Bandidos

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
biker
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2012 10:18 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja biker »

Durango kirjoitti:
Outo Enkeli kirjoitti:
grimreaper kirjoitti:Nämä erillaiset teamit (X,RAW,BAY,BAC,BAW jne) ovat MC-kerhojen "katujengejä".
Kerhot hyötyvät heistä koska ovat ilmaistyövoimaa (siivous,vartiointi,suojelu/perintä,jne) ja myöskin tulonlähde: kuukausimaksut,jäsenyysmaksu/eroamismaksu ja % tienisteistä teamin/klubin nimeä hyväksi käyttäen.
Kun olet tiimiläinen sinun ei tarvitse omistaa mc:tä,mutta et saa tiimi-liivejä jos et omista sitä,vain pelkästään tiimipaidan,jos haaveesi on päästä ylös hierarkiassa kerhon jäseneksi,tietysti sinun täytyy omistaa mc.
Suuri osa tiimiläisistä tekee mitä tahansa päässäkseen kerhon jäseneksi eli ovat valmiita tekemään rikoksia kerhon jäsenien puolesta,biker`s male bitch :lol: ,monasti tiimiläisten ura johtaa lusimiseen ja ei niin hirveen monen tie johda kerhon täysjäsenyyteen.
Kerhot puolestaan eivät pahemmin suojele tiimiläisiään,göteborgissa raw-jäsenet ampui erään x-team-jäsenen,ei hatut sitä mitenkään verisesti kostaneet,raw tais pulittaa 10 000 € sovinnoksi minkä hatut jakoi chapterin ja nationalin kassaan,se siitä veljeydestä.
Eräs toinen tapaus samassa kaupungissa.
X-tiimiläinen räjäytti hattujen pressan käskystä erään poken auton,hatut palkitsi tiimiläisen kultasormuksella missä luki sylb,mutta viikon päästä tiimiläinen sai hatuilta myöskin 5000 € laskun siitä sormuksesta :lol: ,kyllä tiimiläistä varmaan hymyilytti sormus sormessa ja lasku handussa :D
Eli yleensä se menee näin et jos oot joku tiimiläinen,sinulta odotetaan että olet aina valmis kerhon käytettäväksi,uhraamaan vapautesi ja valmis menettämään henkesi,mutta älä oleta että kerho on valmis tekemään mitään sinun puolestasi,koska olet vain tiimiläinen... 8)

Mä en voi ymmärtää tätä support- ja tiimi-judduu,joko sä olet tai pyrit olemaan "the real thing",mutta miksi ruveta jonkun huoraksi ? :wink:
Tähän olisi nyt hyvä saada vastaamaan joku supportti / tiimiläinen tai asioista hyvin perillä oleva. Tosin he eivät taida avautua näissä medioissa, kuten mongoolit ja etenkin volvomies aka Markus teki. Mutta jos löytyy halukas kommentoimaan asiaa, niin sana on vapaa...
(Lopun boldaus on minun tekemä)
En ole tiimiläinen, enkä supporttikaan, mutta asiasta ehkä jotain tietävä. Supportti/tiimi touhuihin lähtevät yksinkertaisesti sellaiset kaverit kenellä on halu, muttei meriittiä itse clubin puolelle. Toki poikkeuksia löytyy. Myös rajatapaukset on hyvä kierrättää tiimin kautta, jos ei kaveri miellytäkkään niin tiimistä on helppo kenkiä pois. Ihmisellä on vahva vietti olla osa jotakin.
Pakko sen verran kommentoida, että osittain aika metsässä nämä luulot.
Ei tästä sen enempää.
flynt-one
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 11:54 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja flynt-one »

Pimpelipompeli kirjoitti:
Savolax kirjoitti:Bats-porukkaa poliisit ottivat kiinni "tien päältä" aselasti päällä, mutta varmaan olivat menossa "sorsastamaan"...
Siinä taisi olla muutamalla BMc miehellä hengenlähtö lähellä. Kukahan sitte lienee vallesmannin soitellu paikalle :roll: Rahalla asiat sovitaan? Jos sovitaan? :roll:
Mistä tulee tää luulo että joku vallesmannin soitti paikalle..? :evil: eiköhän kyse ollut siitä että normiseurannan "ansiosta" lepakot älyttiin pysäyttää.. 8)
grimreaper
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 11:07 am

