Maura Isles kirjoitti:Mikä oli ensimmäinen versio?
Kyllähän sitä yleensä juttu tarkentuu ja lisää asioita tulee esiin kun oikeasti tulee hätä ja ihmisten päät selviää jne?
Tarkoitin siis tätä, mistä ensimmäisellä sivulla jo puhuttiin:
-Vanessa alkuviikosta:
"hän oli tulossa mun luo yöks parin muun kaverin kanssa"
-FB-sivun kuvauksen kertomus:
Mathias lähti n. klo 04:00 (aamuyöstä 26.11) yhdessä kahden kaverinsa kanssa (Riku ja Vanessa)
Tänään Vanessa on jälleen kommentoinut sitä, miksi kämpille menneet eivät ihmetelleet kun Mathiasta ei kuulunut:
"No ne oli tietenkin nukahtanu."
Eli ilmeisesti siis sinne kämpille meni muitakin kuin mainittu Riku? Toki voi olla että tuon "virallisen" kuvauksen on kirjoittanut joku muu kuin tapahtumayönä Otaniemessä ollut ja siksi tuo virheellinen ilmaus, että vain Riku meni kämpille kun Mathias jäi rappuun.
matlockb kirjoitti:Onhan kavereita "ulostullut", ihan ensimmäisenä fb-ryhmä ja tietääkseni toinen seurueen kavereista olisi myös toimittajalle antanut lehtihaastattelun, mutta eihän niitä kaikkia lehtiä paljon näin viikonloppuna paineta.
Eli turha tästä nyt uutta Teemu Puumalaa on tehdä.
Joo, no tuosta lehtihaastattelusta en voinutkaan tietää ja tuon FB-ryhmän olemassaolon olen kyllä tiedostanut.

Tarkoitus ei ollut siis alkaa syyllistää/epäillä kavereita, lähinnä ihmettelen (=harmittelen) etteivät juhlissa olleet ole tuolla Facebookissa kommentoineet sitä, tapahtuiko tuona sunnuntai-iltana mitään erikoista, ketä oli paikalla (suuret vai pienet kemut?) tai että oliko nautittu muutakin kuin alkoholia. Mutta kuten olen jo maininnut, ei se kommentoimattomuus tietenkään tarkoita että olisivat syyllisiä, ymmärrän hyvin jos eivät halua alkaa netissä setviä tätä juttua.
Lisäksi tuo FB-ryhmän muutenkin ihmeellinen keskustelupolitiikka lisää tuota "sekaisuutta", mutta eipä sekään välttämättä liity lainkaan Mathiaksen kavereihin, vaan ihan muihin ihmisiin.