Puhelut Porvooseen
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
Re: Puhelut Porvooseen
Olen samaa mieltä, ei pidä tehdä kuolleesta Hinthaaran pariskunnasta pedofiileja.
Salailuista ja niiden perusteista ei ole mitään faktaa sen enempää kuin yhteyksistäkään.
Noina ajankohtina Suomessa on varmasti tapahtunut yhtä sun toista, joista teorioita voi viilata. Nyt ollaan vain mielikuvituksen varassa.
Ensi sijaisesti kyseessä on kuitenkin ottolasten etu tässä ajassa. Vanhemmat on kuolleet.
Eiköhän jätetä lapset rauhaan.
Salailuista ja niiden perusteista ei ole mitään faktaa sen enempää kuin yhteyksistäkään.
Noina ajankohtina Suomessa on varmasti tapahtunut yhtä sun toista, joista teorioita voi viilata. Nyt ollaan vain mielikuvituksen varassa.
Ensi sijaisesti kyseessä on kuitenkin ottolasten etu tässä ajassa. Vanhemmat on kuolleet.
Eiköhän jätetä lapset rauhaan.
Kuinka tekopyhää. Itse ensin tarjoilit Hinthaaran paria aloitussäikeessä.alpo holisti kirjoitti:Olen samaa mieltä, ei pidä tehdä kuolleesta Hinthaaran pariskunnasta pedofiileja.
Voidaan kuitenkin todeta että:
- on erittäin epätavallista, että pariskunta tekee YHDESSÄ itsarin - eipä muistu ainakaan omalla muistilla ainuttakaan tapausta Suomesta mieleen, toki keissejä joissa toinen osapuoli on ensin murhannut toisen ja sitten itsensä on kasapäin, mutta se on eri asia
- on erittäin epätavallista, että itsemurha ajoittuu ajankohtaan, jossa sosiaali on käynyt hakemassa lapset pois! sosiaali ei luonnollisesti kommentoi syypuolta, mutta kovin heppoisin perustein se poishaku ei tapahdu
Ylläolevat ovat tiettävästi faktoja, joten ei tässä mielikuvituksen varassa olla.alpo holisti kirjoitti:Noina ajankohtina Suomessa on varmasti tapahtunut yhtä sun toista, joista teorioita voi viilata. Nyt ollaan vain mielikuvituksen varassa.
Lisäksi se on fakta, että JL soitti Porvoon poliisilaitokselle. Fakta on sekin, että tämän jutun asianosasilla on LSH kytkentöjä.
Muutama pro-Anneli taho on innokas täällä viljelemään Paha-Poliisi ja poliisijohto-pimittää teorioita. Minäpä kerron mikä on todennäköisin teoria: jos jotain nyt tässä vaiheessa jätetään tutkimatta tai kertomatta, niin se on se tieto, että JL yrittikin tavoittaa tuota nyttemmin kuollutta ylikomisariota tai jotakuta muuta, joka ei ole enää tavoitettavissa.
a) asian selvittäminen ei kumminkaan lisäisi näyttöä AA:ta vastaan (toki meille maalikkoille se olisi paikoilleen loksahtava palapelin palanen, mutta oikeus arvioi nämä asiat erilailla kuin me arkijärjen käyttäjät)
b) kuollutta miestä ei puhuteltavaksi saati vastaamaan mistään - taitaapa jopa olla niin, että poliisin ohjeistus kieltää sellaisten juttujen selvittelyn, joista ei voi saada syytettä ajettavaksi käräjille - siis "huvin vuoksi" ei selvitellä mitään - näinä tulosvastuun aikoina....
Ihan noilla arkijärjellä käsitettävillä syillä asiaa tutkiva on todennut, että "paskaapa tätä enempiä kaivelemaan". Toki ei poliisikaan tyhmä ole ja käyttää samaa arkijärkeä ja "vaistoaan" kuin mitä esim. minä. Tottakait tuon kytköksen purkaminen (jos tosi), lisää sitä omaa sisäistä varmuutta siitä, että "mä tiedän että toi AA on syyllinen ja osana tässä sopassa - mun vaan tarttee saada näyttöä niin että oikeuskin uskoo".
