Ottamatta kantaa, onko tuo se epäilty, niin eräs varteenotettava mahdollinen motiivihan on se, että AA oli miehen vuokranantaja ja antanut hänelle häädön.Kyllikki S kirjoitti:Löysin ilmeisesti oikean henkilön:
Myy mm tavaraa tori.fi sivustolla syyskuussa. jätetyllä ilmoituksella?
Katsoin vaan, että koko kämpän irtaimisto (melkein uusia) myynnissä sänkyjä ja sohvia myöden
60 v. mies surmattiin Kotkassa 15.11.2012
Re: 60 v. mies surmattiin Kotkassa 15.11.2012
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Jos mä nyt oikeaa ihmistä katselen niin ko. henkilö pyörittää rakennusfirmaa jonka toimipaikka on, kappas vaan, marinmäentiellä.
http://www.directa.fi/yritykset/8066846 ... arakennus/
En jaksa olla kryptinen taaskaan niin laitan linkin jota katselen, välttäkää nyt silti edelleen noita nimien kirjottamista kun ei oo kiva jos kyse ei olekaan tästä henkilöstä.
En jaksa olla kryptinen taaskaan niin laitan linkin jota katselen, välttäkää nyt silti edelleen noita nimien kirjottamista kun ei oo kiva jos kyse ei olekaan tästä henkilöstä.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Nämä perheet näämmä istuneet vähän samojen firmojen johtokunnissa?nuusku-nella kirjoitti:Jos mä nyt oikeaa ihmistä katselen niin ko. henkilö pyörittää rakennusfirmaa jonka toimipaikka on, kappas vaan, marinmäentiellä.
Totuus
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Joo, vaikuttais siltä että joku yhteys on, kuten sen joku "tietävä" edellä toteskin niin joku kaukainen sukuyhteys olis. Marinmäentiellä asuu noita samalla sukunimellä olevia ja firman toimitilat osotteen mukaan samassa paikassa. Nopealla päättelyllä ko. nuoren miehen vanhemmat asuu marinmäentiellä.Kyllikki S kirjoitti:Nämä perheet näämmä istuneet vähän samojen firmojen johtokunnissa?nuusku-nella kirjoitti:Jos mä nyt oikeaa ihmistä katselen niin ko. henkilö pyörittää rakennusfirmaa jonka toimipaikka on, kappas vaan, marinmäentiellä.
Oiskohan siellä uhrin talon kunnostustöissä tarvittu maarakennusalan osaajaa...nuusku-nella kirjoitti:Jos mä nyt oikeaa ihmistä katselen niin ko. henkilö pyörittää rakennusfirmaa jonka toimipaikka on, kappas vaan, marinmäentiellä.
Epäiltyä esitetään vangittavaksi. Vangitsemisoikeudenkäynti perjantaina.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... pos=navnow
scnade kirjoitti:Epäiltyä esitetään vangittavaksi. Vangitsemisoikeudenkäynti perjantaina.
Onko tossa muidenkin mielestä epäselvää..? Pidätetty maanantaina,vangitaan perjantaina??? Eikai se noi mene??
Olisko otettu kiinni maanantaina,ollut kiinniotettuna 24h ja sen jälkeen vasta pidätetty..?? Eikös se 3vrk ole tuo pidätysaika nykyäänkin??
Muistelisin, että vangitsemisvaatimus on esitettävä 72 tunnin kuluessa ja se on käsiteltävä 24 tunnin kuluessa. Eli pidätysaika olisi maksimissaan 96 tuntia.corppi kirjoitti:scnade kirjoitti:Epäiltyä esitetään vangittavaksi. Vangitsemisoikeudenkäynti perjantaina.
Onko tossa muidenkin mielestä epäselvää..? Pidätetty maanantaina,vangitaan perjantaina??? Eikai se noi mene??
Olisko otettu kiinni maanantaina,ollut kiinniotettuna 24h ja sen jälkeen vasta pidätetty..?? Eikös se 3vrk ole tuo pidätysaika nykyäänkin??
-
masi78
- Nikke Knatterton
kyllähän tuolta löytyy naamakirjastakin ainakin yks vaihtoehto...
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Tätä lasten hyväksikäyttöä aloin myös jossakin vaiheessa pohtimaan ja tännekin kirjoitin ajatuksistani, ja tämä olisi sitten hyväksikäytetyn kosto. Ymmärrettävää, mutta silti murha on murha.Matteus kirjoitti:Tääl kanssa. Voi olla, että tässä on vain murhattu yksi saatanan pedofiili ja teko on täysin oikeutettu. Tosin Suomen laki ei näin ajattele valitettavasti mutta.....Charity kirjoitti:Olen niin samoilla linjoilla Samulin tuoman ajatuksen kanssa, jos tiedot pitävät paikkansa!
Gods made heavy metal.
Joo...masi78 kirjoitti:kyllähän tuolta löytyy naamakirjastakin ainakin yks vaihtoehto...
Tarkoitatko kenellä on kavereissakin J.S?
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Suomi24:ltä kopsattu:
"itsehän en mistään mitään tiedä, mutta jos olen ymmärtänyt oikein, tämän epäillyn, pusuttelukuvalaisen, facebook-kavereista löytyy murhatun tyttären poikaystävä. toki kotka on pieni paikka ja tod.näköisesti ihan sattumaa"...
Mielenkiintoista. En malta odottaa motiivin kertomista....
"itsehän en mistään mitään tiedä, mutta jos olen ymmärtänyt oikein, tämän epäillyn, pusuttelukuvalaisen, facebook-kavereista löytyy murhatun tyttären poikaystävä. toki kotka on pieni paikka ja tod.näköisesti ihan sattumaa"...
Molemmat on kotoisin tuolta Marinkylän alueelta, jossa on tasan yksi alakoulu ja josta siirrytään tasan yhteen yläkouluun. (Ko. yläkoulussa koulun sivujen mukaan 350 oppilasta, joten tästä voi vaan päätellä miten "monta" ihmistä tuolla syrjäisessä alakoulussa sitten on.) Pitäisin sattumaa todennäköisempänä.Tiina kirjoitti:Suomi24:ltä kopsattu:
Ja löytyyhän sieltä kavereista Lusunkin poika, jos "mahdollisia" tutkintalinjoja haluaa etsiä.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Niin jos se kiinniotettu on tämä ketä itse ajattelin niin minusta on selvää että hän tuntee kyllä uhrinsa. Ei ehkä kovin läheisesti mutta mitä ilmeisemmin tosiaan on "saman kylän poika" joten en pidä tuota kovinkaan ihmeellisenä.Tiina kirjoitti:Suomi24:ltä kopsattu:
Valotatko sen verran, että onko se ketä itse epäilet sama, ketä tällä hetkellä tunnutaan epäilevän ympäri internettiä? Ilmeisesti kuitenkin olet paikkakuntalainen ja jotain konkreettisia huhujakin kuullut, niin olisi kiva tietää, ettei tässä pelkkien google-tulosten perusteella täysin ulkopuolisia tuomita.nuusku-nella kirjoitti:Niin jos se kiinniotettu on tämä ketä itse ajattelin niin minusta on selvää että hän tuntee kyllä uhrinsa. Ei ehkä kovin läheisesti mutta mitä ilmeisemmin tosiaan on "saman kylän poika" joten en pidä tuota kovinkaan ihmeellisenä.Tiina kirjoitti:Suomi24:ltä kopsattu: