Gustafssonin vammat (ketju 2)
Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)
^ NGn vammat olivat tyypillisiä matalaenergisiä pahoinpitelyvammoja. Miksi näin, miksi vammat olivat täysin eri tasoiset kuin muilla uhreilla? Miksi NG oli löydettäessä teltan päällä? Miksi NGn kengissä oli tyttöuhrin verta?
Miksi esimerkiksi Mäen ja Björklundin vammat olivat täysin erilaiset?Misri kirjoitti:^ NGn vammat olivat tyypillisiä matalaenergisiä pahoinpitelyvammoja. Miksi näin, miksi vammat olivat täysin eri tasoiset kuin muilla uhreilla? Miksi NG oli löydettäessä teltan päällä? Miksi NGn kengissä oli tyttöuhrin verta?
NG voi olla monesta syystä teltan päällä: Joko vedetty siihen, noussut itse ja menettänyt uudestaan tajuntansa tms? Eikö nuo kaksi ole mahdollista?
Kenkiin on veri voinut joutua monesta eri syystä. Se ei oikeastaan todista mitään mihinkään suuntaan, antaa vaan aiheen epäillä.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.
"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
Niin syyttäjän asiantuntijat vuonna 2004Misri kirjoitti:^ Ei tarvitse, asiantuntijat ovat ulkoiset vammat arvioineet, matalaenergisiksi pahoinpitely vammoiksi. Eikä edes puolustus harannut vastaan NGn ulkoisten, vammojen vammaluetteloa.
Ongelma NG:n "matalaenergisissä nakkikioskivammoissa" on se,että jokuhan ne on kuitenkin aiheuttanut.Muistakaan uhreista ei löytynyt muita kun puolustautumisvammoja,hyökkäysvammoja ei ollut kenelläkään.Ei edes NG:llä.Leuan murtanut isku on annettu "jollain laakealla esineellä,kuten kivellä".Verijäljet todistavat tämän tapahtuneen teltan sisäpuolella.Tämä poistaa itseaiheutetujen vammojen mahdollisuuden,jos nyt joku tuohon mahdollisuuteen edes on uskonut.Niimpä seurueen ulkopuolinen henkilö on tässäkin se todennäköisin vaihtoehto.
Hiertymät,
Mäellä kaulassa, Björklundilla kaulassa ja kädessä, Boismanilla kädessä.
Hiertymät lähikontaktissa uhrin paikallanpitämisestä useimmiten tulleita ruhjeita.
Gustafssonilla ei hiertymiä ollut?
Kädessä oikea etusormi ainakin mustunut ja muut vammat vasemmalle kasvojen puoliskolle.
Isokokoinen henkilö, joten iskupinta alaa olisi ollut laajemmillekin vammoille.
Vammojen liioittelu.
Hiertymät lähikontaktissa uhrin paikallanpitämisestä useimmiten tulleita ruhjeita.
Kädessä oikea etusormi ainakin mustunut ja muut vammat vasemmalle kasvojen puoliskolle.
Vammojen liioittelu.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Tuossako ovat kaikki "todisteesi", joiden perusteella NG on 100% varmasti murhaaja? Eiväthän nuo mainitsemasi asiat todista yhtään mitään, suuntaan eikä toiseen.yövuoro kirjoitti:Hiertymät,
Vammojen liioittelu.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
NG:llä oli leukaluu ainakin yhdestä kohdasta poikki, viisi muuta eri murtumaa pään alueella, läpireikä poskessa sekä ruhjeita ja haavoja eri puolilla päätä. SB:llä taas löytyi vasemmasta kädestä pieni hiertymä, joka on voinut tulla ihan mistä vain. Tuo hiertymä ei viittaa millään tavalla tappeluun.yövuoro kirjoitti:Hiertymät,
Vammojen liioittelu.