Ilmiselvästi poliisilaitoksilla on töissä ammattikseen näitä tutkivia rikostutkijoita, jotka ovat 100% vakuuttuneita AA:n syyllisyydestä. Siellä voi juuri olla tuollaisia hiljaisia faktoja, jotka puhuvat tietäjälleen paljon mutta niitä ei voi oikeuden eteen kiikuttaa - eikä niitä kannata mediallekaan kertoa koska ketään ei saada tuomittua.
Viimeksi muokannut CSI, Pe Tammi 11, 2013 8:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Eramaaetsivalle -- mun olisi pitanyt laittaa siihen viimeiseen juttuuni sarkasmivaroitus. Siina mun lainaamassa lehtijutussa lukee nimittain tiukasti, etta PORVOON poliisi urkki teletunnistetietoja. Ja "faktat" olivat lainausmerkeissa.
CSI -- tervetuloa ryhdistamaan joukkoja. Kun kenellakaan ei ole todellakaan tietoa (kiitos niin jutun alkuunpanneen Niinan kuin Iltiksen) puhelujen ajoista, niiden kestosta tai "urkkimisen" ajasta, minun mielestani on ryhditonta paatella puhelujen olleen takuulla merkityksellisia ja tahallisesti salattuja.
Viela ryhdittomampaa on linkittaa juttuun samalla seudulla pari vuotta myohemmin tapahtunut kaksoisitsemurha ja ruveta arvailemaan niiden molempien liittyvan pedofiliaan.
Se Bulevardin laajennetun itsemurhan tehnyt kuoli Porvoontiella. Taytyyhan senkin liittya tahan Porvoon haaraan. Vai olisiko sittenkin kysessa apofenia --ihmisen tapa yrittaa loytaa yhteyksia sattumien valilla?
http://en.wikipedia.org/wiki/Apophenia
Alpo -- taisi hevonen karata pilttusta jo. Minfon tuntien oli valitettavasti arvattavissa.
CSI -- tervetuloa ryhdistamaan joukkoja. Kun kenellakaan ei ole todellakaan tietoa (kiitos niin jutun alkuunpanneen Niinan kuin Iltiksen) puhelujen ajoista, niiden kestosta tai "urkkimisen" ajasta, minun mielestani on ryhditonta paatella puhelujen olleen takuulla merkityksellisia ja tahallisesti salattuja.
Viela ryhdittomampaa on linkittaa juttuun samalla seudulla pari vuotta myohemmin tapahtunut kaksoisitsemurha ja ruveta arvailemaan niiden molempien liittyvan pedofiliaan.
Se Bulevardin laajennetun itsemurhan tehnyt kuoli Porvoontiella. Taytyyhan senkin liittya tahan Porvoon haaraan. Vai olisiko sittenkin kysessa apofenia --ihmisen tapa yrittaa loytaa yhteyksia sattumien valilla?
http://en.wikipedia.org/wiki/Apophenia
Alpo -- taisi hevonen karata pilttusta jo. Minfon tuntien oli valitettavasti arvattavissa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
No mitäs sinäkään sitten läyhäät?ulkosuomalainen kirjoitti:CSI -- tervetuloa ryhdistamaan joukkoja. Kun kenellakaan ei ole todellakaan tietoa (kiitos niin jutun alkuunpanneen Niinan kuin Iltiksen) puhelujen ajoista, niiden kestosta tai "urkkimisen" ajasta, minun mielestani on ryhditonta paatella puhelujen olleen takuulla merkityksellisia ja tahallisesti salattuja.
