Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

sisotalo kirjoittaa:
Annaannalta jää kuitenkin tärkein toimintani pois – eikä ihme kun ei tähän saakka ole kukaan kanssani käynyt keskustelu faktojen pohjalta. Nyt se on kuitenkin alkanut. Alpo ei kuule sitä mitä Susku kuuli, tosin he kuuntelevat eri nauhoja. Suskulla oli se nauha, jonka Tuija Nieminen on leikellyt koskemaan vain Jukan äännähdyksiä. Amanda vahvista kuulusteluissa isänsä huutaneen Annua. Tästä asiasta keskustelu saa uuden pohjan kun valhalla kertoo mistä hätäpuhelun voi imuroida.
Tarkalleen ottaen - mitkä kaksi eri nauhaa? Miten kaksi eri nauhaa on kuultavissa?! Eikö Susku käynyt kuuntelemassa väitetyn alkuperäisen häkenauhan KKO:n arkistossa - eikö täällä niin ole väitetty, että siellä se on ollut kuunneltavana? Ja eikö Susku juuri kuullut nämä "apua annu"-huudot siellä KKO:n arkistossa?!

Siis se KKO:n arkistossa ollut nauha ei ollut alkuperäinen häkenauha? Ja sitten häkenauhaketjussa lukee näin:

Korkeimmalle menneessä valituslupahakemuksessa seuraavasti:

Uhrin äänet ovat erikoisia, koska hän ei varsinaisesti puhu kenellekään. Uhri huutaa Annua apuun kahdessa kohtaa mutta muutoin hänen äänetlynsä on valitusta ja huutoa, joka ei erityisesti ole suunnattu kenellekään tietylle henkilölle.

Tuija Niemeltä.
Niin, että sitten valituslupahakemukseen hän unohtikin itse leikelleensä nauhan, vai?!
Alethes doksa meta logu
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Sirpa kirjoitti:

Korkeimmalle menneessä valituslupahakemuksessa seuraavasti:

Uhrin äänet ovat erikoisia, koska hän ei varsinaisesti puhu kenellekään. Uhri huutaa Annua apuun kahdessa kohtaa mutta muutoin hänen äänetlynsä on valitusta ja huutoa, joka ei erityisesti ole suunnattu kenellekään tietylle henkilölle.

Tuija Niemeltä.
Niin, että sitten valituslupahakemukseen hän unohtikin itse leikelleensä nauhan, vai?!
Variaatioita, Sirpa, variaatioita!

Alleviivaamaani kohtaan näin kaffepaussilla; litteroinnissa on merkitty kahden kuullun kolahduksen taustalla keskeytyksettä jatkuvan mystinen alaalaalalalalalalalalal -huuto/huudahdus. Sitä ei missään nimessä voi pitää kenellekään kohdistettuna pyyntönä/vaatimuksena/huutona, tuskin tuota voi pitää ylipäänsä tolkkuisena ilmaisuna. Eri asia olisi, jos nuo vokaalit joku olisikin tulkinnut älä-älä-älä huudoiksi, jotka lausuttu pahasti puukotettuna, mahdollisesti selällään maatessa ja ilman hammassiltaa.
Äänet, joita ei ole kohdistettu kenellekään, ovat erikoisia - hmm?
Älä-älä-älä älämölöstäkään ei tietenkään voi päätellä onko kohdistettu ja jos, niin kenelle.

Nauhankuuntelijoilta kysyisin, että onko mahdollisuuksien rajoissa. Erottaa satavarmasti ääät ja aaat.

... jos suomenkieleen orientoitunut kuuntelija ei ottanut huomioon muita kieliä, Isä Meidän -rukouksen sijaan uhri lausui jotakin, joka minun korvissani kuullostaa "La-illaha-ila-Allah ...".
Sirpa

Jahah, vai variaatioita... Aikaisemmin sitä KKO:ssa kuunneltavaa mainostettiin alkuperäisenä. Ja Niemi katsoo aiheelliseksi antaa lausunnon itse leikkaamastaan variaatiosta KKO:lle?!

Jos kuuntelisi sen leikkaamattoman version, niin antaisikohan se jonkinlaisen selityksen tällä yksinpuhelulle (nimittäin loogisesti ajatellen silloin poistettuna muut äänet Lahden puhe on kohteetonta: palautettuna niillä on kohde - siis looginen johtopäätös Niemen lausunnosta), mutta jos arkistossa on kuunneltu alkuperäisenä leikattua versiota, niin tuskin siellä sitten muuta onkaan ollut, ja tulee ymmärrettäväksi tuo Niemen lausunto, ja puuttuvat askeleet ja taustaäänet ja mitä lie.

No, silkkaa potaskaa farssin ohella meille syötetty - kyllä ne itse hyvinkin tietävät asian - kuten Niemikin.

Täällä on vain kaikenlaisia ammattihämmentäjiä paikalla.

Perun edellä olevan, jos kyseessä onkin se rekonauha, jossa askeleet eivät kuulu matolla, ja sirpaleita ei kuulu, kun ei raaskittu pilata uusien asukkaiden parkettia ja lattialla voihkii näyttelijä.

Mistä te tunnistatte Lahden äänen?
Alethes doksa meta logu
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Tunnustuksen aikoihin ~ AA:n puhelu veljelle tukee myöhemmin poliisille kerrottua tunnustusta.
Puhelinkeskustelu 23.9.2009

Auer: Mä pääsin nyt kotiin ja kyl tää alkaa tosi pahalt näyttää.

Veli: Mut tota, se on ihan hyvä, et sait kumminkin sen asianajajan siihen, niin se helpottaa kumminkin sitä tilannetta aika paljo.

Auer: Mul on nyt niin sekava olo näist jutuista mitä tänään puhuvat, kun en mä oo viiteen yöhön nukkunukkaan, et seuraavaks mä täst sitten meen iltapesul ja otan unilääkkeen.

--- Auer: Mä tänään jo allekirjotin semmosen paperin, mis mä sanon, et enää voi olla täysin varma siitä, et mä en oo sitä tehny.

--- Auer: Kun mä menin sinne, niin mä sain ne mun muistikortit ja mitä mä sain jotain tavaraa sielt takasin, niin mä jo riemastuin, et enks mä enää ole epäilty. Niin ei ollukaan.

Veli: Mut toisaalta niinku, en mäkään ny mikään asiantuntija oo, mut periaattees jos niil näyttöö olis, niin kyl ne niinku olis jo vanginnu sut sillon.

Auer: Niin. Jos mä oikeesti oon tehnyt sen.

Veli: Niin.

Auer: Niin kyl mä sit niinku haluun kantaa vastuun siitä.

--- Auer: Semmosta on sattunu, ettei se tarvi mikään isokaan asia olla, niin ihmiset vaan joskus pimahtaa. Ja sit ne voi, voi menettää muistinsa.

Veli: Jos sä oisit menettänyt muistis, niin miten ihmees ne ei ois, kun ne tulee sinne paikan päälle, et ymmärräks sä. Miten ne, he ei ois voinu todeta sitä, et sit sä oisit sen tehny. Niinku sillon jo heti.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041 ... 5_uu.shtml
Viimeksi muokannut rantakoski, Ke Loka 31, 2012 4:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
annaanna

sisotalo kirjoitti:Pyydän saada kiittää ananaannaa täsmällisestä toimintani kuvauksesta. Tietenkin siihen tulee heti perään valhallan vinoilu siitä, että Turun käräjäoikeuden puheenjohtaja Katajamäki ja minä emme usko Annelin pojan puheisiin pienten lasten raiskauksista.

Annaannalta jää kuitenkin tärkein toimintani pois – eikä ihme kun ei tähän saakka ole kukaan kanssani käynyt keskustelu faktojen pohjalta. Nyt se on kuitenkin alkanut. Alpo ei kuule sitä mitä Susku kuuli, tosin he kuuntelevat eri nauhoja. Suskulla oli se nauha, jonka Tuija Nieminen on leikellyt koskemaan vain Jukan äännähdyksiä. Amanda vahvista kuulusteluissa isänsä huutaneen Annua. Tästä asiasta keskustelu saa uuden pohjan kun valhalla kertoo mistä hätäpuhelun voi imuroida.

