Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

enpakerro
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2011 12:26 pm
Paikkakunta: Pkseutu

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja enpakerro »

Nyt on pakko avautua. Tuntuu, että nyt on sivustolle liittynyt aimo joukko tavallista vajaampaa porukkaa kirjottelemaan. Esimerkkinä puolet kadonnut Mathias Palgi ketjun älykääpiöistä ja erittäin pahasti hermoon käyvä Jänis ja muut idiootit Kotkan ketjussa. Ei mulla muuta.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Waja »

enpakerro kirjoitti:Nyt on pakko avautua. Tuntuu, että nyt on sivustolle liittynyt aimo joukko tavallista vajaampaa porukkaa kirjottelemaan. Esimerkkinä puolet kadonnut Mathias Palgi ketjun älykääpiöistä ja erittäin pahasti hermoon käyvä Jänis ja muut idiootit Kotkan ketjussa. Ei mulla muuta.
:lol: :lol: Näinkö olet antanut itsesi ymmärtää ? :lol:
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

^Ihanko oikeasti kysyt noin?

Minua taas hieman ä:ää semmoinen kauhistelu että " onko ihmiset tulleet ihan hulluiksi/mikä maailmaa (suomalaisia) vaivaa, kun sattuu kaikkee karseen kauheeta". Useimmiten kun kuitenkin on ihan perusmurhenäytelmät kyseissä.

Ai niin, ja Suomalainen, Kotkalaisena, Lappeenrantalaisia, Turkkilaisetkin, Virolaisille jne. Ilmeisesti ei osata arvata oikein tuleeko isolla vai pienellä, niin varmuuden vuoksi Isolla. Sillon ku pienellä kuulus, kato.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Waja »

^ Juu, en mä oikeesti: Ironiaa hain tolla kuluneella, ärsyttävällä ilmaisulla.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Waja »

On noissa aktiivisimmissa aiheissa kyllä niin dorkia juttuja että kieltämättä ajoittain vituttaa.
Minkäs teet ?: Sana on vapaa, eikä ikärajaa murhainfoon ole.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja skoone »

enpakerro kirjoitti:Nyt on pakko avautua. Tuntuu, että nyt on sivustolle liittynyt aimo joukko tavallista vajaampaa porukkaa kirjottelemaan. Esimerkkinä puolet kadonnut Mathias Palgi ketjun älykääpiöistä ja erittäin pahasti hermoon käyvä Jänis ja muut idiootit Kotkan ketjussa. Ei mulla muuta.
Mua ärsyttää tuo janis eityisesti. Se on asiakseen esiintyä kaikkien ketjujen asiantuntijana, vaikka ilmestyi minffoon vasta jokin aikaa sitten.
Muista lähdekritiikki!
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Waja »

^ Uutta sukupolvea tulee, diggaat tai et.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Waja »

Onhan se oikeesti ettei noiden alle 20 vuotiaiden ajatusmaailmassa tahdo pysyä mukana.
Vähemmistönä ollaan vanhan liiton miehet. :cry: .
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja skoone »

Waja kirjoitti:Onhan se oikeesti ettei noiden alle 20 vuotiaiden ajatusmaailmassa tahdo pysyä mukana.
Vähemmistönä ollaan vanhan liiton miehet. :cry: .
Niin, ja me naisetkin :D

Laitanpa tähän lisää ärsytykseni syitä. Minusta Ulvila-osaston kuvan ja sanankäsittelyt alkaa mennä vähän epätoivoisiksi. Miksihän?
Muista lähdekritiikki!
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moona »

Vähän ärsyttää, että pariskunnat - tai mahdollisesti sitten vaan tulevat sellaiset - länkyttävät keskenään koreasti ohi ketjujen aiheen. Eikös nykyäänkin ne deitti-palstat ole jossakin muussa osoitteessa? :?
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Damien »

Waja kirjoitti:Vähemmistönä ollaan vanhan liiton miehet. :cry: .
Mihin h******n liittoon säkin kuulut oikein? Invalidiliittoon? Sotaveteraaniliittoon? Autismi- ja Aspergerliittoon? :lol:
Ei nyt Waja millään pahalla mutta siun kanssa täällä myötäeläneenä tuo "me vanhan liiton miehet"-fraasi kyllä sai nauramaan jo paremmin kuin aikoihin. Iso kiitos siulle ystäväiseni. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Damien »

Moona kirjoitti:Vähän ärsyttää, että pariskunnat - tai mahdollisesti sitten vaan tulevat sellaiset - länkyttävät keskenään koreasti ohi ketjujen aiheen. Eikös nykyäänkin ne deitti-palstat ole jossakin muussa osoitteessa? :?
Sie et oo vissiin saanut hetkeen? Kyllähän täällä on kuppikuntia ollut iät ja ajat... Isompia ja pienempiä. Miusta se on vain söpöä jos näinkin kieroutuneesta mestasta kaksi ihmistä löytää toisensa. Oli sitten kyse parisuhteesta tai ystävyydestä. Ja onhan minfollakin jonni sortin deittiketju jos oikein muistan? :shock:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

Mitä? Onko täällä joku romanssi syntynyt? Minua ärsyttää, ettei kukaan ole kertonut mulle mitään. Mä en vissiin kuulu niihin piireihin sitten.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Damien »

Bias kirjoitti:Mitä? Onko täällä joku romanssi syntynyt? Minua ärsyttää, ettei kukaan ole kertonut mulle mitään. Mä en vissiin kuulu niihin piireihin sitten.
Emmääkään... Mistä lie puhuvat. Porukalla vissiin mennyt homma jo vähän lapasesta tuolla Prisonin
puolella kun glögiäkin ehdottelevat. :|
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

Damien kirjoitti:
Emmääkään... Mistä lie puhuvat. Porukalla vissiin mennyt homma jo vähän lapasesta tuolla Prisonin
puolella kun glögiäkin ehdottelevat. :|
Ei vissiin sitten auta kuin aloittaa ryyppääminen, että pysyy ajan hermolla. Mulle kukaan koskaan mitään glögiä ehdottele. Tai jos vaihtais pitsiset nahkasiin, niin pääsis oikein tosimiesten piireihin.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Vastaa Viestiin