Kuolemannaakka kirjoitti:Siirsin vastauksen US:lle väärästä ketjusta.
Tarkkuutta. Syyttäjän väitteessä ei missään kohtaa mainita, että Jukka olisi ollut hetkeäkään tajuttomana. Sehän tässä pointti oli. Mistään heräämisistä ja virkistymisistä ei liene kukaan koskaan missään mitään puhunut.ulkosuomalainen kirjoitti:Tuossahan se on selvasti kumottu tuo sinun paattelemasi "laaketieteellinen mahdottomuus." [/b] Hovin paatoksessa.Kuolemannaakka kirjoitti
Mutta hovipa vapautti, ja nimenomaan perusteluna se, ettei AA olis ehtinyt PUHELUN JÄLKEEN tekemään lavastuksia. Tästä päättelen myös sen, ettei syyttäjä väittänyt hänen tehneen lavastuksia puhelua ennen, Jukan kituessa tajuttomana sängyllä. Ja tästä päättelen, ettei tällaiselle väitteelle olut lääketieteellistä perustaa.
Hovioikeus paatteli, mun mielesta pieleen, ettei Annelilla olisi ollut aikaa enaa peseytya ja vaihtaa vaatteita ja piilottaa kamoja vereennyttyaan uudestaan noiden viimeisten iskujen jalkeen.
Totta mooses AA olisi voinut hakata ensin Jukkaa kaikkialle ja jättää hänet huutamaan, tehdä lavasteet oikein ajan kanssa, peseytyä, soittaa Häkeen ja mennä sitten tappamaan Jukka Häken tekemän tauon aikana (tosin tappamaan ei ehdi, mutta jos leikitään, että ehtisi).
Siinä vain ei ole mitään järkeä eikä logiikkaa.
Itse itselleni vastaten. Olin väärässä, syyttäjä on väittänyt, että Jukka meni puukotuksesta tajuttomaksi, "ja tuli tajuihinsa jossain vaiheessa alkaen voimakkaasti valittamaan". Kiitos US oikeasta tekstistä.
Mitäköhän puolustus tähän sanoi sitten? kauanko puukotusvammoista yleensä ollaan tajuttomina? Kipushokki on yleensä pyörtymistä, eli lyhytaikainen tajuttomuus.