Toinen keskusteluaihe on Annelin tunnustuksen historia. Kaipaan kuitenkin keskustelijoilta kokonaisnäkemystä. Kuinka menee se animaatio jossa Anneli tappaa miehensä samalla kun hätäpuhelu soi? Alpon animaatio osoittaa kuinka murhaaja toimi synkronisoituna hätäpuheluun. Uutta animaatiota on kuolema luvannut ja Alpolla se kai jo onkin. Keskustelun pitäisi aina lähteä animaatiosta
Mielestäni Te olette toiminut esimerkillisesti ja kunnioitettavasti näihin juttuihin tutustuessanne noissa mainitsemissani toimissanne. Olen ihmeissäni nimimerkki Valhallan näköalattomuudesta ja keskittymisestä palstalla kuvailemaan viesteissään eloisasti miten lapsia on luultavasti kohdeltu, minusta tässä lsh-tuomitsemisesta eli seksuaalisesta häirinnästä tuomitsemisessa on vielä toivoa jäljellä. Jossakin viestissäni jo listasinkin indikaattoreita, jotka minulle tuota toivoa antavat. Unohdin mainita tämän käräjäoikeuden tuomarin epäilevän kannan. Toivottavasti syytteet kasanneet ja niistä asiantuntijalausuntonsa pyynnön perästä antaneet ovat erehtyneet. Samoin kuin käräjäoikeus tuomiossaan ja lapset eivät ole kokeneet hirveyksiä, ainakaan koko laajuudessaan.

Animaatiosta. Minä mielikuvaharjoittelen omassa päässäni, omilla animaatioillani. Puhuisinkin mieluummin tapahtumakuvauksesta. Turumurre olikin näköjään laittanut Häke-ketjuun villin veikkauksensa tuohon surmajuttuun liittyen. Kokeillut sijoittaa tuota todistusteeman mukaista taustanauhaa johonkin kohtaan nauhoitettua puhelua. Todella vaikealta vaikuttaa syyttäjien tehtävä, voi kun haaveeni taltioidusta oikeudenkäynnistä toteutuisi! Mitä yrittävät salissa selittää ja esittää. Kyllä minä henkilökohtaisesti kallistun Kuolemannaakan kannalle; järjetöntä olisi jotakin itsellensä raskauttavaksi kääntynyttä taustanauhaa soitella, kun olisi voinut puhelimen yksinkertaisesti sulkea kiireen vilkaa. Järjetöntä puolestaan hankkia omalla kustannuksella asiantuntijaksi DI Hemmi ruotimaan hoviin taustanauhaa, mikäli siis olisi surman suorittanut tai taustanauhaa surman sivussa pyörittänyt.

Järkyttävää lukua suomalaisen oikeudenkäynnin historiassa olemme todistamassa, vertainen taitaa löytyä sieltä ruotsinmaalta, tämä Qvickin tapaus.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

”Hunajaisin huulin, sokeroiduin suin, elämän sait maistumaan, mä sille antauduin. Jos hunajaiset haaveet taas tulla toteen vois, mut saisi sokerilla päällystää ja sitten syödä pois…”
Sirpa

rantakoski kirjoitti:Tunnustuksen aikoihin ~ AA:n puhelu veljelle tukee myöhemmin poliisille kerrottua tunnustusta.
Puhelinkeskustelu 23.9.2009

Auer: Mä pääsin nyt kotiin ja kyl tää alkaa tosi pahalt näyttää.

Veli: Mut tota, se on ihan hyvä, et sait kumminkin sen asianajajan siihen, niin se helpottaa kumminkin sitä tilannetta aika paljo.

Auer: Mul on nyt niin sekava olo näist jutuista mitä tänään puhuvat, kun en mä oo viiteen yöhön nukkunukkaan, et seuraavaks mä täst sitten meen iltapesul ja otan unilääkkeen.

--- Auer: Mä tänään jo allekirjotin semmosen paperin, mis mä sanon, et enää voi olla täysin varma siitä, et mä en oo sitä tehny.

--- Auer: Kun mä menin sinne, niin mä sain ne mun muistikortit ja mitä mä sain jotain tavaraa sielt takasin, niin mä jo riemastuin, et enks mä enää ole epäilty. Niin ei ollukaan.

Veli: Mut toisaalta niinku, en mäkään ny mikään asiantuntija oo, mut periaattees jos niil näyttöö olis, niin kyl ne niinku olis jo vanginnu sut sillon.

