Mitä luet tällä hetkellä?
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Re: Mitä luet tällä hetkellä? (ketju 2)
Yöpöydällä fysioterapeutin kuntoutusohjelma kipsatulle jalalle. Kuvitettukin on. Ja ottaa päästä.
En mä mitää tollasia ite aikanaan jalka kipsissä lukenu! Kyllä se on se ihan perus, että uskallat alkaa kävelemään enemmän ja enemmän sen kipsin kanssa. 3 viikkoa kipsin poiston jälkeen juoksin 10 km lenkin eikä mitää ongelmaa.Lähtöruutu kirjoitti:Yöpöydällä fysioterapeutin kuntoutusohjelma kipsatulle jalalle. Kuvitettukin on. Ja ottaa päästä.
Mutta asiaan, mulla on loppusuoralla tässä Riikka Pulkkisen "Totta", joka on ollut positiivinen yllätys!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Nooruska hyvä, jalkoja kipsataan monista eri syistä. Kuntoutusohjeetkin on yksilölliset. Olisi aika pöljää lähteä kävelemään, jos on esim. kävely kielletty. Mä luotan kyllä nyt tähän fysioterapeuttiin, jonka laatima monistenippu on tossa pöydällä.Nooruska kirjoitti:En mä mitää tollasia ite aikanaan jalka kipsissä lukenu! Kyllä se on se ihan perus, että uskallat alkaa kävelemään enemmän ja enemmän sen kipsin kanssa. 3 viikkoa kipsin poiston jälkeen juoksin 10 km lenkin eikä mitää ongelmaa.Lähtöruutu kirjoitti:Yöpöydällä fysioterapeutin kuntoutusohjelma kipsatulle jalalle. Kuvitettukin on. Ja ottaa päästä.
Mutta asiaan, mulla on loppusuoralla tässä Riikka Pulkkisen "Totta", joka on ollut positiivinen yllätys!
Mutta asiaan, Jet's-sarjakuvakirjoja luen just nyt. Vino pino muutakin odottaa, jahka jaksan keskittyä paremmin. Oksasen Kun kyyhkyset katosivat on odotuslistalla ykkösenä.
^No itsekin tarkoittelin, että sitä mukaan kun sun on ohjeistettu käveleen.
Missään nimessä ei saa sitä kuutta viikkoa jäädä sängyn pohjille makaamaan. Ekat 2 vkoa pitää kepeillä mennä niin, että jalka inasen ottaa kosketuspintaa maahan, toiset kaks otetaan varovaista puoli askelta ja vikat kaks kävellään ilman keppejä. Jos nyt ei ole mikään erikoinen murtuma iäkkäällä ihmisellä.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Tom Clancy: Op- Center. Machtspiele. (Auf Deutsch).
Gods made heavy metal.
Candace Bushnell - Hissillä huipulle 
Walter Lord: Titanicin kohtalonyö. Vanha kirja 50-luvulta. On muuten hyvä lukukokemus.
Nothing is quite what it seems
Jane Austen - Järki ja tunteet 
Stephen King: Doloreksen tunnustus
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Nyt alan lukemaan kirjaa "Treblinkan viimeinen juutalainen", joka on Chil Rajchmanin omakohtainen tarina; hän on pitänyt päiväkirjaa kokemuksistaan keskitysleirillä.
Gods made heavy metal.
^ Sulla on vähän raskaampaa tekstiä kuin mitä minulla nyt. Menossa Mauri Sariolan "Kohtalokas Itämerenristeily".
Sipilän uusin "Suljetuin ovin". Suosittelen
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Jan Jalutsi - Tarinoita matkasellistä
Positiivinen yllättäjä,erittäin viihdyttävää ja sujuvaa luettavaa!
Positiivinen yllättäjä,erittäin viihdyttävää ja sujuvaa luettavaa!
Edgar Allan Poe: Kootut ketomukset
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Aloitin pari kuukautta sitten Mary Higgins Clarkin kirjan Missä olet nyt? ja nyt kun yritin jatkaa sen lukemista huomasin meneväni sekaisin lukuisien henkilöiden välillä. Pitää joko aloittaa uudestaan alusta tai hylätä koko kirja.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin