turumurre kirjoitti:
Hyvä esitys! Mutta kerro meille, vähemmän tuollaisten kanssa tekemisissä olleille, lisää.
1. -Mikä tuon juoksun kokonaisaika nyt olikaan?
2. -Mistä se mielestäsi on alkanut (eli mistä on alkanut kuulua puhelimeen)
3. -Kuinka monta askelta tuossa?
4. -Mikä kohta tuossa on lähinnä puhelinta?
5. -Voiko noista käyristä päätellä onko kengät jalassa (tuskin kait, siihenhän tarvitaan se vertailureko...).
6. -Nyt kun vertailet äänitettä ja tätä, mikä on oma tulkintasi kokonaisuudessaan?
7. -Onko mahdollista että juoksun loppu on tuulikaapissa (seinän takana)?
8. -Jos tuossa on oven avaus, niin missä se on?
Jee! Odottelinkin tänne jotain uutta, mutta en näin pian.

nyt mennään toistaiseksi lillukanvarsissa ja minulla ei nyt ole nauhaa tässä, mutta ulkomuistista nyt seuraavat:
1) en voi tarkistaa nyt, mutta kuvan ylälaidassa on tunnit:minuutit:sekunnit:1/1000s
2) tuossa on kuvassa ekat kuuluvat askeleet. Ennen tätä oli annun huuto (+ehkä hilj. Askelia)
3) kaikki "piikit" pl. Joku mikä oli se "astalon lasku". Tarkistan huomenna.
4) sen kun tietäis

tod näk pari ennen loppua, mutta pelkkä veikkaus
5) käppyrästä ei voi, mutta itse äänestä voi. Kengät on tässä 110%. Eikä kuulu esim tupla-ääniä paljaista jaloista, ainakaa minun korvaani...
6) ? No hassun kuuloinen juoksu, jossa tiputetaan jotain välissä. Lopussa tasajalkahyppy mun korvaan. Tarkistan tuon esineen tiputtamisen huomenna.
7) tuosta pitäisi olla tuulikaapista verrokkiääni. En voi rehellisesti sanoa tuohon mitään.

sen minäkin haluaisin tietää..

siis en todella kuule sitä. Oven sulkeminen voisi onnistua, mutta avausta en kertakaikkiaan kuule hyvällä tahdollakaan.

eli kertokaa minullekin, että mikä se näistä on... Viimeisen "tasajalkahypyn" jompi kumpi? Vaiko?