siirretty häkehauhaketjusta..annaanna kirjoitti:Siis tähän nauhoituksen hankkimiseen liittyvään keskusteluun haluaisin lisätä oman käsitykseni.
Kuolemahan jo kesäkuussa muistaakseni kertoili menevänsä sinne arkistoon kuuntelemaan, eikö hän sieltä viestejäkin laitellut ja kertoillut heidän(?) nauhaa kuuntelevan. Olen olettanut elämän/kuoleman yhdeksi nauhalähteeksi. Lisäksi muistaisin nimenomaan hänen kertoilleen kopiointimahdollisuuksista, tai siis olettamuksistaan miten on mahdollisesti joku joka on käynyt arkistossa voinut toimia. Voi muistaa tämän väärinkin.
- tähän HÄH?, siis linkin kohdalla ei mitään. Missä minä olen jotakin viestitellyt Sun uteluistasi eri nikkien nauhotteiden alkuperästä. En muista. Sinä jotakin jostakin Nicelogin eri versioitten eri pakkausmentelmistä jotakin esitit ja koitit urkkia, mutta aivan eri asiaahan se oli.ulkosuomalainen kirjoitti: (Tuplalle terkkuja -- suahan mun "utelut" hirveasti rassasivat.)
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... i*#p516106
-utelit myös sisotalon tekemisistä ja tekemättäjättämisistä arkistossa. Sisotalo on kertonut tavastaan suojella lähteitään. "Ainakin minä varjelen lähteitäni. Hätäpuhelun suhteen, tässä vaiheessa, toivoisin muidenkin olevan korrekteja. Lähteet sulkeutuu kerta heitolla kun niitä lähtee avaamaan."; totesi sisotalo. Sen lisäksi olet ulkosuomalainen itsekin viestittänyt lukemattomista nauhalähteistä seuraavaa:Ps.Kirjoittaja ulkosuomalainen päivämäärä 18 Marras 2012, 21:36
...
Mun tarkoitus ei ollut missaan nimessa, etta kukaan paljastaisi lahteitaan -- en itsekaan voi sita tehda. Kun nauhan olisi periaatteessa kuitenkin voinut saada kuultavakseen aika monesta lahteesta--mukaanluettuna vaikka oikeussaleissa sen aanittaneet amatoorit tai ammattilaiset, joku syvakurkku Lehdon porukassa, Finnvoxin studiolla tai joko syyttajan/puolustuksen puolella tai poliisissa, ja sitten tietenkin tuo julkistettu aineisto KKO:n arkistossa -- ma vain toivoin, etta kaikki asiasta vakavasti kiinnostuneet varmistavat sen analysoimansa nauhan alkuperan ja vaikka laittaisivat rastin ruttuun taalla-- tsekattu on.
Kuolema kirjoitti 18.11.:
*poistettu*tm ja tervetuloa palstalle!
Itse en pane pahakseni lainkaan, että porukka jakelee nauhasta kopioita, koska minun mielestäni jokaisen pitäisi nimenomaan saada kuulla se alkuperäinen nauha ja muodostaa siitä oma käsityksensä!!! Jo ihan senkin takia, että tämä case on saanut niin paljon mediahuomiota ja toisaalta myös syönyt veronmaksajien rahoja.
tämä on ot, mutta en nyt vain jaksa laittaa jotain asiaa itse nauhasta..
Jumalauta, valehtelet, härskisti...ja käytät hyväksesi sitä että henkilö josta puhut paskaa on tauolla. Ei siis mitään rajaa ole sinulla. Häpeän puolestasi.
... oletko unohtanut kuka ilmoitti, että häneltä saa, laittoiko vielä sähköpostiosoitteensakin tai siis mainitsi että blogissaan löytyy..
voiko joku nainen olla noin inhottava, no voi toki, mutta vähän ihmettelen sun tissiviikko avausta, siis KUKAAN nainen, ei voi olla noin tökerö.. elikäs mahdaaks sull mittä varsinaissie tisei ollakka, oot äijä.. sekasikiömäiset postaukset herättää kysymyksiä. Huomaa etten tehnyt kysymystä.
Tämä oli vain ilmoitusasia.