NG:n vammat eivät ole edes lieviä, vaikka eräät niin väittävät. He takertuvat ovelasti aivovammaan ja sen kiistämiseen, vaikka ilman sitäkin NG:n vammat ovat jo vakavia. Ja NG:llä on hyvinkin voinut olla aivoruhje ja Brillen hematooma, kuten alkuperäinen diagnoosi sanoo. Edes puolustuksen asiantuntijat, kuten Öhman ja Hirvensalo eivät ole torjuneet aivovamman mahdollisuutta. Öhman ainoastaan ihmetteli muistiaukon pituutta, mikä taas voi olla psyykkisen puolen aiheuttama (ei tahallinen). Aivonesteen eli likvorin valuminen nenästä viittaa sinänsä jo vakavaan aivovammaan. Tavan nakkikioskivamma ei tuollaista aiheuta.
^Itse kyllä olen koko ajan tiennyt että NG:llä ruhjeita on ollut, leukaluu poikki ja poskessa reikä, jonka kautta jopa hampaat olisivat olleet näkyvissä ym.., sellaisia vammoja tietysti on melko mahdoton pelkkien nyrkkien avulla "nakkikiskalla" saada aikaan eli jotain kättä pidempää on ilmeisestikin tarvittu, mutta kerrotko mihin perustuu väitteesi noista viidestä muusta murtumasta pään alueella?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
NG:llä oli leukaluu useammasta kohdasta palasina,lisäksi ohimossa murtuma.Yhteensä kuusi murtumaa.Menehtyneet uhrit tutki patologi,NG:n kohdalla lääkäreiden ensimmäinen mielenkiinto kohdistui potilaan hengissä pitämiseen ja vakavampien vammojen hoitoon.Niinpä pienempiä naarmuja,hiertymiä ja vastaavia ei ole kirjattu samalla tavalla kuin muiden uhrien kohdalla.Niinkuin "yövuoro" kirjoitti,kaikilla oli puolustautumisvammoja,hyökkäysvammoja ei kenelläkään.Lisäksi kaikkia vammoja yhdistää se,että niitä ei ilmeisimmin ole aiheutettu paljain käsin.On ollut tekoväline,laakea esine.Jos NG olisi aiheuttanut omat vammansa tuolla laakealla esineellä,hänen olisi pitänyt hukata tuo esine tajunnan menetyksen jälkeen.Hänen olisi myös pitänyt vahingoittaa itseään juuri sopivasti,useammalla lyönnillä.Jokainen voi miettiä (ja mun puolesta vaikka kokeilla) miten sujuu oman leuan murtaminen esim. kivellä lyöden.Huteihin ei ole varaa,kerralla pitää onnistua.Onnea yritykselle...
Arska helluntaina 1994: 'Kun miä otan kiven maasta ja lyön sillä päähän, siitä ei kyllä enään kukaan nouse'.
Autenttinen ja kuulemani tunnustus epäilystään siitä, ettei Gustafsson olisi hengissä selvinnyt 1960.

Autenttinen ja kuulemani tunnustus epäilystään siitä, ettei Gustafsson olisi hengissä selvinnyt 1960.
Erikoinen on tuo ilmaus "-leukaluu useammasta kohdasta palasina", sillä totuus on, että kyseessä oli hyväasentoiset murtumat, mitkä ei parantuakseen vaatineet mitään erityisiä toimenpiteitä. Kyseiset murtumat tulevat esimerkiksi yhden nyrkiniskun seurauksena, kun leukaluu ja hentoiset kasvojen luut puskuroivat aivoja uhkaavaa iskua. Vammaenergia tiedetään hyvinkin tarkasti, koska se ei ole aiheuttanut virheasentoa murtumiin. Hentoiset kasvojen luut ovat pysyneet paikoillaan, eli kansankielellä sanottuna, kasvojen hentoiset luut vain murtuivat. Fakta.rootbeer kirjoitti:NG:llä oli leukaluu useammasta kohdasta palasina,lisäksi ohimossa murtuma.
