Eli tarkoittaako tämä sitä, että Seppo Isotalo on tämän nauhan laittanut liikkeelle ja siinä on äänentasoa voimistettu tai siis dynamiikkaan koskettu. Silloin se on editoitu versio - ei alkuperäinen. Näin kohinat on mitä on.härkä kirjoitti:Ei sun sisotalo tarvitsekkaan kertoa.
Katsos tätä.
Luin nyt seminaaripäivän ehdot. Tietenkin hyväksyn ne. Talkoissa ollaan.
Nyt on taas uusi perhetragedia. Tärkeä, että Ulvila selvitetään. Se on sekoittanut epämääräisyydessään.
Tässä tulevat Jukan äänet kovennettuina litteroinnin mukaan
Sisotalon minulle lähettämästä e- mailista ote männäkeväältä.
Tämä on vain yksi niistä.
Tallessa ne on kaikki s - postit
.....
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Kyllähän sinä sisotalo sähköpoesteja olet ahkerastikin lähetellyt. Olen niitä itsekin nähnyt, suuresti ihmettelen miksi kiistät aivan selvää asiaa, mistä löytyy kyllä mustaa valkoisella. Sinun vahingoksi.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Minä ainakin sain jo joskus kesällä tietää. että sisolota oli lähettänyt nauhapostia härälle. Kyllä se nyt vaan on silleen, että suurtukholmalainen puhuu muunneltua totuutta.
Ohessa kuvakaappaus e-mailista, jonka härkä sai sisotalolta 19.6.2012,
härän oikea nimi pyyhitty, samoin Taran:
älä klikkaa kuvaa jos et haluu tietää kuin pettäjien käy..

Ohessa kuvakaappaus e-mailista, jonka härkä sai sisotalolta 19.6.2012,
härän oikea nimi pyyhitty, samoin Taran:

tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Niin siis mistä näkyy, että olen lähettänyt s-postia Härälle? Mitä Taralla on tekemistä tämän asian kanssa, olenko lähettänyt Tarallekin s-postia? Miksi te jankutatte yksityisasioista kun ette kuitenkaan uskalla kertoa omia s-postejanne? Minun puoleltani kaikki s-postini voidaan julkistaa, mutta juuri Valkeakosken seminaarin järjestävät vannottivat, että tilaisuus on yksityinen. Voi olla, että Tarakin oli kutsuttu.Tara kirjoitti: Ohessa kuvakaappaus e-mailista, jonka härkä sai sisotalolta 19.6.2012,
S-postissani (ilman vastaanottajaa) esiintyy kuitenkin yksi mielenkiintoinen kohta. KKO:n arkistossa on poliisin leikkaama nauha, josta on poistettu puolet sillä perusteella, että saataisiin paremmin esille Jukan huudot. Sellaisen syyttäjä tilasi. Tästä on myös tehty litterointi. Minä en ole nauhaa koskaan kuunnellut, mutta Susku meni KKO:n arkistoon juuri tätä nauhaa kuuntelemaan ja löysi siitä sen, että kolme kertaa Jukka huusi Annua apuun. Poliisilta lipsahti se, että Annua huudettiin apuun.
Minun lähettämässäni s-postissa kerrotaan nauhasta, joka on paranneltu versio siitä, että otetaan Jukka erityisesti esille. Se on myös yli 4 minuuttia pitkä, mutta siinä on vaimennettu kaikki se missä Jukka ei ole mukana. Nauhan on tehnyt henkilö, jolle olen luvannut etten kerro kuka. Nauha pitäisi tietenkin saada jakeluun. Pyytäkää minun s-postini vastaanottajalta, kuka se nyt vaan on. Minulta se ei irtoa.
