taavetti kirjoitti:Doctori Lecteriä en ole pitkään aikaan pitänyt edes vastuullisena kirjoittelustaan...
Itseäsi kait sellaisena pidät? Se, että sinä pidät joitakin vastuullisina ja joitakin ei-vastuullisina jostain, ei kerro muusta kuin sinun henkisestä tilasta. Ei muusta.
taavetti kirjoitti:...liekkö ammoin saanut Rositalta pakit tai jotain.
Vaimosi ei ole antanut minulle ns. pakkeja. En edes vongannut.
taavetti kirjoitti:Miten voi olla tuollaisia ihmisiä, herrajumala.
No kuule helposti. Elämä opettaa. Realistinen suhtautuminen vailla hyssyttelyä on oiva lääke. Ihmiset eivät yleensä ole hyviä. Vasemmistolainen maailman- ja elämänkatsomus lähtee taasen siitä, että kaikki ihmiset ovat hyviä, kaikkia pitää auttaa, jokainen on samanarvoinen. Bullshit! Miksi joidenkin etnisten ryhmien röyhkeyteen pitäisi vastata nöyristelemällä ja antamalla ymmärtää, että teidän kulttuurinne on enemmän pyhää kuin meidän ja anteeksi kun me ollaan tälläisiä. Meidän työllä hankkimamme verorahat kuuluvat vastikkeetta ja automaattisesti myös heille?
- Kuulepas taavetti... mitäs luulet jos ja kun me kaikki suhtautuisimme työntekoon kuten mustalaiset, niin millainen hyvinvointivaltio (tyhmä asia, joka onneksi kohta on tiensä päässä) Suomi olisi?
Kumpi ryhmä todennäköisemmin tunkeutuu mummin ja ukin mökkiin (mummi ja ukki kantaväestöä): mustalaiset vai Helvetin enkelit? Kumman ryhmän edustaja ryöstää todennäköisemmin rollaattoriin tukeutuvan vanhuksen? Mustalaiset vaiko Bandidos? Kun vanhus ottaa pankkiautomaatista rahaa, niin kumpi on todennäköisemmin selän takana kyttäämässä rahoja ja sieppaa ne jopa väkivaltaa käyttäen? Mustalaiset vai Cannonballs? Vastaapa tähän!
taavetti kirjoitti:Oletteko te edes ihimisiä?
Myö ollaan ihan samanlaisia ihmisiä, mutta...
Myö ei tykätä siitä kun toiset pääsee eläkkeelle heti kun lapsilisät loppuu. Joko kaikki pääsee tai sitten ei kukaan ilman pätevää syytä. Etninen tausta ja kulttuuri eivät voi eivätkä saa olla syitä.
Myö ei tykätä kun nää saa hamerahaa ja toiset ei. Joko kaikki saa - taavetille muuten lähtee sitten minfon ensimmäinen virtuaalinen hamekangas postitse - tai kukaan ei saa. Etninen tausta ja kulttuuri eivät voi eivätkä saa olla syitä saada rahaa hameeseen, jota hyvinkin usein käytetään varastamiseen.
Myö ei tykätä siitä, että jatkuvasti ja toistuvasti sama ryhmä tunkeutuu vanhusten koteihin "vettä juomaan" ja "pitsiä myymään", samalla rosvoten joko viekkaudella tahi väkivaltaa käyttäen vanhusten varoja sekä muuta omaisuutta. Joko kaikki tunkeutuu vanhusten koteihin tai sitten ei kukaan. Minä olen jälkimmäisen vaihtoehdon henkilö. Entä sinä, taavetti?
Käsi sydämelle; tunnetko mielihyvää kun luet lehdestä miten runsaaseen hameeseen sonnustautuneet naiset ja pahvihousuinen mies kiiltävissä kengissä löivät sotaveteraania ja veivät tämän rahat. Oletan että tunnet.
- Ja mikä pahinta, luulen myös että masturboit kun luet moisia uutisia. Millään muulla tavoin vihapuheitasi minua kohtaan ei voi selittää.
Haluat tämän etnisen ryhmän mellastavan Suomessa edelleen? Vai onko sinulla joitain vaihtoehtoja kuinka tämä vastuuttomuus, kulttuurin vetoaminen ja porsastelu saataisiin loppumaan ja mustalaiset samalle viivalle kantaväestön kanssa?
- Äläkä sano, että me (kantaväestö) voisimme ymmärtää lisää, suvaita enemmän, antaa tilaa ja tehdä myönnytyksiä.
Kuten useimmat muutkin ns. hyväntekijät, myös sinä haluat olla hyvä ihminen ja tehdä hyviä tekoja. Mutta muista, että tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla!