Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

huippumies
Roger Murtaugh

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Ei yhtään hassumpi idea. Ainut ongelma vain on se, ettei nikit malta olla vääntämässä sielläkin ja ketjun tarkoitus menee pilalle.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Mutta valhalla tuossa kirjoitti, että tyttö on uhri. Kyllä hän aika pian alkaa olla rikosoikeudellisesti vastuussa, joten jos todetaan narraavan, niin eikö siitä tulisi jotain seuraamuksia? Vaikka itse rikos olisikin tehty alaikäisenä? Onko tällaisesta ennakkotapausta?
Ymmärtäisin, että ei häntä rikosoikeudelliseen vastuuseen vedetä, eikä pidäkään - lapsi kun on. Sen sijaan hänen asemansa todistajana voidaan kyseenalaistaa. Mutta Annelin taakkaa tuo vain lisää ( sikäli kun elikautiseen joitain voi lisätä ), koska hän on näin kohdistanut rikoksia myös lapsiin heitä tai tätä tyttöä mukaan painostamalla, uhkaamalla ja/tai huijaamalla.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

ulkosuomalainen kirjoitti:Tuolla on muualla ketju siita, etta poliisi lukee minfoa ahkerasti -- Ulvila-osio on mainittu monta kertaa. Kannattaisikohan aloittaa ihan uusi ketju tai kaksi naille minfolaisten tekemille huomioille (esim. Syyttajalle vihjeeksi/ Puolustukselle vihjeeksi) niin ettei huutavan aani huku tahan normaaliin pulunlannoitekuormaan taalla?

Siis ihan huomioita puoleen ja toiseen ilman kommentteja? Tyyliin guilty caller -aspekti ja alpon huomaama ahkaisy plus lyontiaani. Tai vaikka zemin leikelty hake-nauha, ynna Turren poliisin huijauskuvat yms.

Mulla on ainakin pari huomiota/kysymysta, jotka pitaisi jonkun todistusaineistoon kasiksi paasevan tsekata.

Tatahan yritettiin jo valokuvia ketjussa, tunnetuin tuloksin. Ja tuossa omat vaittamat, omat faktat ketjussa. Eli jaljet kylla peloittavat. Auttaisiko jos pidettaisiin puolustuksen ja syyttajan tietoon tarkoitetut "faktat" eri ketjuissa?

Tata normaalia paatonta raksytysta voi sitten jatkaa mielinmaarin -- ihan samoista asioista -- noissa muissa ketjuissa.

Kaikkihan me haluamme, etta oikeus toteutuu, eiko vain? Sitahan voi tietenkin itse kukin ottaa joko viranomaisiin tai puolustusasianajajaan yhteytta, mutta mulla itsellani ei ainakaan ole siihen mitaan halua. Ja jos meilla on Isoveli jo joka tapauksessa paikalla...

hahhaaaaa us, hyvä heitto :D 'Kerro poliisille, Huijaako poliisi? :D.
No, ei vaisinkaan, ihan kelpo ajatusta heittelet. Lautamiehissä voisi olla palsta "Kerro poliisille". Toki sellainen ongelmahan siihen kuitenkin jäisi että sieltä piankin löytyisi esim annijatan 'ilkeitä' käännöstekstejä esim tästä biisistä jotenkin muunneltuna: "Poliisi On Kiva".

Muuten, kuinka musta tuntuu että täällä tuli kylmä ja hiljaista... johtuuko juuri tästä:
http://yle.fi/uutiset/poliisi_lukee_ver ... an/6392989
Ettekö uskoneetkaan kun juur taannoin kirjoitin v2009-2010 ulvilatutkinnasta:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... s*#p514667.

Ehkäpä pahimmat herjat todellisista henkilöistä jää nyt vähemmälle, tarkoitan nyt lähinnä Aueria joka enempi on joutunut saamaan paskaa päällensä, tietyiltä täällä, jo pidempään.
Minfon Ulvila-porukan tietäen, olen varma että nyt alkaa mylly jauhamaan (ainakin oman pään mylly) siitä että kuka kumma meitä täällä seuraa...
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Hyvä vain että poliisi seuraa. Erittäin hyvä.

