajalla ja hänen rakkaallaan menee? Entä se Eden-tyyppi? Ei ole näköjään blogia päivittänyt sen jälkeen, kun sai miehestään kuulla ne "järkyttävät" jutut. Samoten harmillisesti From Anette With Love-blogi on myös suljettu.
Ei saa!
Tuo Antoniohan oli ilmeisesti laittanut kirjeenhaku-ilmoitukseensa, ettei hän ole ikinä saanut yhtäkään kirjettä, tai jotain muuta vastaavaa. Jotenkin vaikea uskoa, että tää Valkoinen Enkeli olisi ainoa, joka hänelle oli sen myötä kirjoittanut. Siis kun tosiaan muka ovat "uskollisia" toisillensa.
En tiedä.
Mä en jotenkin voi käsittää, että miten kukaan voi odottaa (sekä pahimmassa tapauksessa, ja muutenkin - haaskata) jopa kymmeniä vuosia elämästään odottamalla ihmistä, jonka kanssa ei voi edes fyysisesti olla, ja jonka kanssa ei voi kommunikoidakaan kirjeitä lukuunottamatta.
Tietenkin toivon, että tällä pariskunnalla olisi Happy End, mutta vähän epäilen.
Tuo Antonio on kuitenkin ollut käsittääkseni yli 12 vuotta eristyksissä, ja jahka vapautuu, tulee varmasti olemaan kaikenlaisia ongelmia ihan vain pelkästään arkeen sopeutumisen suhteen.
Kirjeisiin on helppo maalailla pilvilinnoja ja lupailla kaikenlaista. Se totuus ja niiden käytäntöön laittaminen voi olla sitten hieman eri juttu.
Kuten itsekin olen aiemmin tähän ketjuun kirjoittanut - minullakin on jenkkiläinen kirjekaveri ollut jo vuosia, mutta en mä mitenkään voisi kuvitella, että pystyisin rakastumaan häneen. Kyllä siihen rakastumiseen tarvitaan (ainakin mulle henk.koht) hieman enemmän, kuin pelkkä kirjeiden kirjoittelu.
Ja apropoo - mitäköhän sillä Sinners & Saint-kirjoittajalla ja hänen rakkaallaan menee? Entä se Eden-tyyppi? Ei ole näköjään blogia päivittänyt sen jälkeen, kun sai miehestään kuulla ne "järkyttävät" jutut. Samoten harmillisesti From Anette With Love-blogi on myös suljettu.
Ei saa!
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
- Therapy? - Diane.
- Therapy? - Diane.
Mä olen aina ihmetellyt niitä naisia jotka lähettävät kirjeitä ja ihastuu esim. murhaajiin. Mikä ihme niissä oikein viehättää ja eikö ollenkaan pelota että mitä saattaa tapahtua jos lopulta ryhtyy suhteeseen jonkun vaarallisen tai taparikollisen kanssa. Kun kyseessähän yleensä on vielä ihan tavalliset naiset joilla ei itsellään ole rikollista taustaa ja muutenkin elämä on suht kunnossa.
No me ollaan kirjoiteltu yli 10 vuotta tän mun vankini kanssa. Mä olin melkoisen nuori (teini) kun hänelle kirjoitin, ja ihan "hetken mielijohteesta", kun sain jostain päähäni, että haluan kirjoittaa jollekin rapakon takana istuvalle murhaajalle. Don't ask me why. 
Ja oli mulla muutama kriteerikin - miehen piti olla mun mielestä hyvännäköinen (ihan kuin sillä olisi jotain merkitystä
) ja ei saanut olla mikään raiskaaja/lapsiinsekaantuja tms. Selailin ilmoituksia ja googlettelin varteenotettavien nimet, ja löytyihän sieltä sitten se sopiva pen-paliksi mulle.
Hän on nyt sitten saanut "the date" kun hänet teloitetaan, ja mä en yhtään tiedä mitä mun pitäisi sanoa. Jotenkin tuntuu ihan hirvittävän ahdistavalta, kun periaatteessa on "ystävä" kyseessä jonka kanssa on jakanut asioita tosiaan vuosikymmenen verran. Mutta toisaaltahan hän on täysin vieras mulle. En tiedä. Saa nähdä minkälaiset fiilikset on sinä päivänä, kun tuomio pistetään käytäntöön..
