Kahden vuoden hiljaiselon jälkeen tähän ketjuun lisättävää.
Kipin olohuoneen pöydälle jättämä viesti kun hän oli tappanut vanhempansa ja lähtenyt koululle:
Olen juuri tappanut vanhempani! En tiedä mitä on tapahtumassa. Rakastan äitiäni ja isääni niin paljon. Sain juuri kaksi vakavaa rikosta tietoihini. Vanhempani eivät kestä sitä! Se tuhoaisi heidät. Häpeä olisi heille liikaa. He eivät voisi elää itsensä kanssa. Olen niin pahoillani. Olen kamala poika. Toivon, että minut olisi abortoitu. Tuhoan kaiken mihin kosken. En voi syödä. En voi nukkua. En ansainnut heitä. He olivat mahtavia ihmisiä. Se ei ole heidän vikansa tai kenenkään ihmisen, organisaation tai television vika. Pääni ei vain toimi kunnolla. Jumalauta näitä ÄÄNIÄ pääni sisällä. Haluan kuolla. Haluan olla poissa. Mutta minun täytyy tappaa ihmisiä. En tiedä miksi. Olen niin pahoillani! Miksi Jumala teki tämän minulle. En ole koskaan ollut onnellinen. Toivon, että olisin onnellinen. Toivon, että olisin tehnyt äidistäni ylpeän. En ole mitään! Yritin niin kovasti löytää onnellisuuden. Mutta sinä tiedät minut vihaan kaikkea. Minulla ei ole muuta mahdollisuutta? Mikä minusta on tullut? Olen niin pahoillani
Päiväkirjasta:
Jokainen ihminen jonka tiedän ei merkitse mitään minulle. Vihaan jokaista ihmistä tällä planeetalla. Toivon, että he kaikki voisivat mennä pois. Te teette minut sairaaksi. Toivon, että olisin kuollut.
Ainoa syy miksi olen yhä elossa on toivo. Vaikka olen vastenmielinen ja muutama ihminen tietää kuka minä olen, minä silti tunnen, että asiat, ehkä, vaikka vain vähän, paranevat.
En ymmärrä yhtään vitun ihmistä tällä planeetalla. Jotkut ovat niin heikkoja, pääasiassa, että neljävuotias voisi kaataa sinut maahan. Minä olen vahva, mutta pääni ei vain toimi kunnolla. Minä tiedän, että minun pitäisi olla onnellinen sen suhteen mitä minulla on, mutta vihaan elämistä.
Aina kun puhun hänelle (her), minulla on pieni määrä toivoa. Mutta sitten hän repii sen alas. Se tuntuu siltä kuin sydämeni särkuisi. Mutta onko se mahdollista. Olen hämilläni vihan kanssa kaiken aikaa. Voinko koskaan rakastaa ketään? Minulla on tunteita, mutta onko minulla sydäntä joka ei ole musta ja täynnä vihamielisyyttä?
Tiedän, että jokainen ajattelee näin välillä, mutta olen niin täynnä vihaa, että voisin napsahtaa hetkellä millä hyvänsä. Mietin sitä joka päivä. Koulun räjäyttämistä tai helpomman tien valitsemista ja kävellä kokoukseen aseiden kanssa. Kummassakin tapauksessa ihmiset, jotka hengittävät, lopettavat hengittämisen. Tämä on kuinka kostan teille kusipäille siitä mitä laitoitte minut läpikäymään.
Minusta tuntuu, että kaikki ovat minua vastaan, mutta kukaan ei tee koskaan minusta pilaa, pääasiassa koska he luulevat minun olevan psyko. On yksi lapsi ylitse muiden, jonka haluan tappaa. En halua mitään muuta kuin tehdä reiän hänen päähänsä. Yksi syy miksi en: Toivo. Että huominen on parempi. Heti kun toivoni on kadonnut, ihmisiä kuolee.
Kysyn itseltäni miksi vihaan enemmän kuin muut. En tiedä. Mutta pääni ja sydämeni haluavat hänen kuolevan. Hän (he) ainoastaan tietää kuka minä olen maineen kautta ja tiedän kuinka hän pelkää minua. Hänen pitäisikin. Yhtenä pahana päivänä, ja siellä tulee olemaan sahattu haulikko hänen kasvojaan kohti tai viisi paunaa Semtexiä hänen sänkynsä alla.
Tarvitsen apua. On olemassa yksi ihminen, joka voisi auttaa, mutta hän (she) ei tee sitä. Minun on löydettävä joku muu. Luulen rakastavani häntä, mutta hän ei voisi koskaan rakastaa minua. En tiedä miksi yritän.
Voi vittu. Kuulostan niin säälittävältä. Ihmiset nauraisivat tälle jos lukisivat sen. Vihaan sitä kun minulle nauretaan. Mutta he eivät naura enää kun raaputtavat paloja heidän vanhemmistaan, siskoistaan, veljistään ja ystävistään vihani seinästä irti.
Pyydän. Joku, auta minua. Kaikki mitä haluan on jotain pientä. Ei mitään suurta. Haluan vain olla onnellinen.
Loppu. Uusi päivä. Tänään kaikista päivistä, pyydän häntä (her) auttamaan minua. Minut ammuttiin alas. Tuntuu kuin sydämeni olisi revitty auki ja irti. Juuri nyt, olen humalassa, joten en tiedä mitä helvettiä on tapahtumassa minulle.
On selvää, ettei kukaan auta minua. Voi Jumala, olen niin lähellä ihmisten tappamista. Niin lähellä.
