Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

"Re: Huijaako poliisi tutkinnoissa ?

ViestiKirjoittaja Kuolemannaakka » 04 Tammi 2013 22:42

rantakoski kirjoitti:On tämän foorumin pilkkana pitämistä toimia kuten Turumurre ja Kuolemannaakka toimivat. Miksi Turumurrella on erioikeus häiriköidä, spämmätä ja trollata asiallista ja faktaperäistä keskustelua?

Pyydän ylläpitoa sulkemaan tämän ketjun ja rankaisemaan nimimerkki Turumurrea.

Kuolemannaakka kirjoitti:
Lopeta nyt jo tuo lapsellinen jankkaaminen, aikuinen ihminen, nolaat vaan itsesi entistä enemmän. Sinulla ei edes kyvyt riitä mihinkään järjelliseen tutkimiseen tämän asian tiimoilta. Olet ollut huuhaa-osastoa alusta alkaen, kaikki voivat viestisi lukea.
Ja nyt sitten vasikoimaan, eikö vaan?"

Lähtöruutu kirjoitti:
Naakka on näköjään luonut oman ryhmän nimeltään "huuhaa-osasto" sellaisille kirjoittajille, joiden kyvyt evät riitä järjelliseen tutkimiseen tämän asian tiimoilta. Mitä tutkimista Naakka oikein tarkoittaa, rikostutkimista vai tieteellistä tutkimista vai mitä? Ainakaan kahteen edellä maininittuun ei kenelläkään kirjoittajalla tällä palstalla ole riittäviä tietoja, ja varsinkaan tutkimuksen kanssa tällä palstalla ei ole mitään tekemistä. Mihinkähän osastoon Naakka sijoittaa itsensä? Omasta mielestään tiukkaan faktaan pohjautuviin jankkaaviin mittamiehiin sijoittaisin ainakin minä.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Jännää että Kuolemannaakka kirjoittaa tasosta :D Nimittäin Kuolemannaakan novelleja ei tasokkaiksi voi sanoa. Lähes kaikki hänen viestinsä ovat yltiöpitkiä liirum laarum taivaanrannanmaalausta, joissa kaiken lisäksi on useita faktuaalisia virheitä tutkinnasta. Olen tästä huomattanut useasti, ja Kuolemannaakka onkin hieman petrannut esim. viestien pituuksia ja jäsentelyä, mutta sisällöllisesti niissä ei tasoa edelleenkään ole.

'Huijaako poliisi tutkinnoissa' -ketjussa ei ole mitään faktuaalista eikä uutta. Turumurre on siinä tehnyt esityksen jossa väittää jotain hypoteettista tilannetta ja vertaa sitä materiaaliin johon sitä ei tulisi verrata. Se on silkkaa propagandaa, häiriköintiä, valehtelua, spämmäämistä ja trollaamista. Kenelläkään muullakaan foorumin jäsenellä ei ole tuollaisia etuoikeuksia, miksi Turumurrella on? Kyseinen viestiketju ei kuulu muiden Ulvila-osion viestiketjujen joukkoon.

Pyydän ylläpitoa sulkemaan keskustelun ja tarvittaessa tekemään johtopäätökset nimimerkki Turumurren suhteen.

---

Suomalaiset pärjäävät PISA-testeissä. Ovat maailman huippuluokkaa koulutuksessa. Mutta esimerkiksi PISA-testeistä tulee esiin toinenkin puoli, joka ei ole saanut liikaa huomiota. Nimittäin siinä missä suomalaisilla ei ole vaikeuksia esim. matematiikassa ja tiedon muistamisessa. Tiedon ymmärtämisessä ja luetun ymmärtämisessä sen sijaan on suuria ongelmia. Nimittäin tiedonprosessointiin kuuluu, että ei vain muista tietoa esim. ulkoa - vaan miten soveltaa tietoa. Ja suomalaiset eivät siinä pärjää. Eli suomalaiset eivät osaa yhdistää ja käyttää tietoa, vaikka hallitsisivatkin erilaiset yksityiskohdat.

