Gustafssonin vammat
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Jesse diggaa ammattikoululaisena kommunismia ja mielipiteen vapauden rajoittamista.Loka kirjoitti:Voi Jesse. Sitten kun saat kymmenen vuotta lisää ikää, naiviutesi karisee. Elämä on rankkaa ja ihmiset julmia, siihen pitää vaan tottua.Jesse Livermore kirjoitti:Sitä, että Hirvensalo kehtasi arvostella oikeuden tuomiota julkisesti televisiossa.
Sen lisaksi hanella on virheellinen vaittama. Ei Hirvensalo arvoistellut oikeuden tuomiota, silla sellaista ei viela edes ollut kun han antoi lausuntonsa. Han kommentoi todistuksensa jalkeen ja se oli viikkoja ennen tuomiota.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
Oletko moden poika, kuten jotkut väittävät? Vai miksi saat höpistä "pippeli"-tasoisia juttujasi täällä? Osaatko itse sanoa, mikset saa bänniä, vaikka syytä olisi?groot kirjoitti:Jesse diggaa ammattikoululaisena kommunismia ja mielipiteen vapauden rajoittamista.Loka kirjoitti:Voi Jesse. Sitten kun saat kymmenen vuotta lisää ikää, naiviutesi karisee. Elämä on rankkaa ja ihmiset julmia, siihen pitää vaan tottua.Jesse Livermore kirjoitti:Sitä, että Hirvensalo kehtasi arvostella oikeuden tuomiota julkisesti televisiossa.
Sen lisaksi hanella on virheellinen vaittama. Ei Hirvensalo arvoistellut oikeuden tuomiota, silla sellaista ei viela edes ollut kun han antoi lausuntonsa. Han kommentoi todistuksensa jalkeen ja se oli viikkoja ennen tuomiota.
Voi olla, kuten sanoit Hirvensalosta. Joka tapauksessa, omituista käytöstä todistajalta, mielestäni.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Kerro konsta mikä Hirvensalon esityksessä oli vialla?konsta kirjoitti:Olen tosiaankin nähnyt Hirvensalolta sellaisen kommentin, jossa valittelli sitä, että oikeus uskoi vain Tenovuota. No, olisi itse esittänyt jotakin järkeenkäypää, eikä vain hokenut matalaenegiasta. Olishan tuohon ollut aikaa varautua 3 kuukautta.
Se, ettei pystynyt vakuuttamaan oikeutta. Tenovuo pystyi hankkimaan havaintomateriaalia ja tilastotietoja, miksei siten Hirvensalo olisi pystynyt? Mutta hän vain kouhkasi nakkikioski-vammoista, mikä ei ollut edes uskottavaa.Loka kirjoitti:Kerro konsta mikä Hirvensalon esityksessä oli vialla?konsta kirjoitti:Olen tosiaankin nähnyt Hirvensalolta sellaisen kommentin, jossa valittelli sitä, että oikeus uskoi vain Tenovuota. No, olisi itse esittänyt jotakin järkeenkäypää, eikä vain hokenut matalaenegiasta. Olishan tuohon ollut aikaa varautua 3 kuukautta.
Tenovuollahan on tuota aineistoa aiemmista oikeudenkäynneistä reservissä, josta valita.
Toista se on asiantuntijalääkärillä, joka joutuu oto. työnä todistajaksi pahamaineiseen Espoon käräjäoikeuteen.
Toisille tuo oikeudenkäynneissä todistajana olo on ikäänkuin sellainen toinen leipäpuu, mutta sitten jotkut ovat ihan pihalla, kun joutuvat poistumaan työnsä ääreltä, tai tutkijankammioistaan oikeuteen todistajaksi.
Kokenut teoreetikko voitti, oikeudessa kokemattoman, ammatikseen kallovammojen parissa työtä tekevän hoitavan kirurgin.
Ihmetellä täytyy pahamaineisen Espoon käräjäoikeuden kantaa tähän.
Toista se on asiantuntijalääkärillä, joka joutuu oto. työnä todistajaksi pahamaineiseen Espoon käräjäoikeuteen.
