Teinipoikien epäillään saaneen merkkivaatteita seksistä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Luupää
Michael Knight

Teinipoikien epäillään saaneen merkkivaatteita seksistä

Viesti Kirjoittaja Luupää »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012101 ... 8_uu.shtml
Keskiviikko 10.10.2012 klo 20.41 (päivitetty klo 20.59)

Helsinkiläismiehen epäillään houkutelleen alaikäisiä poikia vastikkeelliseen seksiin.

MTV3:n 45 minuuttia -ohjelma kertoi keskiviikkona, että miehen epäillään syyllistyneen useisiin kymmeniin lapsen seksuaalisiin hyväksikäyttöihin eri puolilla maata. Vastikkeeksi seksistä mies olisi tarjonnut pääosin merkkitavaraa kuten lippiksiä, vaatteita ja kenkiä.

Tämän lisäksi miestä epäillään useista törkeistä lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä. Uhreista suurin osa on iältään 15-16-vuotiaita poikia.

Ohjelmassa esitettyjen tietojen mukaan epäilty on 30-40-vuotias ja hänet vangittiin elokuun alussa. Mies on tuomittu muutama vuosi sitten samantyyppisestä rikoskokonaisuudesta. Mies ehti olla vapaalla jalalla pari vuotta.

Viestit paljastivat epäillyn

45 minuttia -ohjelman mukaan miehen jäljille päästiin, kun itäsuomalaiset vanhemmat löysivät pojalleen tulleita viestejä ja ilmoittivat niistä poliisille.

Ohjelman tietojen mukaan moni nuori jättää seksuaalirikoksen ilmoittamatta esimerkiksi siksi, että pelkää netin käytön kieltoa.
Siis:
Mies on tuomittu muutama vuosi sitten samantyyppisestä rikoskokonaisuudesta. Mies ehti olla vapaalla jalalla pari vuotta.
Taas kerran saunareissulta rikoksia uusimaan. :evil:
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Isoviha
Remington Steele

Re: Teinipoikien epäillään saaneen merkkivaatteita seksistä

Viesti Kirjoittaja Isoviha »

Tytöt vielä ymmärtäisin, mutta vaikeaa tajuta, miksi 15-16 vuotiaat pojat antaa persettä vaatteiden takia... ei olisi ollut mitään chänssiä minulle ehdotella silloin kun olin ton ikäinen. Stana.
-Hooligan-
Susikoski

Viesti Kirjoittaja -Hooligan- »

Kyllä tässä on nuorisossakin jotain vikaa. Eipä olis itselle nuorempana tullut mieleenkään myydä persettä tms että saa jotain haluamaansa vastineeksi, ei sitten millään momentilla. Kyseinen vanhempi mieskin on jollain tavalla kieroutunut korvien välistä, mutta kyllä silti peräänkuulutan nuorison ajatusmaailmaa! Ymmärrän sen että kaveripiirissä pitää saada hyväksyntää, merkkivaatteilla, hienolla puhelimella jne. Mutta hinta mikä siitä maksetaan, otetaa huuleen tai hanurii WTF!?!?!?! Ja vielä pojat tekee moista, tytöiltä mukamas ymmärtäisin moisen...
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Minä kyllä luulen, että rahallinen hyöty/merkkivaatteet eivät pohjimmiltaan ole se asia, mitä pojat tästä hakevat. Vaan hyväksyntä. Ja vastaava. Joskus voi olla, että teini suostuu seksiin pervertikon kanssa ihan ilmaiseksi ja keksii jälkeenpäin, mitä siitä voisi lypsää, ja aikuinen tietty suostuu noihin melko pieniin vaatimuksiin.
Olisinkohan itse suostunut 15-, 16-vuotiaana tai nuorempana myymään itseäni?...Thank God, en koskaan joutunut sellaisen valintatilanteen eteen.
Scilla
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Miksi ihmeessä tytöiltä tällainen ymmärrettäissin, mutta ei pojilta?!?!?
Naiset on siihen hommaan tarkoitettu, miehet ei?
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Luupää tuolla aloitusviestissä kummasteli tuon aiemman rangaistuksen oletettua lyhyttä, saunareissua.
Jospa se selittyy tämän tyypin mieltymyksillä. Vuosikausia sitten juttelin yhden homomiehen kanssa, joka ei suinkaan kertonut peppupanoista vaan paljon laajemmasta skaalasta. Orastava seksuaalisuus on hyvin kokeilunhaluista. Ei koetut kokemukset (runsaatkaan) ketään homoksi määrittele vaan oma korvienväli siitä asiasta kertoo. Kyseessä voi olla esimerkiksi vieraan käden kokeminen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ei voi olla miespuolisille aivan vieras ajatuksena. Tyttökommentin esittäjä voisi mielestäni vähän vielä miettiä asioita.