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja grimreaper »

Suuri osa tiimiläisistä tekee mitä tahansa päässäkseen kerhon jäseneksi eli ovat valmiita tekemään rikoksia kerhon jäsenien puolesta,biker`s male bitch :lol: ,monasti tiimiläisten ura johtaa lusimiseen ja ei niin hirveen monen tie johda kerhon täysjäsenyyteen.
Kerhot puolestaan eivät pahemmin suojele tiimiläisiään,göteborgissa raw-jäsenet ampui erään x-team-jäsenen,ei hatut sitä mitenkään verisesti kostaneet,raw tais pulittaa 10 000 € sovinnoksi minkä hatut jakoi chapterin ja nationalin kassaan,se siitä veljeydestä.
Eräs toinen tapaus samassa kaupungissa.
X-tiimiläinen räjäytti hattujen pressan käskystä erään poken auton,hatut palkitsi tiimiläisen kultasormuksella missä luki sylb,mutta viikon päästä tiimiläinen sai hatuilta myöskin 5000 € laskun siitä sormuksesta :lol: ,kyllä tiimiläistä varmaan hymyilytti sormus sormessa ja lasku handussa :D
Eli yleensä se menee näin et jos oot joku tiimiläinen,sinulta odotetaan että olet aina valmis kerhon käytettäväksi,uhraamaan vapautesi ja valmis menettämään henkesi,mutta älä oleta että kerho on valmis tekemään mitään sinun puolestasi,koska olet vain tiimiläinen... 8)

Mä en voi ymmärtää tätä support- ja tiimi-judduu,joko sä olet tai pyrit olemaan "the real thing",mutta miksi ruveta jonkun huoraksi ? :wink:[/quote]

Pakko sen verran kommentoida, että osittain aika metsässä nämä luulot.
Ei tästä sen enempää.[/quote][/quote]

Hmmmm... osittain metsästä ? 8)
Göteborgin tapahtumat ovat todistetusti totta,siis niistä ei voi väitellä...
Eivätkö tiimit juoksentele kerhojen/jäsenten asioilla ?
Siitä että juoksentelevat on esimerkkejä vaikka kuinka paljon,toki jonkin muodollisen summan saavat jos avustavat jossain perinnässä,mutta yleensä tiimiläinen on köyhä kuin kirkon rotta...
Eivätkö tiimit ole tulonlähde kerhoille kaikkine liittymis/eroamis ja kuukausimaksuineen ?
Uhrautuvatko kerhot tiimin puolesta ?
Voipi olla jossain yksittäisessä tapauksessa joku kerholainen on ollut jengissä mukana potkimassa päähän kostoksi jotain henkilöa joka on vidduillut/hakannut jotain tiimiläistä,mutta isommassa mittakaavassa mikään kerho ei ole miesvoimalla/rahalla auttanut tiimiään.
Esimerkkejä löytyy paljon siitä että tiimi on jätetty oman onnensa nojaan silloin kun on tuli perseen alla....
8)
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

LapinShamaani kirjoitti:On varmaan hienoa olla tiimiläinen :mrgreen:
Ei näitä jengejä varmaan olisi jos ihmiset tajuaisivat opiskella.On myös totta että koulussa jaksaminen on täysin kotioloista kiinni.Sen takia moni on ymmärtäväinen näiden pojankoltiaisten suhteen.
Ei kannata yleistää, tiedän monta jäsentä jotka on käynyt pitemmälle kouluja kuin olisi ollut tarve ja on yksi jopa lukenut itsensä lakimieheksi :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
perus3000
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 7:32 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Ei kannata yleistää, tiedän monta jäsentä jotka on käynyt pitemmälle kouluja kuin olisi ollut tarve ja on yksi jopa lukenut itsensä lakimieheksi
Heikki Lampelako?
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
biker
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2012 10:18 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja biker »

