Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

härkä kirjoitti:Vastaus Dr Lecterille. Mitä tarvitsee ottaa ?

Minfon ylläpidon tarvitsee ottaa yksi puhelu vastaan Yleltä.
Se delegoidaan nimimerkki Kyllille.

Sen verran pitää ottaa parahin Lecter , sen verran.

Haluatko kenties , että tästä muodostuu erittäin mielenkiintoinen depatti ??
Vai pyytääkö nimimerkki Kylli lopulta anteeksi ?

Minut on täysin väärin perustein leimattu John Doen tekemän arviointivirheen takuumieheksi.

Ja sinä DrLecter , tiedät asian todellisen laidan varsin hyvin.
Minä en sitä nauhaa ole näyttänyt.
Minulla ei ensinnäkään ole sitä. Se ei ole koskaan ole ollut minun koneellani. Minä en esiinny sillä nauhalla !
Minulla ei ole mitään osuutta , eikä arpaa sen nauhan kanssa.

Tukiko asia nyt selväksi ?
Parahin härkä! Olemme aina tulleet hyvin toimeen keskenämme. Mutta nyt sinun pitää tuossa "nauha -asiassa" kääntyä niiden puoleen joita se oikeasti koskee. Olen ulkopuolinen sinun ja joidenkin muun riidassa. Jos sinusta tuntuu että haluat ottaa yhteyttä ylläpitoon ja Yleen, niin sinä teet sen. Et sinä siihen minun lupaani tarvi.

Tämä keskustelu on ajautunut pois osion aiheesta, joten aiheetta enempään. Lähetä yksityisviestiä, jos sinua asia edelleen painaa. Voin antaa lähetteen eteenpäin, jotta pääset hoitoon ja saat asian pois mielestäsi. Johan sitä olet yli vuoden katkerana jauhanut. Sellainen syö miestä ja energiaansa. Onhan sinulla muutakin elämää. Onhan?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Hyvä Lece! Härän toitotus tästä nauha-asiasta osoittaa pelkästään typeryyttä. Tosiasia on se, että olen kenties syyllistynyt jonkinasteiseen "moraalivääryyteen", kun näytin nauhan muutamalle luotetulle ystävälle, mutta lain mukaan en ole syyllistynytyt mihinkään väärään, myöskään YLEn lakimiehen mukaan! Näinollen asia on mielestäni loppuunkäsitelty, enkä tule palaamaan tähän asiaan enää ikinä. Sitäpaitsi, kukaan EI kärsinyt asiasta millään tavalla, eikä kyseinen nauha myöskään muuttunut millään tavalla "julkiseksi" joten täysin turhaa narinaa koko juttu. Sitäpaitsi Härällä lienee syytä keskittyä vaikkapa Hejacin ylläpitoon, mieluummin, kuin ikivanhoihin tapahtumiin, joihin hänellä EI OLE OSAA EIKÄ ARPAA. Niin ja sorry vaan tämä OT, mutta kun oli pakko vastata Härän hölmöilyihin. :evil:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Jahas, jahas. Toisilla tuo fiksaatio-ongelma on aika vakavaa sorttia. Saanko puhelun Yleltä? Keneltä? Vai Minfolta? Missä asiassa?

Kuten aikanaan -asian ollessa ajankohtainen (muillekin kuin ko. nimimerkille) - kerroin, nimimerkki Härkä on toistuvasti paljastanut mm. minulle toisten, minulle jopa täysin tuntemattomien nimimerkkien yksityisiä tietoja (esim. asuinpaikkakuntia, ammatteja, ikiä jne). Kaikkia sellainen ei ehkä häiritse, mutta jotakuta saattaa hyvinkin. Siksipä se on hyvä pitää mielessä ko. henkilön kanssa asioidessaan.

Mitä tulee nimimerkki JD:n pienellä viiveellä vihdoin aikaansaatuun vastineeseen niin hänen pitää olla sangen rikas mies noin niinkuin ystävien suhteen kun on varaa rikkoa toistuvasti luottamus ja yksityisyys. Asiasta kärsi kyllä useampikin henkilö. Turha esittää väitteitä muitten puolesta, se on noloa. Ja kuten hän itse oikein hyvin tietää, sai hän varoituksen toimistaan Yleltä eli täysin mitätön hänen tekosensa ei suinkaan ollut. Seuraava rikkomus johtaa rangaistukseen.