Olet kyllä, arvon sisotalo, lähettänyt myös minulle, kuten useille toimittajille s-postia. Koska en kuitenkaan kenenkään henkilöllisyyksiä spekuloi ja tuo julki, en siksi niitä s-posteja nyt tänne laita.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Oletko kuullut, että e-maileja voi välittää toisille, yhdellä klikkauksella, ja niin, että posti säilyy täsmälleen sellaisena kuin sen postilaatikossa, jolle sen lähetit?sisotalo kirjoitti:Tara kirjoitti: Ohessa kuvakaappaus e-mailista, jonka härkä sai sisotalolta 19.6.2012,
Niin siis mistä näkyy, että olen lähettänyt s-postia Härälle? Mitä Taralla on tekemistä tämän asian kanssa, olenko lähettänyt Tarallekin s-postia? Miksi te jankutatte yksityisasioista kun ette kuitenkaan uskalla kertoa omia s-postejanne? Minun puoleltani kaikki s-postini voidaan julkistaa, mutta juuri Valkeakosken seminaarin järjestävät vannottivat, että tilaisuus on yksityinen. Voi olla, että Tarakin oli kutsuttu.
S-postissani (ilman vastaanottajaa) esiintyy kuitenkin yksi mielenkiintoinen kohta. KKO:n arkistossa on poliisin leikkaama nauha, josta on poistettu puolet sillä perusteella, että saataisiin paremmin esille Jukan huudot. Sellaisen syyttäjä tilasi. Tästä on myös tehty litterointi. Minä en ole nauhaa koskaan kuunnellut, mutta Susku meni KKO:n arkistoon juuri tätä nauhaa kuuntelemaan ja löysi siitä sen, että kolme kertaa Jukka huusi Annua apuun. Poliisilta lipsahti se, että Annua huudettiin apuun.
Minun lähettämässäni s-postissa kerrotaan nauhasta, joka on paranneltu versio siitä, että otetaan Jukka erityisesti esille. Se on myös yli 4 minuuttia pitkä, mutta siinä on vaimennettu kaikki se missä Jukka ei ole mukana. Nauhan on tehnyt henkilö, jolle olen luvannut etten kerro kuka. Nauha pitäisi tietenkin saada jakeluun. Pyytäkää minun s-postini vastaanottajalta, kuka se nyt vaan on. Minulta se ei irtoa.
Minulle välitetyssä sinun härälle lähettämässä e-mailissa näkyy sinun e-mail-osoitteesi kohdassa lähettäjä. Himmensin sitä sen verran, ettet voi sanoa, että sinun e-mailiasia levittelisin.
Tietenkin asia kuuluu myös minulle ja kaikille, joitten suuntaan on heitelty epäilyn varjoja nauhan levittämisestä. Eivätkö täällä jotkut ole esittäneet vihjailuja, että hakenauhan olisi poliisilta kähveltänyt ja sitä levittänyt joku muu kuin kenties eräs seppo isotalo, joka huhtikuussa KRP:n vai missä KKO:n arkistossa istuskeli kokonaisen viikon?? Ehtikö joku minfosta ennen sinua? Minun ymmärryksen mukaan ei ehtinyt.
Olisit ollut valmis soitattamaan nauhaa jopa radiossa.
Kuva (edellinen postini) on siis kuvakaappaus sinun härälle e-mailina lähettämästä postista. Siitä samasta jonka sisällön, sinun siihen kirjoittaman tekstin, härkä itse laittoi esille tänään aikaisemmin. Aiotko tosissaan väittää, että sinä et ole lähettänyt sitä?
Puhu sinä vain. Väitäthän toki paljon muutakin sellaista missä ei ole päätä eikä häntää.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Hyvä nimimerkki. Kerot s-posteista murha.infon nimimerkkien välillä. Se ei kuitenkaan koske hätäpuhelua van sellaista nauhaa, jossa Jukan äänet on korotettu. Ota siis selvää kuka on tämän tempun osannut tehdä!Tara kirjoitti: Aiotko tosissaan väittää, että sinä et ole lähettänyt sitä?
Jatka vaan näitä "paljastuksia", mutta ilmoita aina sekä vataanottajan että lähettäjän nimet. Huomaat heti, että "Härkä" ei ole saanut yhtään s-postia eikä lähettänyt mitään "Taralle".