Ja oli mulla muutama kriteerikin - miehen piti olla mun mielestä hyvännäköinen (ihan kuin sillä olisi jotain merkitystä
Hän on nyt sitten saanut "the date" kun hänet teloitetaan, ja mä en yhtään tiedä mitä mun pitäisi sanoa. Jotenkin tuntuu ihan hirvittävän ahdistavalta, kun periaatteessa on "ystävä" kyseessä jonka kanssa on jakanut asioita tosiaan vuosikymmenen verran. Mutta toisaaltahan hän on täysin vieras mulle. En tiedä. Saa nähdä minkälaiset fiilikset on sinä päivänä, kun tuomio pistetään käytäntöön..
- Therapy? - Diane.
- Therapy? - Diane.
EN!TheBride kirjoitti:^ Saitko sä muuten vastausta niiltä vangeilta?![]()
Joo saman käsityksen mäkin sain. Uskoisin herran istuvan sarjassamme vähintään 20-vuotta siellä "normaalisti" kiven sisällä vielä tän "spesiaalijakson" jälkeen.TheBride kirjoitti: Tuo Antonio on kuitenkin ollut käsittääkseni yli 12 vuotta eristyksissä, ja jahka vapautuu, tulee varmasti olemaan kaikenlaisia ongelmia ihan vain pelkästään arkeen sopeutumisen suhteen.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Höh, en minä kyllä saa tuota blogia auki
Nooruska saa kyllä sitten luvan pitää sitä blogiaan täällä (kunhan nyt joku enstex vastaa
) että kaikki tasapuolisesti saa osallistua siihen vuosisadan rakkaustarinaan. 
Nooruska saa kyllä sitten luvan pitää sitä blogiaan täällä (kunhan nyt joku enstex vastaa
HALLELUUJA JA AAMEN; tänää tälle neidille kolahti postiluukusta vastaus!
Siinä tämä vanki numero kaksi (joka oli omien sanojensa mukaan syytön poliisien valehdellessa oikeudessa) kertoili, että olen hänen ainoa "meren ylitse" oleva kirjekamu. Sitten perus kuulumisia ja omia juttujaan. Erittäin kauniilla ja hyvällä käsialalla. Olen positiivisesti yllättänyt.
Googlesta en tämän herran rikoksia löydä, että en sen kummemmin tiedä tapauksesta. Mutta muistaakseni loppuelämää siellä istuttiin...
Siinä tämä vanki numero kaksi (joka oli omien sanojensa mukaan syytön poliisien valehdellessa oikeudessa) kertoili, että olen hänen ainoa "meren ylitse" oleva kirjekamu. Sitten perus kuulumisia ja omia juttujaan. Erittäin kauniilla ja hyvällä käsialalla. Olen positiivisesti yllättänyt.
^^ olen ymmärtänyt että aikas moni vanki on ihan syyttä suotta tiilen päitä lukemassa. Ainakin omasta mielestään

Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Tiedän, siksi tuo olikin mun pakko tohon laittaa.poikkeus kirjoitti:^^ olen ymmärtänyt että aikas moni vanki on ihan syyttä suotta tiilen päitä lukemassa. Ainakin omasta mielestään![]()
![]()
osaako kukaan sanoa paljonko tuo postitus täältä Kaliforniaan maksaa? Täältä olisi Helinä-keijuinen kirje odottelemassa...! 
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Nooruska kirjoitti:Tiedän, siksi tuo olikin mun pakko tohon laittaa.poikkeus kirjoitti:^^ olen ymmärtänyt että aikas moni vanki on ihan syyttä suotta tiilen päitä lukemassa. Ainakin omasta mielestään![]()
![]()
Nyt Nooruska kaiva itsestäsi draamaqueenin rippeet esiin ja mene pitämään nälkälakkoa syytömän puolesta USA:n suurlähetystön eteen, koska ilman muuta hän on täysin syytön kaikkeen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.