Mulleko sä tota pauhaat? En minä ole mitään linkittänyt. EIkä arvailemisessa mitään ryhditöntä ole kunhan se tehdään selvästi otsikon "sivistynyt arvaus". Voit toki itse keksiä paremman teorian epätavalliselle kaksoisitsemurhalle plus sille, että sosiaali teki kovan ratkaisun. Ihan turha tulla selittämään, että nuo kaksi asiaa yhdessä olisivat joku normipäivä insidenttien Suomessa! Ei todellakaan ole. Ei kerran sadassakaan vuodessa tapahdu tuollaista "sattumalta".ulkosuomalainen kirjoitti: Viela ryhdittomampaa on linkittaa juttuun samalla seudulla pari vuotta myohemmin tapahtunut kaksoisitsemurha ja ruveta arvailemaan niiden molempien liittyvan pedofiliaan.
Ei, vaan Bulevardin keissin tuomisyritys tähän on kyllä ilmiselvä indikaatio henkisten lahjojen vähyydestä! Eihän Bulevardin keississä ole mitään sinänsä epätavallista ja kaikki linkitkin puuttuu. Ei millään tavalla yhteismitallinen Hinthaara-keissin kanssa! Ei sosiaalia, ei lapsia, ei työpaikkaa Porvoon poliisissa. Lisäksi tiedämme, että Porvoon puheluihin linkittyi jollain tapaa "vanhempi poliisihenkilö". Sekin täsmää. Ehket sinä tajua, mutta moni muu tajuaa, että Porvoon tuplaitsarissa on epätavanomaisia osasia, jotka kiinnittävät huomiota. Koska ne ovat niin epätavanomaisia, ne itseasiassa lisäävät todennäköisyyksiä, että jokin kytkös on!ulkosuomalainen kirjoitti:Se Bulevardin laajennetun itsemurhan tehnyt kuoli Porvoontiella. Taytyyhan senkin liittya tahan Porvoon haaraan. Vai olisiko sittenkin kysessa apofenia --ihmisen tapa yrittaa loytaa yhteyksia sattumien valilla?
Toki vahvistus/kumous teorialle voipi olla jo jonkin rikostutkijan mapissa ja suattaapi vahvasti olla niin, ettemme koskaan saa kuulla, koska heitä ei kiinnosta kertoa sitä julkisuuteen. Syyt olla kertomatta olen listannut aiemmassa postauksessani, joten en toista niitä.
Viimeksi muokannut CSI, Pe Tammi 11, 2013 4:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jukan soitot paljastuivat teletietojen avulla. Mun mielestä tämä tarkoittaa sitä että hän on tehnyt puhelunsa anonyyminä, muutenhan soitot olisivat paljastuneet heti surman jälkeen. Anonyymisti poliisille soittava haluaa yleensä kysyä neuvoa johonkin asiaan jota pitää rikollisena. (Mm. Mitä tapahtuu jos tekee rikosilmoituksen, Mitä tehdä jos tietää jonkun tekevän jotakin rikollista muttei pysty sitä todistamaan jne...) Yksi syy Porvoon poliisille soittamiseen voisi olla se että Lahti pelkäsi soittaa Porin poliisiin paljastumisen pelossa. Ehkä oli pelkona että puhelimeen vastaa tuttu poliisi joka tunnistaa äänen.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Jukan soitot ulkopuolisille tutkijoille (ja meille) paljastuivat teletietojen avulla. Mutta ei se sitä tarkoita, että puhelujen vastaanottaja vastaanotti ne anonyymisti. Puhelun vastaanottajahan ei koskaan ilmoittautunut (joko muistamattomuuttaan tai "muistamattomuuttaan")cicero kirjoitti:Jukan soitot paljastuivat teletietojen avulla. Mun mielestä tämä tarkoittaa sitä että hän on tehnyt puhelunsa anonyyminä, muutenhan soitot olisivat paljastuneet heti surman jälkeen. Anonyymisti poliisille soittava haluaa yleensä kysyä neuvoa johonkin asiaan jota pitää rikollisena. (Mm. Mitä tapahtuu jos tekee rikosilmoituksen, Mitä tehdä jos tietää jonkun tekevän jotakin rikollista muttei pysty sitä todistamaan jne...) Yksi syy Porvoon poliisille soittamiseen voisi olla se että Lahti pelkäsi soittaa Porin poliisiin paljastumisen pelossa. Ehkä oli pelkona että puhelimeen vastaa tuttu poliisi joka tunnistaa äänen.