Connect the dots?

Kuva
Viimeksi muokannut rantakoski, La Tammi 05, 2013 7:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Pää on mulla tehty varmaan umpiluusta,
Aiheet Ulvilan palstalle täytyy veistää puusta.
Juttuin takana on mulla ikioma syväkurkku
Ja kavereiden mielestä olen aivan täysi mulkku.

Mä aina selostin ja sepustin ja aiheet sekoitin
Ja kavereiden päreet aivan varsin polttelin.
Mä olen häirikkö, mä olen häirikkö.
Mä aina öykkäsin ja möykkäsin ja nikit ärsytin
Ja harhaluulot vielä jonkun syliin oksensin.

Häiris änkee, tunkee, mahtailee, kuin pölhö kommentoi.
Häiris joka osioon myös salaliitot uudet loi.
Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion
Ja siitä kovan hörhön maineen saanut Sirpa on.
Hyvä Sirpa! Hyvä Sirpa!

Ja kun paskan maku alkaa olla suussa,
Silloin alkaa aate itää umpiluussa.
Voishan sitä kommentoida paljon fiksumminkin
Ja jutuillensa löytää pohjaa pöytäkirjoistakin.

Mä aina rekosin ja sekosin ja kuvat piirtelin
Ja viestiketjun aiheen vielä uuden kekkasin.
Mä myöskin öykkäsin ja möykkäsin ja nikit ärsytin
Ja huppumiehen vielä takan sivuun piilotin.

Häiris änkee, tunkee, mahtailee, kuin sika käyttäytyy.
Häiris siellä, missä vatvotaan myös aina näyttäytyy.
Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion
Ja siitä kovan huijarin maineen saanut Turre on.
Hyvä Turre!

Vaikka mulle selvis, löytyy monta muuta,
Joilla koko nuppi myös on umpiluuta.
Mutta jos vain antaa vinkin kyöpelille,
Se kyllä antaa sellaiselle potkun persuksille.

Mä myöskin piirtelen ja huijailen ja faktat vääristän
Ja tutkijoiden tulokset varsin väärin ymmärrän.
Taaskin öykkäsin ja möykkäsin ja nikit ärsytin
Ja tutkijoita vielä huijareiksi leimasin.
Hyvä Turre! Hyvä Minfo! Minfo!

Huumorinkukka on maailman kaunehin kukka
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Elizzza
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Apploodia annijatalle! Huraa, huraa, huraa!
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Ihana! annijatta, bravo! Olen mykistynyt!

Lyhyesti virsi kaunis: kiitos.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Annijatta on loistava riimittelijä, välillä en edes tunnista mitä kipaletta käytetty pohjamatskuna. Annijatta laulaa Turumurrea suohon :D

Ylläpito, moderaattorit & adminit, huom! Teidän mahdollista reaktiota nimimerkki Turumurren ja Ulvila-osion ketjun 'huijaako poliisi tutkinnoissa' liittyvää aktiota edelleen odotetaan. En tietenkään oleta reagoimista, mutta olenpahan pyynnön nyt muutamaan kertaan välittänyt. Uskoisin, että en ole turhasta pitänyt mölyä. Asian ratkaiseminen parhaalla mahdollisella tavalla on teidän käytäntöjen tavoitettavissa. Olkoon se mitä tahansa. Tai olematta mitään. 'huijaako poliisi tutkinnoissa' ei kuitenkaan ole Ulvila-osion asianmukainen ketju.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

rantakoskelle: Näin enempi sivustaseuranneena, kehottaisin sinua nukkumaan riittävästi, syö terveellisesti .
Tuntuu vähän siltä, ettet olisi aivan terve.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

rantakoski kirjoitti:Annijatta on loistava riimittelijä, välillä en edes tunnista mitä kipaletta käytetty pohjamatskuna. Annijatta laulaa Turumurrea suohon :D