Tekisi mieli siirtää se Ailarin vastaus siotolallalle tuolta Murhainfon tulevaisuudesta tänne talteen. Jotkut osaavat esittää oleellisen asian tyhjentävästi ja lyhyesti, ja fiksusti. Täytyy melkein ihailla... :wink:

Ailar, jos vaikka siirtäisit itse sen? :) Kitoos..

tän:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 11#p518911

On se kumma. Miksi pitää osallistua murhaa koskevaan keskusteluun vaikka ei ole muuta sanottavaa kuin että Auer on syytön, Kukka on syytön, Joutsenlahtea vainotaan, lapset valehtelevat, heitä on johdateltu jne? Saahan näin tietenkin sanoa, en sillä. Mutta miksei saisi olla toistakin mieltä??

Kaikki muu Ulvilan surmaan liittyvä on sitten tällaisten 'Auer on syytön' missionäärien mielestä 'henkilökohtaista loukkausta, panettelua ja rikollista, kunnianloukkausta jne', ainakin s:n.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Valhalla
Watson itse

Joo, poliisi on varmaan hyvin herkkänä ettei annua loukata. Toisaalta sitten turren, isotalon & co kirjoittamat lasten oikeusturvaa vähättelevät avautumiset jää heidän mielestä poliisilta huomaamatta.

.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Ulkosuomalainen kirjoitti: Tervetuloa vaan ikijankkaajajoukkoon!
Kiitos, kiitos.
Olette näköjään ratkaisseet tämän Ulvilan mysteerin, silläaikaa kun pistäydyin sivistyksen parissa, tuolla erämaassa. :shock:
Hiljasta ?
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:Joo, poliisi on varmaan hyvin herkkänä ettei annua loukata. Toisaalta sitten turren, isotalon & co kirjoittamat lasten oikeusturvaa vähättelevät avautumiset jää heidän mielestä poliisilta huomaamatta..

Sieltähän ne postit löytyy. Kuten varsinkin sinun, ...on tallessa. Sä et tän 'minfon elämän aikana' mitään muuta ole tehnytkään kuin ahdistellut lasta/tyttöä kirjoituksillasi.
Alla tyypillinen raukkamaisuus lasta kohtaan hänen äitinsä kautta. Mulkku sä olet etkä mitään muuta.
Tän enempää en viitsi jauhaa noin tyhjäpäisen kanssa enää mistään...

Valhalla kirjoitti: Ymmärtäisin, että ei häntä rikosoikeudelliseen vastuuseen vedetä, eikä pidäkään - lapsi kun on. Sen sijaan hänen asemansa todistajana voidaan kyseenalaistaa. Mutta Annelin taakkaa tuo vain lisää ( sikäli kun elikautiseen joitain voi lisätä ), koska hän on näin kohdistanut rikoksia myös lapsiin heitä tai tätä tyttöä mukaan painostamalla, uhkaamalla ja/tai huijaamalla.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:Hyvä vain että poliisi seuraa. Erittäin hyvä.

Varsinkin sun kommenttejasi...
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... a*#p499277
Käy lääkärissä, ole niin ystävällinen
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Mun taytyy nyt myontaa, etten ole ymmartanyt Alpon viimeisista posteista mitaan.
Ma voisin ihan yhta hyvin kuunnella Delfoin oraakkelia tai hammennella teenlehtia ja yrittaa ymmartaa missa mennaan. Koko ajan tulee tunne, etta ymmartaa jotain taysin vaarin.

Myonnan taten itselleni lumiukko-merkin taysin pihalla olosta ja lakkaan edes yrittamasta.

