Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

annaanna kirjoitti:Siis tähän nauhoituksen hankkimiseen liittyvään keskusteluun haluaisin lisätä oman käsitykseni.

Kuolemahan jo kesäkuussa muistaakseni kertoili menevänsä sinne arkistoon kuuntelemaan, eikö hän sieltä viestejäkin laitellut ja kertoillut heidän(?) nauhaa kuuntelevan. Olen olettanut elämän/kuoleman yhdeksi nauhalähteeksi. Lisäksi muistaisin nimenomaan hänen kertoilleen kopiointimahdollisuuksista, tai siis olettamuksistaan miten on mahdollisesti joku joka on käynyt arkistossa voinut toimia. Voi muistaa tämän väärinkin.
ulkosuomalainen kirjoitti: (Tuplalle terkkuja -- suahan mun "utelut" hirveasti rassasivat.)

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... i*#p516106
- tähän HÄH?, siis linkin kohdalla ei mitään. Missä minä olen jotakin viestitellyt Sun uteluistasi eri nikkien nauhotteiden alkuperästä. En muista. Sinä jotakin jostakin Nicelogin eri versioitten eri pakkausmentelmistä jotakin esitit ja koitit urkkia, mutta aivan eri asiaahan se oli.

-utelit myös sisotalon tekemisistä ja tekemättäjättämisistä arkistossa. Sisotalo on kertonut tavastaan suojella lähteitään. "Ainakin minä varjelen lähteitäni. Hätäpuhelun suhteen, tässä vaiheessa, toivoisin muidenkin olevan korrekteja. Lähteet sulkeutuu kerta heitolla kun niitä lähtee avaamaan."; totesi sisotalo. Sen lisäksi olet ulkosuomalainen itsekin viestittänyt lukemattomista nauhalähteistä seuraavaa:
Kirjoittaja ulkosuomalainen päivämäärä 18 Marras 2012, 21:36
...
Mun tarkoitus ei ollut missaan nimessa, etta kukaan paljastaisi lahteitaan -- en itsekaan voi sita tehda. Kun nauhan olisi periaatteessa kuitenkin voinut saada kuultavakseen aika monesta lahteesta--mukaanluettuna vaikka oikeussaleissa sen aanittaneet amatoorit tai ammattilaiset, joku syvakurkku Lehdon porukassa, Finnvoxin studiolla tai joko syyttajan/puolustuksen puolella tai poliisissa, ja sitten tietenkin tuo julkistettu aineisto KKO:n arkistossa -- ma vain toivoin, etta kaikki asiasta vakavasti kiinnostuneet varmistavat sen analysoimansa nauhan alkuperan ja vaikka laittaisivat rastin ruttuun taalla-- tsekattu on.
Ps.
Kuolema kirjoitti 18.11.:
*poistettu*tm ja tervetuloa palstalle! :)

Itse en pane pahakseni lainkaan, että porukka jakelee nauhasta kopioita, koska minun mielestäni jokaisen pitäisi nimenomaan saada kuulla se alkuperäinen nauha ja muodostaa siitä oma käsityksensä!!! Jo ihan senkin takia, että tämä case on saanut niin paljon mediahuomiota ja toisaalta myös syönyt veronmaksajien rahoja.
siirretty häkehauhaketjusta..

tämä on ot, mutta en nyt vain jaksa laittaa jotain asiaa itse nauhasta..

Jumalauta, valehtelet, härskisti...ja käytät hyväksesi sitä että henkilö josta puhut paskaa on tauolla. Ei siis mitään rajaa ole sinulla. Häpeän puolestasi.
... oletko unohtanut kuka ilmoitti, että häneltä saa, laittoiko vielä sähköpostiosoitteensakin tai siis mainitsi että blogissaan löytyy..
voiko joku nainen olla noin inhottava, no voi toki, mutta vähän ihmettelen sun tissiviikko avausta, siis KUKAAN nainen, ei voi olla noin tökerö.. elikäs mahdaaks sull mittä varsinaissie tisei ollakka, oot äijä.. sekasikiömäiset postaukset herättää kysymyksiä. Huomaa etten tehnyt kysymystä.

