Ulvila KUVIA
-
jokuvaan
Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)
Ennen tutkijoita takkahuoneessa kävi pari ensihoitajaa lievästi pikkuisen tutkailemassa uhria. Näkyvät oikein nätisti siinä voikukkarautakuvassa, joka on otettu HIUKAN ennen yhdenkään "huppumiehen etsijän" astumista remmiin. Laittoivat emännän voikukkaraudan varmaan tämän pyynnöstä Annun käsilaukkuun, kun se "huppumiehen" veitsi oli niin sopivasti siinä lattialla löydettävissä.
Hain googlella: grass shears

Katsokaa oikeanpuolinen alimmainen. Kiinalaisia.
Ruohosakset/puutarhasakset uusiutuvat ja vaihtavat väriään jatkuvasti. Näitten mekanismi on että niitä puristetaan ja terät liikkuu sivuille. Lujaa pitää puristaa jos leikkaa tai tikkaa muuta kuin ruohoa. Näillä saa parillisia pistoja, jos niin käyttää.

Katsokaa oikeanpuolinen alimmainen. Kiinalaisia.
Ruohosakset/puutarhasakset uusiutuvat ja vaihtavat väriään jatkuvasti. Näitten mekanismi on että niitä puristetaan ja terät liikkuu sivuille. Lujaa pitää puristaa jos leikkaa tai tikkaa muuta kuin ruohoa. Näillä saa parillisia pistoja, jos niin käyttää.
Se on siinä:

värit, koko, muoto: täsmää

värit, koko, muoto: täsmää
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Minä korostin kuvankäsittelyssä kirkkaankeltaista väriä, saadakseni ne sakset vaan esiin. Oikeastihan ne on oranssinkeltaiset? Nykyisessä kuvastokuvassa ne on keltaiset. Valmistajat on oppineet nykysin varomaan oranssia väriä, ettei Fiskars syytä kopioinnista edes värin suhteen.
...noista keltaIsen värin perustyypeistä:

Kadmiumin keltaiset näyttävät ne Ulvilan nurmikontasaajat olleen.
Olisivatko ehkä jossain tallessa? Jossain varastossa missä Annelin tavarat.
En tiedä onko hänellä se asunto siellä jossakin Turussa odottamassa
vapautumista.

Kadmiumin keltaiset näyttävät ne Ulvilan nurmikontasaajat olleen.
Olisivatko ehkä jossain tallessa? Jossain varastossa missä Annelin tavarat.
En tiedä onko hänellä se asunto siellä jossakin Turussa odottamassa
vapautumista.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Täällä minfossa on tietoa, että hän olisi sanonut jossain kuulustelussa oma-alotteisesti että voikukkarautaa ei Turussa enää löytynyt/nähnyt. Mutta mitäänhän ei voi pitää totena. En osaa käyttää, vaikka olen kuinka opetellut, minfon hakutoimintoa, joten en voi laittaa linkkiä.
AA voi voikukkaraudalla tarkoittaa juuri näitä.
AA voi voikukkaraudalla tarkoittaa juuri näitä.
-
jokuvaan
- KUULUSTELUKERTOMUS
19.9.2009
Rikoksesta epäilty
Anneli Auer
Mielestäni osa tavaroista on hävinnyt, koska en ole niitä Turun asunnosta löytänyt.
Kysyttäessä vastaan, että ainakin varrellinen voikukkarauta on sellainen, jota en ole löytänyt.
(Löytyi sieltä "AA:n kuulustelut syksy 2009" -ketjusta.)
Jotenkin luulen, että Taralla oli asia selvästi muistissa; kunhan pisti nikki vähän sarkasmia kehiin
Annelin oma-aloitteisesti antamia 'vihjeitä'. Tuli täydennystä taas.
Viimeksi muokannut Tara, Ke Joulu 05, 2012 2:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Eli arvoisat nettietsivät ovat nyt vakuuttuneita skenaariosta, jossa AA hakkaa miestään ensin veitsellä, sitten nurmikkosaksilla ja lopuksi ties millä vasaralla, kätkee vasaran niin, ettei sitä koskaan löydetä, jättää verisen, mutta omista sormenjäljistä ja hajuista puhdistetun veitsen lattialle, pesee nurmikkosakset ja jättää arkun päälle ensimmäisen sisääntulijan löydettäviksi, joka onkin sitten niin fiksu konsta, että ottaa nurmikkosakset ja toteaa, että eihän näillä tee täällä sisällä talvisaikaan mitään ja talon kiertäen vie ne takapihan terasille lampun päälle?
Jatkakaa vain
Jatkakaa vain
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Johan se voikukkarautakin on löytynyt jo moneen kertaan kuvista. Viimeksi taisi pilkistää pyykkikasasta.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Ei kai sentään pyykkikasasta vaan joka kerta siitä seinällä olleesta kukkakorista, ei mistään muualta. En muista ainakaan. Siitä koristaan, jossa sitä talvisin säilytettiin, sitten ehkä muutossa kadonnut, koska Anneli on kertonut että sitä ei enää Turusta löytynyt.Kuolemannaakka kirjoitti:Johan se voikukkarautakin on löytynyt jo moneen kertaan kuvista. Viimeksi taisi pilkistää pyykkikasasta.
jokuvaanin löytämä kukkarauta tuossa kuvakaappauksessa jossa osa hänen silloista postiaankin
Olisiko AA itse pistänyt ne ruohosaksetlamppuun, kun kävi "juomassa". Sitten on soittanut tai suunnitellut soittavansa sairaalasta kavereille, että menkää ottaan ne ruohosakset lampusta. Kaverit ei ole uskaltaneet mennä, jos ovatkin menneet talon lähelle, nähneet liudan poliisia ja toimittajia, eikä ole rohkeus riittänyt.
Onko AA laittanut ne terassin oven reijästä sinne lamppuun, kun kävi juomassa?
Kun AA on muutaman päivän perästä hakenut jätskiä, niin ruohosaksetkin otaanut samaan syssyyn.
Pystyykö ne laittaan oven reijästä?
Tässä on nyt kaksi välinettä kyseessä. Voikukkarauta Taran kuvassa yllä ja ruohosakset, oranssiset. Minä puhun ruohosaksista vaikka olen epähuomiossa nimittänyt niitä voikukkaraudoiksi.
En jaksisi uskoa, että poliisi tai toimittaja olisi niitä siirtänyt.
Kun AA on muutaman päivän perästä hakenut jätskiä, niin ruohosaksetkin otaanut samaan syssyyn.
Tässä on nyt kaksi välinettä kyseessä. Voikukkarauta Taran kuvassa yllä ja ruohosakset, oranssiset. Minä puhun ruohosaksista vaikka olen epähuomiossa nimittänyt niitä voikukkaraudoiksi.
No huhhuh. Arkun päällä olleiden housuihin astuttu verinen jalanjälki löydettiin viisi viikkoa murhan jälkeen. Siinä välissä mm Anneli oli käynyt sen kymmenen kertaa huushollissaan ja mitä kaikkea muuta jäikään löytämättä ja mitä ehti Anneli siivota mukaansa tai pestä viattomaksi. Vai, että kammattiin.Kuolemannaakka kirjoitti: Älkää nyt olko noin lapsellisia, aikuiset ihmiset. Takkahuoneen lattialta kammattiin yksittäisiä puutikkujakin talteen.
Luulenpa tuon kamman älykkäimmän roolin langenneen siihen tarttuneille täille.
Elizzza kirjoitti:Olisiko AA itse pistänyt ne ruohosaksetlamppuun, kun kävi "juomassa". Sitten on soittanut tai suunnitellut soittavansa sairaalasta kavereille, että menkää ottaan ne ruohosakset lampusta. Kaverit ei ole uskaltaneet mennä, jos ovatkin menneet talon lähelle, nähneet liudan poliisia ja toimittajia, eikä ole rohkeus riittänyt.
Niin, tai silloin jo napannut sakset jonkun vaatteen sisälle, kun kerrottiin kävelleen huoneistossa edestakaisin niin että oli pyydetty siirtymään loitommaksi. Lapsi oli ollut siellä myös, kiinni äidissään. Äiti oli sanonut etsivänsä päällepantavaa: Missäs ne mun yks puseri ja toiset pikkarit on, että ottasin varalle. Jossain tuossa arkun päällä oli, muistaakseni.
Meni veskiin pikkuasioille, sulloi sakset mukaansa. Piilotti sairaalan roskakärryssä olleeseen jätesäkkiin.
Yltääkö käsi, jos ei voi astua lasikasan päälle? Olikos niin, että ihan siinä kynnyksellä ei niin paljoa niitä laseja ollut? Verho oli ollut siinä... hm..

lisäys: Tai jos Anneli on vain viattoman näköisenä sanonut poliisille sakset kädessään, et tässon nää yhet, hei viitiks laittaa noi nurmileikkurit tost tonne johki (soittanut sormella ulkovaloa aukon vieressä) ko mää katon et onks mun alushousui tossa vaatakasan alla. Ei kai niit täs tarvita..(enää)
photobucket tökkii..
Viimeksi muokannut Tara, Ke Joulu 05, 2012 2:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elizzza kirjoitti: Tässä korjaamani kuva
http://img255.imageshack.us/img255/9585 ... 8uu001.jpg
Jaahas, täällä on 'Löydä kuvista kaluja' -leikki meneillään. Minäkin haluan osallistua:
Löysin autotallin kuvista haarukan, joka oli selkeästi sinne piilotettu puolittain saavin alle.
Toin sen tuohon surmahuoneen lattialle, missä se selkeästi on surmahetken jälkeen puolittain seinään nojanut. Lasikasassa on selkeät tyhjäkohdat osoittamassa haarukan tuolloista olin paikkaa, Katsokaa nyt vaikka vasemmanpuoleista haarukka, ihan selkeästi tuo on ollut tuossa. Jolleivät poliisit ole tuota huomanneet tullessaan, niin ihmettelenpä suuresti... Mutta kuka tämän haarukan on pois tuosta vienyt, epäilenpä suuresti ettei AA ole sitä ehtinyt viemään... Ehkäpä se onkin niin että poliisitutkijat ovat vieneet sen itse autotalliin kun katsoivat että se on siinä tiellä tutkimusten aikana. Näin tämän nyt näkisin.

(lähde: Elizzzan muokkaama kuva ed sivulta. Tuotu haarukka - turumurre)
Haarukan kaksoispiikit sopivat täydellisesti JL:n kehossa oleviin reikiin.
Jos en tietäisi että tämä haarukka on talon oma, niin epäilisin ilman muuta kaupungin vt. puutarhuria