grimreaper kirjoitti:Suuri osa tiimiläisistä tekee mitä tahansa päässäkseen kerhon jäseneksi eli ovat valmiita tekemään rikoksia kerhon jäsenien puolesta,biker`s male bitch :lol: ,monasti tiimiläisten ura johtaa lusimiseen ja ei niin hirveen monen tie johda kerhon täysjäsenyyteen.
Kerhot puolestaan eivät pahemmin suojele tiimiläisiään,göteborgissa raw-jäsenet ampui erään x-team-jäsenen,ei hatut sitä mitenkään verisesti kostaneet,raw tais pulittaa 10 000 € sovinnoksi minkä hatut jakoi chapterin ja nationalin kassaan,se siitä veljeydestä.
Eräs toinen tapaus samassa kaupungissa.
X-tiimiläinen räjäytti hattujen pressan käskystä erään poken auton,hatut palkitsi tiimiläisen kultasormuksella missä luki sylb,mutta viikon päästä tiimiläinen sai hatuilta myöskin 5000 € laskun siitä sormuksesta :lol: ,kyllä tiimiläistä varmaan hymyilytti sormus sormessa ja lasku handussa :D
Eli yleensä se menee näin et jos oot joku tiimiläinen,sinulta odotetaan että olet aina valmis kerhon käytettäväksi,uhraamaan vapautesi ja valmis menettämään henkesi,mutta älä oleta että kerho on valmis tekemään mitään sinun puolestasi,koska olet vain tiimiläinen... 8)

Mä en voi ymmärtää tätä support- ja tiimi-judduu,joko sä olet tai pyrit olemaan "the real thing",mutta miksi ruveta jonkun huoraksi ? :wink:
Pakko sen verran kommentoida, että osittain aika metsässä nämä luulot.
Ei tästä sen enempää.[/quote][/quote]

Hmmmm... osittain metsästä ? 8)
Göteborgin tapahtumat ovat todistetusti totta,siis niistä ei voi väitellä...
Eivätkö tiimit juoksentele kerhojen/jäsenten asioilla ?
Siitä että juoksentelevat on esimerkkejä vaikka kuinka paljon,toki jonkin muodollisen summan saavat jos avustavat jossain perinnässä,mutta yleensä tiimiläinen on köyhä kuin kirkon rotta...
Eivätkö tiimit ole tulonlähde kerhoille kaikkine liittymis/eroamis ja kuukausimaksuineen ?
Uhrautuvatko kerhot tiimin puolesta ?
Voipi olla jossain yksittäisessä tapauksessa joku kerholainen on ollut jengissä mukana potkimassa päähän kostoksi jotain henkilöa joka on vidduillut/hakannut jotain tiimiläistä,mutta isommassa mittakaavassa mikään kerho ei ole miesvoimalla/rahalla auttanut tiimiään.
Esimerkkejä löytyy paljon siitä että tiimi on jätetty oman onnensa nojaan silloin kun on tuli perseen alla....
8)[/quote]

Sulla näyttää tietoa olevan, pidä toi.
LapinShamaani
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Syys 10, 2012 7:10 pm
Paikkakunta: Pohjoinen napapiiri.

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja LapinShamaani »

RealPitti kirjoitti:
LapinShamaani kirjoitti:On varmaan hienoa olla tiimiläinen :mrgreen:
Ei näitä jengejä varmaan olisi jos ihmiset tajuaisivat opiskella.On myös totta että koulussa jaksaminen on täysin kotioloista kiinni.Sen takia moni on ymmärtäväinen näiden pojankoltiaisten suhteen.
Ei kannata yleistää, tiedän monta jäsentä jotka on käynyt pitemmälle kouluja kuin olisi ollut tarve ja on yksi jopa lukenut itsensä lakimieheksi :wink:
En tietenkään yleistä.Tiedän että moni liiviukko on opiskellu.Riippuen tuomion pituudesta.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