Toisille tuo oikeudenkäynneissä todistajana olo on ikäänkuin sellainen toinen leipäpuu, mutta sitten jotkut ovat ihan pihalla, kun joutuvat poistumaan työnsä ääreltä, tai tutkijankammioistaan oikeuteen todistajaksi.
Kokenut teoreetikko voitti, oikeudessa kokemattoman, ammatikseen kallovammojen parissa työtä tekevän hoitavan kirurgin.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Amen. Hessu kiteytti asian, jota olen koittanut viestitolkulla konstalle selittää. Hienoa Hessu, sait sen yhteen viestiin, minulla niitä meni varmaan vajaa kymmenen.Hessu52 kirjoitti:Tenovuollahan on tuota aineistoa aiemmista oikeudenkäynneistä reservissä, josta valita.
Kysymyksessä on mahdollinen aivoruhje ja muistikatko.Loka kirjoitti: Amen. Hessu kiteytti asian, jota olen koittanut viestitolkulla konstalle selittää. Hienoa Hessu, sait sen yhteen viestiin, minulla niitä meni varmaan vajaa kymmenen.
Tiedättehän varmaan minkä alan lääkäreitä ovat ortopedi ja leukakirurgi. Kyllähän nämä herrat voivat pistää kasvojen luut paikoilleen, ja "liimailla" leukaluut paikoilleen, vaikka aivoja ei olisi enää olemassakaan. Eivät nämä lääkärit ymmärrä aivojen toimintaa.
Vastapuolella on tunnettu ja tunnustettu aivospesialisti. Hän tuntee aivojen toimintaa paljon paremmin kuin nuo ortopedit ja leukakirurgit.
Kumman sanaan kannattaa luottaa, kun on kyse aivojen toiminnasta ja mahdollisesta muistikatkosta? Kysyn vain? Ei liene epäilystäkään.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Boldattu oleellinen.Sariola kirjoitti: Kysymyksessä on mahdollinen aivoruhje ja muistikatko.
Tiedän. Onko teillä jotain vinksallaan päässä?Sariola kirjoitti: Tiedättehän varmaan minkä alan lääkäreitä ovat ortopedi ja laukakirurgi. Kyllähän nämä voivat pistää kasvojen luut paikoilleen, ja "liimailla" leukaluut paikoilleen, vaikka aivoja ei olisi enää olemassakaan. Eivät nämä lääkärit ymmärrä aivojen toimintaa.
No just tätä surkeata argumentointia, perusvirheillä. Ensin vihjaillaan, että antaa maksusta haluttuja lausuntoja, sitten annetaan ymmärtää, että on pelkkä teoreetikko, jne. Lokalta olisi jo odottanut parempaakin.Loka kirjoitti: Kokenut teoreetikko voitti, oikeudessa kokemattoman, ammatikseen kallovammojen parissa työtä tekevän hoitavan kirurgin.
:
Tenovuon tillalla olisi voinut olla kuka tahansa ja oikeudenkäynnin lopputulos olisi ollut sama. Joten ei kannata miehen mainetta mustata, ihan turhaa, läpinäkyvää ja säälittävää touhua. Puolustuksella vain piti olla myös lääkäri, koska syyttäjällä oli kolme innokasta.
Jos on syytä olla katkera, niin olkaa syyttäjän lääkäreille. Tenovuo puhui varmuudella pelkästään totta, yksikään syyttäjän lääkäri ei edes yrittänyt kumota hänen väiteitään.
Tosiasioita ei voi miksikään muuttaa. Vai oletko Loka sitä mieltä, että oikeus olisi voinut tehdä päätöksensä näiden kolmen hapuilevan(yksikään ei esittänyt mitään faktaa) lääkärin lausuntojen perusteella? Päätöstähän ei tehty myöskään Tenovuon(joka myöskään ei esittänyt mitään faktaa, koskien Nissen vammoja) lausunnon perusteella, vaan tyydyttiin siihen, mihin tapauksen kaikki objektiiviset tosiasiat viittaavaat ja mikä oli Nilsiä hoitaneiden lääkäreiden johtopäätös.
Edit: oho ei se ollutkaan Lokan argumentti, sama se, antoi sille aamenen.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Poistettu osa koska ei ollut kyse Sariolasta vaan Hessun lainauksesta.
