Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

jokuvaan

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

A.W kirjoitti:- - -
Ehkä tyttö vilpittömästi ajattelee, että äiti on ainoa, joka hänesti oikeasti välittää, kun isäkään ei koskaan välittänyt. No entäs ne raiskaukset? Miksi tyttö kaiken sen jälkeen vielä äitiään puolustaa? Ainoa mitä mä tuosta voin ajatella, että seksuaalirikokset onkin tuulesta temmattu. En usko, että jo tuohon ikään ehtinyt tyttö joka ymmärtää jo kaiken, voisi muuten enää äitiään puolustaa.

Humanistista ja realistista tekstiä A.W:ltä.

Sitä olisi ehkä myös syytä epäillä, että mikäli lsh-rikoksia on todella tapahtunut (ja kovasti siihenhän käräjäoikeuden tuomio viittaa), niin vanhin lapsi on saatettu manipuloida, painostaa tai lavastaa osalliseksi niihin(kin) tekoihin. Se selittäisi sen, ettei tyttö, joka ymmärtää jo kaiken, menisi todellakaan paljastamaan osuuttaan maailman hirveimpiin tekoihin. Puhuu mieluummin suihkussa halustaan kuolla (tilakuuntelu). Lapsiraukka.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

A.W kirjoitti:
annijatta kirjoitti:Tämä vanhimman sitouttaminen onkin sitten kiinostava näkökulma. Sitoutettinko hänet jo varhaisessa suunnitteluvaiheessa ja miten? Mikä voisi saada 9- vuotiaan sitoututetuksi näin "saatanalliseen" suunnitelmaan?
Tästä seuraa: Mikä häntä sitouttaa yhä edelleen??? .
Isän huono kohtelu häntä kohtaan, tyttö oli tuolloin 11 ja esimurrosiässä, omaa tahtoa ja kapinahenkä jo löytyy.(jollei tyttö ollutkaan Jukan lapsi)
Tuota mä myös ihmettelen että miksi tyttö on edelleen annelin puolella? Ehkä äiti on sanonut, että sinäkin joudut vankilaan jos kerrot, mutta luulisi tuossakin tapauksessa, että joku aikuinen hänelle olisi selittänyt, että asiat ei mene niin.
Ehkä tyttö vilpittömästi ajattelee, että äiti on ainoa, joka hänesti oikeasti välittää, kun isäkään ei koskaan välittänyt. No entäs ne raiskaukset? Miksi tyttö kaiken sen jälkeen vielä äitiään puolustaa? Ainoa mitä mä tuosta voin ajatella, että seksuaalirikokset onkin tuulesta temmattu. En usko, että jo tuohon ikään ehtinyt tyttö joka ymmärtää jo kaiken, voisi muuten enää äitiään puolustaa.
Olet perustanut mielipiteesi Annelin kertoman pohjalta tytön kohtelusta. Kuulemisissa tyttö ei ymmärrä kysymystä huonosti kohtelusta. Päinvastoin oli kivaa kun iskä oli kotona. No onhan se kivaa kun joku leikkii, laittaa ruokaa, siivoaa vie leikkipuistoon ja ostaa vielä äidiltä salaa jäätelöä.
Kukahan se kohteli niitä lapsia huonosti. Olisikohan isä ollut vihainen äidille lasten huonostikohtelusta??? Olikohan isällä jotain syytäkin olla. Näin jälkiviisaana äidin istuessa vankilatuomiota pahoinpitelyistä ynnä muista, en laittaisi paljoakaan painoarvoa hänen vihjailuilleen uhrin suhteesta lapsiin.
Olisikohan parempi tutustua myös muiden versioihin ennenkuin päätelmiä tekee.
Missähän asiassa Anneli on pysynyt totuudessa? Täytyisi tehdä luotettavuusarviointi hänen jutuistaan niille, jotka ovat kykenemättömiä sitä itse tekemään.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

^
Niin miksi kuvittelet etten ole tutustunut muiden versioihin? Tuo nyt oli mun oma päätelmä. En usko pätkääkään tytön pulinoihin, hän sanoo mitä on käsketty. Toki Anneli on evästänyt tyttöä sanomaan, että iskä oli niin ihana kaikissa asioissa, kaikenhan piti olla niin ihanaa ja auvoista.
Mä uskon myös siihen teoriaan, että tyttö on kytketty jotenkin myös seksuaalirikoksiin, jos nyt niitä on ollenkaan tapahtunut.
Annel sanoi tunnustuksessaan, että Jukka oli kohdellut tyttöä huonosti, sen hän on hätäpäissään sanonut ja siihen teoriaan uskon eniten.
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
annijatta
Javier Pena