"Avoimuutesi" on aivan uutta täällä murh.info'ssa. Oletko varma, että porukka pitää tästä? Ainoa meistä, jolla on avoin perusta hätäpuhelun kuulemiseen on nimimerkki sisotalo, joka kuunteli sen KKO:n arksitossa ja josta olen esittänyt kuvan blogissani. Mitään pätkimisiä en ole tehnyt. Keneltä olen saanut s-postia ja kenelle lähettänyt s-postia en kerro. Se, joka tähän ryhtyy joutuu eristyksi. Sellaiset ovat Internetin lait.
Hyvä toimittaja
Odotamme todella mielenkiinnolla ohjelmaasi, jossa otetaan tuoreeltaan
esiin Ulvilan surma, heti kun Turun juttu on siistitty pois tieltä.
Netissä toimii kaksi hyvin erilaista palstaa, jotka vaikuttavat Ulvilan
surman kulkuun <murha.info> ja siitä erottunut siisti vaihtoehto <hejac.com
. Tyypillistä jälkimmäiselle on, että heti turun tuomion tultua
kokoonnumme Valkeakoskelle pohtimaan missä mennään. Asiasta voit lukea
heidän palstalla.
Minusta saa parhaiten selvän joko omasta blogistani
http://seppo-isotalo.blogspot.se/
tai jos haluat tietää miksi teen työtä Annelin puolesta
http://sisotalo.puheenvuoro.uusisuomi.f ... i-auerille
Seppo Isotalo
+46 xxxxxxxxi Sverige
+358 9 xxxxxxx lankapuhelin Suomessa
-------------------------------------------------------------------
Montako pommia Seppo haluat , että putoaa ??????????????????????
Kiitos muuten tuosta siisti sanasta. Siksi juttelemmekin tästä nyt täällä
Kyseessä on sisotalon kutsu eräälle toimittajalle Valkeakosken saunailtaan.
Vaan eipä tullut , kun juhlakalu sai kakkua toisaalla.
Ja sisotalo. Kyllä kansa tästä pitää. Suorastaan nauttii. Nauti sinäkin.
Odotamme todella mielenkiinnolla ohjelmaasi, jossa otetaan tuoreeltaan
esiin Ulvilan surma, heti kun Turun juttu on siistitty pois tieltä.
Netissä toimii kaksi hyvin erilaista palstaa, jotka vaikuttavat Ulvilan
surman kulkuun <murha.info> ja siitä erottunut siisti vaihtoehto <hejac.com
. Tyypillistä jälkimmäiselle on, että heti turun tuomion tultua
kokoonnumme Valkeakoskelle pohtimaan missä mennään. Asiasta voit lukea
heidän palstalla.
Minusta saa parhaiten selvän joko omasta blogistani
http://seppo-isotalo.blogspot.se/
tai jos haluat tietää miksi teen työtä Annelin puolesta
http://sisotalo.puheenvuoro.uusisuomi.f ... i-auerille
Seppo Isotalo
+46 xxxxxxxxi Sverige
+358 9 xxxxxxx lankapuhelin Suomessa
-------------------------------------------------------------------
Montako pommia Seppo haluat , että putoaa ??????????????????????
Kiitos muuten tuosta siisti sanasta. Siksi juttelemmekin tästä nyt täällä
Kyseessä on sisotalon kutsu eräälle toimittajalle Valkeakosken saunailtaan.
Vaan eipä tullut , kun juhlakalu sai kakkua toisaalla.
Ja sisotalo. Kyllä kansa tästä pitää. Suorastaan nauttii. Nauti sinäkin.
No voi helvetti sentään. Jaksa nyt ymmärtää teidän vääntöä sisotalosta.
Miettikää ennemmin sitä kuinka luotettavina teitä pidetään kun julkaisette saamiaanne sähköposteja. Muutenkin aika ala-arvoisen törkeetä.