Tämä oli vain ilmoitusasia.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti: mille kissimirrille luulit puhuvasi:
tarkkuutta, turre, tarkkuutta
Kuva
hahhaaaaaa :)
Sorry. En mä tiänny et sun mirris on naamiaisiin menos...
Mut aika kätsyy, ...vedetään vaan tollanen viitta päälle, trikoot kinttuun ja varvastossut jalkaan, niin Hupakoksihan taranmirri muuntuu..
http://lastenkirjakauppa.fi/products/hupakko-lepakko
Pikku villieläinlasten mielestä lepakko on hupakko! Miten se voi väittää, että puun runko on ylhäällä ja lehdet alhaalla? Viisas pöllö antaa niille kuitenkin neuvon: jos katsoo asioita lepakon näkökulmasta, ne voi nähdä aivan toisella tavalla!
Tara
Horatio Caine

Niin sitten oli/on tämäkin jakelija, harvemmin äänessä kuin sosiovintti:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 52#p507952
oletko aa istunut läsnä muissakin oikeudenistunnossa kuin siellä hovissa, 'rikosreportterina?

annaanna:
..Enkä minä lahjomaton reportteri ole,
Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Tara
Horatio Caine

turumurre kirjoitti:
Tara kirjoitti: mille kissimirrille luulit puhuvasi:
tarkkuutta, turre, tarkkuutta
Kuva
hahhaaaaaa :)
Sorry. En mä tiänny et sun mirris on naamiaisiin menos...
Mut aika kätsyy, ...vedetään vaan tollanen viitta päälle, trikoot kinttuun ja varvastossut jalkaan, niin Hupakoksihan taranmirri muuntuu..
http://lastenkirjakauppa.fi/products/hupakko-lepakko
Pikku villieläinlasten mielestä lepakko on hupakko! Miten se voi väittää, että puun runko on ylhäällä ja lehdet alhaalla? Viisas pöllö antaa niille kuitenkin neuvon: jos katsoo asioita lepakon näkökulmasta, ne voi nähdä aivan toisella tavalla!
Lepakoilla on hyvä tutkakuulo ja lisäksi ne ovat todellisia altruisteja (Hannu Lauerma).
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti: Kuva
Tara, tuli tälläinen kymysys mieleen; Kun olet tuolla hejacissakin ahkerana kirjoittelijana, niin oletteko käsitelleet siellä tämän nauhan aitoutta ja laillisuutta. Olen havainnut että olet siellä kuuntelemastasi nauhasta kommentoinut sekä siellä että täällä. Mutta tämä aitouskysymys, onko tullut esiin?
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tara kirjoitti: ...
Jumalauta, valehtelet, härskisti...ja käytät hyväksesi sitä että henkilö josta puhut paskaa on tauolla. Ei siis mitään rajaa ole sinulla. Häpeän puolestasi.
... oletko unohtanut kuka ilmoitti, että häneltä saa, laittoiko vielä sähköpostiosoitteensakin tai siis mainitsi että blogissaan löytyy..
voiko joku nainen olla noin inhottava, no voi toki, mutta vähän ihmettelen sun tissiviikko avausta, siis KUKAAN nainen, ei voi olla noin tökerö.. elikäs mahdaaks sull mittä varsinaissie tisei ollakka, oot äijä.. sekasikiömäiset postaukset herättää kysymyksiä. Huomaa etten tehnyt kysymystä.

Tämä oli vain ilmoitusasia.
:lol: :lol: :lol: :lol: ... tämä oli vain ilmoitusasia..... :lol: :lol: :lol: eli et ollenkaan aio huutoosi vastata ja edes yrittää perustella noita valehtelet -väitteitäsi.

Kyseenalaistat naiseuttani :P , tuo uusi lepakkoavattaresi tuo selkeitä mielleyhtymiä omasta naiseudestasi :wink: ( http://fi.wiktionary.org/wiki/lepakko ). Todellakin viestihistorioitamme tarkastelemalla voi todeta meidän kahden edustavan jotakuinkin naiseuden ääripäitä, ilmeisesti myös seksuaaliselta suuntautumiseltamme :D .