Ylläpito, moderaattorit & adminit, huom! Teidän mahdollista reaktiota nimimerkki Turumurren ja Ulvila-osion ketjun 'huijaako poliisi tutkinnoissa' liittyvää aktiota edelleen odotetaan. En tietenkään oleta reagoimista, mutta olenpahan pyynnön nyt muutamaan kertaan välittänyt. Uskoisin, että en ole turhasta pitänyt mölyä. Asian ratkaiseminen parhaalla mahdollisella tavalla on teidän käytäntöjen tavoitettavissa. Olkoon se mitä tahansa. Tai olematta mitään. 'huijaako poliisi tutkinnoissa' ei kuitenkaan ole Ulvila-osion asianmukainen ketju.
En ota kantaa juuri tähän "huijjaako poliisi..."-ketjun tarpeellisuuteen/ tarpeettomuuteen, mutta kertoisin sen, että minua hämää se, että oikeastaan mikään ketju ei ole sitä, mitä otsikko lupaa.

Esimerkiksi Ulvilan kuvia -ketju on aika kuvaton nykyään :D

Sitten esimerkiksi noissa lapsia koskevissa ketjuissa on todella outoa "keskustelua", pidetään esimerkiksi totuutena, että lapset tekee niin ja niin, olen lehdistä lukenut tai nähnyt sellaisen filmin, jossa...

Jotenkin tuon häke-nauhan puuttuvat kaksi sekuntia -keskustelu tuntuu sekin vähän turhalta.
Muista lähdekritiikki!
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Turhaan, aivan turhaan
Öistä haamua ne täällä jäljittää
Turhaa, aivan turhaa
On sitä kieltää, alkaa se jo olla aika ikävää

Kuituhiukkasista valmistaa ne huppumiestä jälkeenpäin
vaikka ruskeet hiukkaset on kylpypyyhkeestään
Valo järjenkään ei voi siitä tehdä elävää
Se mielikuvitusta on ja siksi jää.

Turhaa, aivan turhaa
On jälkiänsä käydä tutkimaan
Turhaan, aivan turhaan
Se mitä etsii ei oo ollut olemassakaan

Turhaa, aivan turhaa
On katkeruutta kantaa sisällään
Turhaa, aivan turhaa
Kun totuus muutu ei siitä miksikään

Kylpyhuoneesta ei haamu poistu myöskään oven läpi näin
lattiasta laatat vaikka mittais milleittäin.
Takan katveeseenkaan häntä sinne ei voi piilottaa
Harhakuva haihtuu kun panoraama aukeaa

Turhaa aivan turhaa
On ääniänsä jäädä tarkkaamaan
Turhaa aivan turhaa
Ei ääntä kuulla voi jota ei ollut olemassakaan
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

rantakoski kirjoitti:Annijatta on loistava riimittelijä, välillä en edes tunnista mitä kipaletta käytetty pohjamatskuna. Annijatta laulaa Turumurrea suohon :D

Hehheeh. Täällähän on viikonlopun aikana kirjoitus käynyt... Rääväsuu rantakoski enempi näköjään asialla jota tällä kertaa ihannoi vakiruinaajista Tara.
Annijatta se edelleen on kelpo lurittelija, joskin riimittelyyn kannattaisi paneutua tarkemmin ja huolellisemmin, kaikki ei ihan täydellisesti aina rimmaa... Mutta tälläisenä harrastelijateattereidenkin hyvänä ystävänä ja - penkkien kuluttajana, osaan arvostaa myös keskitason esityksiä.

Jaa että oikein laulaa turrea suohon... :) :D :lol:. No, on sitä monet kolmen vuoden aikana yrittäneet, 'Miss-vainaasta' lähtien... Tuskin siis sullakaan rantakoski kovin suuret mahdollisuudet on, kun tietosi Ulvila-tapauksesta ovat samalla tasolla.