"muutenhan soitot olisivat paljastuneet heti surman jälkeen."
Nyt oletat, että soittojen vastaanottaja oli ns. Good Cop (hyvä poliisi) Entäpä jos ei ollutkaan...
Jos sinun teoriasi kantaisi niin:
Miksi Porvoon poliisi? Miksei Turun? Tai vaikka Helsingin, jossa Jukka visiteerasi kait kohtuu usein?
Kuulostaa aika päättömältä soitella just Porvoon poliisin, jos haluaa anonyymisti kysellä jotain.
Miksi 3 kertaa eri päivinä? Ikäänkuin tiettyä ihmistä jahdaten? Kuulostaa päättömältä touhulta jos ainoa kiinnostuksen aihe on anonyymisti kysellä vaan jotain. Tällöin luulisi minkä tahansa puhelimeen vastaavan päivistyvän poliisimiehen kelpaavan.
Ei. Hylkään teoriasi sangen epäloogisena.
Viimeksi muokannut CSI, Pe Tammi 11, 2013 5:07 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pöh cicero. Ne palastuivat murhan TUTKIJOILLE teletietojen mukaan. Ymmärrettävästi Jukka ei ollut niistä enää kertomassa ja toisaalta puhelun vastaanottanut ei muistanut koko soittoa/tietokantatiedustelua. Ainoat asiasta tietävät olivat siis hiljaa ja tutkijat törmäsivät numeroon seuloessaan teletietoja joilla tutkimuksilla pyrki taustoittamaan Jukan elämää ja murhaa.
-
erämaaetsivä
- Christopher Lorenzo
Ulkosuomalainen kirjoitti:
Kova meno "päällänsä" täällä.
Huomasin kyllä, selvensin vain käsitteitä, ettei tulis tyhjää spekua. Otsikko lienee inhimillinen erehdys, vaikkakin hyvä muistutus pienenkin virheen vaikutuksesta täällä.Eramaaetsivalle -- mun olisi pitanyt laittaa siihen viimeiseen juttuuni sarkasmivaroitus. Siina mun lainaamassa lehtijutussa lukee nimittain tiukasti, etta PORVOON poliisi urkki teletunnistetietoja. Ja "faktat" olivat lainausmerkeissa.
Kova meno "päällänsä" täällä.
Muistuttaisin vielä että jos Jukka on anonyyminä soittanut niin puhelun vastaanottanut poliisi on voinut puhelinnron perusteella tarkistaa kenelle se kuuluu ja tarkistaa kyseisen henkilön tiedot koneelta. Ei välttämättä enää pidemmän ajan päästä ole muistanut koko juttua. Jukka ei varmasti olisi ollut ainoa anonyymi soittelija tai soittelija yleensäkään. Joka kerta puhelimeen on voinut vastata eri henkilö ja puhelun sisältönä voinut olla vaan että "Onko se ja se paikalla"" , "katsotaas, ei ole, mitä sun asia koskee?" " öö, ei mitään, hei..." Joku poliiseista on voinut vuorollaan sitten tarkistaa soittajan henkilöllIsyyden'. Ei tuollaisia soittoja muista kukaan.cicero kirjoitti:Jukan soitot paljastuivat teletietojen avulla. Mun mielestä tämä tarkoittaa sitä että hän on tehnyt puhelunsa anonyyminä, muutenhan soitot olisivat paljastuneet heti surman jälkeen. Anonyymisti poliisille soittava haluaa yleensä kysyä neuvoa johonkin asiaan jota pitää rikollisena. (Mm. Mitä tapahtuu jos tekee rikosilmoituksen, Mitä tehdä jos tietää jonkun tekevän jotakin rikollista muttei pysty sitä todistamaan jne...) Yksi syy Porvoon poliisille soittamiseen voisi olla se että Lahti pelkäsi soittaa Porin poliisiin paljastumisen pelossa. Ehkä oli pelkona että puhelimeen vastaa tuttu poliisi joka tunnistaa äänen.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
CSI jos olisi soittanut turkuun olisit kysynyt et miks just turkuun....Olisko puhelinhaussa ollut poliisiasemien vai mitä ne nyt on....kohdalla porvoon poliisi heti porin alapuolella...