Auer: Niin. Jos mä oikeesti oon tehnyt sen.

Veli: Niin.

Auer: Niin kyl mä sit niinku haluun kantaa vastuun siitä.

--- Auer: Semmosta on sattunu, ettei se tarvi mikään isokaan asia olla, niin ihmiset vaan joskus pimahtaa. Ja sit ne voi, voi menettää muistinsa.

Veli: Jos sä oisit menettänyt muistis, niin miten ihmees ne ei ois, kun ne tulee sinne paikan päälle, et ymmärräks sä. Miten ne, he ei ois voinu todeta sitä, et sit sä oisit sen tehny. Niinku sillon jo heti.
Juu niin tukee. Kun on se sekava olo, eikä enää tiiä mistään mittään, ku on se valvominen ja ne lääkkeet, ja poliisiki esitti ne todisteet - ku ei ollu kettää missään ja yksikseen Jukka vaan sitä kuolinkamppaili...

Ihme ku ne polisikkaan ei huomannu mittään.

Oliko tuo leikattu versio nyt se, joka AA:lle tuolloin esitettiin todisteena? Leikattu versio vai tehty rekonstruktio?

Eikös tämä puhelinkuuntelu saatu esille siitä väkisin auki väännetystä aineistosta vasta pitkälti käräjäoikeuden jälkeen?

Mutta, annaanna, syytä nyt kuitenkin olettaa, että kaikki epäselvä on ihan vain sirkukseksi hämmennettyä moskaa - totuus on ihan varmasti niiden hanskassa, joille se kuuluu - ei tähän mitään yksityisiä vetoomuksia tai tutkimuksia tarvita.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ke Loka 31, 2012 5:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Anna mun kaikki kestää. Ja anna anna antaakin.
Sirpa

Annaanna, tämä järkyttävä oikeudenkäynnin luku, jota olemme historiallisesti todistamassa, on tieten, tahtoen ja tarkoituksella järjestetty farssi - siitä kertovat erinäiset pienet yksityiskohdat, mutta ennen kaikkea syyttäjä Valkaman omat sanat. Ei tarkoita sitä, etteikö taustalla olisi vakavat asiat.

Luepa vaikka tuo oma allekirjoituksesi, ja nuo Valkaman sanat - kuin suoraan minfosta, jossa varmasti farssia on pitkälti käsikirjoitettukin.
Alethes doksa meta logu
annaanna

Tiia Rantalaisen jutusta Iltalehdessä;

Aueria kuulusteltiin ensimmäistä kertaa epäiltynä syyskuussa 2009. Hänet pidätettiin muutamaksi päiväksi ja laskettiin vielä hetkeksi vapaaksi "muistelemaan surmayötä".

Auerin ollessa vapaana poliisilla oli käräjäoikeuden lupa Aueriin kohdistuvaan telekuunteluun. Noiden päivien aikana Auer puhui useasti veljensä kanssa puhelimessa.

Auer jutteli veljensä kanssa enimmäkseen lapsistaan ja unettomuudestaan, ja veli auttoi siskoaan etsimällä tälle asianajajan.

Eräässä puhelussa Auer puhuu sekavasta olostaan ja siitä, että hän haluaa kantaa vastuun, jos hän on syyllistynyt henkirikokseen. Auer mainitsi veljelleen, että ihmiset ovat joskus pimahtaneet pienestäkin asiasta ja menettäneet sitten muistinsa.

Puhelinkeskustelut on litteroitu lisätutkintaan, jota Auerin asianajaja Juha Manner pyysi poliisilta käräjäoikeuden tuomion jälkeen.
Ei voi yrityksen puutteesta syyttää Porin poliisia. Seppo tutki ja tutki kuukausi kaupalla, kuunneltiin asuntoa ja teleliikennettä. Ei selvinnyt surmaaminen, ei havaittu lasten käytöksessä tai kotioloissa tutkittavaa. Edes sekavana ei puheiluissaan mitään raskauttavaa lipsauttanut. Ilman asianajajaa koppihoidettu ensin alkuun. Santaoja kertonut noihin aikoihin aina poliisivankilan kautta töihin menneensä. Kysellyt luultavasti miten on yönsä valvonut.