A.W kirjoitti:^
Niin miksi kuvittelet etten ole tutustunut muiden versioihin? Tuo nyt oli mun oma päätelmä. En usko pätkääkään tytön pulinoihin, hän sanoo mitä on käsketty. Toki Anneli on evästänyt tyttöä sanomaan, että iskä oli niin ihana kaikissa asioissa, kaikenhan piti olla niin ihanaa ja auvoista.
Mä uskon myös siihen teoriaan, että tyttö on kytketty jotenkin myös seksuaalirikoksiin, jos nyt niitä on ollenkaan tapahtunut.
Annel sanoi tunnustuksessaan, että Jukka oli kohdellut tyttöä huonosti, sen hän on hätäpäissään sanonut ja siihen teoriaan uskon eniten.
Minulla kun ei ole tarve uskoa mihinkään. Kuinka hyvin olet tutustunut asiakirjoihin. Äitihän oli kertonut tytön ja itsensä huonosta vähättelevästä kohtelusta uhrin taholta. Viite kuulustelut. Tytöltä tätä kysyttäessä oli ymmällä. Ei iskä huonosti kohdellut päinvastoin. Huom tytölle kerrottiin että äiti oli tällaista sanonut. Viite kuuleminen. Tässä tyttö ainakin uskalsi olla myötäilemättä äitiä.

Eli mihin olettamaan perustat teoriasi seksuaalirikosten todellisuuspohjaan. Oletko saanut arvioitavaksesi ja analysoitavaksesi asiakirjat ja lausunnot joiden perusteella käräjäoikeus totesi näiden tapahtuneen ja antoi sitä myötä tuomion.
Jos näin on mikä asiakirjoissa on saanut sinut ottamaan edellämainitun kantasi??
Uskonnollinen vakaumuksesiko sinut vakuuttaa? Onneksi oikeudenistunnoissa vaaditaan todisteita olettamien vahvistamiseksi. Man måste ha någonting på fötterna innan man påstår något: sanoo riikin ruåttalainen.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

annijatta kirjoitti:
Minulla kun ei ole tarve uskoa mihinkään. Kuinka hyvin olet tutustunut asiakirjoihin. Äitihän oli kertonut tytön ja itsensä huonosta vähättelevästä kohtelusta uhrin taholta. Viite kuulustelut. Tytöltä tätä kysyttäessä oli ymmällä. Ei iskä huonosti kohdellut päinvastoin. Huom tytölle kerrottiin että äiti oli tällaista sanonut. Viite kuuleminen. Tässä tyttö ainakin uskalsi olla myötäilemättä äitiä.

Eli mihin olettamaan perustat teoriasi seksuaalirikosten todellisuuspohjaan. Oletko saanut arvioitavaksesi ja analysoitavaksesi asiakirjat ja lausunnot joiden perusteella käräjäoikeus totesi näiden tapahtuneen ja antoi sitä myötä tuomion.
Jos näin on mikä asiakirjoissa on saanut sinut ottamaan edellämainitun kantasi??
Uskonnollinen vakaumuksesiko sinut vakuuttaa? Onneksi oikeudenistunnoissa vaaditaan todisteita olettamien vahvistamiseksi. Man måste ha någonting på fötterna innan man påstår något: sanoo riikin ruåttalainen.
Joo ymmällä oli siksi, kun ei uskonut sitä, että äiti on noin sanonut. Luuli että poliisit taas vedättää ja halusi pysyä jo keksityssä tarinassa. Se tytölle kertominen on kuule ihan eri asia, kuin se, että äiti olisi hänelle itse sanonut, että nyt muutetaan vähäsen taas kertomusta.
Perustan olettamani siihen seksuaalirikoksista että: Tuli esiin hieman liian sopivaan aikaan, siis kun Anneli vapautettiin, miksei veli ollut jo aikaisemmin asiasta viranomaisille ilmoittanut, asia on vakava. Uskon, että jollei Annelia olisi vapautettu, niin seksuaalirikoksiakaan ei olisi tullut esille.
En todellakaan ole saanut asiakirjoja analysoitavikisi, kuten et sinäkään. Siellä oli yksi tuomari erimieltä. Miksi? Niin miksi? En ole ollenkaan yllättynyt jos koko paska tulee hovissa kaatumaan.
Mitäköhän helvettiä sä höpiset täällä uskonnollisesta vakaumukseta tai niin ai joo taidat puhua itsestäsi. Ja se sun vakaumuksesi on " etten nyt vain olisi eri mieltä kuin muut"
annijatta
Javier Pena

Miten niin sopivaan aikaan tuli esiin. Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole rikos jota harjoitetaan avoimesti. Harvoin jos koskaan on silminnäkijöitä ja silloin kiinnijääminen on varmaa.
Uskominen: Minulla on kuumetta
Tutkimus: Kuumemittari näyttää 36,8 astetta
Näetkö eron. Tässä syy miksi siitä uskomisesta jankutan. Jos et niin turha tätä keskustelua on jatkaa.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

^
Täällä on jokaisella omat mielipiteet ja näkemyksensä, joita tulisi myös kunnioittaa, vaikka ne olisivatkin täysin eriltä laidalta, kuin sinun omasi.
Joten älä yritä syöttää mulle tuollaista. Mä päätän ihan itse mihin uskon. Et sinä.
annijatta
Javier Pena

Täällä on jokaisella omat mielipiteet ja näkemyksensä, joita tulisi myös kunnioittaa, vaikka ne olisivatkin täysin eriltä laidalta, kuin sinun omasi.
Joten älä yritä syöttää mulle tuollaista. Mä päätän ihan itse mihin uskon. Et sinä.
Uskoahan saa vaikka joulupukkiin. Eikös se uskonnonvapaus ole sinun perustuslaillinen oikeutesi?
Vastaappa kysymykseen. Kumpi ja Kampi tappeli. Kumpi voitti???
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

annijatta ja muutkin... Saanko neuvoa?
Ei ole mitään järkeä kopsata edellisen kirjoittajan koko postia omaan vastaukseensa, lyhentäminen on oiva keino. Ja jos kyse on välittömästi edellisen kirjoittajan postista, niin kopsausta ei välttämättä tarvitse olleenkaan. Mielestäni..
annijatta
Javier Pena

turumurre kirjoitti:annijatta ja muutkin... Saanko neuvoa?
Ei ole mitään järkeä kopsata edellisen kirjoittajan koko postia omaan vastaukseensa, lyhentäminen on oiva keino. Ja jos kyse on välittömästi edellisen kirjoittajan postista, niin kopsausta ei välttämättä tarvitse olleenkaan. Mielestäni..
Ok mutta kun kaikki eivät hyväksy että heidän postejaan lyhennellään tai otetaan vaikka osa siitä. Ehkä asiayhteys kärsii siitä. En tiedä. Onhan jotkut saaneet banniakin tällaisesta. Muuten kyllä samaa mieltä. Helpompi lukeakkin.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

Otan huomioon Turunmurteen neuvon.
Annijatta: Mulla ei ole tarvetta voittaa ketään, koska jokaisella on omat mielipiteensä ja niitä tulee kunnioittaa. Turha sinun on täällä imarrella itseäsi ja yrittää väheksyä muita, sinun kirjoituksesi ei ole yhtään parempia, kuin kenenkään muunkaan.
annijatta
Javier Pena

A.W kirjoitti:Otan huomioon Turunmurteen neuvon.
Annijatta: Mulla ei ole tarvetta voittaa ketään, koska jokaisella on omat mielipiteensä ja niitä tulee kunnioittaa. Turha sinun on täällä imarrella itseäsi ja yrittää väheksyä muita, sinun kirjoituksesi ei ole yhtään parempia, kuin kenenkään muunkaan.
Olenko joskus tällaista väittänyt. Ikävää jos se on sinussa sellaisen subjektiivisen tuntee ja uskomuksen herättänyt mikä ei vielä todista että tämä olisi tosiasia.
Muuten se oli kompakysymys. Vastauksessahan kerrotaan että kumpi voitti.
Tällaista aivojumpaa olen lapsuudestani harrastanut on jäänyt tavaksi.
Toinen esimerkki tällaisesta. Käykö sinun kellosi? Kyllä No käske käydä meilläkin.

Muuten ei ole syytä mennä persoonaan, missäs kohti olen persoonasi sekoittanut väittelyymme?
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Itse ajattelen ja toimin seuraavasti: Jos esim haluaisin kommentoida jonkun kirjoittajan jotain pitkän kirjoituksen tiettyä asiaa, esim:
Valhalla kirjoitti: Minulla on lakiopinnot vielä kesken
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... t*#p503558

Niin lainaan vain ko kirjoittajan ko asian ja sitä sitten mahdollisesti kommentoin.

Täällä ei ole ollut tapana liittää linkkiä, mistä sivuilta ko alkuperäinen löytyy, mutta hyvä tapa kyllä näin edellyttäisi.

Ainakin jos minfon ulkopuolelta lainaa jotain, niin lähde tai linkki lähteeseen pitää laittaa.

Säännöt kertovat näin:

*11 §* Toisen kirjoittajan tekstin lainaamisen yhteydessä tekstin
muuttaminen on kiellettyä. Lainausta voi lyhentää, mutta alkuperäisen
ajatuksen tulee säilyä lyhennyksestä huolimatta.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=24&t=8922
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

Annijatta kirjoitti:
Missähän asiassa Anneli on pysynyt totuudessa? Täytyisi tehdä luotettavuusarviointi hänen jutuistaan niille, jotka ovat kykenemättömiä sitä itse tekemään.
annijatta
Javier Pena

A.W kirjoitti:Annijatta kirjoitti:
Ja...muiden versioihin... viittaa jutussa olevien henkilöiden kuten tyttären, pojan yleensä asianosaisten.

Lause on passiivissa eli yleisellä tasolla ei yksilöllisellä.
niille jotka ovat ei kohdustu kenenkään persoonaan vaan juuri niille jotka ovat jne
Vastaa Viestiin