Lisää valvontakameroita ?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Waja
Jane Marple

Lisää valvontakameroita ?

Viesti Kirjoittaja Waja »

Mun mielestä valvontakameroita pitäis olla kaikissa yleisissä tiloissa. Nykyisinhän ne eivät edes maksa mansikoita.
Vakuutusyhtiöt voisivat sponsata voittomarginaaleistaan kamerat yksityistalouksiin, niitä haluaville.

Kärsiikö yksityiseetysi siitä että joudut hymyilemään valvontakameralle kauppareissullasi ?
Tiina
Sherlock Holmes

Re: Lisää valvontakameroita ?

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Ei kärsi. Olen samaa mieltä. Itsekin olen koko työpäiväni ajan kameroiden hellässä huomassa ja monasti olen asiaa kiittänyt. Aina kun oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee, niin on hyvä voida katsoa kamerasta, että mitä on taas tullut touhuttua. :o Hävinneiden tavaroiden jäljityksessäkin siis oikein hyvä keksintö. Ja kyllähän nuo rikosten ennaltaehkäisyssäkin on hyvät olla olemassa. Vessa ja pukuhuone olkoot kuitenkin kameravapaat... :)
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Nyt vaan ootellaan pikkurikollisten ja ryhmäintellektuellien vastalausetulvaa...

Kysymys on vaikea, mutta tulevaisuutta, kysymysmerkittä. Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan tai toisinkin.

Lisännee myös väärinkäytöksiä, jos "kaikkialle" yltää kylmä silmä. Kiusaamisesta lähtien. Kotiini ehdoton ei.
poikkeus
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Mielestäni koko yhteiskunnan muuttuminen yhdeksi ja suureksi BB taloksi ei ole suotavaa. Mietittäisiin missä niitä kameroita oikeesti (ja miksi) tarvitaan sekä kuka niitä kemran kuvia kyttää ja tallennetaanko minne ja kuinka kauan. Siis ihan oikeesti mietittäisiin eikä vaan mutu tuntumalla tyyliin "kyllä tosta ois hyvä kuvata koska ei sitä koskaan tiedä milloin se hörhö tulee"....
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

INES 7 kirjoitti:Nyt vaan ootellaan pikkurikollisten ja ryhmäintellektuellien vastalausetulvaa...

Kysymys on vaikea, mutta tulevaisuutta, kysymysmerkittä. Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan tai toisinkin.

Lisännee myös väärinkäytöksiä, jos "kaikkialle" yltää kylmä silmä. Kiusaamisesta lähtien. Kotiini ehdoton ei.

Miksi kotiisi ei??? Tehdäänkö kotonasi jotakin epäsopivaa, vai peräti laissa kiellettyä?
Jos on libelaari niin ei silloin voi rajata et muualle kameroita mut ei mun alueelle.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Jos nimimerkkikin on poikkeus, niin jotain poikkeavaahan siellä touhutaan, sehän on selvä. 8)

Hups, sehän olikin Ines7, joka välttelee kameroita. :roll:
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Tiina kirjoitti:^Jos nimimerkkikin on poikkeus, niin jotain poikkeavaahan siellä touhutaan, sehän on selvä. 8)

Hups, sehän olikin Ines7, joka välttelee kameroita. :roll:
Minun puuhasteluni liittyy suunnitelmaan, jossa menee nuoret sekä vanhat saman lailla. Kyse ei ole seksistä. Liittyy nimimerkkiin, vihjeenä. Vielä on hieman teknistä hienosäätöä.
Vastaa Viestiin