Iltalehden ja YLEn uutisissa kerrotaan, että poliisilla oli epäillyn henkilötiedot jo selvillä. Kun toissa kesänä uutinen tuli ulos ensimmäisenä Iltalehdessä, poliisilla ei ainakaan siinä vaiheessa ollut Hakunilan lihanleikkaajan henkilötietoja tiedossa.strangelove kirjoitti:Luulen, että tuon jutun epäillyllä tarkoitettiin tällä palstalla noihin aikoihin esiin tullutta hakunilalaista lihanleikkaajaa. En tiedä tämän tutkintalinjan nykytilannetta, mutta veikkaan, ettei tyyppiä ole löydetty.
Hakunilan mies tuntui aikanaan erittäin mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. Itse olen kuitenkin taipuvainen uskomaan, että hyvä paikallistuntemus alueelta Hyvinkää-Järvenpää-Riihimäki perustuu yksinkertaisesti siihen, että mies asui jossakin tällä alueella. En usko, että mies asui varsinaisilla kaupunkialueilla, vaan jossakin kyseisen alueen sisällä harvaan asutulla alueella.
Mutta toistona vielä se, että Hautalan kuoleman jälkeen Kopra on kertonut, että mahdollisesta tekijästä on samanlaisia tuntomerkkejä kaikissa kolmessa tapauksessa. Tästä Hautala kaikesta päätellen halusi vaieta. Hautalan kuoleman jälkeen selvisi sekin, että mitään Haantien omaisuutta ei hiekkakuopalta ole löytynyt.
Minusta tuntuu, että Kopralla ei ole tämän asian osalta mitään henkilökohtaista missiota tai palavaa halua ratkaista rikossarja kuten Hautalalla mielestäni oli. Kopra saattaisi paljastaa enemmänkin, jos toimittajat olisivat aktiivisempia.