Joten viesteistä välittyvä poikien armoton syyllistäminen ahneiksi, kummallisiksi ja melkeinpä sairaiksi on mielestäni ylilyöntiä. Väitteet perseenmyynnistä ei varmaan mukavalta tunnu. Miksi ihmeessä tuolla tavalla reagoitte, kun ei uutisoinnissa tuolla tavalla kerrottu. Ihan oikeesti haluaisin tietää. Kauhistuttaako tän tyyppiset uutiset niin paljon, että täytyy omaa mielenrauhaa suojellakseen jotenkin saada nuo pojat vaikuttamaan poikkeuksellisilta. Mä oon aina luullut et semmoinen homofobia vaihe nuoruuteen ja mieheksi kasvamiseen kuuluu, mut et sitten jossakin vaiheessa alkaa se miehen järki vähän asioita suhteuttamaan.

Tyyppi voi olla nuorekas, mukava ja sellainen, jonka seurassa tosiaan tuntee itsensä hyväksytyksi ja tärkeäksi. Manipuloiva. Lahjat on voitu antaa etukäteen ja saada aikaan jonkinlainen uteliaisuus ja uskaliaisuuden ilmapiiri, jossa on edetty pikkuhiljaa. Onhan tää tyyppi uutisoinnikin mukaan hyvin harjaantunut näihin tekoihinsa. Narsistinen persoonallisuus, jonka kanssa aikuisetkin ovat helisemässä. En tiedä, olettelen vain.

Ihmisten iäthän tässä tuovat rangaistavuuden, sen me tiedämme, mutta emme tiedä mitä tarkalleenottaen on tapahtunut. Uhrien ei minun mielestäni tarvitse loppuiäkseen ahdistua, itse en ainakaan halua olla heitä syyllistämässä vaan toivon kaikkea hyvää ... ja eikun eteenpäin elämässä.
Adbul91
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Adbul91 »

hahaha damn mitä fägäreitä
Hold ya head up nigga!!

K.O.S.G 4-EVER
Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

No jos mä AIKUISELLE naiselle ostan merkkikuteita ni pimpinsaanti on melko salettia, Sama juttu jos tarjoon illan. Mutta toisaalta, saan mä muutenkin, ei se ole ongelma. Eniten mua kiinnostaa et mitä noi jätkät on kelanneet tässä...
bibo ergo sum
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Jos yhtään laskee todennäköisyyksiä liittyen ihmisen voimakkaimpiin vietteihin, niin pojatkin ovat kelanneet pimpinsaantia.

Kyllä hyvin pukeutuva herrasmies on aina ollut hameväen suosiossa. Liieneekökin siis monen varttuneemman herrasmiehen syytä nostaa, herrasmiehen pukeutumiseen olennaisena kuuluvaa, hattua pojille? Ei ole käyty äidin lompakkoa sormeilemassa, vaan rahat ylellistä elämää simuloivaan ulkoasuun hankittu omalla työllä ja hammasta purren.

Tarve lasten ja nuorten keskuudessa kuulua porukkaan on kova ja sitten vielä parempaan kovempi. Aikuinen osaa jo yleensä luovuttaa, jos normikeinot, -kyvyt tai -jaksaminen ei riitä ylempään sosiaaliluokkaan. Tosin yhä enemmän kai tyrkkyillään ja vastaavaa?
-Hooligan-
Susikoski

Viesti Kirjoittaja -Hooligan- »

Scilla kirjoitti:Miksi ihmeessä tytöiltä tällainen ymmärrettäissin, mutta ei pojilta?!?!?
Naiset on siihen hommaan tarkoitettu, miehet ei?

Tyttöjen kohdalla tuo hyödykkeiden vaihto seksiin kuulostaisi "luonnollisemmalta" toisinkuin poikien kohdalla. Näin heteronäkemyksen suunnalta.
Vastaa Viestiin