Jouluja.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Valhalla
Watson itse

turumurre kirjoitti:
Sieltähän ne postit löytyy. Kuten varsinkin sinun, ...on tallessa. Sä et tän 'minfon elämän aikana' mitään muuta ole tehnytkään kuin ahdistellut lasta/tyttöä kirjoituksillasi.
Alla tyypillinen raukkamaisuus lasta kohtaan hänen äitinsä kautta. Mulkku sä olet etkä mitään muuta.
Tän enempää en viitsi jauhaa noin tyhjäpäisen kanssa enää mistään...
Sanoo tämä turrekekkuli jonka mukaan lasten raiskaukset tulivat kuin taivaan lahjana ja jonka samaisen turrekekkulin viesteissä on ainakin seitsemän kertaa mainittu tyttö nimeltä ihan isotalon tapaan. Ja joka edelleen isotalon kuorossa pitää poikaa valehtelijana ja Auerin veljeä hyödyn tavoittelijana ja näiden "tarinoiden" vuoksi perhe ei saa olla yhdessä.

Palautetaanpa tämä turren kanta lainauksena tuossa vanhassa viestissäni niin voi kukin itse päätellä tuon hurskastelun tarkoitusperän ja miten turre oikeasti kantaa lapsista huolta:
.................

Kirjoittaja Valhalla päivämäärä Ma Marras 28, 2011 5:04 pm
Turre tuossa olettaa ihan hirveästi ja ihan hirvittäviä myös.
turumurre kirjoitti:Se myös on selvää että tietyille piireille tämä lsh juttu tuli kuin taivaan lahjana, olihan siellä vireillä A:n puolelta kakenlaisia vastasyytteitä tulossa tiettyjä piirejä kohtaan. Myös ne lapsen epäasiallisten kuulusteluiden(2009) vieminen valitusasteeseen meni ainakin vähäksi aikaa jäihin...
- voisiko asenteellisemmin lasten hätää lähestyä.

Onhan sekin mahdollista, että Annelilla ei mitään seksuaalista taipumusta lapsiin ole. Heistä tuli perheen traumassa aikuisen korvikkeita. Tai se, että Annelin suhteen kyse on puhtaasti väkivallasta. Taksimiehen myötä se sai tälläiset muodot. Ja vielä sekin, että asiaan liittyy murhayö, lasten painostus ja tarinoiden manipulointi - väkivallasta keino vaikuttaa lapsiin.

Mutta että ihan taivaan lahjana. Kysypä lapsiparoilta tuosta lahjasta.

.............

Ja vielä lisää, edellisestä arvostelusta kiukustuneena ja tätä "huolta" lapsista kantaen:
turumurre kirjoitti:Sama juttu sinulle, Mistä tiedät että ja kuka on käyttänyt lapsia hyväksi? Mistä tiedät?
'Luetko' tämänkin Auerin kotisivuilta? Ilmeistä? Nenän asennosta tai pään nyökkäilyistä?
Käänteletkö Tarat-kortteja kenties...?
.........

Ja silloinkin turre kun muuta ei panikoidessaan keksinyt niin suoraan valehteli kanssakirjoittajista väittäen heidän kirjoittamakseen jotakin mitä ei voinut todentaa.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=1575

.........
Ja homma vain jatkui lasten lausuntojen vähättelyllä:
turunmurre kirjoitti:Sulla sitä 'pelisilmää' ei ole ennenkään ollut. Tämänpäiväiset vapautuspyynnöt ja tutkinnan viivästyminen ovat selkeä viesti siitä ettei tutkinnalla ole kassissa todisteita, kai tämä nyt on helppo lukea tapahtumista.
Koska kaikkialle muuten on määrätty vetoketju suun eteen, vapautuspyynnöillä tuodaan julki ulkomailmalle se, ettei todisteita ole.
Nämä tutkinnat nivoutuvat yhteen ja niissä molemmissa lähde on sama, tutkinnanjohtajakin on molemmissa sama ja kyseinenhän jo ilmoitti että murhapuolella tutkimukset kestävät alkuvuoteen, niin myös oletettavaa että sama aikataulu on toisella puolella.
Lähteen tiedämme ja nyt kaiketi odottavat psykologien lausuntoja pitääkö lähteen kertomat paikkaansa.
Siinä sitten isotalon kanssa samassa kuorossa julistivat lasten uusia kuulemisia saduiksi ja keksityiksi. Jokainen voi tuosta itse päätellä kuinka turre on kantanut "huolta" lapsista ja mikä se oikea karva tällä turrella on.
turumurre kirjoitti:Tällä hetkellä tiedossa ei ole mitä KKO sanoo suojakilpi-asiaan. Eläimien kidutus-asiaan on KO:n kannanotto, kuten myös KO:n kannanotto jälkeenpäin esiintulleeseen saatananpalvontaan.
Paljon myös tiedetään KO:n tuomareiden mielipiteistä, tietämämme mukaan sielläkin on kyseisen istunnon puheenjohtaja pitänyt kertomuksia 'satuiluna', eihän hän muuten Aueria olisi vapauttanut.
(taavetti ei kai näin ollen kovin korkealle noteraa myöskään kyseistä oikeuden puheenjohtajaa).

