HÄKE 'nauha' (ketju 2)
Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)
Mainiota työtä Zem. Tulos on siis, että Amanda irrottautui puhelimesta joskus 02.40-- 02.43 välillä. Ääniä on vaikka millä mitalla. Ne pitäisi liittää johonkin toimintaa kuvaavaan animaatioon. Joka tapauksesssa tässä puhutaan epäolennaisista asioista. Amanda on nähnyt isänsä kamalassa kunnossa ja ”kirkaissut kuin hirviö”, kuten poliisi, Marina asian ilmaisee kuulustelun aikana 2009-11-03.
Siitä, että Amanda näki murhaajan ei ole mitään epäilystä, jos häntä ylipäätään kuunnellaan. Syyttäjän uusi linja onkin tehdä Amandasta kanssarikollinen, mistä ei ole mitään näyttöä.
Siitä, että Amanda näki murhaajan ei ole mitään epäilystä, jos häntä ylipäätään kuunnellaan. Syyttäjän uusi linja onkin tehdä Amandasta kanssarikollinen, mistä ei ole mitään näyttöä.
sisotalo, mistäs tiedät, ettei ole mitään näyttöä siihen, että tytär on kanssarikollinen?
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
En lasta laittaisi syyllisen asemaan ollenkaan. Kuuntelin häken pitkästä aikaa ja voin vain ihmetellä lapsen kirkasta vastausta äidille kesken makkarin tapporuljanssin kun äiti pyytää lasta puhelimeen. Nyt pitäisi muistaa, että tätä ennen lasinen ovi on rikottu ja huppumies tullut sisään ja kaksintaistelu meneillään. Äiti on saanut veitsestä myös ja verta on paidalla.
Se kohta missä lapsi menee kohti takkahuonetta ja pelkää näkymää niin Auer huutaa ennen sitä
Nyt Hiljeni. Lapsi menee ja näkee isän kuolleena lattialla ja kirkaisee hyytävästi.
Miksi isä hiljenee juuri parahiksi lapsen mennä katsomaan? Oli mahdollisesti jo kuollut.
Se kohta missä lapsi menee kohti takkahuonetta ja pelkää näkymää niin Auer huutaa ennen sitä
Nyt Hiljeni. Lapsi menee ja näkee isän kuolleena lattialla ja kirkaisee hyytävästi.
Miksi isä hiljenee juuri parahiksi lapsen mennä katsomaan? Oli mahdollisesti jo kuollut.
Niin ja vielä ja edelleen en voi käsittää sitä kohtaa missä juostaan pakoon huppista ns. ensimmäisellä kerralla. Liian nopea ja ei istu kuvioon ja sellainen tekemisen makuinen askelkuvio loppuhyppyineen. 
Olet varmaankin oikeassa, jos kuuluu jotakin outoa - nauhaahan sanotaankin lavastetuksi, ja siitä on äänitutkijan lausunto, että kuuluu eriaikaiset tallenteet.
Eihän tästä nyt enää puutu kuin, että selviää poliisin vähän leikkailleen ja liimailleen todistusaineistoa AA:ta vastaan - hänhän - siis AA todisti oikeudessa 2010 poliisista, joka on yrittänyt saada häntä syylliseksi, ja tilasi tätä varten jopa jonkun häkenauhaversion. Jos tämä on nyt se tilaus.
Anneli Aueria kuultiin useamman kerran todistajana käräjäoikeudessa 2010 esitutkinnasta, ja tämä oli yhdessä hänen todistajaosuudessaan. Olen linkittänyt uutisen tähän osioon useammankin kerran.
Eihän tästä nyt enää puutu kuin, että selviää poliisin vähän leikkailleen ja liimailleen todistusaineistoa AA:ta vastaan - hänhän - siis AA todisti oikeudessa 2010 poliisista, joka on yrittänyt saada häntä syylliseksi, ja tilasi tätä varten jopa jonkun häkenauhaversion. Jos tämä on nyt se tilaus.
Anneli Aueria kuultiin useamman kerran todistajana käräjäoikeudessa 2010 esitutkinnasta, ja tämä oli yhdessä hänen todistajaosuudessaan. Olen linkittänyt uutisen tähän osioon useammankin kerran.
Alethes doksa meta logu
Lisäyksenä nyt vielä, että kai te nyt muistatte, että alkuperäinen näkenauha on salattu, eikä se missään nimessä ole nyt liikkeellä tai tuo kuuntelemanne.