Jotenkin syntyi mielikuva että sankareiden harmoniaan on syntynyt särö. Harmillista. Toivottavasti saatte välinne kuntoon ja kahden miehen valtakuntaanne rauhan maahan.

Sorry OT. Kumma kun ketjuissa on vaikea pysyä otsikon aiheessa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Jaahas ... ja sitten palataan otsikon mukaiseen keskusteluun ;-)

RAID
Naattori
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Auttakaa blondia.
Tälläinenkin asia jäi äsken häiritsemään kun katoin paikallaolijoita:
Yhteensä 1978 käyttäjää paikalla : 40 rekisteröitynyttä, 12 piilotettua ja 1926 vierailijaa.
Mitkäketkä 12 piilotettua?! Hä?
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

^ Omista asetuksista kohdasta "asetukset" voi piilottaa paikallaolonsa.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Sellaista kysyn, että onko teknisesti mahdollista, että nimimerkki muutetaan joksikin muuksi mutta silti entiset viestit säilyvät nimimerkin nimissä, jos tälle on erittäin hyvä peruste? Eli että käyttäjä ei saisi uutta nimimerkkiä vaan pelkästään vanhan kirjoitusmuoto muuttuisi. En nyt siis kysy, tekeekö ylläpito tällaista kaikkien käyttäjien toiveesta, vaan että jos siihen on oikeasti hyvä peruste.

Ylläpito voi vastata myös YV:nä.
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Aika paska ominaisuus tuo, minkä käsittääkseni olisi jo aikoja sitten ollut tarkoitus korjata, että kun on tarkoitus mennä keskustelufoorumille etusivun kautta, keskustelufoorumi avautuu uutena välilehtenä ja etusivu jää selaimeen (Mozilla Firefox minulla) välilehdeksi auki, vaikka sitä ei pahemmin tarvitsisi yleensä juuri kuin keskustelufoorumin avaamiseen. Onko tämä ikävä ja vituttava "ominaisuus" aikeissa korjata jossain vaiheessa? Alunperin muistaakseni sivusto toimi tässä asiassa kuten pitäisikin...
Shiri
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Shiri »

Foorumille rekisteröityessä spostiin kilahti viesti, missä ilmoitettiin jäsenyyteni olevan ylläpidon harkinnassa (ei tainnut olla tuollaisen lauseparren kanssa, mutta pointti sama) ja tunnukseni aktivoitua saisin uuden spostin asiasta. Odottelin vissiin kuutisen viikkoa spostia, kurkin roskapostitkin jos olis vaikka sinne mennyt, mutta mitään ei tullut. Kokeilin sitten ihan muuten vaan, pääsenkö kirjautumaan foorumille, ja onnistuihan se. Kiva että pääsin, mutta olis ollut kiva päästä kirjoittelemaan myös niihin aiheisiin, jotka ovat nyt jo odottelun aikana jäähtyneet ja meikäläisen kauan hiomat pointit kuluneet loppuun. :D

Eli onko tuo aktivoiminen edelleen käytössä, vai onko rekisteröitymisen yhteydessä tuleva viesti väärä?
Iitami
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Iitami »

Mulla oli sama juttu, ei tullut vahvistusviestiä..
murrelimurr
Alokas

Viesti Kirjoittaja murrelimurr »

Minä myös sain samansisältöisen viestin kuin Shiri, 9.7. Tässä siitä suora lainaus:

"Tervetuloa MURHAINFO keskustelufoorumille

Ole hyvä ja pidä tämä viesti omana tietonasi. Käyttäjätunnuksesi on:

Käyttäjätunnus:XXXXX
Salasana:YYYY

Käyttäjätunnuksesi on tällähetkellä suljettu ja sivuston ylläpitäjän täytyy
aktivoida ne ensin, ennen kuin voit kirjautua sisään. Saat toisen
ilmoituksen, kun tunnuksesi on käytössä."

Tuota toista ilmoitusta en ole saanut, mutta kun nyt Shirin viestin luettuani koetin, pääsin sisään minäkin.

Mitään vahinkoa ei ole koitunut, kun mitään sanottavaakaan ei vielä olisi ollut. Tämä vain tiedoksi, jos jotkut muutkin odottelevat
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Jäi tuolla JR osiossa hiukan kummastuttamaan taannoin siellä jaetut bannit.
Modet jakoi jotain ihme juttuja, raid kävi meuhkaamassa. Kaikki bannit eivät tietenkään näkyneet tuomioistuimessa.
En itse ollut silloin ottavana osapuolena.
Mut hei, tiedättekö te itsekkään mitä te teette????
Kenellä ne bannausoikeudet olikaan?
Ihan kauhean uskottava sivusto.
Mongols ketjussahan olisi ollut luomienne sääntöjen puitteissa pakko lempata puolet kirjoittajista pihalle.
Miks tehdä sääntöjä jos noudattaa niitä silloin kun itselle sopii?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

aga kirjoitti:Aika paska ominaisuus tuo, minkä käsittääkseni olisi jo aikoja sitten ollut tarkoitus korjata, että kun on tarkoitus mennä keskustelufoorumille etusivun kautta, keskustelufoorumi avautuu uutena välilehtenä ja etusivu jää selaimeen (Mozilla Firefox minulla) välilehdeksi auki, vaikka sitä ei pahemmin tarvitsisi yleensä juuri kuin keskustelufoorumin avaamiseen. Onko tämä ikävä ja vituttava "ominaisuus" aikeissa korjata jossain vaiheessa? Alunperin muistaakseni sivusto toimi tässä asiassa kuten pitäisikin...
Sama ärsytti itseäni mut korjautui kun laitoin minfon kirjanmerkin ohittamaan sen sivun, ja menee suoraan foorumille(osoitteeseen http://www.murha.info/phpbb2/index.php ). Tällöin tosin missaa etusivun, mut siinä ei ole juuri mitään oleellista.

Jatketaas hetki, olis ihan kysyttävää ylläpidolta. Ku tossa foorumivalikossa on maininta että mikä päivä nyt on. Toisella puolella samassa kohtaa mulla oli tälläinen teksti "Viimeisin vierailu: La Tammi 14, 2012 11:22 am" ni hiukan ihmetytti.... Enkös mä ole tammikuun jälkeen tänne kirjoitellut?

EDIT: Ja kun YP ei ole vielä reagoinut ni kyselisin myös miksi ette hoida hommianne? Tässä on jo reilun kuukauden upouudet kirjoittajat torspoilleet, VAIKKA uudet kirjoittajat on "erityistarkkailun" alaisia? Kyse ei ole siitä etteikö YP olis paikalla, mutta mistä sitten? En nyt ala teorioita kehittelemään, tulee taas banskua jos kyseenalaistan epäpätevät, arvailen. Oliskohan kyse siitä et ylläpidolla on ns oma elämä, mene ja tiedä mutta silloin delegoidaan tehtäviä. Säännöt joita ei valvota ei ole edes sen paperin arvoisia jolle ne on kirjoitettu.
Tähän on eräs ratkaisu, superkäyttäjät. Tavallinen foorumilainen jolla on piirun verran enempi sananvaltaa ja voi bannata käyttäjän päiväksi kerrallaan mutta on selvitysvastuullinen varsinaiselle ylläpidolle tekemisistään. En ole varma kyl et toimiiko tällä alustalla, kun en ole niin nörtti sentään.
bibo ergo sum
Tay77
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Tietämätön kysyy: miksi keskusteluketju koskien Myyrmannin pommia ("Petri Gerdt ts. Myyrmannin pommi") on lukittu?
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Kilomies
System Administrator

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Palstan hakutoiminnosta kysellään aika-ajoin ja totta onkin että tuo PHPBB:n oma haku ei aina
toimi.

Sillepä ei voi paljon mitään tehdä ellei uuden PHPBB:n mukana parempaa tule,
mutta laitettiin tuonne etusivullle http://www.murha.info oma täsmähakukone, mikä hakee vain Minfosta.
Alkuun saattaa tulla sponsoroitujakin linkkejä, riippuen hakusanasta...

Eli mene etusivulle, klikkaa oikeassa yläkulmassa olevasta suurennuslasista.
(älä kirjoita hakua vielä sinne, klikkaa vain siitä suurennuslasista)

kirjoita hakusi keskelle sivua aukevaan hakukenttään.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
Vastaa Viestiin