LapinShamaani kirjoitti:
RealPitti kirjoitti:
LapinShamaani kirjoitti:On varmaan hienoa olla tiimiläinen :mrgreen:
Ei näitä jengejä varmaan olisi jos ihmiset tajuaisivat opiskella.On myös totta että koulussa jaksaminen on täysin kotioloista kiinni.Sen takia moni on ymmärtäväinen näiden pojankoltiaisten suhteen.
Ei kannata yleistää, tiedän monta jäsentä jotka on käynyt pitemmälle kouluja kuin olisi ollut tarve ja on yksi jopa lukenut itsensä lakimieheksi :wink:
En tietenkään yleistä.Tiedän että moni liiviukko on opiskellu.Riippuen tuomion pituudesta.
Tuo lakimieheksi lukenut kundi toimii muuten lakimiehenä edelleenkin ja on ammattinsa hommannut ihan siviilissä, lakimiehenähän ei voi toimia mikäli on linnareissu takana :wink:

edit:

Nuo BAC, X-teamit sekä muut vastaavat support kerhot on monelle ponnahduslauta kerhoon. On totta ettei edes puolet saa värejä niskaansa koskaan mutta mä olen järkeillyt asian niin että se on molemmille vaan hyvä. Kerho näkee kokelaaksi haluavan henkilön todellisen minän, ja kokelaaksi haluava näkee sen mitä se oikeasti on ja jos ei miellytä niin ei tule isompia sanktioita jos eroon haluaa porukasta.

On totta että rikoksia on tehty jossa osallisena ollut esim. X-teamiläisiä, mutta ei voi sanoa että ne olisi kerhon rikoksia. Sellaiset henkilöt jotka ottaa tuomion "super-supportina" ei pääse yleensä etenemään kerhossa, poikkeuksia löytyy toki mutta pääsääntöisesti näin.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Porin

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Porin »

RealPitti kirjoitti:
Tuo lakimieheksi lukenut kundi toimii muuten lakimiehenä edelleenkin ja on ammattinsa hommannut ihan siviilissä, lakimiehenähän ei voi toimia mikäli on linnareissu takana :wink:
Meneekö nyt lakimies ja asianajaja sekaisin?
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 730
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Ja hämmennetään edelleen. Lukenut oikeustieteen kandiksi. Ei lakimieheksi, eikä asianajajaksi. Tästä asiasta voisin käydä pitemmänkin keskustelun tietyistä syistä, mutta ei kuulu tähän ketjuun :)
grimreaper
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 11:07 am

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja grimreaper »

Nuo BAC, X-teamit sekä muut vastaavat support kerhot on monelle ponnahduslauta kerhoon. On totta ettei edes puolet saa värejä niskaansa koskaan mutta mä olen järkeillyt asian niin että se on molemmille vaan hyvä. Kerho näkee kokelaaksi haluavan henkilön todellisen minän, ja kokelaaksi haluava näkee sen mitä se oikeasti on ja jos ei miellytä niin ei tule isompia sanktioita jos eroon haluaa porukasta.

On totta että rikoksia on tehty jossa osallisena ollut esim. X-teamiläisiä, mutta ei voi sanoa että ne olisi kerhon rikoksia. Sellaiset henkilöt jotka ottaa tuomion "super-supportina" ei pääse yleensä etenemään kerhossa, poikkeuksia löytyy toki mutta pääsääntöisesti näin.

Mun mielestäni tämä tiimi-sysdeemi palvelee vain itse kerhoa,ihan niistä syistä mitä mainitsin aikaisemmin.
Jotkut tiimiläisestä luulevat että he ovat iso-osa yhteisöä ja kun yrittävät hyötyä/kukkoilla olemalla kerhon tiimi sitten homma ei aina toimikkaan ja tulee nenuun,niin ei kerho katso että asia kuuluu heille,jos tiimi on pahasti mokannut kerhon nimeä niin kerho sakottaa itse tiimiläisiä.
Ei mulla itse tiimejä mitään vastaan ole,ymmärrän täysin kerhojen hyödyn niistä.