Ainoa 'teidän kuorolaulajista', joka poikkeaa yhteisestä sävelestännekin joskus, on eräs 'ameriikan elävä'. Tämän kanssa on kiva väitellä yksityiskohdistakin koska perustiedot ovat plakkarissa.
Sittenhän on kaltaisiasi, joiden ainoa päämäärä on laukoa paikkaansa pitämättömiä asioita asiasta kuin asiasta. Päämääränä vain Auerin yhdistäminen kaikkiin maailmasta löytyviin negatiivisiin asioihin. Täyttä skeidaa siis..
On vähintääkin ymmärrettävää ettei osaltani löydy kiinnostusta väännellä sellaisten nimimerkkien kanssa jotka katson olevan joko luonnostaan -, tai tahallaan sekopäisiä.

rantakoski: Me 'anti-annelistit' eli neutraalit...

-
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Meidän äiti, niinpä niin,
suojas meitä lapsosii.
Meillä oli kauhee pulma.
Isän mulhas vielas julma.
Telapiaa leikittiin,
ettei sultas isää niin.

Kiltti setä, helttaisin,
tulit meidän kotihin.
Äitii hellit, meitä lellit.
Siinä sekos puulot sekä vellit.
Tiekkalin ja telkkalin
äiti sai, sä motskalin.

Ystävä sä lapsien,
kuule viel kun laulelen.
Meitä autoit neuvoillasi.
Sulta kaikkee lahjaks saatiin.
Lohdutit myös pieniä.
Kaikki oli hilveää.

Äiti, siellä vankilas,
ole meille almias.
Ethän meille lumaa postii.
enää laita. Joutaa loskiin!
Setä siel, sun lahjojas,
ei me enää kaivata.
Viimeksi muokannut Tara, Su Tammi 06, 2013 6:10 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:

Meidän äiti, niinpä niin,
suojas meitä lapsosii.
Meillä oli kauhee pulma.
Isän murhas vieras julma.
Terapiaa leikittiin,
ettei surtas isää niin.

Kiltti setä, herttaisin,
tulit meidän kotihin.
Äitii hellit, meitä lellit.
Siinä sekos puurot sekä vellit.
Tiekkarin ja telkkarin
äiti sai, sä motskarin.

Ystävä sä lapsien,
kuule viel kun laulelen.
Meitä autoit neuvoillasi.
Sulta kaikkee lahjaks saatiin.
Lohdutit myös myös äitiä.
Mut se oli hirveää.

Äiti , siellä vankilas,
ole meille armias.
Ethän meille rumaa postii.
enää laita. Laita roskiin!
Setä siel, sun lahjojas,
ei me enää kaivata.

Arvostelu asteikolla 4-10:
-4-

Tähän Taran lurituksen perään sopii samaisen nimimerkki Taran hengentuote samasta aiheesta.

Kuva
Lähde Tara, linkistä: Anneli muistelemassa Jukka Lahtea yhdessä lasten kanssa

Perustelu:

Kun tämä Taran esitys kaikkineen on nyt täydellinen, on loppuarvosteluksi mietittävä ja aprikoitava sitä mitä nimimerkki Taran päässä liikkuu;

Loppuarvostelu asteikolla 4-10 :
-1- (-one point- tulee siitä että nimimerkki oli osannut laittaa sanoja toistensa perään)
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

turumurre kirjoitti:Kuva
No mutta jos sinä Turumurre ymmärtäisit luetun ymmärrystä, huomaisit, että tuohan on melko lailla vastaava tilanteeseen jota Auer lapsille syötti.

