MONGOLS 4-EVER
fuck angels and bandidos ja markus homo painu vittuun läski.
utelias86 kirjoitti:rinkinen puhuu asiaa.painukaa vittuun kitisijät tai tulkaa tänne niin tulee lähtö nopeaa.vittu tervetuloa saatnana homot.
MONGOLS 4-EVER![]()
![]()
![]()
![]()
fuck angels and bandidos ja markus homo painu vittuun läski.
Meinaatko että noi kuvien ihmiset tosiaan ois ylipäänsä edes mukana tässä mongols-hölmöilyssä?Wolf Larsen kirjoitti: PS.mahtaakohan nämä yöntimot tietää että omalla kuvalla varustettu haistattelu mc-kerhoille ei ehkä oo terveydelle kovin hyvää.
No erotatko sä yhtä eriväristä muka toisesta? Mä en ainakaan ja mulla sentään ei ole kyse ihonväriin perustuvasta inhosta, en mä erota muitakaan toisistaan.Wolf Larsen kirjoitti:Niin ne kuvien timpat ei ehkä tiedäkkään et ne haistattelee,sehän ei auta kun joku suuttunut alkaa veivaamaan.Siinä ei auta kiljua et "ei ummarra ei ummarra"
No erotatko sä yhtä eriväristä muka toisesta? Mä en ainakaan ja mulla sentään ei ole kyse ihonväriin perustuvasta inhosta, en mä erota muitakaan toisistaan.[ /quote] Et nyt tainnut ymmärtää mun pointtia.tajuaakohan nää timpat et mongot postaa niitten kuvia mm.enkeli ja bandidos vihaajina.Mongot on niin pönttöjä et voivat postata jonkun mamun kuvan heidän jäsenenä vaikkei mamu edes tiedä mikä mongobongo bändi onkaan.Kivireki kirjoitti:Wolf Larsen kirjoitti:Niin ne kuvien timpat ei ehkä tiedäkkään et ne haistattelee,sehän ei auta kun joku suuttunut alkaa veivaamaan.Siinä ei auta kiljua et "ei ummarra ei ummarra"