maksokos se erorahaa 15k-eyröö? vai onko out bad ?kärmes kirjoitti:kotipesä kirjoitti:CMC:n talli ei sijaitse Seppälänkankaalla vaan Tiituspohjassa. Jos nyt pilkkua viilataan niin täysin varma en ole, onko se peräti Seppälänkankaana virallisesti ilmoitettu, mutta paikalliset tietää ja moni muistaa vanhan Tiikkarin Seo-huoltsikan niin sieltä takamaastosta löytyy. Käykää itse tsekkaan.
Ovi CMC:llä on ainakin käynyt pois päin, mutta itsekään en ole kuullut, että loikkauksia olisi tapahtunut. Yksi tyyppi ainakin luopui liiveistään, jotta pystyi(/sai) jatkaa yritystoimintaansa. Huhun mukaan poliisi olisi antanut vaihtoehdot.
Kuuleman mukaan Jyväskylän porukan pystyy laskemaan yhden käden sormilla, liivilliset siis.
Onks toi CMC kaveri joka on antanut liivinsä pois kenties turvallisuusalan yrittäjä ? tuntomerkeillä kaks metrinen kalju partasuu ?
Hells Angels MC (ketju 2)
Re: Hells Angels MC (ketju 2)
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
biker kirjoitti:Tarkoitetaanko tässä kerhosta poispotkittuja CMC jäseniä, vai siirtyivätkö suoraan ?
Ihan noin tarkkaa tietoa ei tähän hätään ole tarjolla...
Se kenet "poliisi painosti" ulos firma uhkailuilla on tikkakoskelta kotoisin oleva turvallisuusalan yrittäjä,mut ei pari metrinen eikä ainakaan viimenäkemällä kaljukaan...
Tietääkseni JKL:n CMC:ssä ei ollut ketään Tikkakoskelta ja tuntomerkkeihisi sopivaan henkilöä joka työskentelisi turva-alalla. Tarkistaisitko hieman tietolähdettäsi! Sen olen kuullut et porukkaa on lähtenyt ja eiköhän lähtemisen syyt ole tiedossa ainoastaan heillä, toki jokainen voi arvailla syitä.
Vieläkin ihmettelen et missä se 81 talli täällä Jyväskylässä on, kun ei niitä täällä näy eikä kukaan asiasta tiedä mitään. Onko kellään tarkempaa tietoa?
Toki näin siviili ihmisenä, minulle on aivan sama onko täällä 81 vai CMC tai molemmat..
Vieläkin ihmettelen et missä se 81 talli täällä Jyväskylässä on, kun ei niitä täällä näy eikä kukaan asiasta tiedä mitään. Onko kellään tarkempaa tietoa?
Toki näin siviili ihmisenä, minulle on aivan sama onko täällä 81 vai CMC tai molemmat..
-
Hard Garage
- Alokas
Siviileitähän tässä kaikki ollaan.
Ois tosiaan kiva tietää että missähän se enkeleitten talli mahtaa olla? Kankitiellä?
Ois tosiaan kiva tietää että missähän se enkeleitten talli mahtaa olla? Kankitiellä?
Niin,olisko sun tietolähteet sit vähän suppeammat...? Tikkakoskeltahan oli/on mukana alunperin kolme kundia... 81;sten tallin sijainti on ilmeisesti vielä aika suppean porukan tiedossa,mut kyllä se sieltä löytyy kun oikeelta ihmiseltä käyt kyselemässä...jkl kirjoitti:Tietääkseni JKL:n CMC:ssä ei ollut ketään Tikkakoskelta ja tuntomerkkeihisi sopivaan henkilöä joka työskentelisi turva-alalla. Tarkistaisitko hieman tietolähdettäsi! Sen olen kuullut et porukkaa on lähtenyt ja eiköhän lähtemisen syyt ole tiedossa ainoastaan heillä, toki jokainen voi arvailla syitä.
-
jii69
- Alibin satunnaislukija
Joo, kiinnostaa kun kilopaskaa missä 81:n talli on olikohan tässä topicissa ha:sta kyse?
Silmä silmästä ja hampaasta koko leukaluu.
jii69 kirjoitti:Joo, kiinnostaa kun kilopaskaa missä 81:n talli on olikohan tässä topicissa ha:sta kyse?
Eiköhän toi 81 liity enkeleihin aika läheisestikin.
-
Metsäpirtti
- Poliisikoira Rex
Oonko hajuilla, jos veikkaan n.180 cm, silmälasipäistä, kohteliasta herrasmiestä? Asunnee Tikkakoskella edelleencorppi kirjoitti:biker kirjoitti:Tarkoitetaanko tässä kerhosta poispotkittuja CMC jäseniä, vai siirtyivätkö suoraan ?
Se kenet "poliisi painosti" ulos firma uhkailuilla on tikkakoskelta kotoisin oleva turvallisuusalan yrittäjä,mut ei pari metrinen eikä ainakaan viimenäkemällä kaljukaan...
Ko. ukko on eräässä foorumissa itse kertonut miten poliisi antoi käytännössä 2 vaihtoehtoa. Valittavana oli oman yritystoiminnan jatkaminen tai CMC liivit, perheellinen yrittäjä sekä melko monen ihmisen työllistäjä teki mielestäni ainoan mahdollisen ratkaisun. Jos Jyväskylästä etsii järjestyksen valvojia kouluttajaa ja järjestyksen valvontaa tekeviä yrityksiä niin ei pitäisi nettihirmuille olla mahdoton tehtävä päätellä kuka on kyseessä.. Ja saattaa ko. isännän bongata vaikka vankkurin ovelta joku ilta..Metsäpirtti kirjoitti:Oonko hajuilla, jos veikkaan n.180 cm, silmälasipäistä, kohteliasta herrasmiestä? Asunnee Tikkakoskella edelleencorppi kirjoitti:biker kirjoitti:Tarkoitetaanko tässä kerhosta poispotkittuja CMC jäseniä, vai siirtyivätkö suoraan ?
