Mikä ärsyttää tänään? (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Re: Mikä ärsyttää tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Nooruska kirjoitti:Se, että mut raahataan vasten omaa tahtoani appivanhemmille.
No, appivanhemmat oon välttämätön paha, jos meinaat oman miehen ottaa :mrgreen:

Itseäni ärsyttää tällä hetkellä yskä ja hengenahdistus, ei sitten muuta.
Gods made heavy metal.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Dr Bergmeister kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Se, että mut raahataan vasten omaa tahtoani appivanhemmille.
No, appivanhemmat oon välttämätön paha, jos meinaat oman miehen ottaa :mrgreen:
Totta tuokin, mutta musta tuntuu niiden kaikkein sakeimpien tapausten osuvan just mulle. -.-
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Salander
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Salander »

Mies.
"The darkest place is under the candlestick"
Paikalla
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

^ Vaihda.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Kuinka paljon voi vihata ihmistä, jonka kanssa on jakanut elämänsä 11 vuoden ajan?
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Nooruska
Michael Knight

devil_doll kirjoitti:Kuinka paljon voi vihata ihmistä, jonka kanssa on jakanut elämänsä 11 vuoden ajan?
Hetkellisesti erittäin paljon.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Mua ärsyttää rankasti se, että toistaiseksi en pysty matkustamaan minnekään. Menee sairauksien kanssa takutessa tämä aika, eikä sitä voi minnekään lähteä kun ei ole kunnossa, paitsi kauppaan ja asioille sekä terveyskeskukseen tai sairaalaan. Ainakaan ulkomaille, jonne niin kovasti mieli tekisi lähteä, ja kohdemaa on Euroopan ulkopuolella. Kotimaan matkailuakin olisi tarjolla. Vaan kun ei voi.
Gods made heavy metal.
Nooruska
Michael Knight

Jo etukäteen huominen työpäivä.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

tänään ärsyttää suunnattomasti lukemani eripuolueiden kuntavaaliehdokkaiden puheet.
lähes kaikki vihreiden ja vasemmiston puheenvuorot joko alkaa, päättyy tai on kokonaisuudessaan perussuomalaisten mollausta tavalla tai toisella.

Turkulainen nimisessä kaupunki lehdessä esimerkiksi vasemmistoliiton kaksi ehdokasta aloittaa kirjoituksensa: "perussuomalainen lohela sanoi sitä ja sitä..."

vituttaa oikeen tuo touhu, varsinkin kun muut puolueet haukkuvat perussuomalaisia esimerkiksi siitä, että persujen kuntavaaliteemoihin kuuluu eu asiat yhtenä osana, ja siitä kaikki huutaa, että "vittu miten voi olla eu asia kuntavaaleissa", kun taas muilla puolueilla ei taida olla mitään muuta teemaa, kuin persujen mollaus ja se miten persut tekee yhtä ja toista ja ne tekee väärin kaiken.

voiko tosiaan olla suomessa sellainen tilanne, että 6 hallitus puoluetta tekee kaikki päätöksensä välittämättä seurauksista vain ja ainoastaan siten, että tehdään täysin päinvastoin kuin persut tekisi.
ei kai ne persut nyt mitään saatanan maailmanhallitsijoita ole, joita tarvii niin perkeleesti pelätä tahi sitten haukkua niin perkeleesti, että oma agenda on täysin sivussa.

olin kerran eräässä vaalitilaisuudessa kuulijana ja sain kysyä joltain ehdokkaalta jotain ja päätin kysyä vasemmistoliittolaiselta ehdokkaalta kysymyksen. kun ehdokas aloitti vastauksen: "perussuomalaisten mielestä...", niin keskeytin hänet ja sanoin: en minä kysynyt yhtään mitään persuista, kiitos ja hei.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Ärsyttää, kun lauantaina lähti yhdestä hampaasta kaksi paikkaa ja eilen sitten koko hammas lopulta mureni niin, että jäljelle jäi vain juuret. Tuli hampaanpoisto ajankohtaiseksi eikä yhtään huvittaisi moinen operaatio.
Gods made heavy metal.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Du bist noch nicht beim Sterben :)

Ärsyttää kun en aiemmin malttanut ryhtyä duuninvaihtopuuhiin, vaan puursin vain menemään...
Nothing is quite what it seems
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Loma loppuu tänään ja lotossa ei ollut kuin 3 oikein, vaikka pistin viimeisen toivoni loman jatkumisesta siihen. :evil:
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Ärsyttää, kun ex soittaa monta kertaa viikossa, vaikka on erottu jo 30 vuotta sitten. Se vain ei ole lakannut ihailemasta minua, ja sekin ärsyttää, koska en halua olla kenenkään ihailun kohteena. Lisäksi ärsyttää vielä sekin, että ex muistelee jotain kymmenien vuosien takaisia asioita, vaikka niillä asioilla ei ole tämän päivän kanssa mitään tekemistä.
Gods made heavy metal.
Leidi
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Loska ja räntä :?
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Kimin formulavoitto on ihan FANTSUUU! :mrgreen: Ei siinä mitään.

Katsoin IS:n livesurantaa, ja siellä oli lopussa n. kierros 54, kun Alonso tuli n. sekunnin päähän: "DRS-ohitusta pukkaa..." Ajattelin, että joopa joo, velliä heti housuuihin pukkaa, vaikka esim. Button pystyi pidättelemään Vetteliä pitkään. Mutta että Kimi paskoisi (kuten toimittajanplanttu) heti kun toinen on sekunnin päässä... aargh!

Tällaiset vellihousuiset pelkurit muokkaavat nuorisosta vapisijoita. Pysyisivät poissa, jos ruskovana valuu lahkeista heti, kun on vähän tiukempaa - ja yhdessa autokisassa. Aikoinaan kun Häkä taisteli MM-tittelistä, näitä tilanteita oli paaaljon enemmän.

Ja kuten arvata, raukkamediassa poistettiin tuo DRS.pelkurointikohta. Niinpä jälkipolville jää kuva rohkeasta (=tärinäpelle, kieroilija) selostuksesta.

Todella kaksinaamaista touhua.
Vastaa Viestiin