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
CSI -- poliisin tiedotuksen mukaan Porvoon kaksoisitsemurhan taustalla oli fyysista ja psyykkista sairautta ja oliko rahahuolia. Poliisin masennuksesta oli tyopaikalla ilmeisesti tiedetty pitkaan kun han oli pari vuotta aiemmin siirtynyt rikoksten tutkimisesta lupapuolelle kun rikokset rupesivat tulemaan uniin. Vaimo oli sairaanhoitaja -- myos tunnetulla burn-out alalla. Lapset eivat olleet omia vaan sijoitettuja. Omat lapset olivat jo aikuisia.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=5826
Halusit vaihtoehtoteoriaan: toinen on vakavasti fyysisesti sairas ja odotettavissa on vain tuskainen lopputaival. Toinen valmiiksi masentunut ja laakityksella. Lastensuojelu vie viimeisenkin syyn sinnitella elossa eli sijoituslapset. Tama saattaa viela romuttaa perheen rahatilanteen -- tai sitten ei. Perustan tietoni uskomukseen, etta Annelin veli rohmusi lapset rahan vuoksi.
Virkaveljet osasivat kaivata poliisia nopeasti kun tama ei saapunut tyopaikalle maanantaina -- tamakin mielestani todistaa jo tiedetyista ongelmista.
Mutta masennushan ei ole tavallista Suomessa. Eika fyysinen sairaus. Eivatka itsemurhat. Eika lasten huostaanotto fyysisen tai psyykkisen sairauden vuoksi.
Selvasti pedofiliaa siis ja liittyy toiseen tunnettuun pedofiliatapaukseen. (Sarkasmivaroitus.)
Siis sun teorian mukaan poliisit pimittivat Porvooseen soittojen vastaanottajan ja soittojen syyn, koska Jukan puhelujen vastaanottaja ja sun mukaan siis itsemurhan tehnyt poliisi tiedettiin pedofiiliksi.
Silti Anneli ottaa Porvoon puhelut esille kerran toisensa jalkeen -- viimeksi elokuussa 2011 juuri ennen pidatystaan kun jo tiesi lasten Harry Potter- kertomuksista. Aika uskaliasta vaikka poliisi oli jo kuollut. Nimittain sinahan vaitat, etta pedofilia tiedettiin mutta oli painettu villaisella.
Ja poliisi myos paatti olla kayttamatta tata tiedettya pedofilia-yhteydenottoa hyvakseen Annelia lsh-sta syyttaessaan?
Ottaisit nyt viela faktoja miettiessasi kuitenkin huomioon, etta nuo lsh- jutut ajoittuivat paasaantoisesti aikaan, jolloin taksimies oli kuvioissa ja seurusteli Annelin kanssa. Kaikki lsh- epailyt ajalta ennen Jukan kuolemaa ovat mun kasittaakseni puhdasta spekua, jolle ei loydy julkisesta aineistosta tukea.
P.S.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=5826
Halusit vaihtoehtoteoriaan: toinen on vakavasti fyysisesti sairas ja odotettavissa on vain tuskainen lopputaival. Toinen valmiiksi masentunut ja laakityksella. Lastensuojelu vie viimeisenkin syyn sinnitella elossa eli sijoituslapset. Tama saattaa viela romuttaa perheen rahatilanteen -- tai sitten ei. Perustan tietoni uskomukseen, etta Annelin veli rohmusi lapset rahan vuoksi.
Virkaveljet osasivat kaivata poliisia nopeasti kun tama ei saapunut tyopaikalle maanantaina -- tamakin mielestani todistaa jo tiedetyista ongelmista.
Mutta masennushan ei ole tavallista Suomessa. Eika fyysinen sairaus. Eivatka itsemurhat. Eika lasten huostaanotto fyysisen tai psyykkisen sairauden vuoksi.
