Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

INES 7 kirjoitti:
Osaaks joku ylipäänsä sanoo, että miten nykyään vastataan lainaten foorumipohjallamme, vai mikä se on, no, nörtit ainakin tietää, mutta siis se lainaus?
Dr Bergmeister kirjoitti:Kysy Maijalta, Maija tietää. Minäkin haluaisin tietää :shock:

Oletko muuten tyytyväinen näihin uusiin sivuihin, jotka meille on annettu?
Jösses, nyt ne luulee mua joksikin nörtiksi :lol: Noista lainauksista sen verran, että mulla ne ainakin toimii ihan niinkuin ennenkin. Viestin yläkulmassa on sen Ilmoitus/vasikointi -kolmion vieressä lainaa -näpiskä...

Eipä kai nämä uudet sivut sen ihmeellisemmät ole kuin entisetkään, ainakaan näin vanhalla pöytäkoneella katseltuna. Nykyajan hömpötyksistä (Lumiat ym. älyvempaimet ja tabletit) en sitten tiedä, josko toimivat jotenkin eri tavalla?

Montako rikosaiheista kirjaa sulla odottaa lukemista?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kiitos! Kun päivällä kirjoitin niin ei ollut sitä lainaa-nappulaa vielä, mutta nyt on näemmä ilmestynyt ja muutakin muutosta on tullut. Mulla on ihan tavallinen kannettava käytössä.
Niitä rikosaiheisia kirjoja on vuoroaan odottamassa ainakin sata. Koskahan nekin saa luettua :mrgreen:

Uskotko salaliittoihin?
Gods made heavy metal.
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Dr Bergmeister kirjoitti:Kiitos! Kun päivällä kirjoitin niin ei ollut sitä lainaa-nappulaa vielä, mutta nyt on näemmä ilmestynyt ja muutakin muutosta on tullut. Mulla on ihan tavallinen kannettava käytössä.
Niitä rikosaiheisia kirjoja on vuoroaan odottamassa ainakin sata. Koskahan nekin saa luettua :mrgreen:

Uskotko salaliittoihin?
Kokeilenpa Lainaa-ta, kun sellainen ilmestyi vasta pari minuuttia sitten (samoin Muokkaa) semmottena punaisena näytölleni. Aamummalla ei vielä ollut, eikä eilen ja sitä ennen.

Uskon salaliittoihin, totta kai. Mutta yleisellä tasolla vain, en osaa sanoa mitään tiettyä varmaksi, jollei ole joku muu esittänyt pitävää näyttöä.

Onko elämän elämisessä edes mitään järkeä, jos ei usko mihinkään epäkonkreettiseen ja faktan-faktan-faktaan?
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

On kai siinä jotain järkeä. Pääasia että itse tietää mihin uskoo ja että saa tehdä sen vapaasti.

Pidät varmaan musiikista.. Mikä on paras instrumentti?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Virdon kirjoitti:Pidät varmaan musiikista.. Mikä on paras instrumentti?
musiikista pidän kyllä, niin kuin varmaan kaikki ihmiset ja eläimet. soittimista pidän kitarasta ja viulusta ja yleensäkin kaikista kielisoittimista, mutta varmaankin paras instrumentti on piano. se on melkosen vanha keksintö, monipuoliseen musisointiin soveltuva, riehakas, mutta myös rauhallinen ja koskettava soitin.
bändeissä ja orkestereissa loistava, mutta myös yksinään täydellinen. flyygelit ja normit toimii aina, synatkin menee, jos on pakko. itse soitan kitaroita ja lyömäsoittimia, kosketinsoittimet on aina jääny opettelematta. aina klassisesta sinne metalli musaan pianot pelittää.

kaatuuko suomen hallitus ennen kesää, vai vasta syksyllä?
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Hallitus ei kaadu 2013.

Sikaflussa tulossa taas - ovatko muslimit oikeassa, että siankasvatua olisi lopetettava?
Mitä erikoisia (!) flunssanhoitovinkkejä tiedät tai käytät?
Otatko influenssarokotteen?
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Rokotuksen otin jo syksyllä, ei tarvitse enää miettiä. Otan sen joka vuosi, kun saan ilmaiseksi; kuulun riskiryhmään. Sikoja en jää kaipaamaan vaikka niitä ei kasvatettaisikaan enää. En ole muslimi, mutta silti en syö sianlihaa, kun se maistuu ja haisee pahalle. Tarpeeksi c-vitamiinia niin eiköhän se flunssa kierrä kaukaa, sellainen 1000-2000 mg päivässä..

Mikä on sinun flunssanparannuskeinosi?
Gods made heavy metal.
Leidi
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Sitkeään flunssaan ja kuumeeseen:
Otetaan ohuet naisten sukkahousut ja leikataan niistä pätkä.
Silputaan täytteeksi sipulia ja sidotaan sipulitäytteinen kääre niskaan.
Auttaa 8)

Korvakivun vie pannulla kevyesti lämmitetty sipulinpala. Sopivan kokoinen, ei niin pieni että katuaapi piän sisälle :lol:
Monet korvatulehdukset on tuolla parannettu ilman tehottomia antibiootteja^^

Kiitos ja ylistys, mummon poppakonstit! :wink:

Edit. Kysymys unohtui...
Onhan syksy suosikkivuodenaikasi?
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Kyllä se syksy ihan kiva vuodenaika on, mutta pidän silti enemmän kesästä :)

Ja kysymys seuraavalle: Joko odotat kesää? :D
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Odotan suuresti peipon viserrystä ja kurkien kälkätystä. Ihmettelin parina päivänä YLE:n luonto-ohjelmia, että eikö siellä ole muuta kuin lunta ja jäätä valittuna? Talven flunssaisia pitää hemmotella karibialaisilla huumaavan kuumilla dokumenteilla, Borneot, Jaavat ja Afrikat kelpaavat myös.

(Flunssavinkkeihin omakin: otin pullon mustaherukkaa/pv, ja tunsin olevani "hullu mies Huittisista". Jööti kun oli ihan pikeä :) Mutta yhdessä vitamiinien kanssa 2 vrk:n tehobuusti on nostanut kuntoa ihan älyttömästi :shock: Eilen lima juoksi ihan valtoimenaan, tänään se pysähtyi kuin seinään. Käsien ja suun desinf. myös n. 5 krt/vrk.))

K: Lottoatko tai pelaatko muita uhmapelejä?
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

K: Lottoatko tai pelaatko muita uhmapelejä?
En ole koskaan lotonnut, mutta urheiluvedonlyöntiä olen pienillä summilla joskus pelannut melko paljon, en tosin sitäkään ole useampaan vuoteen harrastanut.

Mikä on tällä hetkellä murha.infon kiinnostavin threadi?
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Hyvinkää ja Eero Hiltunen. Siinä lähinnä kiinnostaa et istuuko Hiltunen nuorena henkilönä tehdyistä murhista vain 10 vuotta. Ei tarvitse kummoinen ennustaja olla jos olettaa että murhatuomio tulee.

Mitä kadut elämässäsi? Rehellisesti.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Vuosia vuosia sitten kun minulla oli vielä häntä otin osaa uintikilpailuun jossa oli miljoonia osanottajia. Sittemmin on ajoittain kaduttanut että olin niin nopea.

Voisitko nimetä lapsesi Tuliotsoksi?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Enpä ihan heti usko että pystyisin.

Miten lauantai meni/on mennyt?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Naattori
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Lauantai meni kuudetta käskyä rikkoessa.

Kuinka mahtavaa on, kun Salkkarit palasi tauolta?
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Vastaa Viestiin