Ihmettelen myös sitä etteikö hejac olekkaan tyytyväinen kun nauhan sai, siitähän saatte tuloja. Nyt sitten itkette sitä että 'voiharmivoiharmi, nauha kiva, mutta kun se on sisotalolta...'
Sitäpaitsi jos se käräjien tuore päätös olisi täysin kohdillaan, niin miten se vielä voi olla hejacissa kuunneltavissa ja millä perustein?
Nauhan sisällöstä voi toki vääntää ja sen alkuperästäkin, lähteitä nyt kuitenkaan paljastamatta.
Itse olen edelleen kiinnostunut miten liite 15 A voi ykskaks muuttua liitteeksi 32. Ensiksi mainittu oli alkuajan liitenumeroita ja tää 32 tuli vasta nyt tän vuoden puolella uudestaan palautetuksi hätäkeskuksesta..Tätä asiaa joku asianomainen voisi asiallisesti kommentoida...
ps. ...ja huomaan tuolta ylhäältä että Valhalla on ihan pihalla näistä hätäkeskusäänitteistä...
Miettikää ennemmin sitä kuinka luotettavina teitä pidetään kun julkaisette saamiaanne sähköposteja. Muutenkin aika ala-arvoisen törkeetä.
Ihmettelen myös sitä etteikö hejac olekkaan tyytyväinen kun nauhan sai, siitähän saatte tuloja. Nyt sitten itkette sitä että 'voiharmivoiharmi, nauha kiva, mutta kun se on sisotalolta...'
Sitäpaitsi jos se käräjien tuore päätös olisi täysin kohdillaan, niin miten se vielä voi olla hejacissa kuunneltavissa ja millä perustein?
Nauhan sisällöstä voi toki vääntää ja sen alkuperästäkin, lähteitä nyt kuitenkaan paljastamatta.
Itse olen edelleen kiinnostunut miten liite 15 A voi ykskaks muuttua liitteeksi 32. Ensiksi mainittu oli alkuajan liitenumeroita ja tää 32 tuli vasta nyt tän vuoden puolella uudestaan palautetuksi hätäkeskuksesta..Tätä asiaa joku asianomainen voisi asiallisesti kommentoida...
ps. ...ja huomaan tuolta ylhäältä että Valhalla on ihan pihalla näistä hätäkeskusäänitteistä...
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Ma olen nyt vaihteeksi jostain samaa mielta turren kanssa -- nimittain tuosta turren viestin loppuosasta: ainoa mika minuakin kiinnostaa on varmistua, etta se tallenne mita porukat analysoi kohina- ja hurinatasolla on identtinen naytteen 26 kanssa (4.12. 2006 KRP:n aanilabraan tulleen CD levyn sisallon kanssa.)
Tama on ollut koko ajan ainoa syy miksi olen siita kysynyt.
Alpo tuntuu uskovan, etta hanella on alkuperaisen tallenteen identtinen kopio. Samoin elama tuolla Hejacin puolella. Ja Arse taalla.
Noitten muitten etp-paprujen julkaisukelpoisuus on ihan eri juttu, jota on sinansa turha sotkea tahan tallenteen autenttisuuskeskusteluun.
Seka nauhan salaamisen etta julkaisun voi hyvin katsoa oikeutetuksi -- molemmat viela hyvin perusteluin. Nauhaa kuulematta, pelkan litteroinnin perusteella, tilannetta ei voi millaan arvioida. Ma olen siksi henkilokohtaisesti kiitollinen omalle lahteelleni, joka mahdollisti sen kuulemisen, vaikken taalta Atlantin takaa KKO:n arkistoon paassytkaan.
Minut tallenne vakuutti siita, ettei siella ollut ketaan ulkopuolista. Jannasti toisten korvat sanoo ihan eri lailla.
Tama on ollut koko ajan ainoa syy miksi olen siita kysynyt.
Alpo tuntuu uskovan, etta hanella on alkuperaisen tallenteen identtinen kopio. Samoin elama tuolla Hejacin puolella. Ja Arse taalla.