Selvasti pedofiliaa siis ja liittyy toiseen tunnettuun pedofiliatapaukseen. (Sarkasmivaroitus.)
Siis sun teorian mukaan poliisit pimittivat Porvooseen soittojen vastaanottajan ja soittojen syyn, koska Jukan puhelujen vastaanottaja ja sun mukaan siis itsemurhan tehnyt poliisi tiedettiin pedofiiliksi.
Silti Anneli ottaa Porvoon puhelut esille kerran toisensa jalkeen -- viimeksi elokuussa 2011 juuri ennen pidatystaan kun jo tiesi lasten Harry Potter- kertomuksista. Aika uskaliasta vaikka poliisi oli jo kuollut. Nimittain sinahan vaitat, etta pedofilia tiedettiin mutta oli painettu villaisella.
Ja poliisi myos paatti olla kayttamatta tata tiedettya pedofilia-yhteydenottoa hyvakseen Annelia lsh-sta syyttaessaan?
Ottaisit nyt viela faktoja miettiessasi kuitenkin huomioon, etta nuo lsh- jutut ajoittuivat paasaantoisesti aikaan, jolloin taksimies oli kuvioissa ja seurusteli Annelin kanssa. Kaikki lsh- epailyt ajalta ennen Jukan kuolemaa ovat mun kasittaakseni puhdasta spekua, jolle ei loydy julkisesta aineistosta tukea.
P.S.
Sori. Taisi todella menna yli lahjakkuus- tai luetunymmartamisrajan. Ryhdikkaasti.Ei, vaan Bulevardin keissin tuomisyritys tähän on kyllä ilmiselvä indikaatio henkisten lahjojen vähyydestä!
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Confucius
Confucius
Vai olisiko niin, että Jukka esitti esitelmöintikeikkaa Porvoon poliisin väelle? Ehkä siellä oli henkilökunnalla yhteistyövaikeuksia ja tarvittiin ulkopuolista apua? Eikös myös Porvoon ja lähipaikkakuntien poliisilaitoksia suunniteltu yhdistää (ja niin sitten tehtiinkin)? Ehkä JL tarjosi apuaan suunnitteluun ja henkilöstön irtisanomis/uudelleensijoitusasioihin, hänen Julius-firmansa taisi olla erikoistunut juuri tuon tyyppisiin juttuihin? Ehkä JL:llä oli suunniteltua keikkaa jonnekin Porvoon lähelle ja ajatteli, että samalla saisi sitten työjutun Porvoostakin. Henkilö, jonka kanssa hän puhui ne 7 minsaa, niin hän ei ehkä osannut yhdistää Jukkaa tähän luennoitsijayrittäjään. Jukkaahan mainostettiin luvatalaisena ...cicero kirjoitti:CSI jos olisi soittanut turkuun olisit kysynyt et miks just turkuun....Olisko puhelinhaussa ollut poliisiasemien vai mitä ne nyt on....kohdalla porvoon poliisi heti porin alapuolella...
Muista lähdekritiikki!
Eiköhän olisi tullut esiin. Esitelmöijät eivät ole ilmaisia. Jukan teletiedot olisi yhdistetty asiaan ilman soiton vastaanottanuttakin kun on tutkittu miksi soittanut.skoone kirjoitti:Vai olisiko niin, että Jukka esitti esitelmöintikeikkaa Porvoon poliisin väelle? Ehkä siellä oli henkilökunnalla yhteistyövaikeuksia ja tarvittiin ulkopuolista apua? Eikös myös Porvoon ja lähipaikkakuntien poliisilaitoksia suunniteltu yhdistää (ja niin sitten tehtiinkin)? Ehkä JL tarjosi apuaan suunnitteluun ja henkilöstön irtisanomis/uudelleensijoitusasioihin, hänen Julius-firmansa taisi olla erikoistunut juuri tuon tyyppisiin juttuihin? Ehkä JL:llä oli suunniteltua keikkaa jonnekin Porvoon lähelle ja ajatteli, että samalla saisi sitten työjutun Porvoostakin. Henkilö, jonka kanssa hän puhui ne 7 minsaa, niin hän ei ehkä osannut yhdistää Jukkaa tähän luennoitsijayrittäjään. Jukkaahan mainostettiin luvatalaisena ...cicero kirjoitti:CSI jos olisi soittanut turkuun olisit kysynyt et miks just turkuun....Olisko puhelinhaussa ollut poliisiasemien vai mitä ne nyt on....kohdalla porvoon poliisi heti porin alapuolella...