Se Sun viestisi Tissiviikot -ketjussa on hulvattoman sekopäinen.
Täältä http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 4&start=15 löytyy mm. Väestöliitolta peräisin olevaa tietoa;" Väestöliiton selvityksen mukaan naisten seksuaalisuuden haluttomuuden taustalla on usein huono seksuaalinen itsetunto. Naisen seksuaalisen itsetunnon rakentamisessa kehollisen itsetunnon nostaminen on merkittävää. "
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Tuplalle myonnetaan taten ansiokkaasta Minfo-elamatyosta
Lifetime Gomphidius Glutinosus -palkinto:

Kuva

Taman itiotason alykkyys ja voittoisan tasalaatuinen limakerros ovat pistamaton yhdistelma, joka viestittyy tasaisen varmasti, postista toiseen ja vuodesta vuoteen. Talle tasolle ei yksinkertaisesti paase kukaan muu!

Onneksi olkoon!
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Nimi sopii tuplaan, mutta ko. sienihän on hyvä ruokasieni, joten siinä mielessä väärä valinta ;)

Tupla yrittää tuolla ketjussa taas kaikin tavoin ärsyttää, että saisi edes jonkun menettämään hermot ja pääsis vasikoimaan. No, saa nähä, kuinka tällä kerralla käy..
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

^ Joo, ei ollut tarkoitus halveerata limanuljaskoita vertaamalla niita Tuplaan.
Syodaanhan sita toisaalta passinpaita, apinanaivoja ja vaikka haran kiveksiakin (criadillas), mutta en mina minkaan niidenkaan kanssa yrittaisi mitaan poytakeskustelua kayda. :twisted:
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
annaanna

Kiitos huomionosoituksesta (joko mä pian saan oman ketjun niinkuin Sirpakin :mrgreen: ).

(huippumies on kyennyt päätelmiä tekemään viestintäni tarkoitushakuisuudesta, oh hoh poikaa! :) )

Sienistä ja pöytäkeskustelusta kanssani tuli mieleen tämä syksyn inspiroima pohdintani siitä miten mahdollisesti päätyisin minfoon. Aikalailla "omalla äänelläni" :P siinä vastailen kuvitteellisten, tai ainakin nimeltämainitsemattomien, porilaiskomisarioiden kysymyksiin. Että tasokasta pöytäkeskustelua aikaansaan ainakin sienistä.

Kuittaan tällä viestillä kiitospuheeni, joka olisi siis alkanut;
"Kunnia-arvoisa ulkosuomalainen ja muu paikalle rekkautunut rupusakki!"

Miksi sinä päätyisit Minfoon? Kirjoittaja annaanna päivämäärä Ke Elo 15

Arpapeliä. Että päätyisinkö.

Skenario A
K: Teille on tehty vatsahuuhtelu. Myönnättekö nauttineenne päihdyttäviä sieniä tai muuta myrkkyä sisältävää?

V: Oonk mää siänistä sekasin. Ne sanokin mu syänee jottain sopimatont. Sekasiäniä oon syäny, juu.
Ja oon sekasin, ku pöhnäs olisin. Ei sil et olisin koskaan ollu. Pöhnäs. Kyl mää siänist nautin, mut hyvält ne maistuu siämenetkin, ku nälkääs syä. Yliänges ei kannat nauttii kumminkaa. Kumpiikaa.

K: Miten kyseiset sienet päätyivät haltuunne?

V: Itte mää niit ittelleni hanki eilen, ei niit mul kukkaa myy, se on vähä niinko salanen se mun siänipaikkani, ko niist parhaist siänipaikoista ei paran huurel pitki kyllii. Kaikki sin änkeis apajille.

K: Oletteko välittänyt kyseisiä sieniä toiselle henkilölle?

V: Tarttee myäntää et kyl sitäki o tullu tehtyy.

K: Maksua vastaan?

V: Kuivannukki mää niit oon, ensunka mää ommaa käyttöö nii paljo tartte. Oliks teil joku kysymys.