Mä oon sitä mieltä että jos joku haluaa kerhon jäseneksi tai tutustua kerhon toimintaan,niin kantsii eka tutustua johonkin kerhon jäseneen,sitten voi olla alustavasti kerholla come-around,sitten jos meno mielyttää niin anoa hang-aroundiksi,siitä sitten aste kerrallaan täysjäseneksi.

Mun kokemukseni mukaan harvemmin itse kerho mitään rikoksia tekee ja mc-kerhot itsessään eivät ole rikollisia järjestöjä,vaan kerhon yksittäiset jäsenet ja jotkut jäsenet kimpassa harjoittavat rikollisuutta.
Kerhon jäsenten henkilökohtaiset tienistit koostuvat siitä et jollain norm duunia,toisella rikollisuudesta,kolmannella yrittäjänä jne...
Ei kenenkään tartte antaa % norm tienisteistä,pelkkä kuukausimaksu riittää,mut jos sä teet bisnestä kerhonnimeä hyväksi käyttäen,sit se on kohtuullista et niistä tienisteistä maksetaan kerholle %.
Ainoat kerrat kun itse kerhot syyllistyvät rikollisuuteen on kun joku kerho käy toisen kerhon kimppuun,silloin ei ole kyse yksittäisistä jäsenistä,koska yksittäinen jäsen ei koskaan käy toisen kerhon kimppuun.
Esim tästä,olikohan noin 1 1/2 v. takaperin kuusi RAW-jäsentä ja kaksi HA Tukholman prospectia hyökkäsi kahden Outlaws täysjäsenen kimppuun puukot heiluen eräässä kuppilassa.
Mikään tiimi tai kokelas ei missään 1% kerhossa hyökkää toisen poppoon kimppuun,tässä tapauksessa HA kerhona syyllistyi rikokseen koska tämmönen juddu päätetään HA charteri jäsenten kesken.
Viimeksi muokannut grimreaper, Ma Syys 17, 2012 1:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Muistaakseni poliisi käytti erään jengiläisen opiskeluja perusteena väitteelleen kuinka näin jengiläiset "soluttautuu yhteiskuntaan". Tosin kaveri istui vankilassa ja kuului HA:han mutta jotain tällaista ne (poliisit) höpisi.

Onkohan se niin suuri vääryys ja rikos jos joku haluaa kouluttautua ja jopa "päästä" piireistä eroon?? Tai työllistää itsensä sitten vaikka kavereiden oikeusavustajana tms.....???
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
LapinShamaani
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Syys 10, 2012 7:10 pm
Paikkakunta: Pohjoinen napapiiri.

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja LapinShamaani »

Ihan alkoi naurattamaan tämä "asiantuntija".Ei siinä mitään.Monet kuulemma käyvät vankilassa lukion ja jotkut ylä-asteen loppuun.Jokainen tarpeensa mukaan.
biker
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2012 10:18 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja biker »

grimreaper kirjoitti:Nuo BAC, X-teamit sekä muut vastaavat support kerhot on monelle ponnahduslauta kerhoon. On totta ettei edes puolet saa värejä niskaansa koskaan mutta mä olen järkeillyt asian niin että se on molemmille vaan hyvä. Kerho näkee kokelaaksi haluavan henkilön todellisen minän, ja kokelaaksi haluava näkee sen mitä se oikeasti on ja jos ei miellytä niin ei tule isompia sanktioita jos eroon haluaa porukasta.

On totta että rikoksia on tehty jossa osallisena ollut esim. X-teamiläisiä, mutta ei voi sanoa että ne olisi kerhon rikoksia. Sellaiset henkilöt jotka ottaa tuomion "super-supportina" ei pääse yleensä etenemään kerhossa, poikkeuksia löytyy toki mutta pääsääntöisesti näin.

Mun mielestäni tämä tiimi-sysdeemi palvelee vain itse kerhoa,ihan niistä syistä mitä mainitsin aikaisemmin.
Jotkut tiimiläisestä luulevat että he ovat iso-osa yhteisöä ja kun yrittävät hyötyä/kukkoilla olemalla kerhon tiimi sitten homma ei aina toimikkaan ja tulee nenuun,niin ei kerho katso että asia kuuluu heille,jos tiimi on pahasti mokannut kerhon nimeä niin kerho sakottaa itse tiimiläisiä.
Ei mulla itse tiimejä mitään vastaan ole,ymmärrän täysin kerhojen hyödyn niistä.