skoone kirjoitti:Vai olisiko niin, että Jukka esitti esitelmöintikeikkaa Porvoon poliisin väelle? Ehkä siellä oli henkilökunnalla yhteistyövaikeuksia ja tarvittiin ulkopuolista apua? Eikös myös Porvoon ja lähipaikkakuntien poliisilaitoksia suunniteltu yhdistää (ja niin sitten tehtiinkin)? Ehkä JL tarjosi apuaan suunnitteluun ja henkilöstön irtisanomis/uudelleensijoitusasioihin, hänen Julius-firmansa taisi olla erikoistunut juuri tuon tyyppisiin juttuihin? Ehkä JL:llä oli suunniteltua keikkaa jonnekin Porvoon lähelle ja ajatteli, että samalla saisi sitten työjutun Porvoostakin. Henkilö, jonka kanssa hän puhui ne 7 minsaa, niin hän ei ehkä osannut yhdistää Jukkaa tähän luennoitsijayrittäjään. Jukkaahan mainostettiin luvatalaisena ...cicero kirjoitti:CSI jos olisi soittanut turkuun olisit kysynyt et miks just turkuun....Olisko puhelinhaussa ollut poliisiasemien vai mitä ne nyt on....kohdalla porvoon poliisi heti porin alapuolella...
No ei olis. Täysin päätön skena sulla. Että kehtaat edes lappaa noin epäloogista näytille. Eikö ton tyyppistä tuubaa saatas jo vähemälle täällä?
-
huippumies
- Roger Murtaugh
CSI kirjoitti:Itse olen tehnyt vastaavaa yhteisövalmentajan työtä yrittäjänä enkä näe tässä spekussa mitään outoa. Jos vaikka on jonkun poliisilaitokselta tavannut muussa yhteydessä ja toinen on innostunut, että meidänkin työporukka tarvitsisi jotain tuollaista ja luvannut selvittää. J sitten soitellut ja kysellyt, että onnistuiko järjestäminen tms? Näitä "luonnollisia" syitä soittaa poliisille on vaikka kuinka ja pitää vielä muistaa se, että ko. puhelinnumero ei ollut kenenkään henk. koht.skoone kirjoitti:Vai olisiko niin, että Jukka esitti esitelmöintikeikkaa Porvoon poliisin väelle? Ehkä siellä oli henkilökunnalla yhteistyövaikeuksia ja tarvittiin ulkopuolista apua? Eikös myös Porvoon ja lähipaikkakuntien poliisilaitoksia suunniteltu yhdistää (ja niin sitten tehtiinkin)? Ehkä JL tarjosi apuaan suunnitteluun ja henkilöstön irtisanomis/uudelleensijoitusasioihin, hänen Julius-firmansa taisi olla erikoistunut juuri tuon tyyppisiin juttuihin? Ehkä JL:llä oli suunniteltua keikkaa jonnekin Porvoon lähelle ja ajatteli, että samalla saisi sitten työjutun Porvoostakin. Henkilö, jonka kanssa hän puhui ne 7 minsaa, niin hän ei ehkä osannut yhdistää Jukkaa tähän luennoitsijayrittäjään. Jukkaahan mainostettiin luvatalaisena ...cicero kirjoitti:CSI jos olisi soittanut turkuun olisit kysynyt et miks just turkuun....Olisko puhelinhaussa ollut poliisiasemien vai mitä ne nyt on....kohdalla porvoon poliisi heti porin alapuolella...
No ei olis. Täysin päätön skena sulla. Että kehtaat edes lappaa noin epäloogista näytille. Eikö ton tyyppistä tuubaa saatas jo vähemälle täällä?