K: Myönnättekö välittäneenne maksua vastaan tuoreita tai kuivattuja sieniä yhdelle tai useammalle henkilölle?

V: Tiärän mää sen, et kiällettyy se on. Ain se raha vaan tarpeeseen o. Ommaan käyttöön vaan olis pitänyt. Siält Kullaan mettist. Kaupaks on menny tuoreen ja kuivattun. Parempii ne kuivattun o.

K: Kuinka kauan olette välittänyt näitä sieniä?

V: Usseempan vuonn jo, täytyy sannoo et hyvin käy kaupaks. Jokku jo niit kuivattui ystävillensäki kuulemma hankkii ja postis lähettelee.

K: Näytän Teille nyt kuvia sienistä. Tunnistatteko tämän sienen?

V: Tuttu o sieni, mittää koko hommast tulis jossei noit siänii tunne. Mieleensä noi pittää painaa. Erilaiselt tuoki kyl luannos näyttää. Tost jalast ja lakist ton tunnistaa vaikkei sammaa näkköö olis muuten. Ton kuvan kans. Eikä ookkaa.

:arrow:
Lue päivän lehdestä: Kullaalla kukoistaa huumaavien toksikologisten luonnontuotteitten kauppa.
Poliisi tutkii monimutkaista vyyhteä eikä suostu kommentoimaan tutkimusten nykyvaihetta. "Kätemme ovat sidotut ja huulemme sinetöidyt" toteaa tutkinnanjohtaja.

Skenario B

K: Kullai siin sillai kävi et on jouduttu todetun myrkytystilan takia sairaalahoitoo?

V: Jaa olen vai. Kyl mää nii sekasi illall oli.

K: Joo. Toinoi ni. Vatsahuuhtelu on tehty myrkytystilan vuoksi. Mistäs sitä myrkkyä on elimistöön joutunut.

V: Emmää vaan tiä mittään tommosist myrkyist.

K: Joo. Tota. Mitä. Mitä on eilen tullut nautittuu?

V: Mitä mää ny muut ko kaffeet, ikän ol viinaa juanu.

K: Joo. Toinoi ni. Tarkoti tota ruakapuolt.

V: Noko oli sunnuntai ni pääti lähtee siänee ton Kullaa mettiin. Siäl rarios semmone Heinose Paula sano et siämenet on erinomast ravintoo ja ninko välipalaks sopivaa. Mul siin muut ollu ko jottain muskottipähkinöit ja erellisiltaset kuivanneet kirsikan kivet. Mää vähä rouhensin niit ja tyhjäsi sit semmosii kuivattujen pellavie siemenii viäl siihe. Ko noi maapähkinät ei mittää pähkinöit kuulemma olekka. Et oraville niit syättää kannattaa, jos niist erroo halluu. Niist pähkinöist, ei oravist tiätenkä. Kaffeet ja sitä Varileipää mää söin. Se on niin parast leipää mitä mää tiärä. Ei sitä mistää muualt eres saa. Emmää niit siämenii siäl mettäs muistanut ja söinki ne sit vasta ko niit siänii laitoin. Sekasiänii salaatiks.

K: Jaaha. Joo. Toinoi ni. Mul on täs. Ni, mul on täs näit kuvia noist siänist. Tuliko kerättyy tämän näkösii siänii eilen?

V: Kyl nois jottain tuttuu näkköö o. Täsä kävi jo joku toineki poliisi ja jottai kuvvii näytti. Kyl mää sanosin et kyl samoi siänii o. Ko kahtee kertaa sammaa kattoo, ni ei siin erehtyy voi. Emmää lainkaa ymmär ko te näin hyvin must hualen pirätte. Mut noit siänii ei paran kerät, ne on myrkyllissii.

K: Jaa. Vai kävi poliisi. On sitten ne siemenet jo läpikäyty.

V: Mahtoks hän niist mittää.

