Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

huippumies
Roger Murtaugh

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Kysymys S.Ilotalolle: Oletko itse harrastanut lasten "seksuaalista häirintää" eli lasten törkeää seksuaalista hyväksikäyttöä, kun mielestäsi se ei ole rikos laisinkaan?
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

huippumies kirjoitti:Kysymys S.Ilotalolle: Oletko itse harrastanut lasten "seksuaalista häirintää" eli lasten törkeää seksuaalista hyväksikäyttöä, kun mielestäsi se ei ole rikos laisinkaan?
Eiköhän tuo asenne ole jo selväksi käynyt. Pientä häirintää vaan.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Valhalla kirjoitti:
huippumies kirjoitti:Kysymys S.Ilotalolle: Oletko itse harrastanut lasten "seksuaalista häirintää" eli lasten törkeää seksuaalista hyväksikäyttöä, kun mielestäsi se ei ole rikos laisinkaan?
Todennäköisesti olen silotalon vihamieslistalla samoin kuin sinä, Valhalla, joten Ruotsin korkeasti koulutettu posentti ei varmaan kysymystä näe. Taavetti, koetas kommentoida, niin johan näkyy kysymyksen kohteellekin :mrgreen:
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

huippumies kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:
Todennäköisesti olen silotalon vihamieslistalla samoin kuin sinä, Valhalla, joten Ruotsin korkeasti koulutettu posentti ei varmaan kysymystä näe. Taavetti, koetas kommentoida, niin johan näkyy kysymyksen kohteellekin :mrgreen:
Käskystä!
No, kyllähän tuo tuollainen vääristely dosentuuritasolta pikkaisen pistää ihmettelemään.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

turumurre kirjoitti:
ulkosuomalainen kirjoitti: The test of a first-rate intelligence is the ability to hold two opposed ideas in the mind at the same time and still retain the ability to function.
F. Scott Fitzgerald 1945

Ma olen Naakalle aiemmin suositellut kolmiulotteista tetrista. Tekisi turrellekin hyvaa vahan verrytella noita yksisilmaisyyden halvaannuttamia alynnystyroita.

Joo pidä vaan ne kaksi alkuperäistä vastakkaista mielessäsi...
Mutta kysymyshän olikin siitä kun nyt tuli vielä tällänen kolmas... joten tuo kolmiulotteinen tetris on vain sulle tarpeellinen.

Kiva katella miten pärjäät kolmen kanssa, eli tuleeko ulkosuomalaisesta ihan tavallinen tavis joka sukkuloi sekoillen monilla aiheilla.

Sun kannattais ottaa Pardonista 'oppia'. Uuden tilanteen nyt koittaessa hänen ei tarvitsisi muuttaa käsityksiään, niin kuin monet teistä tässä taustanauha-asiassa tulevat tekemään. Ainakin hänellä alusta asti oli kovinkin negatiivinen suhtautuminen taustanauhan suhteen, pitäytyn silti siinä ajatuksessa että A A on syyllinen.

Tätä juurikin on mukava seurata miten 'teijän porukka' tähän kaksijakoisuuteen tulee suhtautumaan.

Myönnät kai että jatkossa on melkoa outoa seuraavanlaiset perustelunne A A:n syyllisyydestä (jos siis ette osaa päättää...):

"Kyl mä ole iha varma Anneli syyllisyydest, emmä kyl pal täst asjast tiär enkä yhtä siit murhailik hää taustanauhall vai jollai muul eriskummallisel taval. Mut mee luoteta Valkama Ykkösee ja Valkama Kakkosee, ja jos hää Valkama muutta se viäl jommoseks muultaval tehdyks, ni sit me uskota tiätyst niihi kaikki..."
Hei nyt turre kamoon! :D

Olen yrittänyt useasti valottaa omia intressejäni tämän casen tiimoilta, mutta silti listasit ja kastitit meidät kaikki "juudakset" täällä lokeroihin, jotka uskaltavat kyseenalaistaa sellaisia asioita, joista olet itse eri mieltä. Nyt viimeaikoina jopa enemmän kuin koskaan.