Lapsipolot siinä kuitenkin ihmetelleet.. Siiskä iskä kuoli, lapset tiesivät sen, anni - mulhaaja, vanhin tytär: eiku se oon mää. Mitä toi äiti ny selittä: Tää on tämmöst Harry Potteria päät pyörälle, Mutta: ei niiden tarvitse tietää kaikkea mitä me tiedetään. Anneli: lapset eivät enää muistele Jukkaa. Lapset Annelin veljelle: Mutsi tappo faijan ja ne Jenssin kans teki tuhmia juttuja. Anni ja tytär: niinku ulottuvuuksista tuli semmosii ilkeitä hämähäkkipoliisisetijä ja ne vaanii meitä, ja sit täs oli tää verisotku, se on vähän ku ois liisa ihmemaassa ja huiiii sitten silla ja salla söivät jäätelöä. Anneli: mut lapset älkää huomioiko tätä halloween-kaappia missä on luuranko oves ja faija sisällä tuhkauurnassa, Jukkaa ei ollut koskaan olemassa, joskus valemuistikuvat tekee semmosia kepposia, mutta jos sanankin sanotte poliisille päädytte kans uurnaan huiiii Harry Potteria äiti lukee tästä kirjasta vaan tarinoita. Anneli jatkaa: tää on vaan Harry Potteria ja leikataan tätä jäätelökakkua tällä vihreekahvasella veitsellä jolla tuikkasin itseäni, mutta, ei niiden tarvitse tietää kaikkea mitä me tiedetään.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti:
rantakoski kirjoitti
Anneli Auer taantui viimeisen lapsen synnyttyä. Sukulaiset huomasivat sen. Hän alkoi pukeutua oudosti, vältteli alusvaatteita, suosi alastomuutta, ja ei huolehtinut henkilökohtaisesta hygieniastaan, ja hiuksetkin olivat huonosti ja laittamatta. On epäselvää, mutta erittäin epäilyttävää, miksi Auer pukeutui 'agrippina' -hameeseen, ollen niin sanotusti 'aina valmiina', hame korviin ja menoksi.

Mistahan tama tieto on?????? Ma en mitaan tallaista muista mistaan muualta lukeneeni ---varsinkaan mistaan sukulaisten kuulusteluista.

Ihan kaikella ystavyydella, tallaisia kirjoitellessa kannattaisi kylla olla aika tarkkana. Lipsuu niin herkasti kunnianloukkausrajan kalliimmalle puolelle.

Muutenkin ma olisin aika varovainen lasten roolin arvuuttelussa kun saattaa menna niin perusteellisesti metsaan. Ja vaikkei menisikaan. Kyseessa oli tekoaikaan alle kymmenvuotiata muksuja. Normaalitilanteeessa sen ikaisten tekema ei Suomessa olisi lehtien palstoilla ja tallaisilla keskustelupalstoilla raavittavana.

Jokaikinen taalla pystyy kuvittelemaan erinaisia villeja skenaarioita siita mita olisi voinut tapahtua. Kannattaako niita silti joukolla aaneen pohtia kun nama spekut ( nimelta tiedetyista lapsista) jaavat ikiajoiksi tanne nettiin elamaan? Mita silla voitetaan? Bragging rights? Etta minahan sanoin!

Toisessa vaakakupissa ovat ihan oikeat elamansa alussa olevat ihmiset, joiden elamaa joka tapauksessa varjostavat harvinaisen synkat ja julkiset tapahtumat. Jolleivat itse lue nettia, mikaan ei esta koulutovereita ja tuttuja lukemasta. Nama vilkkaalla mielikuvituksella varustetut kirjoittajat voisivat kayttaa sita mielikuvitustaan vahan lisaa ja kuvitella mita tasta voi pahimmillaan seurata ihan oikeassa elamassa. Ja muistaa vastuunsa -- oli kyseessa kuka lapsista tahansa ja motiivit panettelulle ja juoruilulle mitka tahansa. Enkeli Elisa oli varmaan dramatisointi mutta perusongelma on olemassa.

Tätä ulkosuomalaisessa arvostan (vaikka itse murhasta erimieltä ollaankin). Kuten tuolla ylhäälläkin kerroin, hän poikkeaa tuosta rantakoski/taran yhtenäisestä laulukuorosta, mitä varsinkin tulee näihin lapsiin. rantakoski-taran-laulukuoro suoltaa tänne lapsia vahingoittavaa skeidaa jatkuvasti...
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Sanoo turre jonka mielestä ja kertomana lasten raiskaukset tuli syyttäjälle kuin taivaan lahjana.
Vastaa Viestiin