KO:n erimielisestä päätöksestä 'voi lukea' että mitään todisteita kyseisiin juttuihin ei ollut, oli vain asiantuntija-lausuntoja (puolesta ja vastaan) kerrotuista.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

turumurre kirjoitti:
Tara kirjoitti:Hyvä vain että poliisi seuraa. Erittäin hyvä.

Varsinkin sun kommenttejasi...
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... a*#p499277
Käy lääkärissä, ole niin ystävällinen
On kyllä harkintakyky pettänyt pahasti näiden ja vastaavien kuvien julkaisjoilla. Pienten nippelitietojen pyörittely ja niistä tinkaaminen sekoittavat helposti kokonaisuuden hahmottamiskyvyn.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Mitähän tänne ulvilaan oikein kuuluu? Pikaisen selailun jälkeen näyttäisi siltä, että Turrella ei ole kissaa, tai jos on, se on shokissa. Turre on myös Valhallan mielestä mm. mulkku, vai oliko Valhalla Turren mielestä. Ulkosuomalainen on ryhtynyt lumiukoksi, Tara ei ole tajunnut olevansa lesbo. Naakka ei ole tiennyt vihamiestoimintoa. Murhamysteerion selvittely selvästikin jatkuu.

Pienoinen korjaus: kissa-asia liittyi tietenkin Annannaan, ei keneenkään muuhun.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

annaanna kirjoitti:Siirretty Murhainfon tulevaisuus -ketjusta sadatusten ja kiroamisen saattelemana :P .

En ollenkaan ymmärrä Ailarin viestin tarkoitusta. Kyllä ihminen voi toimia noin. En sano, että itse toimisin noin, mutta minkäs teet :? . Sisotalohan käsittääkseni koittaa viestittää tässä, että on joutunut parjauksen ja kunnianloukkauksen kohteeksi, tai ainakin on niin itse kokenut. Ethän nyt koita esittää, että moinen kohtelu olisi jotenkin ansaittu seuraus henkilöllisyytensä paljastamisesta.

Kirjoittaja Ailar päivämäärä 29 Marras 2012, 13:38

Sisotalo:

Ensimmäisessä 8.3.2012 palstalle kirjoittamassasi viestissä kerroit asuvasi Ruotsissa.
Toisessa kerroit samoin + kerroit Auerin tyttären etunimen
Kolmannessa kerroit myös Auerin pojan nimen
Neljännessä kerroit joulukirjeestäsi Annelille + oman ammattisi
Viidennessä kerroit kokeneesi saman kohtalon kuin Auer, samalla kerrot poikasi ja hänen sisarensa nimet
Seitsemännessä 11.3.2012 tuot itse esille oman, oikean nimesi, kirjoittaessasi kuinka sinua on kiitelty kirjoituksistasi.

Nämä seitsemän viestiä olet kirjoittanut siis muutaman päivän sisällä ja jo seitsemännessä kerrot aivan avoimesti, kuka olet.

Mitä sinä oikein odotat? Jos joku rummuttaa yleisellä palstalla omaa ja perheenjäseniensä nimiä, blogiaan (jossa on kuvasikin), kirjoituksiaan murhasyytteessä olevalle henkilölle, solvaa tämän lapsia valehtelijoiksi jne., luuletko tosiaan, että muut palstalaiset hyssyttelevät ja myöntelevät tekemisiäsi?
Etsit palstalta rikollisia. Katsothan, ettei malka ole omassa silmässäsi.