Yksi lisätutkinta löytynyt!, joka toimitettu vasta käräjäoikeuden elinkautispäätöksen jälkeen. Selvisi puolustuksen asianajajalle asiakkaansa henkinen tila ja tapahtumien tarkempi kulku himpun verran myöhässä. Onko käyettävissään ollut vain litteroinnit vai äänitteet.

Harmin paikka, ettei hovioikeus listannut tavan mukaisesti oikeudenkäynnissä mukana olleita todisteita luettelona. Oi miksi ei! Olisi voitu verrata käräjien jälkeistä todisteiden karttumista.

Tiedän Rantakoskella olevan jo lisäselvityspyyntöjä esittämistään väitteistä jonoksi asti, mutta mikäli mahdollista, niin pyytäisin jollakin tavalla yksilöimään mikä puhelussa tukee tuota tunnustusta, ei se nyt ainakaan ensimmäiseksi silmille pomppaa. Tuota black-outin mahdollisuutta tuntuu tuossa pyörittelevän. Oli kertomansa mukaan saanut sellaisesta mahdollisuudesta tiedon virkavallan kautta, Seppo oli todennut johtopäätöksenään, että sulla oli varmaan black-out ollut silloin yöllä (kun siis miehesi surmasit). (voi voi kun eivät vain kadottaisi siellä krpeessa tuota tallennetta Seppo-poliisin puhelusta).

Sirpa. Elämme suurrealistisia aikoja.

Ps. pätkiikös siellä Valhalla kasetti?
Sirpa

Oletko, annaanna, varma, ettei syytettyjen listalla/kohde nyt ole/ollut itse Seppo? Minkä muuten ko. peitepoliisi on kertonut siviiliammatikseen - kait hänelle sellainenkin kuului tuohon peitehenkilöönsä liittyen?

Annaanna, se puhelu nimenomaan tukee TUNNUSTUSTA: selviää tämän ns. tunnustuksen mitäänsanomaton perusta.

Jos olisi mennyt muisti - olisihan poliisi sen heti huomannut!

Ei AA ole tunnustanut lavastaneensa murhaa kaikenmaailman häkenauhoin eriaikaisilla tallenteilla!

Lisäksi kysyisin vielä, että miten, annaanna, arvelet, että tuo Seppo kyseenalaisine peitetoimineen olisi saatu kiinni ja "esiin" ilman tätä farssia, jos tämänkin yhteydessä vääntöä oli käytävä KKO:ta myöten, koska peitetoiminnasta vastaava taho kieltäytyi noudattamasta hovioikeuden päätöstä? Entä jos he olisivat kieltäytyneet noudattamasta KKO:n päätös myös, mitä silloin olisi pitänyt tehdä/voitu tehdä?
Viimeksi muokannut Sirpa, Ke Loka 31, 2012 6:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
annaanna

Sirpa kirjoitti:Annaanna, tämä järkyttävä oikeudenkäynnin luku, jota olemme historiallisesti todistamassa, on tieten, tahtoen ja tarkoituksella järjestetty farssi - siitä kertovat erinäiset pienet yksityiskohdat, mutta ennen kaikkea syyttäjä Valkaman omat sanat. Ei tarkoita sitä, etteikö taustalla olisi vakavat asiat.

Luepa vaikka tuo oma allekirjoituksesi, ja nuo Valkaman sanat - kuin suoraan minfosta, jossa varmasti farssia on pitkälti käsikirjoitettukin.
Oletat olevan tieten tahtoen järjestetty farssi. Olisiko kyseessä sitten jonkinlainen hallittu hermoromahdus jonkun taholta näissä lapsien kautta tulleissa asioissa, saanut tarpeekseen systeemistä, jatkuvasta paineesta ja hulluista ihmisistä, jotka surmaavat perheensä jäseniä, ventovieraita, ohikulkijoita. Vuosi vuoden perään. Ylikehittyneestä velvollisuudentunnosta ja kapinamielestä, päätöksestä tehdä aivan kaikki aivan pilkuntarkaan aivan kaikkien sääntöjen mukaan terve maalaisjärki unohtaen. Ja toisaalta lyöden kapuloita rattaisiin milloin ikinä siihen aukeaa tilaisuus. Mene ja tiedä!