-
parasetamoli
- Lauri Hanhivaara
Sujuikos jkl:n kerhon avaiset viikonloppuna hyvin?
-
Kivireki
- Sofia Karppi
Vastaavassa tilanteessa mä olisin pitänyt liivit ja nauhoittanut noi puheet ja vetänyt ihan saatanallisen mediarumban asiasta tyyliin "Poliisi uhkailee yrittäjiä!" Vittu ku tälläsoä lukee ni tulee vaan mieleen et perkelettäkö noi itse sählää. Kysykää multa vaikka, aina heruu hyvä selitys. Entinen pomo ei edes kyselly si enää, kunhan suksin kuuseen.O-M kirjoitti:Ko. ukko on eräässä foorumissa itse kertonut miten poliisi antoi käytännössä 2 vaihtoehtoa. Valittavana oli oman yritystoiminnan jatkaminen tai CMC liivit, perheellinen yrittäjä sekä melko monen ihmisen työllistäjä teki mielestäni ainoan mahdollisen ratkaisun. Jos Jyväskylästä etsii järjestyksen valvojia kouluttajaa ja järjestyksen valvontaa tekeviä yrityksiä niin ei pitäisi nettihirmuille olla mahdoton tehtävä päätellä kuka on kyseessä.. Ja saattaa ko. isännän bongata vaikka vankkurin ovelta joku ilta..
bibo ergo sum
O-M vastasi mun viestiin liittyneisiin kysymyksiin, joka on sivulla 12.
En kyllä tiennyt, että sieltä olisi suolattu muitakin yrittäjiä pois, liekö Corppi kuitenkin puhuta samasta henkilöstä?
En kyllä tiennyt, että sieltä olisi suolattu muitakin yrittäjiä pois, liekö Corppi kuitenkin puhuta samasta henkilöstä?
Mediarumba on tietty yks vaihtoehto mutta.. monella kun yritystoiminnassa on kyse oman ja perheen leivästä siinä ei mediarumba eikä hallinto-oikeuden päätöksien odottelu paljoa lämmitä kun ei pysty työtä tekemään ja jollakin pitäis asuntolainat ja elämiset maksaa..Kivireki kirjoitti:Vastaavassa tilanteessa mä olisin pitänyt liivit ja nauhoittanut noi puheet ja vetänyt ihan saatanallisen mediarumban asiasta tyyliin "Poliisi uhkailee yrittäjiä!" .O-M kirjoitti:Ko. ukko on eräässä foorumissa itse kertonut miten poliisi antoi käytännössä 2 vaihtoehtoa. Valittavana oli oman yritystoiminnan jatkaminen tai CMC liivit, perheellinen yrittäjä sekä melko monen ihmisen työllistäjä teki mielestäni ainoan mahdollisen ratkaisun. Jos Jyväskylästä etsii järjestyksen valvojia kouluttajaa ja järjestyksen valvontaa tekeviä yrityksiä niin ei pitäisi nettihirmuille olla mahdoton tehtävä päätellä kuka on kyseessä.. Ja saattaa ko. isännän bongata vaikka vankkurin ovelta joku ilta..
kotipesä kirjoitti:O-M vastasi mun viestiin liittyneisiin kysymyksiin, joka on sivulla 12.
Selvittelin tässä vielä muutamasta lähteestä tätä, ja päätin sitten soittaa ko. henkilölle ihan itselleen(joskus ollaan tehty duunia yhdessä)...
Eli sieltä on siis poliisin toimesta savustettu kaksi tyyppiä pois,ko. turvallisuusalan yrittäjä, sekä toinen myöskin ovihommilla elantonsa hankkiva ja ravintolaa pyörittävä kaveri...
Tälläinen löytyi UB:n keskustelusta, ajattelin vastata tänne myös sillä aihe liittyy myös enkeleihin.
Aika monen kerhon rotu politiikka on muuttunut vuosien aikana, enää ei värillä ole niinkään väliä vaan se mitä olet ja miten hoidat hommasi.
Enkeleissähän on nykyään myös ns.Mulatteja, esim Carelian Chapterissa Kirkaksi kutsuttu Jake Benguerrah ja eikös tuo David LaBrava ole myös mulatti (Sons of Anarchyn Happy joka on Hells Angelsin member)tattoohell kirjoitti:Ihan Ameriikan alkuperäisistä säännöistä jotka kielsivät afro-amerikkalaisten liittymistä kerhoon mutta onhan maailma muuttunut ja ei ihme vaikka olisikin useampi mustamies kerhossa. Siihen aikaan tosin suurin osa ei-valkoinen taisi siirtyä Mongoleihin kun eivät Enkeleihin päässeet. Myös Outlawsissa jäsen vaatimuksena oli että jäsenen piti olla valkoinen.overdose kirjoitti:Mahdatkohan puhua mistä säännöistä? Ameriikan säännöistä? Siipiveikkojen Euroopan (Hollannin) kalifi joka on ollut pomo jo vuosikausia, ei nimittäin myöskään mene ihan Arjalaisen rotumääritelmän normeihin.Ronkelitonkeli kirjoitti:Ainakin alkuperäiset säännöt kieltävät mustaihoisten ja sekarotuisten pääsyn Helvetin Enkeleihin.
Kuva ohessa
http://www.flickr.com/photos/44666563@N04/6113071992/
Aika monen kerhon rotu politiikka on muuttunut vuosien aikana, enää ei värillä ole niinkään väliä vaan se mitä olet ja miten hoidat hommasi.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]