Sinä et ymmärrä minun viestiäni, enkä minä desantti Astalon viestejä tai paremminkin sanottuna en ymmärrä hänen logiikkaansa. Minulle tulee mieleen nämä säännöllisesti eri lehtien yleisönosastoon kirjoittavat tyypit, jotka julistavat olevansa parempia kuin kaikki muut yhteensä, koska kirjoittavat OMALLA NIMELLÄÄN! Välillä Astalo kuitenkin itkee, ettei hänen nimeään saa turhaan lausua, ei etenkään hänen oikeaa nimeään. Vaikka hän siis on sitä itse yrittänyt monin tavoin esille tuoda mainostaessaan omaa erinomaisuuttaan.
Ei hänen kunniaansa ole tarpeenkaan loukata. Hän tekee sen aivan itse!
Ja jos Astalo nyt väittää, että olen vääristellyt hänen nimimerkkiään, hän teki saman minulle Hejacissa. Minä en ole siellä qeen. Minä olen Queen. :mrgreen:
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

ulkosuomalainen kirjoitti:Mun taytyy nyt myontaa, etten ole ymmartanyt Alpon viimeisista posteista mitaan.
Ma voisin ihan yhta hyvin kuunnella Delfoin oraakkelia tai hammennella teenlehtia ja yrittaa ymmartaa missa mennaan. Koko ajan tulee tunne, etta ymmartaa jotain taysin vaarin.

Myonnan taten itselleni lumiukko-merkin taysin pihalla olosta ja lakkaan edes yrittamasta.

Jouluja.
Myönnäpä minullekin... :D

... en nimittäin tosiasiassa ymmärtänyt Zemin kirjoituksesta yhtään mitään.
Tuossa kohdassahan Häke palaa puhelimeen ja siinä kuuluu lähinnä kolinaa parin sekunnin ajan.
Audacityllä hidastaminen peräti 40 % on hurja määrä ja siinä alkaa jo kuulla yhtä sun toista.
Jos hidastaisi 100 %, niin silloin varmaan myös näkisi huppumiehen.

Kuva

Toinen kirjoitus oli tyylilajiltaan hankalaa...
Olennaista oli, että sivustolla pyörinyt nauha on esittämieni seikkojen perusteella erittäin tod näk aidon digitaalinen kopio. Hurina ei siis ole voinut tulla kopioimalla, vaan se on myös originaalissa.
Sen merkitys saattaa olla arvaamaton juttu. 2:29 äänet eivät mielestäni myöskään sovi Zemin teoriaan, pahoittelen.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

alpo holisti kirjoitti
Toinen kirjoitus oli tyylilajiltaan hankalaa...
Jeps.

Ironia on lisaksi vaarallista--varsinkin sokraattinen ironia* kun tulkinnan taakka jaa kuulijalle.**
Ja se vaatii tietoa. Tyylilajin eka osa (= tyhmaksi heittaytyminen) kay minulta ihan luonnostaan----tassa tapauksessa ei tarvitse edes teeskennella. Teraviin kysymyksiin eivat rahkeet kuitenkaan riita.

Arskan kuolemattomin sanoin, hyvaa ironiaa ei voi erottaaa todellisuudesta. Zemin loytama huppu on nyt (suurelle?) osalle lukijoista todellinen ja myos Alpon todistama, kts. sisotalon ja eramaaetsivan viestit. Nyt ei tarvita kuin sun animaation ja Zemin tuottaman aaninauhan yhteenliittaminen. Zemilta varmaan sujuu.

Case closed.

* Definition of IRONY
1) a pretense of ignorance and of willingness to learn from another assumed in order to make the other's false conceptions conspicuous by adroit questioning —called also Socratic irony

http://www.merriam-webster.com/dictionary/irony

**Sokraattinen ironia ei ole ainoastaan sitä, että kun sanotaan jotain, tarkoitetaan päinvastaista, vaan monimutkaisempaa: sitä, että samaan aikaan sekä tarkoitetaan että ei tarkoiteta sitä, mitä sanotaan. Sokraattinen ironia on näin avointa ja jättää tulkinnan taakan kuulijalleen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sokraattinen_ironia
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Vastaa Viestiin