Alethes doksa meta logu
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
[i]SIRPA: kai te nyt muistatte, että alkuperäinen näkenauha on salattu,
eikä se missään nimessä ole nyt liikkeellä tai tuo kuuntelemanne.[/i]
OK, mielestäsi yleiseen jakoon siis?
eikä se missään nimessä ole nyt liikkeellä tai tuo kuuntelemanne.[/i]
OK, mielestäsi yleiseen jakoon siis?
Mitäs tässä sitten selittelen, mutta mitä kuulin sen kuulin ja siltä pohjalta.
Jos sulla on ehta versio niin saatan mä kuunnella senkin.
Öitä kuitenkin ensteks.
Jos sulla on ehta versio niin saatan mä kuunnella senkin.
Öitä kuitenkin ensteks.
Jos tarkoitat yleiseen jakoon tuota versiota, jota nyt on kuunneltu, niin en minä näe siinä mitään estettä - jos sillä nyt sitten on mitään merkitystäkään - kyllä tällä tiedolla "käräjäoikeuden salaus" haluttiin mielestäni "viestittää" se seikka, että hallussanne ei ole alkuperäinen - ikään kuin vihjeenä. Näin minä olen tilanteen tulkinnut.
Itse jättäisin tässä vaiheessa kuitenkin nauhan kuuntelun, ja odottaisin rauhassa jatkoa, että selviää miksi ja kuka tarvitsi "eriaikaisia tallenteita" tehdäkseen nauhan - kuten Nimi on asiasta KKO:n lausunut.
Uskon, että siellä tehdään nyt kovasti töitä, ja luotan siihen, että tehdään myös hyvää työtä.
Itse jättäisin tässä vaiheessa kuitenkin nauhan kuuntelun, ja odottaisin rauhassa jatkoa, että selviää miksi ja kuka tarvitsi "eriaikaisia tallenteita" tehdäkseen nauhan - kuten Nimi on asiasta KKO:n lausunut.
Uskon, että siellä tehdään nyt kovasti töitä, ja luotan siihen, että tehdään myös hyvää työtä.
Alethes doksa meta logu
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Noniin, nyt foliohatut päähän ja Sirpalle bannia, sillä nimittäin Minfossa on useampi henkilö jolla on häke-nauha, ollut jo pitkään, ja täysin eri reittejä kuin Seppo Isotalon massalevittämä nauha.
Poliisit eivät ole orkesteroineet nauhaa. Sisotalo ja Zem sekä Turumurre ovat ainoita joille tämmöinen toiminta olisi jopa tyypillistä.
Poliisit eivät ole orkesteroineet nauhaa. Sisotalo ja Zem sekä Turumurre ovat ainoita joille tämmöinen toiminta olisi jopa tyypillistä.
Suosittelen katsomaan lastenelokuva Labyrintin. Siinä tyttö yrittää löytää tietä peikkokuninkaan linnaan, ja kivipaadet huutelevat kaikenlaista matkan varrella - sananmukaisesti aukovat siis päätään. Tytön pieni apulainen neuvoo, ettei niistä kannata välitää, koska siitä tietää olevansa oikealla tiellä mitä enemmän huudellaan. Labyrintti se tämäkin.
Alethes doksa meta logu
Se on hyvä, että meillä on ainakin yksi takuumies joukossa, onko muita?

Ihan jokaisellahan ei tällaista sisäpiiritietoa olisikaan.Poliisit eivät ole orkesteroineet nauhaa.
Alethes doksa meta logu
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Kyllä se ainoa kapelimestari on Anneli Auer itse.
No niin päästään asiaan: miten AA järjesti tämän useista eriaikaisista tallenteista koostuvan häkenauhaversio todistamaan, ettei paikalla ollut ketään ulkopuolista saadakseen käräjillä elinkautisen?
Me kaikki odotamme nyt selitystäsi mielenkiinnolla. Myös motiivi tuohon elinkautisen haluamiseen on hyvä olla mukana.
Me kaikki odotamme nyt selitystäsi mielenkiinnolla. Myös motiivi tuohon elinkautisen haluamiseen on hyvä olla mukana.
Alethes doksa meta logu
Ja nauhaa ei pidä nyt vähätellä: se oli syyttäjän päätodiste. Ja ainoa sellainen ja hovinkin mukaan ainoa, joka puhui syyllisyyden puolesta.
Alethes doksa meta logu