Gusatfssonin ei ole tarvinnut aiheuttaa itselleen vammoja, sillä noiden vammojen aihettajaksi riittää yksi nyrkinisku tai potku päin kasvoja. Vammojen energia ei aiheuta aivovammaa. Ei ainakaan tuntien tajuttomuuden selittävää aivovammaa, joka jatkuu sairaalassa päivien tokkuraisuutena ja iänkaikkisena muistamattomuutena.rootbeer kirjoitti:Jos NG olisi aiheuttanut omat vammansa tuolla laakealla esineellä,hänen olisi pitänyt hukata tuo esine tajunnan menetyksen jälkeen.Hänen olisi myös pitänyt vahingoittaa itseään juuri sopivasti,useammalla lyönnillä.Jokainen voi miettiä (ja mun puolesta vaikka kokeilla) miten sujuu oman leuan murtaminen esim. kivellä lyöden.Huteihin ei ole varaa,kerralla pitää onnistua.Onnea yritykselle...
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Se, että Gustafssonin vammat erosivat muiden uhrien vammoista, EI TODISTA Gustafssonia syylliseksi. Johan on kumma, jos awa ei sitä ymmärrä. Muutenkin awa, olet aivan liiaksi takertunut Nissen vammoihin. Ajattelisit joskus hieman laajemmin, ajattelisit kokonaisuutta. Kun otetaan kokonaisuus huomioon, näyttää Nissen syyllisyys erittäin epätodennäköiseltä. Valitettavasti. Todella ikävää, että sinulla on tuollainen pakkomielle Gustafssonin syyllisyydestä. Mutta niin siinä käy, kun ihminen on helposti johdateltavissa ja halukas uskomaan kaiken maailman juoruja.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Niin - jäi vielä tässä yhteydessä uudelleen uusille kirjoittajille toteamatta, että Gustafssonin kasvovammat ovat tavallista tavallisemmat nakkikioskivammat, joiden seurauksena ihmiset hakeutuvat hoitoon vaihtelevasti, jotkut tulevat heti ja toiset hakeutuvat hoitoon vasta päivien kuluttua. Uskoisin, että jonkinlainen prosentti on ihmisiä, jotka eivät tule tuollaisia hentoisia kasvovammoja hodattamaan koskaan. Vammat parantuvat kotonakin. Totta sekin.
^ Tottakai NGn vammoilla on merkitystä syyllisyyttä ajatellen. NGn vammat olivat tyypillisiä pahoinpitelyvammoja, näiden vammojen aiheuttajaksi riittää muutama nyrkinisku tai jalanpotku. Ja nämä vammat eivät todellakaan vie toimintakykyä kuten tämänkaltaisiin vammoihin perehtynyt erikoislääkäri R. Kontio toteaa: "Yleensä tällaisia vammoja saaneet potilaat pystyvät itse liikkumaan ja päättelemään rationaalisesti, Kontio sanoi".
awa kirjoitti:Niin - jäi vielä tässä yhteydessä uudelleen uusille kirjoittajille toteamatta, että Gustafssonin kasvovammat ovat tavallista tavallisemmat nakkikioskivammat, joiden seurauksena ihmiset hakeutuvat hoitoon vaihtelevasti, jotkut tulevat heti ja toiset hakeutuvat hoitoon vasta päivien kuluttua. Uskoisin, että jonkinlainen prosentti on ihmisiä, jotka eivät tule tuollaisia hentoisia kasvovammoja hodattamaan koskaan. Vammat parantuvat kotonakin. Totta sekin.
Näin juuri alaleukamurtuma (madibula) on yleisempiä kasvoluuvammoja ja murtumat sijoittuu yleensä näissä pahoinpitelyvammoissa, vasemmalle puolelle leukakulman tai nivelnastan alueelle, koska suurinosa ihmisistä (lyöjistä) on oikea kätisiä. Tyypillinen alaleuan murtuma kulkee jonkun heikon kohdan kautta, joita ovat kondyylinkaula, puhkeamattomat viisaudenhampaat ja pitkäjuuriset poskihampaat.