Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Raimond
Frank Drebin

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Raimond »

Jontte kirjoitti:Toni hakattiin Tuusulassa koska pisti ex-muijansa sairaalaan.
Hienoja temppuja nämä herrat ovat kyllä tehneet. Tosin eihän tämä oikeasti kenellekään voinut tulla yllätyksenä. Onneksi Toni sai kuittauksen tuosta.
utelias86
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja utelias86 »

Kuka asui ilmaisiksi mun asunnossa vuoden päivät? haapanen
Kuka joi ja söi mun ostamat ruuat ja juomat kaapista? haapanen
Kuka ajoi mun bensat eikä koskaan tankannut omalla rahalla? haapanen
Kuka varasti mun kotoa mun kultaketjut ja panttasi ne? markus ja haapanen kahestaan
Kuka sai fatta rahaa ja käytti ne kamaan? haapanen eno o mikään narkkari vitun runkkari.

vittu mitä shaibaa jontte vasikka täällä suoltaa huhhuh.fucking nigga sä kyl tuut menettää sun liivis ja me saadaan sulta velat.jätkä vähän katkera ku saatiin nyt remmiin uusia jätkiä joihin voi LUOTTAA toisin ku suhun.meillä on nuoria jätkiä jotka on valmiita toiminaan eikä mikää paskahousu uhooja niinku sinä vitun JONTTE.
Jontte
Alokas

Viesti Kirjoittaja Jontte »

Eiköhän asia tullut selväksi kaikille jo.
Jontte
Alokas

Kyllä se ihan Toni oli joka ne korut vei ja panttasi ihan näin selvennyksenä Toni myös loisi mun asunnolla monta kuukautta. Markus ei liity mun korujen viemiseen millään tavoin.
Realmeal
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Realmeal »

Turhaan sä jontte ittees ylistät

Kuka auttoi sua silloin kun somput oli hakannut sut? Minä

Kuka oli sun paras kaveri? Utelias86

Kuka aina jaksoi nauraa sunjutuilles kongilla vaikkei ne hauskou ollukaan. Minä

Kuka otti sit mökillddn,ja tarjosviikonlopun.Minä

Ja Markus,senkin likainen takinkääntäjä

Kuka paransi sun haavat kun kuulat oli hakannut sut?

Kuka tarjos pizzat vaikka söitkin jo

Kuka neuvottelu koirat takaisin

Niin mieti kenen kättä ronkit
kakku aake
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja kakku aake »

Vai kävi realpitti yöntimo mc kanssa kylpylässä :D
Jos kävikin niin ehkä pesulla ja syömässä timojen tarjoamat ruoat, siinä sivussa sai tietää millaista porukkaa tää mc on :P ei kai se nyt saatana niin tyhmä kuitenkaan ole että noihin liittyis :roll:

Mihinhän tämä pitti on nyt kadonnut, onko saanut bannia vai mitä?
Liituraita
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Liituraita »

Nyt tämä alkaa olla loistavaa viihdettä. Voin kuvitella miten oikeat mc-kerhojen jäsenet näiden teinien säälittäville yrityksille ruveta isoiksi pahoiksi motoristeiksi. Nyt täällä onkin kohta koko Mongoloidi-porukka (huom. tarkistakaa wikipediasta sana jos ei kuulu yleissivistykseen), on lussua ja volvoa ja tonia. Missä on siideri-kari ja londeeni? Ei jumalauta.. :D Jatkakaa samaan malliin!!
TriplaJ
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja TriplaJ »

Epäilen vahvasti ettei Pitti ole ollut MMC:n kanssa kylpemässä. Tätä ketjua luettaessa suosittelen käyttämään maalaisjärkeä ja lähdekritiikkiä.

Ihmettelen myös suuresti mistä kumpuaa tiettyjen henkilöiden suunnaton viha ja ahdistus. Mutta toisaalta meitä on moneen junaan ja moni on jäänyt asemalle.
Älä oleta mitään. Ole valmis kaikkeen. (Samurai Chant)
Mikset vain istu alas ja ole hiljaa? (Dainin Katagiri Roshi)
perus3000
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Poeka kirjoitti:Eräs valveutunut minfolainen laittoi viestiä.Hän oli huomannut yhtäläisyyden Mongols mc finlandin presidentin "jonten" ja tämän kopran johtajan välillä.Jonten oikea nimi on Teemu Suomi.Kopran johtaja on Marita Suomi.Eli ilmeisesti äiti ja poika on molemmat samalla alalla.

Kysymys jontille, eli onko näissä jutuissa mitään perää että kuulut kopra-järjestöön?

ja Markukselta haluaisin kysyä että saitko sen jv-kortin takaisin ja kuinka treeni kulkee?
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
Jontte
Alokas

perus3000 kirjoitti:
Poeka kirjoitti:Eräs valveutunut minfolainen laittoi viestiä.Hän oli huomannut yhtäläisyyden Mongols mc finlandin presidentin "jonten" ja tämän kopran johtajan välillä.Jonten oikea nimi on Teemu Suomi.Kopran johtaja on Marita Suomi.Eli ilmeisesti äiti ja poika on molemmat samalla alalla.