Mutta sen tiedän, että ylikehittyneestä velvollisuudentunnosta "kärsivät" ovat alttiita itsemurhille. Kun eivät anna itselleen tavallaan arvoa, mahdollisuutta ajatella omia tarpeitaan. Palvelevat vain muitten tarpeitten eteen, muiden esittämiä vaatimuksia ja toiveita toteuttaen. Kunnes tulee seinä vastaan, havahdutaan omien oikeuksien olemassaoloon, oman elämän elämättömyyteen, toisten pompotettavana oloon. Päässä naksahtaa ja voila! Ainakin voin päättää omasta elämästäni.

Tokko koko soppa kuitenkaan on yhden kokin aikaansaannos. Hämmentäjänä on voinut olla myös tuollainen jekuttaja;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3738062 (loppupuolella ketjua)
Jekuttaminen osa poliisien omaa alakulttuuria.

Eri ammatti- ja opiskelijaryhmille kehittyy helposti omia alakulttuureja, todisteena tästä on Porin poliisien keskuudessa esiintyvä "jekuttaminen". "Jekuttamisessa" pyritään nolaamaan julkisesti työkavereita tai vaihtoehtoisesti puhumaan pötyä niin uskottavasti, että juttu kritiikittömästi julkaistaan lehdistössä. Uskaliaimmat ovat onnistuneet jekuttamaan jopa Porin käräjäoikeutta tuottamalla toisensa poissulkevia rekonstruktioita.

Viimeksi on tuotettu kaksi erilaista ovi-ikkunan rikkoutumista. Toisen lopputulema oli, että ikkuna on rikottava ulkoapäin, jotta saadaan dokumentoitu sirpalekasa, toisen rekonstruktion mukaan rikkominen on tehtävä sisältäpäin. Jekutus onnistui täydellisesti ja oikeuden päätöksessä lukee tänäkin päivänä, että asiasta annetun, keskenään ristiriitaisen todistelun pohjalta oikeus katsoo, että on mahdotonta sanoa mistä suunnasta ikkuna on rikottu.

Eräs rutinoitunut jekuttaja on onnistunut nolaamaan jo kolme tutkinnanjohtajaa, ensimmäisen sai epäilemään henkirikokseen syylliseksi henkilöä ilmiannon perusteella. Perättömäksi ilmiantajaksi oli sattuman oikusta tarjoitunut pakkomielteen asiasta kehittänyt henkilö, joka oli jo puolen vuotta vahvistanut mielessään kertomustaan, joka oli suuresti muuttunut alkuperäisestä. Syylliseksi epäilty oli vapautettava, tutkinnanjohtajan erehdystä nauroivat naurismaan aidatkin, jekuttajan lisäksi.

Toiselle tutkinnanjohtajalle teki temput ilmoittamalla, ettei muuten kuule surmaajan ääntä äänitteestä, josta sen voidaan olettaa kuuluvan. Esitti samassa yhteydessä hankkimansa äänitutkijan lausunnon, jossa vastattiin tutkimuskysymykseen; "Voidaanko varmuudella sanoa taustalta kuuluvan surmaajan puhetta". Tästä kehittyikin legendaarinen jekutus.

Kolmannelle tutkinnanjohtajalle teki tämä jekuttaja ihan perusjekutuksen, joka on peruskauraa tutkijapiireissä. Jekuttaja "näki" jotakin mitä muut eivät olleet nähneet. Tässä jekutuksessa siristetään silmiä ja katsellaan aineistoa aivan uudella näkökulmalla. Tässä tapauksessa ihoon puukotuksen yhteydessä tulleet nirhamat alkoivat näyttämään ristikuviolta, ja kuvaa kääntämällä ylösalaiselta ristiltä. Loppu onkin sitten pala suomalsita rikostutkinnan historiaa. Jutun syyttäjät olivat herkkäuskoisia hölmöjä, joille sai uskoteltua vaikka mitä muutakin soopaa.
Melko virkistävä kokemus tämä!
Hyvää illanjatkoa kaikille. Niillekin, joiden illan olen pilannut.
Sirpa

Kopioimaasi kirjoitukseen viitaten - tässä ei ole jekutettu miltään tasolta uskottavasti, vaan nimenomaan epäuskottavan ristiriitaisesti - eihän Ulvila-osiossa muuten olisi satojen - ellei jo tuhansien - sivujen vääntöä.