Noitten muitten etp-paprujen julkaisukelpoisuus on ihan eri juttu, jota on sinansa turha sotkea tahan tallenteen autenttisuuskeskusteluun.
Seka nauhan salaamisen etta julkaisun voi hyvin katsoa oikeutetuksi -- molemmat viela hyvin perusteluin. Nauhaa kuulematta, pelkan litteroinnin perusteella, tilannetta ei voi millaan arvioida. Ma olen siksi henkilokohtaisesti kiitollinen omalle lahteelleni, joka mahdollisti sen kuulemisen, vaikken taalta Atlantin takaa KKO:n arkistoon paassytkaan.
Minut tallenne vakuutti siita, ettei siella ollut ketaan ulkopuolista. Jannasti toisten korvat sanoo ihan eri lailla.
Viimeksi muokannut ulkosuomalainen, Ma Joulu 03, 2012 2:26 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Maailmanlopun meininki. Lisää ufo-sieppauksia tiedossa.
Noin kolme viikkoa maailmanloppuun. Sopii sitten itse kunkin miettiä niitä alhaisia tunteitaan ja niiden voimaa ja vaikutusta.
On se merkillinen nainen tuo AA, kun jokainen katsoo oikeudekseen peilata hänen kauttaan sysi mustaa sisustaansa - totuuksista kun emme tiedä. Vain luuloja ja kuvitelmia itse kunkin sieluntilan mukaan.
Vain varas varasta pelkää - sanoo vanha suomalainen sananlaskukin.
Identtinen kopio voi olla jostakin, mutta ei todellakaan salaisesta, alkuperäisestä häkenauhasta. Ettekö te osaa lukea sitä annettua päätöstä?! Voiko tämä nyt olla enää edes totta, että ette ymmärrä äänitutkijan kahta toisistaan poikkeavaa lausuntoa; toinen vuodelta 2006 ja toinen vuodelta 2009?!
Repikää vaikka silmät toisiltanne päästä - se kait on tarkoituskin - mutta kyllä tämä ääripääajattelu on sitten uskomatonta.
Noin kolme viikkoa maailmanloppuun. Sopii sitten itse kunkin miettiä niitä alhaisia tunteitaan ja niiden voimaa ja vaikutusta.
On se merkillinen nainen tuo AA, kun jokainen katsoo oikeudekseen peilata hänen kauttaan sysi mustaa sisustaansa - totuuksista kun emme tiedä. Vain luuloja ja kuvitelmia itse kunkin sieluntilan mukaan.
Vain varas varasta pelkää - sanoo vanha suomalainen sananlaskukin.
Identtinen kopio voi olla jostakin, mutta ei todellakaan salaisesta, alkuperäisestä häkenauhasta. Ettekö te osaa lukea sitä annettua päätöstä?! Voiko tämä nyt olla enää edes totta, että ette ymmärrä äänitutkijan kahta toisistaan poikkeavaa lausuntoa; toinen vuodelta 2006 ja toinen vuodelta 2009?!
Repikää vaikka silmät toisiltanne päästä - se kait on tarkoituskin - mutta kyllä tämä ääripääajattelu on sitten uskomatonta.
Alethes doksa meta logu
No kiitos huolenpidosta. Olen kyllä aidosti pihalla siitä nauhasta mitä sinä kuuntelet. Tässä muutamia otteita ja oletan, että kuuntelemasi nauha on kaikissa se sama:turre kirjoitti:ps. ...ja huomaan tuolta ylhäältä että Valhalla on ihan pihalla näistä hätäkeskusäänitteistä...
turre kirjoitti:Mielenkiintoinen ajatus zemiltä että siihen olisi liitetty tyhjä kohta. Jos näin olisi, niin voisi olettaa että jostain toisesta kohtaa nauhalta olisi otettu pois pari sekuntia. Mikä tälläisen logiikka sitten olisi, ehkäpä se että nauhan pitää olla pituudeltaan se tietty.
turre kirjoitti:Mutta nuo ei nyt ole millään lailla oleellisia tässä asiassa. Me voimme nyt myöntää itsellemme että kyseinen tallenne kelpaa vain suuripiirteiseen tarkasteluun mitä surmatalossa on tapahtunut. Mihinkään tarkkoihin analyyseihin ei, koska luotettavasti ei tiedetä miten kyseinen tallenne on taltioitu. Nyt myös tiedetään se että ko tallenne olikin vissiin laiton, joten senkään mukaan ei ole syytä enää sitä tarkkaan arvioida.
turre kirjoitti:Voisitko perustella kuvaesityksillä väittämääsi zem. Minun mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
pahoittelen irrallisia sitaatteja mutta se oli välttämätöntä jotta voin antaa lyhyesti vastineen turren väitteelle pihallaolosta. Niistä saa hyvin kuvan kuka oikeastaan tuolla pakkasessa seisoo.turre kirjoitti:Mielestäni äänenvoimakkuuden vaihtelut johtuvat hätäkeskuksen tallennusominaisuuksista.
Annaannalle: enemmän tarkkuutta toivon sinulle jatkossa. ystäväsi ja suuresti kunniottamasi dosentti tietää nauhan hankkimisesta kepulikonsteilla sekä sen levittämiseen liittyvistä asioista kenties enemmän kuin kukaan muu. Tämän ymmärtää hyvin, koska eihän hän ole vastannut kysymykseen millä keinoin nauhan sai haltuunsa.
Teepä sinä sama kysymys isotuolale, jospa hän vastaa sinulle rehellisesti miten asia on.
Minkä tyyppinen "keskustelija" olet, tuli nyt näinä päivinä hyvin esille.
Vakka kantensa löytää.
turumurrelle joka sanoi:
Ei korppi korpin silmää

Teepä sinä sama kysymys isotuolale, jospa hän vastaa sinulle rehellisesti miten asia on.
Minkä tyyppinen "keskustelija" olet, tuli nyt näinä päivinä hyvin esille.
Vakka kantensa löytää.
turumurrelle joka sanoi:
Haluaisinpa nähdä mikä ääni olisi kellossasi, jos siellä arkistossa olisi käynyt sisotalon sijaan joku toinen, ja vasta sen jälkeen olisi nauhatiedosto alkanut levitä. Voi sitä riemun määrää kun saisit toitottaa: varas mikä varas ym.No voi helvetti sentään. Jaksa nyt ymmärtää teidän vääntöä sisotalosta.
Ei korppi korpin silmää

Hätäpuhelun numeroinnista:turumurre kirjoitti: Miettikää ennemmin sitä kuinka luotettavina teitä pidetään kun julkaisette saamiaanne sähköposteja. Muutenkin aika ala-arvoisen törkeetä.
…
Itse olen edelleen kiinnostunut miten liite 15 A voi ykskaks muuttua liitteeksi 32. Ensiksi mainittu oli alkuajan liitenumeroita ja tää 32 tuli vasta nyt tän vuoden puolella uudestaan palautetuksi hätäkeskuksesta. Tätä asiaa joku asianomainen voisi asiallisesti kommentoida...
Jos menisin nyt Satakunnan KO:n arkistoon pyytäisi saada kuultavakseni
Liite 32: CD-tallenne Tähtisentie 54 soitetusta hätäpuhelusta 1.12.2006. Tallenne kopioitu Satakunnan hätäkeskuksessa 24.2.2012 varmuusnauhalta.
Liite 33: CD-tallenne Tähtisentie 54 soitetusta hätäpuhelusta 1.12.2006. Rikosteknisen laboratorion äänitutkijan editoima tallenne, jossa eritelty Jukka Lahden äänet.
Liitteestä 33 on tehty erillinen litterointi, mutta siinä on suoraan kopioitu poliisin tekemä litterointi liitteestä 32. Siitä puuttuvat Jukan kolme Annu-huutoa. Mitään uutta ei äänitutkija ole litteroinnut vaikka Jukka Lahden äänet on eritelty. Tämän nauhan pituus on 60 sek.
