ionized kirjoitti:Lue annaanna lisää dekkareita. 81 kytkyistä en tiedä mitään. Jos sulla on tähän asiaan jotain muutakin sanottavaa kuin vitun turhaa mutuilua niin sano.
Ja jos kuvittelet, että HA jahtaa manneja ympäri Suomen pitäjiä koska yksi manne ampui HA:n jäsentä Helsingissä niin suosittelen kääntymään ammattiauttajan puoleen.
Mutta joo, nämä ovat siis toisen käden kuulopuheita mitä kirjoitin. En tunne tapauksen kumpaakaan osapuolta henkilökohtaisesti.
Mä oon kuullut kerrottavan, että ...
Ionized.
Mä en edes osaisi mutuilla, mä päättelen

.
Sä et tiedä 81 kytköksistä, joten voivat totta ollakin.
Mä en kertoile kuulopuheita, mä lueskelen niitä:
Kirjoittaja Rokkijäbä
Juu uhri ainakin on mustalainen, onko ampujakin?
Kirjoittaja SYLWAR
Kyllä tuo ampuja kuuleman mukaan olisi ollut ns. valkolainen.
Kirjoittaja tunari
Tän päivän ilta lehden paperiversiossa luki, että ampuja saattoi olla "liivimies" ja kyseessä mahdollinen velan perintä.
Kirjoittaja kurkuma
Huhu kertoo bm81 supportin olleen asialla ja nyt kiinniotettuna.
Hakunilan ketju: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... *&start=30
Laitetaan tähän vielä Iltalehdessä julkaistu juttu tuosta Hakunilan ampumistapauksesta, johon Otus tässä ketjussa viittaa.
Onko sulla ionized tiedossa joku ammattiauttaja, jonka yhteystiedot voisit antaa, sillä meitä avuntarvitsijoita taitaa olla niin viranomaisissa kuin toimittajissakin. Kaikenlaista kummallista kuvitellaan kostotoimenpiteitten toteuttamistavoista. Alleviivasin "kummallisia kuvitteluja."
Eikä näiden kahden jutun tarvitse mitenkään toisiinsa liittyä, kunhan tarkastelen tuota ionizedin väitettä, ettei olisi mahdollista HA-jengin kierrellä ympäriinsä kostamassa.
Kosto uhkaa ampujaa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110 ... 3_uu.shtml
Tiistai 8.11.2011 klo 01.13
Helvetin enkeliä sunnuntaina ampunut mies on toistaiseksi turvassa poliisivankilassa.
Vantaan Hakunilassa sunnuntaina kiinni otettu ampuja oli törkeässä humalassa. Mies puhalsi poliisin mukaan poikkeuksellisen kovat lukemat.
Väkivaltainen tilanne kärjistyi iltapäivällä, kun kahden Helvetin enkelin kanssa jo aiemmin paikallisessa ravintolassa riidellyt mies törmäsi enkeleihin uudelleen muutaman tunnin kuluttua, nyt kapakan ulkopuolella. Tällä kertaa ei enää käytetty nyrkkejä, vaan mies ampui toista jengiläistä vatsaan.
Paikalle hälytetyt poliisit ottivat ampujaksi epäillyn kiinni tapahtumapaikalta.
Hakunilassa häirikkömainetta niittänyt 51-vuotias mies ei kuitenkaan välttämättä ymmärtänyt tekonsa "lain ulkopuolisia" seurauksia. Rikollisjärjestöinä pidetyt moottoripyöräjengit ovat tunnettuja muun muassa siitä, että niihin kohdistuneet iskut kostetaan.
Poliisi lisäsikin näkyvää partiointia Hakunilan alueella tilanteen tarkkailemiseksi ja asukkaiden rauhoittamiseksi.
Vaara vankilassa
Iltalehden haastattelemien
poliisilähteiden mukaan ampujalla on riski joutua mahdollisen koston uhriksi jo silloin, kun hänet siirretään poliisivankilasta johonkin muuhun vankilaan. Vaikka vankilassa istuu tällä hetkellä vain muutama enkelijengiin kuuluva, ei kostajaa ole kovinkaan vaikea palkata muurien sisältä.
Mahdolliset "korvausvaatimukset" voivat kohdistua myös ampujan sukuun tai lähipiiriin.
Epäillyllä miehellä ei poliisin mukaan ole merkittävää rikostaustaa, eikä myöskään jengitaustaa.
Mitään mahdolliseen kostoon viittaavaa ei ainakaan maanantaina ollut alueella havaittavissa. Tilanne oli rauhallinen, ja poliisin oli tarkoitus purkaa tehopartiointi tiistaihin mennessä.
Ei selitystä
Ampuja ei kuulusteluissa ole pystynyt antamaan kunnon selitystä riidalle saati ampumiselle.
- Pikemminkin hän on sitä mieltä, että mitään riitaa ei ole ollut, sanoo tutkintaa johtava rikoskomisario Kimmo Hyvärinen Itä-Uudenmaan poliisista.
Vuonna -65 syntynyttä pahoin haavoittunutta jengiläistä ei vielä ole päästy kuulustelemaan. Miestä ja myös mahdollisesti hänen jengikaveriaan epäillään ampujan pahoinpitelystä.
Mistään vakavasta tappelusta ei kuitenkaan ollut kyse, sillä kapakan luona ensimmäisen yhteenoton jälkeen käynyt poliisipartio ei ollut kirjannut tapauksesta rikosilmoitusta.
IL-TYÖRYHMÄ
(Ps. käyttävät näköjään toimittajan nimen sijasta tuota TYÖRYHMÄÄ. Miksiköhän.

)