Vertaa nyt vaikka tuota häkenauhaa: syyttäjän ja puolustuksen päätodiste, sama kummallakin, jolla syyttäjä todistaa, ettei ole ulkopuolista, AA on syyllinen, ja väittää sitä AA:n lavastamaksi, vaikka Lahden haavojen sanotaan vuotaneen verta, kun poliisi tuli.

Ollakseen totta tämä skenaario edellyttäisi syyttäjän pikaista toimittamista suljetulle osastolle, mutta tietämäni mukaan hän on ehtinyt tämän jälkeen jo paneutumaan myös väärinpäin oleviin risteihin ja saatananpalvontaan.

Tämä jo edellyttää ns. järjen ottamista käteen tunteita vellovan uskon sijasta.
Alethes doksa meta logu
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Annijattalle

Joskus, arvaan vain, joku kyselee, että

Missäs se on se yksi piisi??

Oi, muistatko vielä ne viisut,
joita minfossa tavailtiin,
joita Annijatta kirjoitti joskus,
ne viisut ne rentoutti niin,

kun kiukkuiset postit ne viuhui,
ne toivoa taistoon antoi.
Siis missä on annijattan viisut?
Et nauraa, nauraa viel vois.
Kun muistelet Ulvilaa joskus,
niin naura, jos nauraa viel voit.

Kyllä sille ei voi mittää, että joskus vaan Ulvilaan liittyvät jutut on sen kaltaisia, ettei tie itkiskö vai nauraisko.. Nauru pidentää ikää... just joo.

ei ole tarkoitus loukata ketään eikä halventaa tuota värssyä alkuperäisenä, se on hengellisten laulujen ehdottomia klassikoja, Jaakko Ryhäsen sitä laulauessa hänen äänsä on jyhkeä, alkaa melkein vavisuttaa, niin komea, äärettömän kaunis.

aj, saanko kysyä ysärillä yhtä juttua?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Lyhyestä virsi kaunis :lol:
Mutta mitenkäs porukka polokkoo laskoo
taas annijatalta täyttä pa.... :shock:

Kakkelista kuulu se polokan tahti
sormieni päitä syyhytti.
Tuplaanna se Valhallaa vahti
vaan kyllähän Sirpa sen jetkutti,
sillä ei niitä silloin kiellot haittaa
kun hyö huostavat laiasta laitaan.
Salivili hipput tupput täppyt
äppyt tipput hilijalleen.

Sirpan suu oli vehnäsellä
ko immeiset viesteihin vastasi
Peä oli märkänä jokkaisella
ja sisotalo vinku ja voevotti.
Ei tätä ukkoo älli haittaa
sillon ko laskoo laiasta laitaan.
Äppyt tipput hiljalleen

Väittää että Annu olokkarissa
virsiä veisata huijjuutti,
kun kukka poika kammarissa
Annun tyttöjä nuijjuutti.
Eikä sitä tosenttia faktat haittaa
sillon ko laskoo laiasta laitaan.
Äppyt tippu hilijalleen

Turruus oli lystiä muuton jäläkeen
sai Jenssi ainakin kerran jytkyyttee.
Käräjil ko mäntii ni Annu se riitelj
ja sisotalo alako jo nyyhkyyttee.
Manneri tuumas Annulle- mitäpä se haittaa
laskemma hovissa vielä laiasta laitaa.
Äppyt tippuu hilijalleen

Nuorelle sano jotta tukkee suusi
en ruppee sun terveyttäs takkoomaa.
Ehejänä pieäset ku korjoot luusi
turpas ku tukit nii en ala hakkoomaa.
Ei sitä poikoo hellyys haittaa
ko Annua syyttää laiasta laitaan.
Äppyt tippuu hilijalleen

Sirpa se sano jotta eppäillä pittää
ei tottuutta niin voan nielasta.
salajuonia hakkoo vaikka lännestä ittään
vaan ikkään ei usko polliisia.
Eikä tosenttiukkoo kainous haittaa
sillon ko hourii laiasta laitaan.
Salakkarit homssut tuplat täppyt
Ällit tippuu hiljalleen

Taralle: Jos iltatuuli viestin tuoda vois. OK
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Vastaa Viestiin