K: No ni. Unohtu se perhanan nauhottaminen. Poliisipäällikkö pää punasena ja kaulasuanet kireenä huutaa taas kerran. Juttu on kuitenkin selvä, se vissiin täsä tärkeint on. Sen voin luvata, ettei täst mittää tutkimusta järjestetä. Raportoin sairastuneen nautittuaan pähkinäseosta.
Onks jäänyt mittää kysyttävää, vaateita ei ole?

V: Onks tämä vaare joku vaatimukse tapane, vai? Kyl mää vaatisi et enämpi kaivettais ojjii. Ko ei se vesi putkii pitki kulje, mee kellarii se kaikki tullee. Kevväisi.
Poliisilleki mul ois yks vaatimus, jos soppii.

K: Toki, se nyt sitten tallentuu nauhalle.

V: Noko mää tykkäisi et ne kaks miäspoliisii tulis takas. Siihe Poliisitohjelmaa, ne oli parempii ko nää, jokka ny esiintyy siin.
_______________________________________________________________________________________
Tunnustan lainanneeni tuon ojien kaivuu -vaateen kesäisestä SuomiAreena puheenvuorosta, itselläni tuskin lanttu noin hyvin leikkaisi tarpeen tullen.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Voi Tupla-parkaa. Mitään annettavaa ei hällä tälle palstalle ole. Aukoo päätään ja kuvittelee olevansa vitsikäs. Tyypillinen turhautunut vanhapiika.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Mistä lie johtuu ? Tuli mieleen vanhan sieni-oppaan iskulause;

"Opi tuntemaan myrkkysient, poimi vain tuntemiasi sieniä"
annaanna

Huippumies.
Lähtöolettamuksesi taitaa huippumies vaatia tarkistamista, minä mitään antamassa ole vaan ammentamassa.
Omanlaistani hauskaa olen täällä pitämässä, en teidän kustannuksellanne vaan teidän avullanne.
Viimeaikoina olen huomannut yhdeksi motiivikseni ilmeisesti luontaisen kiinnostukseni päskänpuhumiseen ja -levittämiseen. Jokin siinä mua kiehtoo. Joskus sitä seuraa taustalta, joskus käy härkää sarvista, joskus itsekin innostuu :D .

Erämaaetsivä.
Tuollaisen toimintaohjeen laitoit. Yllytätkö huumaavien sienten pariin :shock: . Edes minä taikka Alpo ei noita harrasteta. Tai no, en taida Alposta kuitenkaan takuuseen mennä, kelpo-alpo kuitenkin. Tiedä nyt näistä. Aika kettu tuo sisotalo, jos toistelee kopioinnin kiellettyä olevan ja JOS sitten kopiota toimittelee, aika kettuja nekin, jotka yhteistuumin jakelee, jos se siihen aikaan kiellettyä oli. Ei taida vielä selvää olla. Teoistaan miestä ja niin päin pois ...
Tara
Horatio Caine

Voihan, tuossa yksi juorukello ja paskanlevittäjä, vaivalloisesti matalamielisyytensä pikkuvitsikkääseen lätinään kätkevä kielikello, aivan kuin opastamassa toisia, 'statisteja'?? ... mitä *ttua esität??

Jakelee arvioitaan eri nikeistä aivan kuin niillä olisi yhtään mitään merkitystä edes rankimman Ulvila-kackelin kanssa.

Sitten kohta jo kumartelee palstan höppänälle, niiaa ja teitittelee.. :wink: ei vaan pokkaa ja kumartelee, kuin oikea herrasmies! Mitä kummaa, onko siutuolasta sinulle jossain asiasissa jotain hyötä kenties, vai miksi yllytät ja mielistelet iäkästä ihmistä, se näyttää niin uskomattoman älyttömältä, että pistää hieman miettimään mitä oikeastaan olet minfosta hakemassa.

Sinullahan ON jo oma palsta. Pysyisit siellä.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Annaannan palsta. Ei kuitenkaan änkyttäjien koska nimestä päätellen sen antajat änkyttivät mutta sopiva keskustelufoorumi ja ryhmä tuplalle löytyy täältä: http://www.suomenryhmapsykoterapia.fi/
Vastaa Viestiin