Mä oon sitä mieltä että jos joku haluaa kerhon jäseneksi tai tutustua kerhon toimintaan,niin kantsii eka tutustua johonkin kerhon jäseneen,sitten voi olla alustavasti kerholla come-around,sitten jos meno mielyttää niin anoa hang-aroundiksi,siitä sitten aste kerrallaan täysjäseneksi.

Mun kokemukseni mukaan harvemmin itse kerho mitään rikoksia tekee ja mc-kerhot itsessään eivät ole rikollisia järjestöjä,vaan kerhon yksittäiset jäsenet ja jotkut jäsenet kimpassa harjoittavat rikollisuutta.
Kerhon jäsenten henkilökohtaiset tienistit koostuvat siitä et jollain norm duunia,toisella rikollisuudesta,kolmannella yrittäjänä jne...
Ei kenenkään tartte antaa % norm tienisteistä,pelkkä kuukausimaksu riittää,mut jos sä teet bisnestä kerhonnimeä hyväksi käyttäen,sit se on kohtuullista et niistä tienisteistä maksetaan kerholle %.
Ainoat kerrat kun itse kerhot syyllistyvät rikollisuuteen on kun joku kerho käy toisen kerhon kimppuun,silloin ei ole kyse yksittäisistä jäsenistä,koska yksittäinen jäsen ei koskaan käy toisen kerhon kimppuun.
Esim tästä,olikohan noin 1 1/2 v. takaperin kuusi RAW-jäsentä ja kaksi HA Tukholman prospectia hyökkäsi kahden Outlaws täysjäsenen kimppuun puukot heiluen eräässä kuppilassa.
Mikään tiimi tai kokelas ei missään 1% kerhossa hyökkää toisen poppoon kimppuun,tässä tapauksessa HA kerhona syyllistyi rikokseen koska tämmönen juddu päätetään HA charteri jäsenten kesken.
Oletko ottanut huomioon, että kaikki support clubilaiset ei edes halua täysiä värejä.
He haluavat olla toiminnassa mukana, mutta eivät täysjäseniksi. Heille riittää supporttina oleminen.
Joissakin kerhoissa support clubilaisena oleminen ei velvoita kaikkiin samoihin tehtäviin kuin täysjäseniä.
Toki myöskään sanavaltaa kerhon suuntaan ei juurikaan ole. Toisille kuitenkin tämä riittää.
Siinä samalla näkee emokerhon toimintaa läheltä ja jos mielenkiintoa ja resursseja riittää, on siitä sitten helpompi ponnistaa kohti täysjäsenyyttä, kun jo tietää ja tuntee kerhon tavat.
Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Nimby »

LapinShamaani kirjoitti:Ihan alkoi naurattamaan tämä "asiantuntija".Ei siinä mitään.Monet kuulemma käyvät vankilassa lukion ja jotkut ylä-asteen loppuun.Jokainen tarpeensa mukaan.
Kyllä tämä Lapin mies jaksaa täällä saivarrella.. Lakimies on sellainen kansankielinen termi oikeustieteen kandeille, varatuomareille ja asianajajille. Kaikki em. saavat edustaa päämiestä oikeussalissa eli käytännössä toimia "lakimiehenä" tai -naisena.

Kaikki lakimiehet eivät edes halua asianajajaliiton jäseniksi. Linnatuomio ei ole este vaikkapa lakiasiaintoimiston perustamiselle. Itse asiassa kymmenisen vuotta sitten oikiksen kirjastossa pyöri talousrikollinen Kari Uoti, joka väänsi väitöskirjaa tuomionsa aikana ja hankki oikeustieteen tohtorin arvon.

Kyllä monikin linnassa opiskelee esim. avointen yliopistojen kautta ns. etänä ja sivistää itseään. Kateeksi tuntuu käyvän tämäkin kaiken maailman porojunkkareita.
Vastaa Viestiin