Kysymys jontille, eli onko näissä jutuissa mitään perää että kuulut kopra-järjestöön?

ja Markukselta haluaisin kysyä että saitko sen jv-kortin takaisin ja kuinka treeni kulkee?
En kuulu "kopra" järjestöön.
perus3000
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

ok, tämä selvä.

sitten yhteiskysymys (markus ja Jontte)

Onko mitään virtyksiä, tunnustatteko väriä vai missä mennään?
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
utelias86
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja utelias86 »

Kuva
ReijoRinkinen
Alokas

Viesti Kirjoittaja ReijoRinkinen »

Jontte kirjoitti:
Realmeal kirjoitti:Aikamoinen takin kääntäjä oot realpitti :twisted: ktllä sulle flamingon kylpylä reissu ja riuat kelpas, luvattiin myös aittaa sua niitten ongelmiwn kanssa mitä sul on bad maman kanssa!!!!!! :twisted: Täsääkö kiitos!!!!! :twisted: voin mä soittaa polkkolke ja kumppaneille ja sanoo ettei sulle tarvi maksaa MITÄÄN! :twisted:
Maksaisit ensin omat velkasi Bad Machinelle. Sen takiahan sä itkit silloin Hakunilassa mun sohvalla kun sua etsittiin sen vasikoinnin takia. Tuo spede on siis Jari Haapanen a.k.a Hulikaani joka tuli väijyvuoroon napeissa ja alkoi Polkolle vittuilemaan prospectin asemassa. Polkko huitaisi pesäpallo mailalla ja Jari soitteli poliisit apuun kun siltä riisutettiin liivit.

Tarinan voi kuka tahansa tarkistaa Viinikkalasta.

Kannattaisi varmaan teidänkin päivittää vähän tietoja, Mr.Polkko ei vaikuta enää Bad Machine 81:sessä.

Ps:Mun entiset natsat roikkuu seinällä, jos niitä hakijoita on niin tervetuloa kokeilemaan.
Jari Haapanen oli hang-around eastsiders mc:ssä hetken aikaa kesällä 2011.Polkko ei ole lyönyt haapasta pesäpallomailalla.Haapala toi itse hang-around liivinsä viinikkalaan.Siellä hän luovutti ne prospect asemassa olleelle Janne Tenhuselle.
Karvaperuna
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

utelias86 kirjoitti:Kuka asui ilmaisiksi mun asunnossa vuoden päivät? haapanen
Kuka joi ja söi mun ostamat ruuat ja juomat kaapista? haapanen
Kuka ajoi mun bensat eikä koskaan tankannut omalla rahalla? haapanen
Kuka varasti mun kotoa mun kultaketjut ja panttasi ne? markus ja haapanen kahestaan
Kuka sai fatta rahaa ja käytti ne kamaan? haapanen eno o mikään narkkari vitun runkkari.

vittu mitä shaibaa jontte vasikka täällä suoltaa huhhuh.fucking nigga sä kyl tuut menettää sun liivis ja me saadaan sulta velat.jätkä vähän katkera ku saatiin nyt remmiin uusia jätkiä joihin voi LUOTTAA toisin ku suhun.meillä on nuoria jätkiä jotka on valmiita toiminaan eikä mikää paskahousu uhooja niinku sinä vitun JONTTE.

Kuva

bang bang die bvandidos

Noniin!!
Tämähän menee taas vauhdilla. :D
Sen mitä nyt noitten vammasten ja kirjoitusvikaisten teksteistä sai selvää niin alkaa taas tapahtua.
Eikös sitä enää vittuiltukkaan enkuleille? Meinaan vaan tota viimestä lausetta tossa kuvan alla joka on hatuille osoitettu...
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.
ReijoRinkinen
Alokas

Viesti Kirjoittaja ReijoRinkinen »

Volvomiehelle tiedoksi.Voidaan antaa sullekkin tallin osoite mutta kerholaista susta ei ikinä tule.Samoin kaikki Haapaset ja Ohraset voi työntää päänsä perseeseensä.Jontte jakeli liivejä kaikille jotka maksoi 150e.Tässä on syy miksi pelleillä oli mongols mc finlandin liivejä.Nyt ollaan saatu capital cityn kerhotila kuntoon ja nort-place on rakennusvaiheessa.Ukkoja on riveissä ihan tarpeeksi.Jos jotakin henkilöä kiinnostaa tulla talleille käymään niin tervetuloa.Jos tulijalla on pahat mielessä niin tervemenoa! vai pitäisikö sanoa sairasmenoa :twisted:
Vastaa Viestiin