En ole katkera mistään enkä kenellekään. Jos katkeruutta näette mun teksteissä niin mainitkaa, korjaan tyyliäni heti. Olen myös sitä mieltä, ettei syyttäjän lääkäreissä ollut mitään vikaa ja heidän todistuksensa oli totuudenmukainen ja asiallinen. Jokainen heistä esitti sen, minkä voi. Myös Tenovuo teki näin, hänellä vain oli kokemusta asioiden esittämisestä oikeudessa.
En ole katkera mistään enkä kenellekään. Jos katkeruutta näette mun teksteissä niin mainitkaa, korjaan tyyliäni heti. Olen myös sitä mieltä, ettei syyttäjän lääkäreissä ollut mitään vikaa ja heidän todistuksensa oli totuudenmukainen ja asiallinen. Jokainen heistä esitti sen, minkä voi. Myös Tenovuo teki näin, hänellä vain oli kokemusta asioiden esittämisestä oikeudessa.
Viimeksi muokannut Loka, Su Loka 21, 2007 2:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Pakko sanoa tähän väliin,että olen kyllä joutunut raapimaan päätäni usemapana päivänä kun olen kahlannut läpi näitä erinäisiä raportteja.Välillä vammoja on paljo,sitten taas vähemmän ja jälleen kerran vaikka mitä.
Itse henkilön puheet ovat vaihdelleet paljon,ehkä aikakin kultaa muistoja ja on vain ihmisiä joilla puheet muutuvat,niinkuin näistä raporteista voi päätellä.Toki on selvää,että vammoja on ollut,ainakin murtumista on selkeitä merkintöjä ja jälkeenpäinkin on näistä todisteita. Mutta se että välillä puhutaan jopa 13 puukon iskusta tuntuu hieman liiotellulta. Itse on aloitettava alusta ja luettava vielä kerran kaikki läpi,eihän tässä ole muuten päätä ei häntää
Itse henkilön puheet ovat vaihdelleet paljon,ehkä aikakin kultaa muistoja ja on vain ihmisiä joilla puheet muutuvat,niinkuin näistä raporteista voi päätellä.Toki on selvää,että vammoja on ollut,ainakin murtumista on selkeitä merkintöjä ja jälkeenpäinkin on näistä todisteita. Mutta se että välillä puhutaan jopa 13 puukon iskusta tuntuu hieman liiotellulta. Itse on aloitettava alusta ja luettava vielä kerran kaikki läpi,eihän tässä ole muuten päätä ei häntää
Totuus on tarua ihmeellisempää
Itse henkilön puheet ovat olleet päin mäntyä. Hänen käsityksensä omista vammoistaan ovat ilmeisesti lehdistä luettua tai hänen äitinsä kertomaa ja ne käsitykset ovat tosiaan kaukana oikeasta. Ne pitää jättää omaan arvoonsa. Sensijaan lääkäreiden arviot ovat paljon parempia lähteitä. Mm. Hirvensalo on tutustunut NG:n vammoihin sairaalansa vanhojen sairauskertomusten mukaan, ja hän on esittänyt hyvän luettelon NG:n vammoista. Löytyy esitutkintapaketista. Kun vielä lisätään, että NG:n diagnoosiksi oli tuolloin v. 1960 merkitty aivoruhje ja oikeudenkäynnissä aivospesialisti Tenovuo kehotti uskomaan siihen, eikä näihin kokoon haalittuihin 2000-luvun tilattuihin leukakirurgeihin, jotka pienellä aivojen asiantuntemuksella, mutta suurella määräenemmistöllä, koettivat uskotella päinvastaista, niin ollaan jo paljon viisaampia. Määrä ei korvaa laatua, äänestämällä saatu tulos ei aina ole oikea, vaan enemmistöpäätös, joka voi yhtä hyvin olla oikea kuin vääräkin. Määrä ei sitä ratkaise, vaan totuus.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Pakko sanoa tähän väliin,että olen kyllä joutunut raapimaan päätäni usemapana päivänä kun olen kahlannut läpi näitä erinäisiä raportteja.Välillä vammoja on paljo,sitten taas vähemmän ja jälleen kerran vaikka mitä.
Itse henkilön puheet ovat vaihdelleet paljon,ehkä .....