Haluan yhä korostaa omasta puolestani seuraavaa:
- Minulla ei ole mitään henkilökohtaista ketään vastaan tai kenenkään puolesta
- Ulvilan tapaus kiinnostaa minua puhtaasti rikoshistoriallisista syistä ja siitä, että tapaus on muodostunut eräänlaiseksi sirkukseksi niin huonon tutkinnan kuin valtavan julkisuuden takia
- minä olen yrittänyt perehtyä aineistoon mahdollisimman tarkasti ja olen muodostanut sen perusteella mielipiteen, että "näyttää todennäköisimmin siltä, että Anneli Auer tappoi miehensä"
- minulle EI OLE minkäänlainen häpeä tarkastella aineistoa uudelleen ja muokata käsityksiäni sen mukaan. Jos minä olen nyt väärässä ja ensi viikolla mieleni on kääntynyt päinvastaiseksi, niin se ei johdu siitä, että "olen ollut nyt vajakki, joka vihdoin koki valaistumisen", vaan siitä, että huomaan jotain uutta, jota en aikaisemmin ole huomannut tai jostain mahdollisesti tuli lisätodisteita, jotka eivät sovi nykyiseen teoriaan ja aukaisevat samalla uudelle teorialle ovet. Ei ole häpee olla TEORIASSAAN väärässä! Sen sijaan huomaan, että varmasti moni "pro-anneli" polttaa kääminsä totaalisesti jos tuomio tulee! Jos ymmärtäisitte, että tässä ei ole mitään henkilökohtaista taustalla, niin ehkä voisitte myös itse asennoitua tutkimuksiinne siten. Minusta vain "pro-Annu"-puoli suhtautuu tähän jotenkin henkilökohtaisena missiona..

Pyytäisinkin, että ettei minua sotkettaisi minkään sortin fanatismiin puolesta tai vastaan, olin kumpaa mieltä syyttömyydestä tahansa milläkin hetkellä. Mielipiteeni on OMA, ei massan valitsema. Se perustuu kulloinkin saatavilla olevaan materiaaliin. Ja nykyisestä matskusta - kuten huomaatte - voi olla aika montaakin mieltä.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

kuolema kirjoitti:...
minulle EI OLE minkäänlainen häpeä tarkastella aineistoa uudelleen ja muokata käsityksiäni sen mukaan.

Oikein hyvä perustelu kaikkineen (ei olis tarvinnut perustella ollenkaan).
Itsekin olen aineiston pohjalta kantani muuttanut, joskin harvoin, mutta kerran kumminkin... Kiinnosti vain kaivaa kirjoittajien käsityksiä framille...

Sen sijaan huomaan, että varmasti moni "pro-anneli" polttaa kääminsä totaalisesti jos tuomio tulee!

Tuskinpa kuitenkaan, (ja jos tää 'lokeroiminen' tarkoitti minua, niin olkoon niin :) ).
Oletan että 'meistä toisinajattelijoista' on täällä suurin osa ihan vain huvikseen, ja tänne ajauduttu vuosia sitten vahingossa. Joten ei mene yöunet vaikka Auer tuomittaisiinkin, kuten välillä on tuomittukin.
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

turumurre kirjoitti: Tuskinpa kuitenkaan, (ja jos tää 'lokeroiminen' tarkoitti minua, niin olkoon niin :) ).
Oletan että 'meistä toisinajattelijoista' on täällä suurin osa ihan vain huvikseen, ja tänne ajauduttu vuosia sitten vahingossa. Joten ei mene yöunet vaikka Auer tuomittaisiinkin, kuten välillä on tuomittukin.
No mutta hyvä niin. :) enkä minä lainkaan torppaa kritiikkiä keskustelusta. Sitä pitää ehdottomasti olla. Nyt toki täällä eletään täysin tyyntä aikaa, kun mitään faktaa ei ole herunut tulkittavaksi pitkiin aikoihin. Odotankin tässä innolla, että jos nyt esim. lähiaikoina tuosta häke-nauhasta saataisiin vielä jotain keskustelua viritettyä uusin korvin... :)