Sitten on vielä yksi nauha, jota Hejac-yhdistys nyt kaupittelee. Se on parempi versio Jukan äänten erittelystä. Siinä on korostettu Jukan ääniä saman 60 sek. verran, mutta jätetty Annelin äänet ja murhaajan metelöinti taustalle. Nauhan pituus on siis 4.20 min. Varoitus tästä nauhasta. Se on ainoa kuulemani manipulointi, tehty hyvässä mielessä. Muita manipulointeja, esimerkiksi FBI versiota en olet tavannut arkistossa.
Blogissani on valokuva kun työnnän arkiston CD:tä KKO:n kannettavaan tietokoneeseen. Siinä ovat merkinnät Liite 15A (numerointi tulee Satakunnan poliisilaitoksen pöytäkirjan merkintälehdeltä) ja näyte 26. Siinä on myös punakynällä tehty merkintä salassa pitämisestä, jonka Vaasan hovioikeus purki. Syyttäjä yritti saattaa salailun voimaan KKO:lle lähettämässään aineistossa, mutta KKO ei mennyt lankaan.
Väärennettyjen s-postien julkistaminen on viety nyt niin pitkälle, että minun täytyy kysyä keskustelijoilta. Pitäisikö nyt todella avata välillämme tapahtunut s-postien vaihto vai jätetäänkö se Hejac kaupalliseen toimintaan? Tässä jos koskaan pitäisi moderoinnin toimia.
Korostan, että minun toimintani on täysin avointa. Avaan, tosin vastahakoisesti, kirjeenvaihdon, joka tapahtui Valkeakosken seminaarin edellä, koska järjestäjä näyttää nyt poistaneen aikaisemmin vaatimansa yksityisyyden, en kuitenkaan murha.infossa. Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä.
S-postini on <[email protected]>
Minulle voi myös soittaa.
Helsingin numeroon 09 2316-5275
Kännykkään 044-9916922, kun olen Suomessa. Seuraavan kerran keskiviikkona 4/12.
Tekstiviestit Ruotsin numeroon +46-707633666
Kaksi lyhyttä kysymystä sisotalolle :
Väitätkö minun varastaneen ko. häkenauhan ?
Väitätkö edelleen , ettei s-posti liikennettä välillämme , koskien nauhaa ole ollut ?
Kun noissa arkistoissa käy , pitää käynti ainakin yleensä kuitata.
En ole koskaan käynyt Porin ja Helsingin oikeuksien tai vastaavien instanssien arkistoissa.
Viimeinen vastaava käyntini ja merkki siitä löytyy Mikkelin maakunta-arkistosta , jolloin tutkin Tulilahden kaksoissurmaa vuodelta 1959.
Periaatteessa , koskien Ulvilan tapausta voisin antaa henkilöllisyyteni julki , mutta olen ollut kosketuksissa niin moneen muuhun rikostapaukseen , että en sitä tässä valossa tee.
Tämä ei ole myöskään mikään murha.infon ja Hejacin välinen" sota "
Tämä taistelu käydään pro ja antiannelistien välillä.
Väitätkö minun varastaneen ko. häkenauhan ?
Väitätkö edelleen , ettei s-posti liikennettä välillämme , koskien nauhaa ole ollut ?
Kun noissa arkistoissa käy , pitää käynti ainakin yleensä kuitata.
En ole koskaan käynyt Porin ja Helsingin oikeuksien tai vastaavien instanssien arkistoissa.
Viimeinen vastaava käyntini ja merkki siitä löytyy Mikkelin maakunta-arkistosta , jolloin tutkin Tulilahden kaksoissurmaa vuodelta 1959.
Periaatteessa , koskien Ulvilan tapausta voisin antaa henkilöllisyyteni julki , mutta olen ollut kosketuksissa niin moneen muuhun rikostapaukseen , että en sitä tässä valossa tee.
Tämä ei ole myöskään mikään murha.infon ja Hejacin välinen" sota "
Tämä taistelu käydään pro ja antiannelistien välillä.