Annoin hänelle (her) kaiken mitä minulla oli ja hän vain heitti sen pois. Miksi? Miksi Jumala halusi minun olevan täydellinen epäonnistuminen? Minun täytyy löytää lisää aseita. Vanhempani yrittävät ottaa pois osaa aseistani! Aseeni ovat ainoa asia joka ei ole puukottanut minua selkään.
Silmiini sattuu. Sattuu niin paljon. Ne tuntuvat siltä kuin ne yrittäisivät ryömiä pois päästäni. Miksi en ole normaali? Auta minua. Kukaan ei auta. Aion tappaa jokaikisen kusipään teistä. Ajatus sinusta on yhä mielessäni. Olen liian humalassa ollakseni järkevä.
Joka kerta kun näen kasvosi, sydämeni läpi ammutaan nuoli. Luulen, että hän (she) sanoo kyllä, mutta hän ei sano, sanooko? Hän sanoo "en minä tiedä". Kolme kaikista vittumaisinta sanaa englannissa.
Haluan sinun tuntevan tämän, olevan tämä, maistavan tämän, tappavan tämän. Tapa minut. Voi Jumala, en halua elää. Katsonko sen loppuun asti? Millainen isä minusta tulisi? Kaikki ihmiset ovat pahoja. Haluan vain lopettaa pahuuden maailman.
En halua nähdä, puhua tai tuntea pahaa, mutta en voi sille mitään. Olen paha. Haluan tappaa ja aiheuttaa äärettömästi kipua. Ja ei ole olemassakaan sellaista. Me tapamme hänet (him) - me tapoimme hänet kauan aikaa sitten. Kaikki jotka uskovat Jumalaan ovat vitun lampaita.
Jos olisi olemassa Jumala, hän ei antaisi tuntea minun kuten tunnen. ....Rakkaus ei ole todellista, ainoastaan viha pysyy. Ainoastaan viha.
Love sucks-aineesta:
Rakkaus on perseestä
Ei, minä en usko rakkauteen ensisilmäyksellä koska rakkaus on pahan suunnitelma saada ihmiset ostamaan alkoholia ja aseita. Kun rakastat jotakuta jotain viedään aina sinulta. Haluaisin myös lisätä, että vihaan jokaista ja jokaikistä teistä. Koska kaikki mihin kosken muuttuu paskaksi. Luulen, että jos rakastut johonkuhun ensisilmäyksellä, on kyseessä pelkkä himo. Rakkautta ensisilmäyksellä on vain elokuvissa. Missä ihmiset elokuvissa ovat parempia kuin sinä. Se on miksi sinä menet kanittamoon ja ostat AK-15:n koska aiot teloittaa jokaisen kusipään teistä. Jos minulla olisi sydän, se olisi harmaa.
On helpompaa vihata kuin rakastaa. Koska on niin paljon enemmän vihaa ja epätoivoa maailmassa kuin rakkautta ja rauhaa. Jotkut sanovat että kaikkia pitäisi rakastaa. Mutta se on mahdotonta. Katso historiaamme se on täynnä kuolemaa, masennusta, raiskauksia, sotia ja tauteja. En myöskään usko rakkauteen ensisilmäyksellä. Mutta uskon vihaan ensisilmäyksellä. Sen vuoksi rakkaus on paljon vaikeampi tunne kokea.
En todellakaan tiedä miten vastata tähän kysymykseen koska kylmä musta sydämeni ei ole koskaan, eikä tule koskaan kokemaan todellista rakkautta. Voin kertoa yhden jutun rakkaudesta. Se aiheuttaa enemmän harmia kuin hyvää. Suunnittelen eläväni isossa mustassa kuopassa. Aseeni ja [lukukelvoton kohta] ovat ainoat jotka taistelevat eristäytyneisyydestäni. Haluaisin myös osoittaa, että rakkaus on kamala asia. Se panee tappamaan ja vihaamaan.
Espanjan kokeen yläreunasta:
Metsästän sinut ja panen reiän päähäsi. Räjähteillä. Sinä kuulit oikein. Valta shampoolle. RIP [surunaama ruksituilla silmillä]. Sinun täytyy KUOLLA.
[Opettajan merkintä: Olen huolissani???]
Kipin kuulemisesta poliisilaitoksella:
Olen viettänyt päiviä miettien, mitä haluan sanoa. Olen rypistänyt tusinoittain paperinpaloja ja harkinnut vielä useampia ideoita. Olen miettinyt sitä, että asiat joita voisin sanoa voivat saada ihmiset tuntemaan olonsa vähän paremmaksi. Mutta olen tajunnut, että sillä ei ole juurikaan väliä mitä sanon. Koska ei ole mitään mitä voisin tehdä ottaakseni kivun ja tuhon pois, mitä olen aiheuttanut. Minä ehdottomasti rakastin vanhempiani ja minulla ei ollut syytä tappaa heitä. Minulla ei ollut syytä vihata, tappaa tai yrittää tappaa ketään Thurstonilla. Olen todella pahoillani että tämä tapahtui. Olen palannut mieleeni satoja kertoja ja vaihtanut yhden yksityiskohdan, pienen tapahtuman jotta tämä ei olisi koskaan tapahtunut. Toivon että voisin tehdä niin. Otan täyden vastuun teoistani. Nämä tapahtumat ovat kiskoneet minut pahentuneeseen tilaan ja itseinhoon jota en tiennyt olevan olemassakaan. Olen todella pahoillani kaikesta mitä olen tehnyt ja siitä, mikä minusta on tullut.