..sitten sen jälkeen jo varmaan aletaan saamaan pieniä tiedonmurusia käyttöön tuolta taistoa käyviltä tahoiltakin... Toivottavasti... :)
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kirjoittaja huippumies päivämäärä 20 Loka 2012
...
Mutta voin itse tunnustaa, että olen joutunut lapsena uhriksi. Kerroinko kellään? No en totisesti, kun pelkäsin, että olen tehnyt jotain väärää ja kotona tulee turpiin.

Kyllä, olen myös pahoinpidelty lapsi. Kerroinko kellään? No en totisesti, kun hävetti niin helvetisti.
Kysymys huippumiehelle. Oletko pannut vahingon kiertämään.
Entä Valhalla tyttärensä kanssa näin syysloma-aikaan. Antanet sentään koulupäivinä rauhassa olla.
Valhalla
Watson itse

annaanna kirjoitti:
...
Mutta voin itse tunnustaa, että olen joutunut lapsena uhriksi. Kerroinko kellään? No en totisesti, kun pelkäsin, että olen tehnyt jotain väärää ja kotona tulee turpiin.

Kyllä, olen myös pahoinpidelty lapsi. Kerroinko kellään? No en totisesti, kun hävetti niin helvetisti.
Entä Valhalla tyttärensä kanssa näin syysloma-aikaan. Antanet sentään koulupäivinä rauhassa olla.
Voi jumalauta. Aika hörhöjä se nyt on nähty mutta tupla pistää kyllä mauttomuuksissaan niin alhaalta, ettei kenenkään luulisi. Ja sitten välillä kuvailee riippurintojaan. Vittu mitä sekoja. Pitäisi kuurata lattiaa tuommoisella.

Nämä annaanat, turret ja isotalot on kyllä ansainneet toisensa.
jokuvaan

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

Valhalla kirjoitti: - - -
Voi jumalauta. Aika hörhöjä se nyt on nähty mutta tupla pistää kyllä mauttomuuksissaan niin alhaalta, ettei kenenkään luulisi.
- - -

No, jos on omatkin Sirpan kanssa käydyt ´uskontokeskustelut´ menneet joskus lievästi pikkuisen övereiksi, niin täytyy sanoa, että annaannan ja seniilin osalta yhdyn täysin näkemykseesi. On tainneet tuplalta muut argumentit loppua, kun täytyy iskeä päivä päivältä tyylittömämmin vyön alle. ARRgh!
annaanna

Valhalla kirjoitti:
annaanna kirjoitti:
...

Voi jumalauta. Aika hörhöjä se nyt on nähty mutta tupla pistää kyllä mauttomuuksissaan niin alhaalta, ettei kenenkään luulisi. Ja sitten välillä kuvailee riippurintojaan. Vittu mitä sekoja. Pitäisi kuurata lattiaa tuommoisella.

Jaahas. Höpö-höpönassulla alkaa tuo isänperintönä tullut aggressiivisuus nousta pintaan, hyvä et pystyt kanavoimaan ja kohdistamaan sitä itsesi sijasta tänne nettiavaruuteen.
Jos ei noi ällöttävät vihjailut lopu dosentin suuntaan, niin mikä siinä muu auttaa kuin ryhtyä pohtimaan itsekunkin lapsuuajan kokemusten projisoitumista aikuisiän nettikirjoitteluun, esimerkkien avulla.

Faktaksi voidaan siis laskea, ettei jokuvaan mitään mauttomuuksiin menevää löydä tästä viestistä;
Kirjoittaja huippumies päivämäärä 26 Loka 2012, 18:47
Kysymys S.Ilotalolle: Oletko itse harrastanut lasten "seksuaalista häirintää" eli lasten törkeää seksuaalista hyväksikäyttöä, kun mielestäsi se ei ole rikos laisinkaan?
Ps. Onhan ne aikanaan terhakammassa kuosissa olleet, mutta hyvä näinkin. Ostin Fi**wearin syysuutuusmallistosta semmoiset kaarituelliset ruskeanväriset liivit, pikkukukkakuosia. Nätit. Tarkempia kuvia kaipaavat; http://www.nansogroup.com/finnwear_nais ... a-alusasut
Viimeksi muokannut annaanna, La Loka 27, 2012 12:35 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Mielenkiintoista. Jensin siskokin ilmoittaa nettikansalle olleensa hyväksikäytetyn lapsuudessaan. Kuitenkaan hän ei voi uskoa Annelin lasten olleen hyväksikäytettyjä.
Miksi uskoisimme häntä kun hän ei usko veljensä Jensin pystyvän tekevän pahaa lapsille. Eiköhän tällä Jensillä ollut pahoinpitelytuomio omien lastensakin kohdalta.
Mikä on Suskin motiivi?? Mikä saa hänet viidentoista vuoden poissaolon jälkeen palaamaan Helsinkiin puolustamaan veljeään ja vakuuttamaan hänen syyttömyyttään??? Miksi annaannalla on konseptit täysin sekaisin. Murhajuttua lykättiin koska tämä toinen juttu joka menee hoviin on laajempi.
Piiri pieni pyörii
lasten kanssa hyörii
Laki sanoo soo soo soo
Pedot kieltää joo joo joo 8)
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Valhalla
Watson itse

Annaanan motiivista on täällä kyllä jo päästy selvyyteen. Se on yksinkertaisesti tyhmyys. Sen sijaan tämä suska / isotalo / jens -sektori on kyllä huolestuttava lasten oikeuksien dissauksessa.
annaanna

annijatta kirjoitti:Mielenkiintoista. Jensin siskokin ilmoittaa nettikansalle olleensa hyväksikäytetyn lapsuudessaan. Kuitenkaan hän ei voi uskoa Annelin lasten olleen hyväksikäytettyjä.
Miksi uskoisimme häntä kun hän ei usko veljensä Jensin pystyvän tekevän pahaa lapsille. Eiköhän tällä Jensillä ollut pahoinpitelytuomio omien lastensakin kohdalta.
Mikä on Suskin motiivi?? Mikä saa hänet viidentoista vuoden poissaolon jälkeen palaamaan Helsinkiin puolustamaan veljeään ja vakuuttamaan hänen syyttömyyttään??? Miksi annaannalla on konseptit täysin sekaisin. Murhajuttua lykättiin koska tämä toinen juttu joka menee hoviin on laajempi.
Piiri pieni pyörii
lasten kanssa hyörii
Laki sanoo soo soo soo
Ootko saanut jonkun taivallisen ilmoituksen asiasta vai mistä tieto.
Mitä tulee mun konsepteihini, niin mistä löytyy tieto, milloin ne ovat olleet ojennuksessa? Kysyn vaan.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

annaanna kirjoitti:
annijatta kirjoitti:Mielenkiintoista. Jensin siskokin ilmoittaa nettikansalle olleensa hyväksikäytetyn lapsuudessaan. Kuitenkaan hän ei voi uskoa Annelin lasten olleen hyväksikäytettyjä.
Piiri pieni pyörii
lasten kanssa hyörii
Laki sanoo soo soo soo
Ootko saanut jonkun taivallisen ilmoituksen asiasta vai mistä tieto.
Mitä tulee mun konsepteihini, niin mistä löytyy tieto, milloin ne ovat olleet ojennuksessa? Kysyn vaan.
Ei nyt ihan taivaasta mutta nettiavaruudesta kuitenkin. Anneli Auerin faniklubin sivuillahan tämä Suskin kirje löytyy Poikelan kirjoittamana.
Oletan aina että jonkunlainen järjestys itsekunkin konsepteissa alunperin on jollei jokin saa hälytyskelloja kilkattamaan. Raivoisat hyökkäykset ilimineeraavat aina jonkin järkyttäneen järjestystä.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Vastaa Viestiin